Jawel, ze gaan zeker over dat draadquote:Op zondag 30 april 2006 14:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, want ging die tijdsdruk niet juist over de draad? (6 maanden geleden dat ik die ep heb gezien...)
Ze gaan toch met 10 manquote:Op zondag 30 april 2006 14:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Huh?
Ze gaan toch via die kabel? En juist door die kabel kwamen ze in tijdnood, want ze hebben maar genoeg tijd om met 5 man daarover heen te maken, voordat de bewakers hun ronde hebben gemaakt en weer daar terechtkomen. Dus als ze via die kabel gaan, komen ze toch in tijdnood.
Ok, bedankt, HELE vette avatar btwquote:Op zondag 30 april 2006 14:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Maar het was toch vooral het gedeelte daarvoor, waardoor ze in tijdnood kwamen..
Beetje vaag![]()
Waarom? Aflevering 20 is nog niet gelekt ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga hier niet meer lezen tot dinsdag
Hij is waarschijnlijk bang voor spoilers enzoquote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Aflevering 20 is nog niet gelekt ofzo.
wees er maar trots op...quote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk bang voor spoilers enzo![]()
Voor type's zoals ik, dus![]()
![]()
Door het gat in de CO kantine konden ze allemaal in het riool komen (niet iedereen heeft een gat in de cel, dus zouden ze allemaal daardoor gaan). En via het riool naar de put midden op de open plek, vanaf daar rennen ze dan naar de wack shack, door naar de ziekenboeg en dan via de kabel over de muur.quote:Op zondag 30 april 2006 17:16 schreef Juha het volgende:
Ja ok, ze gaan via de wack shack, maar hoe komt Michael vanuit zijn cel daar terecht? Dat is mij even niet meer duidelijk (is ook al wat weken/ maanden geleden dat ik die episodes gezien heb). En als ze dan in w.s. zijn, dan moeten ze door die buizen eronder, maar hoe komen ze dan in de infirmary terecht, dan moeten ze toch een stuk boven de grond. Of heb ik dit mis? Kan iemand dit even verhelderen?
10? 8 dacht ik....quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ze gaan toch met 10 man, gaat spannend worden
![]()
We zijn allemaal aan het wachten op 20quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Rhiapona het volgende:
ok... tja ben nog maar bij 19
(heb wel al een vermoeden wie er bij komt)
ja sorry, ik d8 dat jullie het gewoon via een soort amerikaanse uitzendinggemist.nl kekenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:08 schreef Merkie het volgende:
Dat mag hier niet echt besproken worden. Edit 't maar gauw weg voordat één van de mods het ziet.
Ik ben net begonnen met Prison Break kijken, na een aantal ep's op TV. Nu heb ik dus net afl. 19 gezien en ben wel geintereseerd geraakt.. Kun je misschien ff een samenvatting geven van 1 t/m 19 ofzo? Ik kan het wel redelijk volgen, maar sommige delen mis ik volgens mijquote:
Euhh, samenvatiing zei je? Heb je ff 10 uurtjes? Kijk gewoon de afleveringen die je gemist heb. Dan mis je niets en kun je het heel goed volgen. Als we je een samenvatting geven, krijg je toch sommige essentiële relatie's c.q. ontwikkelingen niet mee, waardoor je op het eind gaatquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met Prison Break kijken, na een aantal ep's op TV. Nu heb ik dus net afl. 19 gezien en ben wel geintereseerd geraakt.. Kun je misschien ff een samenvatting geven van 1 t/m 19 ofzo? Ik kan het wel redelijk volgen, maar sommige delen mis ik volgens mij
Helemaal mee eens, maar heb de volgende link toch opgenomen in de OP txt file, is al eens langsgekomen, wellicht ook makkelijk om terug te lezen als dat noodzakelijk is (vooral voor de 'veteranen'quote:Op maandag 1 mei 2006 12:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Euhh, samenvatiing zei je? Heb je ff 10 uurtjes? Kijk gewoon de afleveringen die je gemist heb. Dan mis je niets en kun je het heel goed volgen. Als we je een samenvatting geven, krijg je toch sommige essentiële relatie's c.q. ontwikkelingen niet mee, waardoor je op het eind gaat![]()
? hij word toch altijd s'avonds uitgezonden?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
toenet om 12 uur werd hij uitgezonden in amerika dus binnekort zal hij wel te downloaden zijn![]()
![]()
![]()
Hij wordt rond 2 uur vanacht uitgezonden als ik het goed heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
? hij word toch altijd s'avonds uitgezonden?
Niet. In Amerika is het 6 uur vroeger, dus hier is het 6 uur later. Als het in Amerika om 8 uur wordt uitgezonden is het hier 2 uur 's nachts. Of denk je dat het in Amerika al avond isquote:Op maandag 1 mei 2006 14:34 schreef YoshiBignose het volgende:
nee want in amerika wordt het uitgezonden om 8 uur 's avonds. maar amerika is 8 uur tijd terug. dus voor onze tijd zien zij het al om 12 uur
Jammer hequote:Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef YoshiBignose het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooh ja dom van me.![]()
ach ja nog 1 nachtje slapen dan
![]()
![]()
Voor ons zelfs morgenochtendquote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vanavond pas, godver. Geen zin om te wachten.
Prison Break (USA) #10: Tweener will die?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Iemand nog pakkende topic-titels voor topic 10![]()
Allemaaal ssssst doen, en dan een mooie quote uit aflevering 20 kiezen. Duhquote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Iemand nog pakkende topic-titels voor topic 10![]()
jazekerquote:Op maandag 1 mei 2006 15:28 schreef miss_bleu het volgende:
Damn bijna het einde van seizoen1 in zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |