Hij's idd nog niet gelicenceerd...quote:Op zondag 23 april 2006 01:40 schreef mschol het volgende:
The Third ~ Aoi Hitomi no Shoujo
lijkt wel grappig.
is ie unlincenced en zo te downloaden van een www paginaatje?
dank u, all i needed to knowquote:Op zondag 23 april 2006 01:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij's idd nog niet gelicenceerd...
De fansub wordt verzorgd door Ayu...
Ja ik snap em niet helemaalquote:Op zondag 23 april 2006 01:56 schreef uppie83 het volgende:
Ah crap... de serie titel wordt meer crappy met de keer
quote:Op maandag 10 april 2006 19:08 schreef Orealo het volgende:
Ik zat meer te denken aan
Het grote Anime/Manga topic deel 13 : Bishoujou FTW!
Hahaha zeker nog dronken he Orealoquote:Op maandag 10 april 2006 19:22 schreef Orealo het volgende:
Ah ik zie dat Outcast een vergelijkbare titel heeft bedacht in z'n text bestand, dus deze bewaren we voor deel 14!
ik zie dat ie gelincesed is door Geneon Entertainment, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft..quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef MaxiTitan het volgende:
Tjah, ik heb de laatste week vrij weinig anime kunnen kijken, en ik heb nog zoveel op mijn "nog te kijken" lijst staan...
Wat is er met Ergo Proxy gebeurd?
Ik heb al een aantal weken geen nieuwe release van deze fansub gezien...
Wel jammer, die serie is mij tot nu toe wel goed bevallen...
Neuh, ik was wat aan het rommelen, er was wat verkeerd gegaan...quote:Op zondag 23 april 2006 11:57 schreef Orealo het volgende:
edit : ik zie dat je 'm alweer veranderd hebt![]()
waarvan is die avatarquote:Op zondag 23 april 2006 11:59 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Neuh, ik was wat aan het rommelen, er was wat verkeerd gegaan...![]()
Nee, niet uit School Rumble... Hij komt uit de serie The Melancholy of Haruhi Suzumiya.quote:Op zondag 23 april 2006 12:51 schreef stroopje het volgende:
[..]
nu ben ik ook benieuwd naar die avatar maar als ik mag gokken dan denk ik School Rumble
Als je even zegt waar wat staat ga ik het voor je veranderen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
'k dacht: laat ik de OP eigenlijk 'ns eens lezen...
't is Mai HiME, Mai Otome, courtesy of... En de url onderin moet nog even gefixt worden.
Waarom worden de Japanse woorden eigenlijk vertaald naar het Engels en niet gewoon naar het Nederlands?
daar waren we gelukkig ook achter gekomen, dankzij een behulpzame dame (dat zijn er trouwens echt veel in amsterdam!)quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef ThaBrain het volgende:
tvp!
en btw...dat japanse winkeltje in Amstelveen waar jullie naar op zoek waren tijdens de meet zit bij de halte Zonnestein van de 5/51
Die winkel zat vroeger onderin het Okura hotel
Mai HiME/Otome in de lijst met animé die in het vorige topic besproken zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef Orealo het volgende:
[..]
Als je even zegt waar wat staat ga ik het voor je veranderen.
Manga of Anime?quote:Op zondag 23 april 2006 16:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
daar waren we gelukkig ook achter gekomen, dankzij een behulpzame dame (dat zijn er trouwens echt veel in amsterdam!)
weet iemand trouwens waar ik beserk kan *kopen*? ik heb een adres gevonden, maar die bestelling laat zich echt gigantisch lang op zich wachten...
hij zoekt de animequote:
Dank! is aangepast.quote:Op zondag 23 april 2006 17:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mai HiME/Otome in de lijst met animé die in het vorige topic besproken zijn.
Courtesy of OP oma: Densha Otoko
En de url staat gewoon onderaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |