om wraak te nemen op linc zijn vaderquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:28 schreef NiNi het volgende:
Ik weet niet of hij wel voor de CIA werkt?
Volgens mij was het iig zo dat hij nu zelf vond dat het VP/Kellerman versus The company was.
Wat ik weer niet zo goed begrijp is waarom hij persé Linc dan zo snel mogelijk dood wil.
Dan heb jij afl. 18: Bluff overgeslagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, maar door wie was dat ongeluk nou in scene gezet? Dat gedeelte snap ik ook nog niet.
Nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan heb jij afl. 18: Bluff overgeslagen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
daar in is te zien hoe ze die video tape bewerken
Ga knikkeren met Bauerrquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef s0k het volgende:
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?
Die ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef s0k het volgende:
Bauer? Jack 'We're running out of time !!' Bauer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad
hi
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
OWJEEEEEJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ IS GELEKT!!!!!!!!!OMG dus Scofield is eigenlijk een vrouw???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad![]()
Inderdaad! What the hell! En dat Sucre een DEA-agent is, dat had ik cker niet verwacht!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG dus Scofield is eigenlijk een vrouw???
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dat Sucre een DEA-agent is, dat had ik cker niet verwacht!![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjesss..
Just have a little faith![]()
![]()
herhaalt? gewoon downloaden dudequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef Borkydude het volgende:
Iedereen is er echt wild op, ik moet het ook een keer zien, wanneer word vanaf episode 1 herhaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |