quote:Op donderdag 27 april 2006 21:24 schreef Nashje het volgende:
Ben ik het mee eens.
Heb een vraagje: klopt het dat aflevering 16 begint met 3 years ago? Ik heb sterk het idee dat ik een verkeerde heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jep
[ Bericht 3% gewijzigd door Geqxon op 27-04-2006 22:25:53 ]
Kut, gelezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nou, daar komt hij weer hoorr voor de 10de keer![]()
[..]
Ik las het bericht van Nasje in de verkeerde context, schijnbaar moet deze user deze episode nog bekijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kut, gelezen.
Ik kon me niet inhouden.. Sterf.
Waar waar waarquote:Op donderdag 27 april 2006 22:23 schreef RandomReader het volgende:
Weejoo ik heb een preview van 20 gezien, echt gruuuwelijk![]()
![]()
Nou, dat zal me een spanning opleverenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Supersymmetry het volgende:
De schrijvers hebben het verhaal uitgewerkt in detail tot seizoen 2/3. En ze hebben de grote lijnen voor 4/5 en zijn zeker van plan tot minimaal 5 door te gaan. Heb dit uit een artikel waar de schrijver geinterviewed wordt dus aardig betrouwbare bron (helaas geen link meer maar kan we zoeken als mensen dat willen).
Hoezo? Zolang ze dat verhaal in de gevangenis niet te lang oprekken kan het alle kanten nog op.quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dat zal me een spanning opleveren
hier ben ik het wel mee eens. ik vind het nog steeds een leuke/spannende serie maar het idee van het masterplan word zo wel verneukt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:58 schreef Geqxon het volgende:
Toch vind ik het saai worden.
Het begint met iets waardoor heel het plan verneukt. Dat willlen ze rechtzetten. Dat resulteerd weer in dat het ietsjes erger word. En op het einde is alles weer goed.
En dat nu al 19 episodes lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |