Jawel, ze gaan zeker over dat draadquote:Op zondag 30 april 2006 14:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, want ging die tijdsdruk niet juist over de draad? (6 maanden geleden dat ik die ep heb gezien...)
Ze gaan toch met 10 manquote:Op zondag 30 april 2006 14:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Huh?
Ze gaan toch via die kabel? En juist door die kabel kwamen ze in tijdnood, want ze hebben maar genoeg tijd om met 5 man daarover heen te maken, voordat de bewakers hun ronde hebben gemaakt en weer daar terechtkomen. Dus als ze via die kabel gaan, komen ze toch in tijdnood.
Ok, bedankt, HELE vette avatar btwquote:Op zondag 30 april 2006 14:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Maar het was toch vooral het gedeelte daarvoor, waardoor ze in tijdnood kwamen..
Beetje vaag![]()
Waarom? Aflevering 20 is nog niet gelekt ofzoquote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga hier niet meer lezen tot dinsdag
Hij is waarschijnlijk bang voor spoilers enzoquote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Aflevering 20 is nog niet gelekt ofzo.
wees er maar trots op...quote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk bang voor spoilers enzo![]()
Voor type's zoals ik, dus![]()
![]()
Door het gat in de CO kantine konden ze allemaal in het riool komen (niet iedereen heeft een gat in de cel, dus zouden ze allemaal daardoor gaan). En via het riool naar de put midden op de open plek, vanaf daar rennen ze dan naar de wack shack, door naar de ziekenboeg en dan via de kabel over de muur.quote:Op zondag 30 april 2006 17:16 schreef Juha het volgende:
Ja ok, ze gaan via de wack shack, maar hoe komt Michael vanuit zijn cel daar terecht? Dat is mij even niet meer duidelijk (is ook al wat weken/ maanden geleden dat ik die episodes gezien heb). En als ze dan in w.s. zijn, dan moeten ze door die buizen eronder, maar hoe komen ze dan in de infirmary terecht, dan moeten ze toch een stuk boven de grond. Of heb ik dit mis? Kan iemand dit even verhelderen?
10? 8 dacht ik....quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ze gaan toch met 10 man, gaat spannend worden
![]()
We zijn allemaal aan het wachten op 20quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Rhiapona het volgende:
ok... tja ben nog maar bij 19
(heb wel al een vermoeden wie er bij komt)
ja sorry, ik d8 dat jullie het gewoon via een soort amerikaanse uitzendinggemist.nl kekenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:08 schreef Merkie het volgende:
Dat mag hier niet echt besproken worden. Edit 't maar gauw weg voordat één van de mods het ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |