Seizoen 1 speelt zich af in een gevangenis, dat is per definitie benauwder en claustrofobischer dan een verhaallijn buiten de gevangenis.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo? Zolang ze dat verhaal in de gevangenis niet te lang oprekken kan het alle kanten nog op.
Zoontje zit nog vast,quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 1 speelt zich af in een gevangenis, dat is per definitie benauwder en claustrofobischer dan een verhaallijn buiten de gevangenis.
Elk moment kan Bellick om het hoekje kijken, bijvoorbeeld, of kan het gat ontdekt worden, of gebeurd er iets anders wat het hele plan in gevaar brengt.
Prison Break is zo spannend juist omdat het zich in een gevangenis afspeelt, het lijkt mij vrij onmogelijk om (geloofwaardig) dezelfde spanning te behouden als de gevangenis eenmaal geen deel meer uitmaakt van het verhaal (als ze ontsnapt zijn dus).
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:08 schreef Geqxon het volgende:
En dan gaat Scofield zijn ID en gezicht aanpassen zodat het lijkt alsof hij 16 is, de jeugdgevangenis in gaat, en daar met een lepel gaat graven om het zoontje te redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:35 schreef Nashje het volgende:Das 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 heet BluffBlack and white, what kind of camouflage is that? Hiding out in an Oreo factory?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door NiNi op 28-04-2006 13:49:47 ]People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Nee, anders had ik hem niet in spoilertags gezet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
NiNi, je spoiler, gaat dat nou over episode 19?
Kellerman werkt voor de compagny maar is ontslagen bij de CIA (als ik het goed snapquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef ImPrEzA het volgende:
Zo.. heb in 1,5 week 1 t/m 19 bekeken... zit er helemaal lekker in. Dan is het zó kut dat uitgerekend de laatste ep die er is zo vreselijk spannend eindigt
Ik ben trouwens de rol/kant van Kellerman op t moment even helemaal kwijt.. is het nu VP/Kellerman versus "The Company"?
Kwam er ook pas in deze episode achter dat "the company" niet 1 echt bedrijf was![]()
Kellerman is inderdaad ontslagen door die 1ne vrouw met die donkere harenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kellerman werkt voor de compagny maar is ontslagen bij de CIA (als ik het goed snap)
om wraak te nemen op linc zijn vaderquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:28 schreef NiNi het volgende:
Ik weet niet of hij wel voor de CIA werkt?
Volgens mij was het iig zo dat hij nu zelf vond dat het VP/Kellerman versus The company was.
Wat ik weer niet zo goed begrijp is waarom hij persé Linc dan zo snel mogelijk dood wil.
Dan heb jij afl. 18: Bluff overgeslagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, maar door wie was dat ongeluk nou in scene gezet? Dat gedeelte snap ik ook nog niet.
Nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb jij afl. 18: Bluff overgeslagen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
daar in is te zien hoe ze die video tape bewerken
Ga knikkeren met Bauerrquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef s0k het volgende:
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?
Die ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef s0k het volgende:
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad
hi
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
OWJEEEEEJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ IS GELEKT!!!!!!!!!OMG dus Scofield is eigenlijk een vrouw???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad![]()
Inderdaad! What the hell! En dat Sucre een DEA-agent is, dat had ik cker niet verwacht!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG dus Scofield is eigenlijk een vrouw???
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dat Sucre een DEA-agent is, dat had ik cker niet verwacht!![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjesss..
Just have a little faith![]()
![]()
herhaalt? gewoon downloaden dudequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Iedereen is er echt wild op, ik moet het ook een keer zien, wanneer word vanaf episode 1 herhaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |