Sneijder is zwaar overschat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Boateng beter dan Sneijder?
Sneijder moet sowieso mee, tenzij hij geblesseerd is. Hij heeft het halve seizoen naar een come-back na een blessure gewerkt, hij is mooi fit voor het WK. Tegen AZ/Groningen nog wat wedstrijdritme opdoen. Boateng hoort gewoon simpelweg niet in Oranje thuis. Sneijder wel. Zeker met vdVaart, die twee weten elkaar blind te vinden.
Van der Vaart en Sneijder met zijn tweeën op het middenveld lijkt me geen optie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Boateng beter dan Sneijder?
Sneijder moet sowieso mee, tenzij hij geblesseerd is. Hij heeft het halve seizoen naar een come-back na een blessure gewerkt, hij is mooi fit voor het WK. Tegen AZ/Groningen nog wat wedstrijdritme opdoen. Boateng hoort gewoon simpelweg niet in Oranje thuis. Sneijder wel. Zeker met vdVaart, die twee weten elkaar blind te vinden.
Van Bommel en Cocu moeten dan naast VDV staan dus er is geen plek voor Sneijderquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder met zijn tweeën op het middenveld lijkt me geen optie.
Hé, ik hoor Ronald Koeman praten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder met zijn tweeën op het middenveld lijkt me geen optie.
Overschat? Een speler die in z'n debuut eigenhandig Schotland op de pijnbank legt is overschat? Een speler die zowel defensief als aanvallend z'n werk VERSCHRIKKELIJK goed doet, noem jij overschat? Een speler met een splijtende pass, wat we enorm nodig gaan hebben tegen teams waarbij de verdediging als een huis staat (Argentinië), wil jij thuis laten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder is zwaar overschat.
Ik zie liever de kracht van Boateng.
Van der Vaart en Van Persie zorgen wel voor de creativiteit. ( Van Persie kan ook op 10 )
Sneijder is overbodig.
En dan heb je ook nog Maduro voor het middenveld.
voor een overschatte speler, komt z'n naam wel erg vaak terug, niet?quote:Competitie: Play-off EK '04
Datum: 19 / 11 / 2003
Lokatie: Amsterdam Arena| Amsterdam| Ned
Aantal toeschouwers: 51000
Arbitrage: Michel
SCOREVERLOOP
14. Sneijder (schot) 1 - 0
32. Ooijer (kopbal)
assist: Sneijder 2 - 0
37. Van Nistelrooy (kopbal)
assist: Sneijder 3 - 0
51. Van Nistelrooy (lob)
assist: Van der Vaart 4 - 0
64. Frank de Boer (kopbal)
assist: Sneijder 5 - 0
67. Van Nistelrooy (schot)
assist: Van der Meyde 6 - 0
HAHAHAHAHA. Bedankt dat je me aan het lachen hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder is zwaar overschat.
Ik zie liever de kracht van Boateng.
Sneijder ook niet dus dan moet je een keuze maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:37 schreef Nywuob het volgende:
Boateng heeft niets te zoeken in Oranje, dat mag duidelijk zijn.
dan kies ik ervoor dat je je PSV-bril afzet...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder ook niet dus dan moet je een keuze maken.
1 goede wedstrijd tegen Schotlandquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=f92c13
[..]
voor een overschatte speler, komt z'n naam wel erg vaak terug, niet?
tegen Schotland ja, 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=f92c13
[..]
voor een overschatte speler, komt z'n naam wel erg vaak terug, niet?
Kiezen we dan maar voor Landzaat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
den kies ik ervoor dat je je PSV-bril afzet...
één van vele. Boateng kan het niveau van Sneijder nog niet eens in z'n dromen halen. Op basis waarvan, behalve je persoonlijke hekel aan Wesley Sneijder, wil je Boateng meenemen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 goede wedstrijd tegen Schotland
quote:Toen Maduro in de as Boateng verving, ging het spel van Nederland vooruit
Hij is lichamelijk erg licht dat speelt ook een rol.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Overschat? Een speler die in z'n debuut eigenhandig Schotland op de pijnbank legt is overschat? Een speler die zowel defensief als aanvallend z'n werk VERSCHRIKKELIJK goed doet, noem jij overschat? Een speler met een splijtende pass, wat we enorm nodig gaan hebben tegen teams waarbij de verdediging als een huis staat (Argentinië), wil jij thuis laten?
Boateng heeft totaal geen ervaring op dit niveau, Sneijder heeft dat wel, en meerdere malen aangetoond dat hij op dit niveau niet alleen goed mee kan komen, maar zelfs dat hij een bepalende rol kan spelen. Zie wederom Schotland (net als Argentinië een fysiek ingestelde ploeg). Boateng heeft nog helemaal nada nakkes niets laten zien.
Ik verkies Maduro toch boven Boateng..quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article184730.ece
[..]
Landzaat is ook ver weg van de vorm die hij ooit had, dus geen optie. En Boateng meenemen, tsja, ik wil ook wel meegaan, voor de defensieve breedte.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is lichamelijk erg licht dat speelt ook een rol.
Schotland dan heb je wat... en aanvallend zit Nederland al goed dus dan is Sneijder geen optie.
En als je goed leest dan zie je dat ik Boateng uur meeneem voor de defensieve breedte.
Ik ben ook een fan van hem, maar Defensief moet Nederland een goede back-up hebben.
Of dan toch Landzaat meenemen ?
Aanvallend is Sneijder helemaal niet meer nodig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
één van vele. Boateng kan het niveau van Sneijder nog niet eens in z'n dromen halen. Op basis waarvan, behalve je persoonlijke hekel aan Wesley Sneijder, wil je Boateng meenemen?
Van Basten zal op het WK wel eens het systeem moeten omgooien in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:50 schreef Nywuob het volgende:
Boateng is een schopper en afbreker in een 4-4-2-systeem. Oranje speelt niet met een dergelijk type speler.
Voor Van Basten weegt ook de lange termijn zwaar. Van wie verwacht je in de toekomst een grotere rol binnen Oranje? In dit geval toch echt Sneijder en niet Boateng. Het is belangrijk om Sneijder op zijn minst aan het WK te laten ruiken, aangezien het ook voor hem de eerste zou zijn. Zelfde geldt voor Stekelenburg of Lodewijks. Lange termijn jongens.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder ook niet dus dan moet je een keuze maken.
Voor de toekomst zullen er vast betere spelers komen dan Sneijderquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor Van Basten weegt ook de lange termijn zwaar. Van wie verwacht je in de toekomst een grotere rol binnen Oranje? In dit geval toch echt Sneijder en niet Boateng. Het is belangrijk om Sneijder op zijn minst aan het WK te laten ruiken, aangezien het ook voor hem de eerste zou zijn. Zelfde geldt voor Stekelenburg of Lodewijks. Lange termijn jongens.
Joh!quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor de toekomst zullen er vast betere spelers komen dan Sneijder\
Van Basten is nu gewoon bezig voor EK 2008, maar het WK is ook heel belangrijk !
amenquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:19 schreef jojomen4 het volgende:
Tegen Club Brugge wordt Sneijder helemaal plat gelopen. Denk jij dat die tegen jongens uit het oostblok, harde Argentijnen en grote Afrikanen wel op kan?![]()
1 van die kleine jongens op het middenveld is leuk.. maar we hebben zeker 2/3 mannen nodig die fysiek hun mannetje staan.
Club Brugge, goed voorbeeld, dat is alweer 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:19 schreef jojomen4 het volgende:
Tegen Club Brugge wordt Sneijder helemaal plat gelopen. Denk jij dat die tegen jongens uit het oostblok, harde Argentijnen en grote Afrikanen wel op kan?![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
Fysiek spel is niet het spel dat Van Basten voor ogen heeft, maar dominant circulatievoetbal.
Goed voetbal onder Marco hebben wij alleen gezien de eerste helft tegen Duitslandquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
Fysiek spel is niet het spel dat Van Basten voor ogen heeft, maar dominant circulatievoetbal.
Die wedstrijd die de pro-Sneijders noemen is ook van 2 jaar geleden. En Sneijder is niet gegroeit ofzo.. die is nog steeds fragiel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Club Brugge, goed voorbeeld, dat is alweer 2 jaar geleden.
Idd. En hij heeft nu wel genoeg tijd gehad om voor dat mooie voetbal te zorgen. Dat is hem niet gelukt dus nu moeten we gewoon knokken voor onze kansen op het WK. Als we voetballen tegen toplanden zoals we afgelopen 2 jaar gevoetbald hebben krijgen we een pak slaag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed voetbal onder Marco hebben wij alleen gezien de eerste helft tegen Duitsland
Voor de rest was het toch vaak defensief naar de aanval zoeken.
Ajax - Sparta Praag dan? Een half jaar geleden nam Sneijder ook een leidersrol op zich, met oa een uitstekende pass op de Jong. Of is dat ook al te lang geleden?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die wedstrijd die de pro-Sneijders noemen is ook van 2 jaar geleden. En Sneijder is niet gegroeit ofzo.. die is nog steeds fragiel.
Jezus.. als je wilt dat ie geselecteerd wordt om een wedstrijd van een half jaar geleden dan kan je iedereen wel willen oproepen. Sneijder is nu al zo'n 3 seizoenen bij Ajax en heeft nog steeds geen enkel seizoen als onbetwiste basisspeler gespeelt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ajax - Sparta Praag dan? Een half jaar geleden nam Sneijder ook een leidersrol op zich, met oa een uitstekende pass op de Jong. Of is dat ook al te lang geleden?
Idd we zullen ervoor moeten vechten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd. En hij heeft nu wel genoeg tijd gehad om voor dat mooie voetbal te zorgen. Dat is hem niet gelukt dus nu moeten we gewoon knokken voor onze kansen op het WK. Als we voetballen tegen toplanden zoals we afgelopen 2 jaar gevoetbald hebben krijgen we een pak slaag.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jezus.. als je wilt dat ie geselecteerd wordt om een wedstrijd van een half jaar geleden dan kan je iedereen wel willen oproepen. Sneijder is nu al zo'n 3 seizoenen bij Ajax en heeft nog steeds geen enkel seizoen als onbetwiste basisspeler gespeelt.
Ik zeg niet dat ik Boateng in de basis wil zien.. maar wel een echte kerel.
Misschien komt het doordat hij dit seizoen geblesseerd is? Hij is bijna hersteld, en zal hoogstwaarschijnlijk zijn rentree in de finale tegen AZ of Groningen maken. Een speler als Sneijder kun je altijd gebruiken, hij heeft een pass in huis die verdedigingen open legt. Iets wat we enorm veel tegen zullen gaan komen op het WK. Cocu kan dat ook, maar het lijkt mij verstandig om niet alleen op Philip te rekenen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jezus.. als je wilt dat ie geselecteerd wordt om een wedstrijd van een half jaar geleden dan kan je iedereen wel willen oproepen. Sneijder is nu al zo'n 3 seizoenen bij Ajax en heeft nog steeds geen enkel seizoen als onbetwiste basisspeler gespeelt.
Ik zeg niet dat ik Boateng in de basis wil zien.. maar wel een echte kerel.
Dit seizoen is hij anders wel een basisspeler geweest. vBommel en passes? Ja, ik kan me goed die beslissende...owh nee, dat was Ronaldhino. Maar dan...owh, nee dat was Deco......quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Bommel , Van der Vaart , Van Persie kunnen dat ook.
dan heb je nog Davids en Maduro dat ook betere optie's zijn.
Hij is echt overbodig.
En ook als hij geen blessure heeft staat hij niet telkens in de basis.
Ga jij anders ff lekker statistieken zoeken over de periode van PSV. Ook dit jaar laat ie vaak genoeg zien dat ie een levensgevaarlijk pass in huis heeft. Weet niet of je veel wedstrijden kijkt van Barca maar zo te horen niet. Of is het dat ie niet bij Ajax is opgeleid?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dit seizoen is hij anders wel een basisspeler geweest. vBommel en passes? Ja, ik kan me goed die beslissende...owh nee, dat was Ronaldhino. Maar dan...owh, nee dat was Deco......
Voor passes moet je niet bij vBommel zijn, zeker niet degenen die een bal precies achter de verdediging en op de schoen van de spits legt. Maduro heb ik dat ook nog niet echt zien doen, net als Davids. vPersie en vdVaart kunnen het wel, maar niet in de mate van Sneijder.
Het lijkt me logisch dat Van der Vaart en Sneijder niet samen op het middenveld moeten spelen, maar Sneijder moet wel mee voor de bank.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:02 schreef jojomen4 het volgende:
Als we een middenveld hebben met Sneijder, VDV en Maduro dan worden we helemaal overlopen. Hou op zeg.. Het lijkt wel alsof alles wat van Ajax komt in de basis moet omdat het creative wonderen zijn.De enige die ik graag in de basis zie is VDV maar waarschijnlijk speelt Maduro ook omdat Marco hem zo top vind.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ga jij anders ff lekker statistieken zoeken over de periode van PSV. Ook dit jaar laat ie vaak genoeg zien dat ie een levensgevaarlijk pass in huis heeft. Weet niet of je veel wedstrijden kijkt van Barca maar zo te horen niet. Of is het dat ie niet bij Ajax is opgeleid?
pak ze er maar bij. Ik wacht wel. pak je ook gelijk de statistieken erbij over balverlies, en niet aangekomen passes? Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Als jij wilt beweren dat we Sneijder nodig hebben voor assists omdat Van Bommel daar niet goed genoeg in zou zijn (zoals je eerder schrijft) zou ik je adviseren de statistieken er bij te pakken. Volgens mij heeft van Bommel afgelopen 4 jaar meer assists gegeven dan Sneijder, of afgelopen 3 jaar.
En de keren dat ie onder het gras is gelopen door een fysiek sterkere tegenstander. K vind het probleem met dat soort jongens dat zo gauw er een beetje gebikkeld moet worden, waar je natuurlijk van op aan kunt op een WK, dan ben je ze helemaal kwijt. Een van die jongens d'rin ok, maar als je allemaal van die spelers meeneemt die net uit de pubertijd komen, kun je et wel vergeten. Doe mij maar echte kerels!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
pak ze er maar bij. Ik wacht wel. pak je ook gelijk de statistieken erbij over balverlies, en niet aangekomen passes? Ben ik ook wel benieuwd naar.
Van Bommel heeft een goede pass en geeft assist en zijn scoringsvermogen is ook hoger.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dit seizoen is hij anders wel een basisspeler geweest. vBommel en passes? Ja, ik kan me goed die beslissende...owh nee, dat was Ronaldhino. Maar dan...owh, nee dat was Deco......
Voor passes moet je niet bij vBommel zijn, zeker niet degenen die een bal precies achter de verdediging en op de schoen van de spits legt. Maduro heb ik dat ook nog niet echt zien doen, net als Davids. vPersie en vdVaart kunnen het wel, maar niet in de mate van Sneijder.
Mwoah, met Meerdink in de voorselectie...En Lodewijks...quote:Op zondag 23 april 2006 06:55 schreef SocialDisorder het volgende:
we kunnen hier tot 9 juli mee doorgaan, maar we komen er niet uit. Gelukkig hoeven wij de beslissing niet te nemen, dat is aan vBasten. En ik heb alle vertrouwen in hem.
Boeie, van der Sar keep't toch!quote:Op zondag 23 april 2006 12:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Mwoah, met Meerdink in de voorselectie...En Lodewijks...![]()
quote:Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'
25/4/2006 9 :35
Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.
'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'
Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij heeft niemand dit nog gemeld:
[..]
Haha. Sneijder is alles behalve 'verschrikkelijk goed' de laatste twee jaar. Na zijn snelle opmars het 1e jaar, heeft ie nu al 2 jaar achter elkaar zeer teleurstellende inbreng. Werd als een raket omhoog geschreven door zijn enige goeie interland tegen Schotland (vriendschappelijk tegen Zweden tel ik even niet mee), maar heeft het sindsdien behoorlijk laten liggen. Lijkt er op dat ie al 2 jaar stilstaat. Vorig jaar nog regelmatig probleemkind onder Koeman, toen het stuivertje wisselen was tussen hem en VdV, beide bakten er niks van. Dit jaar is het onder Blind niet heel veel beter gesteld voor iemand die zo omhoog geschreven werd. Sneijder 'verdedigend verschrikkelijk goed' vinden is sowieso al hilarisch, dat is juist zijn zwakste punt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Overschat? Een speler die in z'n debuut eigenhandig Schotland op de pijnbank legt is overschat? Een speler die zowel defensief als aanvallend z'n werk VERSCHRIKKELIJK goed doet, noem jij overschat? Een speler met een splijtende pass, wat we enorm nodig gaan hebben tegen teams waarbij de verdediging als een huis staat (Argentinië), wil jij thuis laten?
Hey man, ik ben het helemaal eens met jou! Echt schande dat Davids niet meegaat naar het WK.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef nikk het volgende:
Ik heb altijd achter het Nederlands elftal gestaan, maar ik hoop echt van harte dat ze dit keer de eerste ronde keihard eruit vliegen.
Kut-selectie.
Ik kan me daar wel in vinden. Van Basten, de KNVB en Cruijff verdienen hard op de muil te gaan. Het enige wat Van Basten van Blind onderscheidt, is dat Van Basten veel meer middelen tot zijn beschikking heeft. Als gevolg weinig tegenstand gehad tot dusver. En dan moet je met een team, waar vrij veel teleurgestelde (ex-) ajacieden bij zijn, een toernooi voetballen. Alsof die spelers allemaal hun seizoen denken gaan goed te maken. Als Stam nou nog had meegewild.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:21 schreef nikk het volgende:
Ik heb altijd achter het Nederlands elftal gestaan, maar ik hoop echt van harte dat ze dit keer de eerste ronde keihard eruit vliegen.
Kut-selectie.
Jongus, dit is alleen nog een trainingsstage. D'r gaan d'r maar 17 mee, die geen clubverplichtingen meer hebben. Geen paniek.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Geen Davids, geen Bouma, geen van Bommel
Wel Boateng, wel Opdam, wel Maduro
Ja dat zijn goeie keuzes Marco!
Gelukkig is het eindoel het EK en mag hij dit WK op de bek gaan....
Op de stage gaan de niet mee idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh dus jij beweert dat Davids, Bouma en van Bommel wel mee gaan en Boateng, Opdam en Maduro niet?
Dus opnieuw: voor de stage zijn Davids, Vlaar, Emmanuelson, Bouma, Lodewijks en Meerdink geschrapt (van de spelers die geen clubverplichtingen meer hadden). Bommel heeft dit nog wel.quote:Heitinga mag mee op stage
Door Michel (Baraja) op donderdag 4 mei 2006 19:10
Bron: KNVB.nl
John Heitinga is opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor het trainingskamp komende week in Noordwijk. Verrassend, want de verdediger maakt géén deel uit van de 33-koppige voorselectie.
Bondscoach Marco van Basten heeft zeventien spelers opgeroepen voor de vierdaagse stage in Noordwijk, die plaatsvindt van dinsdag tot en met vrijdag. Het gaat om de spelers die geen clubverplichtingen meer hebben. Liefst zeventien namen ontbreken op die manier, om uiteenlopende redenen. Zo wacht Mark van Bommel en Giovanni van Bronckhorst nog een Champions League finale, terwijl Ruud van Nistelrooij en Edwin van der Sar moeten opdraven voor een testimonial ter ere van Roy Keane.
Nigel de Jong, Rafael van der Vaart en Hedwiges Maduro kampen bovendien met blessures en zullen dan ook geen acte de présence geven. Op donderdag 11 mei oefent Nederland tegen Jong Oranje op het terrein van het Katwijkse Quick Boys.
De selectie voor de trainingsstage:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging: Tim de Cler (AZ), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV) en Barry Opdam (AZ).
Middenveld: Phillip Cocu (PSV), Denny Landzaat (AZ) en Wesley Sneijder (Ajax).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Heitinga mag mee op stage
Couldn't agree with you morequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef LuukBes het volgende:
Van Bommel wel pannekoek. En die laatste 3 denk ik ook, al valt Boateng hopelijk af. Bouma heeft niks te zoeken in Oranje, wat is die door de mand gevallen zeg. En driftkikker Davids is een chaggerijnige bankzitter, die je moet je er niet bij hebben als je geen plek in de basis hebt.
Verder een heel goeie zaak dat Urby afvalt, nog zo eentje die zwaar door de mand viel tegen Buijs, Castelen en Kalou toen het er echt om ging in die playoffs.
Ik ben ook niet kapot van Heitinga, maar ik heb liever een Heitinga in vorm dan een Vlaar die het niet redt. Overigens ben ik een beetje fan van Vlaar, heb goede hoop voor de toekomst, maar nu is het gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Speelt goed de laatste paar weken en je zal toch verdedigers nodig hebben
Te gek! Hij heeft 3 ballen goed geraakt! Dat is inderdaad een WK-selectie waard!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kalou? Deed die mee dan in deplay-offs? Niet gezien....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef LuukBes het volgende:
Van Bommel wel pannekoek. En die laatste 3 denk ik ook, al valt Boateng hopelijk af. Bouma heeft niks te zoeken in Oranje, wat is die door de mand gevallen zeg. En driftkikker Davids is een chaggerijnige bankzitter, die je moet je er niet bij hebben als je geen plek in de basis hebt.
Verder een heel goeie zaak dat Urby afvalt, nog zo eentje die zwaar door de mand viel tegen Buijs, Castelen en Kalou toen het er echt om ging in die playoffs.
Nee. Hij kloot maar wat aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:44 schreef Entonie het volgende:
Marco, ik hoop dat je weet wat je doet
jawh, hij heeft een oefenpot tegne de Italianen verloren. Dankzij Vlaar, die er nu overigens niet meer bij is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee. Hij kloot maar wat aan eigenlijk.
Hij heeft alleen de mazzel dat niemand er wat van merkt. Alhoewel de nederlaag tegen de Italianen een teken aan de wand is.
En nummer 1 worden in de kwalificatie in geen slechte poule?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee. Hij kloot maar wat aan eigenlijk.
Hij heeft alleen de mazzel dat niemand er wat van merkt. Alhoewel de nederlaag tegen de Italianen een teken aan de wand is.
Idd. Hele reeks lang ongeslagen, oa op de momenten dat het ertoe deed (Tsjechië etc.), maar omdat Vlaar er nog niet aan toe bleek in een oefenpot "kloot hij maar wat aan".quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jawh, hij heeft een oefenpot tegne de Italianen verloren. Dankzij Vlaar, die er nu overigens niet meer bij is.
Wat een graadmeter
Mooie handsbal tegen Groningen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wie wil je er anders bij hebben?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooie handsbal tegen Groningen inderdaad.
Sorry hoor, mensen die serieus menen dat Heitinga bij Oranje hoort, kan ik onmogelijk serieus nemen![]()
Geen Heitinga.quote:
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen Heitinga.
Je kan net zo goed weer heel Ajax gaan opstellen, zelfs hun B-spelers krijgen de voorkeur.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, mensen die serieus menen dat Heitinga bij Oranje hoort, kan ik onmogelijk serieus nemen![]()
Gek, ik heb hetzelfde met mensen die alleen maar een selectie lopen af te zeiken, zonder met een alternatief te komen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje een SCH-trekjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gek, ik heb hetzelfde met mensen die alleen maar een selectie lopen af te zeiken, zonder met een alternatief te komen.
Nee, Marcel Seip moet mee!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen Heitinga.
Je kan net zo goed weer heel Ajax gaan opstellen, zelfs hun B-spelers krijgen de voorkeur.
Kruiswijk en Greene zijn beter dan Heitinga inderdaad..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Arnold Kruiswijk ofzo eens kans geven.
Of Greene.
Maar Heitinga is echt niet nodig als je de verdedigers die Marco nu heeft ziet.
OF wil hij Ooijer thuislaten ?
Die zit bij Groningen op de bank.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Arnold Kruiswijk ofzo eens kans geven.
In de Kuip speelde ie rechtsbuiten ja, heb toen speciaal op Urby gelet en die duels tussen beide, omdat die Ajax-lobby om hem zo hypend bezig is. Wist ie dus echt weer eens niet waar ie het moest zoeken, binnendoor en buitenom, alle hoeken in. Is me ook heel erg opgevallen hoe hij snelheid tekort komt, en wat voor een slechte mandekker ie is tegen een echte buitenspeler die een actie maakt. Onnodig eovertredingen, happen waar het dom is, slecht postioneel staan. Tegen Groningen was het weer raak tegen een nog mindere speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Kalou? Deed die mee dan in deplay-offs? Niet gezien....
Omdat het zo'n stompzinnige vraag is. Er vallen nu toch ook mensen af.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
"Heitinga in Oranje hoort niet" , maar zodra er gevraagd wordt wie dan wel geef je geen antwoord.
Hij speelde schitterend tegen Inter, dacht echt dat ie toen doorgestoten was tot de grote jongens, en volledig zou doorgroeien en specialiseren tot een echte back zoals van Gaal altijd zijn middenvelders en buitenspelers omturnde. Maar het is me nu inmiddels duidelijk waarom hij tegen Inter zonder buitenspelers kon floreren, en tegen NL'se cluppies die 4-3-3 spelen op zijn achilles-puntjes ontmaskert wordt : verdedigend en snelheid komt ie behoorlijk tekort.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Radegast het volgende:
Urby Emanuelson bakt er de laatste wedstrijden inderdaad weinig van op de linksachterpositie.
Die gaat naar verwachting ook lekker mee naar Portugal met Foppe.
Omdat hij goed speelt en er zijn weinig alternatieven. En nu jij het antwoord op de vraag: "Wie wil jij dan in Oranje zien?"quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het zo'n stompzinnige vraag is. Er vallen nu toch ook mensen af.
Waarom Heitinga wel?
Er zijn er heel veel van maar dan gaan we daar meteen weer over discussieren. Punt is dat Van Basten Heitinga blijkbaar niet goed genoeg vond en nu ineens wel. Dat is toch wel heel merkwaardig. Is bv. Vlaar de afgelopen 2 weken ineens zoveel slechter gaan spelen en Heitinga zoveel beter?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gek, ik heb hetzelfde met mensen die alleen maar een selectie lopen af te zeiken, zonder met een alternatief te komen.
Hij speelt helemaal niet goed en er zijn alternatieven zat, dat zie je door het hele topic heen. Maar het is volgens jou zo armoedig gesteld dat er niemand anders dan Heitinga isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat hij goed speelt en er zijn weinig alternatieven. En nu jij het antwoord op de vraag: "Wie wil jij dan in Oranje zien?"
Ik zie geen alternatieven en daarnaast speelt Heitinga de laatste paar weken gewoon goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij speelt helemaal niet goed en er zijn alternatieven zat, dat zie je door het hele topic heen. Maar het is volgens jou zo armoedig gesteld dat er niemand anders dan Heitinga is![]()
Heitinga is echt de enige die op die positie kan spelen? Is het zo triest gesteld met het NL. voetbal. Had je dat ook gevonden als Heitinga bij Feyenoord speelde?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie geen alternatieven en daarnaast speelt Heitinga de laatste paar weken gewoon goed.
Noem dan eens namen die daar wel horen te spelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Heitinga is echt de enige die op die positie kan spelen? Is het zo triest gesteld met het NL. voetbal. Had je dat ook gevonden als Heitinga bij Feyenoord speelde?
Prestatie op zich is prima hoor. Maar het team draait voor geen meter, het hangt als los zand aan elkaar vast en op basis van opportunisme proberen we wedstrijden te winnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
En nummer 1 worden in de kwalificatie in geen slechte poule?
Wie had Van Basten voor die positie bedoeld tot en met gisteren? Toen zat Heitinga nog niet in de selectie namelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Noem dan eens namen die daar wel horen te spelen?
Vlaar was geselecteerd bij gebrek aan alternatief, Heitinga heeft bewezen dat alternatief te zijn. Weet niet of je het voetbal een beetje volgt,maar Heitinga heeft een mindere periode én een blessure achter de rug. Terugkomen, en spelen zoals hij tegen Feyenoord en Groningen gespeeld heeft dwingt respect af bij iedereen, behalve de die-hard azijnzeikerds.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn er heel veel van maar dan gaan we daar meteen weer over discussieren. Punt is dat Van Basten Heitinga blijkbaar niet goed genoeg vond en nu ineens wel. Dat is toch wel heel merkwaardig. Is bv. Vlaar de afgelopen 2 weken ineens zoveel slechter gaan spelen en Heitinga zoveel beter?
Ron Vlaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie had Van Basten voor die positie bedoeld tot en met gisteren? Toen zat Heitinga nog niet in de selectie namelijk.
psst, je verwart dit oranje met dat van 2002.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Prestatie op zich is prima hoor. Maar het team draait voor geen meter, het hangt als los zand aan elkaar vast en op basis van opportunisme proberen we wedstrijden te winnen.
Lul er toch niet zo omheen zeg. Jij vind het onzin dat Heitinga meeggaat. Oke jouw mening, maar geef dan wel aan wie er dan WEL! meemoeten...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie had Van Basten voor die positie bedoeld tot en met gisteren? Toen zat Heitinga nog niet in de selectie namelijk.
Greene heeft zich toch veel meer bewezen dan Heitinga. Daar is iedereen het toch wel over eens of is dat nog een discussiepunt? Heitinga heeft gewoon bewezen het nivo niet aan te kunnen en altijd ellende en onzekerheid te veroorzaken. Leuk voor Sloggi maar neit voor Oranje. Volgens mij is de gemiddelde Nederlandse verdediger beter dan Heitinga, dus keuze zat.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Over Urby kan ik alleen maar zeggen dat die na een redelijk tot goed seizoen een aantal mindere weken heeft gehad. Terecht dus dat hij niet mee gaat.
Heitinga heeft zich na een vervelende blessure weer terug gewerkt, én heeft geen probleem met op een andere positie spelen dan hij eigenlijk het liefst speelt.
En dat iemand serieus Greene durft te noemen......die komt er wel, maar nu nog even niet. Samen met Urby naar Portugal, en over 2 jaar de EK winnen.
Doe even normaal. Ik ga daar niet over. Heitinga is niet goed genoeg. En dat vond Marco ook en toen had hij blijkbaar wel een alternatief, of viel er toen een gaatje?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lul er toch niet zo omheen zeg. Jij vind het onzin dat Heitinga meeggaat. Oke jouw mening, maar geef dan wel aan wie er dan WEL! meemoeten...
Greenequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Greene heeft zich toch veel meer bewezen dan Heitinga. Daar is iedereen het toch wel over eens of is dat nog een discussiepunt? Heitinga heeft gewoon bewezen het nivo niet aan te kunnen en altijd ellende en onzekerheid te veroorzaken. Leuk voor Sloggi maar neit voor Oranje. Volgens mij is de gemiddelde Nederlandse verdediger beter dan Heitinga, dus keuze zat.
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vlaar was geselecteerd bij gebrek aan alternatief, Heitinga heeft bewezen dat alternatief te zijn. Weet niet of je het voetbal een beetje volgt,maar Heitinga heeft een mindere periode én een blessure achter de rug. Terugkomen, en spelen zoals hij tegen Feyenoord en Groningen gespeeld heeft dwingt respect af bij iedereen, behalve de die-hard azijnzeikerds.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Greene heeft zich toch veel meer bewezen dan Heitinga. Daar is iedereen het toch wel over eens of is dat nog een discussiepunt? Heitinga heeft gewoon bewezen het nivo niet aan te kunnen en altijd ellende en onzekerheid te veroorzaken. Leuk voor Sloggi maar neit voor Oranje. Volgens mij is de gemiddelde Nederlandse verdediger beter dan Heitinga, dus keuze zat.
Wel makkelijk discussie voeren zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook bij Voreg. Als het maar ajax is, is het wel goed. Beetje sneu heren.
Heitinga is gigantisch door dde mand gevallen. Speelt nu iets minder slecht dan eerst, maar dat is ook geen kunst. Kom op zeg. Even reeel graag, anders heeft zo'n discussie geen zin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Greene zich meer bewezen dan Heitinga.![]()
Idioot.
Ik vind vrijwel alle verdedigers uit de HCE beter dan Heitinga. Hij is echt zo onzeker daar kun je gewoon niks mee, echt niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]. Je geeft aan dat je het onzin vind, maar zodra je zelf iets moet aanwijzen laat je het afweten.
Kom eens met een serieus antwoord, zet je anti-ajax bril af en dan gaan we praten, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]Hij speelde Groningen abominabel. Dat heb je toch wel gezien.
Ik vind hem niet veel beter dan Marcel Seip. Zet je Ajaxbril in godsnaam toch eens af man, het begint echt hilarisch te worden. Ook bij Voreg. Als het maar ajax is, is het wel goed. Beetje sneu heren.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij begint, jij hebt geen argumenten en verschuilt je op de bekende lafhartige ajaxmaneir.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alle verdedigers uit de HCE beter dan Heitinga. Hij is echt zo onzeker daar kun je gewoon niks mee, echt niet.
Kijk, en hier kan ik mij volledig bij aansluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef Nywuob het volgende:
Heitinga is gewoon de beste optie om als bankzitter mee te nemen naar Duitsland. Hij heeft meer toekomst dan Opdam en heeft meer ervaring op het hoogste niveau dan Vlaar of Greene.
Het is dan alleen wel te hopen dat er geen blessures komen, want hij is altijd nog een stuk minder dan Ooijer of Boulahrouz.
want? meer ervaring in CL? Meer Interlands?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaliens kun je beter gebruiken nu dan Heitinga.
Betere mandekker om Ronaldhino te mollen, echte killer. 27 jaar, heel veel ervaring, erg stabiel en constant spelend, al 2 jaar. Geen pieken en dalen spelert met emotionele en mentale RIAGG-problemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
want? meer ervaring in CL? Meer Interlands?
Wat ik zei, ik zie er wel 25quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef VoreG het volgende:
[..].
Ik geef aan dat Heitinga het de laatste weken goed doet en er gewoon bij kan. Daarnaast is er geen andere verdediger die de plaats voor Heitinga zou innemen, ik zie die tenminste niet. Jij ziet blijkbaar wel een verdediger die dat beter kan, noem die dan.
Nee, hij heeft meer dan 4 wedstrijden gespeeld het afgelopen half jaar en voetbalt simpelweg beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:17 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Betere mandekker om Ronaldhino te mollen, echte killer. 27 jaar, heel veel ervaring, erg stabiel en constant spelend, al 2 jaar. Geen pieken en dalen spelert met emotionele en mentale RIAGG-problemen.
Twijfelt bovendien niet over zijn geaardheid...
De ervaring van Jaliens valt erg tegen, hoor. Heitinga heeft veel meer wedstrijden op topniveau gespeeld. Niet dat ik zo'n Heitinga-fan ben, maar hij heeft toch duidelijk veel meer potentie dan een Jaliens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:17 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Betere mandekker om Ronaldhino te mollen, echte killer. 27 jaar, heel veel ervaring, erg stabiel en constant spelend, al 2 jaar. Geen pieken en dalen spelert met emotionele en mentale RIAGG-problemen.
Twijfelt bovendien niet over zijn geaardheid...
Gewoon betere speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je gaat geen namen noemen hé?quote:
Onzin. Gemiddelde spelers als Luirink en Dingsdag zijn altijd nog beter dan Heitinga, typisch zo'n speler die een penalty veroorzaakt in de 82e minuut in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:24 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De ervaring van Jaliens valt erg tegen, hoor. Heitinga heeft veel meer wedstrijden op topniveau gespeeld. Niet dat ik zo'n Heitinga-fan ben, maar hij heeft toch duidelijk veel meer potentie dan een Jaliens.
Yep, of een klotewedstrijd speelt omdat z'n schoenveters de verkeerde kleur hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Gemiddelde spelers als Luirink en Dingsdag zijn altijd nog beter dan Heitinga, typisch zo'n speler die een penalty veroorzaakt in de 82e minuut in de kwartfinale.
Deed bijvoorbeeld Greene dat niet tegen Boekarest, een penalty veroorzaken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Gemiddelde spelers als Luirink en Dingsdag zijn altijd nog beter dan Heitinga, typisch zo'n speler die een penalty veroorzaakt in de 82e minuut in de kwartfinale.
Heitinga heeft nauwelijks uitblinkend in Oranje gespeeld, 6jes en 5jes niveau. Ook zijn Europese prestatie's met Ajax waren heel wisselvallig, zeker geen toppert in die wedstrijden. Niveau van hem waar iedereen al 3 jaar op hoopt, sinds ie een paar keer een goed sprintje trok tegen AC Milan bij zijn rentree, heeft ie nooit meer gehaald.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:24 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De ervaring van Jaliens valt erg tegen, hoor. Heitinga heeft veel meer wedstrijden op topniveau gespeeld. Niet dat ik zo'n Heitinga-fan ben, maar hij heeft toch duidelijk veel meer potentie dan een Jaliens.
Heitinga wel danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Nywuob het volgende:
Luirink en Dingsdag hebben toch nog nooit wat laten zien op topniveau.
Laatste tijd speelt Urby erg matig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Heitinga heb ik liever dan Barry Opdam en Ron Vlaar voor op de bank. Meer ervaring in topduels.
Urby geschrapt is erg jammer, want die lijkt me veel geschikter dan de beperkte Tim de Cler.
Ik denk idd dat Jaliens naar verwachting ondermaats presteerde, Kromkamp niet genoeg ritme had en Heitinga net multifunctioneel genoeg was om het eens te proberen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:04 schreef LuukBes het volgende:
Heitinga krijgt anders in die playoffs inmiddels behoorlijk wat 5'jes van de 'kenners' in de VI. Speelt dus zeker niet goed. Nu kan ik me indenken dat het al gauw goed bij hem, als je het tenminste vergelijkt in welke dramatische 8e klasse amateurs-vorm ie eerder dit jaar zichzelf voor paal zette.
Niettemin denk ik nogmaals dat ie niet voor de centrale positie van mandekker in aanmerking komt, maar eerder voor de opbouwende verdediger, rechtsback of controlerende middenvelder. Dat ie een week of 2 terug door Marco nog bij B&vD nadrukkelijk als afvaller genoemd werd die niet meer in beeld is, en nu ineens wel, kan te maken hebben met plotselinge blessures (Maduro) of het gebrek aan vorm die ie naderhand in de playoffs heeft gezien van bepaalde spelers (Vlaar was idd net zoals Urby behoorlijk falend, Opdam ook matig).
Of wellicht twijfelt ie of Opdam of Ooier in WK vorm steken, en wil alle spelers voor die plek wat dat aangaat op scherp zetten en testen. Rechtsback speelde JH trouwens ook nog in Portugal, ook daar heeft ie nu ook een probleem met eigenlijk alleen Jaliens. Kan 1000 en 1 redenen bedenken. Misschien krijgt Maduro als zekerheidje extra rust en mag Sjonnie even meedoen. Niettemin denk ik dat ie toch afvalt, is maar een trainingsstage.
Staat idd ook op mijn streeplijstje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Babel hoort er ook niet bij trouwens.
Kloptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Babel hoort er ook niet bij trouwens.
stom is dat he? dat een linkshalf beter uit de voeten kan op de linkshalf-positie dan op de linksback......quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Jaliens naar verwachting ondermaats presteerde, Kromkamp niet genoeg ritme had en Heitinga net multifunctioneel genoeg was om het eens te proberen.
Ik zie op de lange duur overigens meer in Greene (en Vlaar), maar dan hebben we het over een jaar of 2, 3.
En dat Urby zwaar door de mand is gevallen verdedigend en op het middenveld beter tot zijn recht komt (maar nog steeds niet goed genoeg) is voor mij allesbehalve een verrassing. Ik vind het echt een natte scheet.
*proest*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
stom is dat he? dat een linkshalf beter uit de voeten kan op de linkshalf-positie dan op de linksback......
Ik vind het dus vrij onbegrijpelijk dat de Urby's wél geselecteerd worden en deze jongens (Nésta uitkappenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Urby is een goede speler, of wordt een goede speler maar veel van die jongens zijn al heel vroeg geselecteerd voor Ajax en dan direct ook al voor Oranje - de verwachtingen zijn te hoog, het gaat gewoon te snel. Geldt ook voor Babel en Vlaar en Maduro. Daarom is het wel goed dat jongens als Aisatti en Affelay nog even in de luwte stoeien.
Met een AZ-randje dan. Ik geloof sowieso niet zo in een voorkeur bij zijn selsctiebeleid. Castelen en Vlaar zijn nou bij uitstek dubieuze niet voor de hand liggende niet-Ajax keuzes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef Radegast het volgende:
Van Basten kijkt gewoon door een mooie Ajax-bril.
Ach, van Vlaar, Opdam, Greene of Jaliens ligt ook geen enkele spits wakker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef Brahimov het volgende:
Ik denk ook dat Heitinga op het moment niet veel te zoeken heeft in de Oranje-selectie. Hij zal dan ook wel afvallen. Althans: het zou raar zijn als hij niet afviel. Men heeft vaak de neiging een speler te waarderen op hoe hij misschien zou kunnen spelen, in plaats van op hoe hij feitelijk speelt. In het geval van Heitinga moet je waarschijnlijk zeggen: hoe hij had kunnen spelen, had zijn ontwikkeling zich doorgezet. Maar helaas heeft die ontwikkeling zich niet doorgezet.
Je wilt zeggen dat Oranje feitelijk heel zwak is?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:36 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ach, van Vlaar, Opdam, Greene of Jaliens ligt ook geen enkele spits wakker.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Oranje feitelijk heel zwak is?
Nou, toen ik Luca Toni met de Oranje-verdediging zag spelen, bekroop me die gedachte wel, ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar doe ik toch al niet aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn idee. Kan die verering van Van Basten ook weer overboord.
Wel als Van Basten spelers van dat kaliber op gaat stellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef SocialDisorder het volgende:
ik blijf het grappig vinden dat mensen dit Oranje totaal geen kans zien maken, met als beargumentering dat de geselecteerden niet op het niveau kunnen presteren. Ze vergeten gemakshalve daarbij dat de "grote namen" (Seedorf, Davids, Kluivert, etc) 4 jaar geleden "wel even" Ierland zouden verslaan. De hotels in Japan en Korea waren bijkans al geboekt.
Ja, omdat ze een kleurtje hebben vrees ik. En daar legden ze zelf natuurlijk ook wel iets teveel de nadruk op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Radegast het volgende:
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?
Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam waren daar ook bij...
zij profileerden zichzelf als de grote mensen in Oranje. Meer nog dan de anderen. Bogarde mag ook bij dat rijtje gerekend worden overigens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?
Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam en consorten waren daar ook bij, alleen worden die daar niet op gepakt...
Individueel? Spelen ze elke Nederland 3 keer scheel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
En dan ook nog Cris, Edmilson, Juninho, Robinho, etc.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
Eens. Die Mannschaft bewijst dat keer op keerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Individueel? Spelen ze elke Nederland 3 keer scheel.
Zoals ik al zei, Nederland moet als collectief, als team voetballen, dan maak je kans tegen wereldspelers als hierboven.
Zet de selectie van Liverpool eens tegenover die van AC Milan. Hoe groot schat je de kans dat Liverpool wint op basis van die gegevens? En als je daar nog eens een 3-0 achterstand bij optelt?
Welke Nederlandse speler zou kans maken in de basis van Brazilie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Je bedoeld dat jij naar van Basten kijkt met een anti-Ajax-bril?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef Radegast het volgende:
Van Basten kijkt gewoon door een mooie Ajax-bril.
3-2 met 2 buitenspel goals, overigens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.
Zoveel sterren in een team zegt veel, maar niet alles.
Het gaat ook om het teamspel. En het is duidelijk dat er een aantal spelers tussen zitten die vaak voor eigen succes gaan.![]()
Teamspel?? Net of oranje zulke goede wedstrijden op de mat heeft gelegdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.
Het gaat ook om het teamspel. En het is duidelijk dat er een aantal spelers tussen zitten die vaak voor eigen succes gaan.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Laten we dat dan maar hopen.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren vBasten bij Studio Voetbal; "4 spitsen mee is niet verstandig, maar ik doe niet altijd wat verstandig is."vNistelrooy, Kuijt, Vennegoor en Huntelaar dus gewoon mee
In welk geval Babel de godenzonen zij dank thuis blijft volgens mijn voorkeurquote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren vBasten bij Studio Voetbal; "4 spitsen mee is niet verstandig, maar ik doe niet altijd wat verstandig is."vNistelrooy, Kuijt, Vennegoor en Huntelaar dus gewoon mee
Zorgde gisteren wel weer voor een nerveuze Lamey. Niet dat daar veel voor nodig is, maar toch.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In welk geval Babel de godenzonen zij dank thuis blijft volgens mijn voorkeur![]()
Whaha, dat is precies wat ik wou opmerken als iemand Babel even een veer in zijn reet zou stekenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zorgde gisteren wel weer voor een nerveuze Lamey. Niet dat daar veel voor nodig is, maar toch.
Ik vond Boukhari ook opvallend goed, helemaal met de achtergrond van dit jaar. En die spitsen die je niet ziet en toch 2x voor hun mannetje uit kiekeboe-en zijn natuurlijk zeldzaam en onnederlands.quote:Ik vond gisteren sowieso Heitinga een bere-wedstrijd spelen, net als Babel, Sneijder en Boukhari. En Huntelaar; 90 minuten lang onzichtbaar, 2 keer scoren. Heerlijk. Dat soort spitsen heb je nodig.
Eensch. Hoewel ik VoH als pinchhitter echt een stuk minder vind hebben dan mannen als Youri Mulder en Pi-airquote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef Nywuob het volgende:
Huntelaar naast Van Nistelrooij gewoon meenemen en dan tijdens het WK maar zien wie er het best in vorm is en het best in het team past. VoH kan dan vaste pinchhitter worden, mocht dat nodig zijn, want hij is geen optie voor de basis.
Er hoeft van mij ook niet perse een pinchhitter mee, maar dat lijkt voor Van Basten onbespreekbaar te zijn. Dus dan moeten Huntelaar en VOH allebei maar mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik VoH als pinchhitter echt een stuk minder vind hebben dan mannen als Youri Mulder en Pi-air
Obiku, dát was een pinchhitter, of Roger Milla.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Er hoeft van mij ook niet perse een pinchhitter mee, maar dat lijkt voor Van Basten onbespreekbaar te zijn. Dus dan moeten Huntelaar en VOH allebei maar mee.
Dan past hij bij uitstek dit Oranje.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
VoH past niet in dit Oranje imho. Maar hij wil nog wel eens onbehouwen tegen een verloren bal aanlopen. Das ook een talent.
ik ook?quote:
Want...?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Badabingea het volgende:
Voh kan een vakantie boeken.
Dat lijkt me idd ook. Voor de rest zie ik niemand daar staat de rest is allemaal niets.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef The_Gunman het volgende:
Als we maar achterin spelen met ooijer - boula dan komt het wel goed denk
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
VoH past niet in dit Oranje imho. Maar hij wil nog wel eens onbehouwen tegen een verloren bal aanlopen. Das ook een talent.
Niet om het een of ander, maar: wat deed VoH ook weer uit tegen Fenerbahçe? Een pingel veroorzaken en even later een tweede gele kaart krijgen in de middencirkel?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:30 schreef okee6 het volgende:
Huntelaar nam Ball goed te grazen voordat hij ging scoren, net toelaatbaar. Mensen dimmen echter beter over Vennegoor of Hesselink. Onder druk van zo'n WK loopt Huntelaar met evenzogroot gemak tegen een kaart aan. Zijn ook niet de leukste tegenstanders.
A was VoH daar pinchhitter? ahaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar: wat deed VoH ook weer uit tegen Fenerbahçe? Een pingel veroorzaken en even later een tweede gele kaart krijgen in de middencirkel?
A: Irrelevancy, your Honor. Hoewel... nee, ik zit ernaast: als pinchhitter heeft hij minder tijd om twee gele kaarten te verzamelenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
A was VoH daar pinchhitter? aha
B heeft ie van geleerd
Is nog te, eh, groenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Canisfire het volgende:
Greene moet mee!
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
haha
Nee maar serieus waarom zou je Heitinga en de Jong mee nemen als je Greene mee kan nemen die veel meer kwaliteit heeft dan die andere 2?
Jullie zoeken echt alles om hem niet mee te laten gaan he.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:30 schreef okee6 het volgende:
Huntelaar nam Ball goed te grazen voordat hij ging scoren, net toelaatbaar. Mensen dimmen echter beter over Vennegoor of Hesselink. Onder druk van zo'n WK loopt Huntelaar met evenzogroot gemak tegen een kaart aan. Zijn ook niet de leukste tegenstanders.
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de oorspronkelijke selectie van MvB zat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou op dit moment eerder Heitinga meenemen dan Greene. Heitinga is de laatste tijd goed bezig terwijl Greene nog geen enkele wedstrijd op topniveau heeft gespeeld in zijn carrière. Ik zou de gok niet nemen om dan Greene ineens mee te nemen.
De Jong hoeft er sowieso niet bij.
Wat maakt dat uit? Ik zie altijd nog liever Heitinga dan Opdam of Vlaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de originele selectie van MvB zat.
Ik ook. Vlaarquote:Op maandag 8 mei 2006 23:15 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik zie altijd nog liever Heitinga dan Opdam of Vlaar.
Dat Heitinga toch nog een kans maakt mee te gaan naar Duitsland.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ook. Vlaar. Maar wat zegt zo'n selectie dan?
KJH gaat zeker meequote:Op maandag 8 mei 2006 23:53 schreef brotherlouie98 het volgende:
Als van Basten Vennegoor ipv Huntelaar meeneemt, dan is ie echt in waarde gedaald bij mij.
Of zoals Derksen het vanavond zei, Vennegoor is meer een speler voor Twente en niet eens goed genoeg voor PSV
Neuh, dat was wel te merken zondag. Die gaat wel mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
KJH valt af. Let maar op.
Ik denk dat hij in de voorbereiding geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Neuh, dat was wel te merken zondag. Die gaat wel mee.
En waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de voorbereiding geblesseerd raakt.
Der, hij kan ook onder de tram komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de voorbereiding geblesseerd raakt.
Vreemd, ik heb juist het voorgevoel dat VoH geblesseerd gaat raken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voorgevoel. Net als destijds met Van Bommel.
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de oorspronkelijke selectie van MvB zat.
En niemand heeft het Michels kwalijk genomen dat hij hem toch nog meenamquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88
dachtet nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En niemand heeft het Michels kwalijk genomen dat hij hem toch nog meenam![]()
dachtet welquote:
Greene is dit siezoen met Kuyt en de Guzman de belangerijkste man voor Feyenoord geweest.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou op dit moment eerder Heitinga meenemen dan Greene. Heitinga is de laatste tijd goed bezig terwijl Greene nog geen enkele wedstrijd op topniveau heeft gespeeld in zijn carrière. Ik zou de gok niet nemen om dan Greene ineens mee te nemen.
De Jong hoeft er sowieso niet bij.
Oei, goed punt. Ik ben overtuigd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Huntelaar afvalt.
Rellen, kogelbrieven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voorspel handtekeningenacties, minstens 1 haattopic voor VoH en meer van dat soort klets hier op Fok!.
Jij kan het goed verwoorden. Dit is idd een vraag die niet nodig is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:16 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zie eigenlijk nog steeds niet wat de toegevoegde waarde van VoH is. "Ja, hij is pinchhitter." Dat vind ik echt een lege opmerking.
KJH scoort vaak op belangrijke momenten en is veel productiever dan VoH, maar omdat hij nooit op de bank zit zou hij geen pinchhitter zijn? En waarom zou Van Nistelrooij een mindere pinchhitter zijn dan VoH? Verder heeft Oranje voorin al zoveel kwaliteit lopen, dat ik me serieus afvraag waarvoor we een pinchhitter nodig hebben? Wat is de toegevoegde waarde van VoH?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
KJH valt af.
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Huntelaar afvalt.
Ik doe er nog een schepje bovenop:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jij kan het goed verwoorden. Dit is idd een vraag die niet nodig is.
Met de Hunter voorin heb je geen pinchitter nodig
Kuijt niet denk ik, die kan ook nog op rechts aanmodderen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:09 schreef BVO het volgende:
Huntelaar/Kuyt/Van Nistelrooy, een van die drie valt dus af.
Armenie - Nederland gezien?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is de toegevoegde waarde van VoH?
Moet dat? Die wedstrijd is juist het voorbeeld van hoe Marco hem denkt nodig te hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kan ik me nog vaag iets van herinneren. Noem eens vijf andere wedstrijden.
Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kan ik me nog vaag iets van herinneren. Noem eens vijf andere wedstrijden.
Twijfelachtig, de noodzaak van een VoH. imhoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.
Tegen Armenie was een pinchhitter nodig en Jan deed dat prima.
Waarom kunnen Van Nistelrooij en Kuijt niet pinchhitter-achtig spelen? Die zijn fysiek toch ook sterk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.
Tegen Armenie was een pinchhitter nodig en Jan deed dat prima.
Die staan alletwee in de basis!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waarom kunnen Van Nistelrooij en Kuijt niet pinchhitter-achtig spelen? Die zijn fysiek toch ook sterk?
Zet je een van hen op de bank, scheelt je weer een pinchhitter. Wat een onzin.quote:
De meeste plekken in de selectie zijn voor spelers die op de bank beginenn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zet je een van hen op de bank, scheelt je weer een pinchhitter. Wat een onzin.
Ik vind het nogal wat: één hele plaats in de selectie opofferen voor één man die op de bank moet beginnen (anders kan je geen pinchhitter zijn), laat in het veld komt om eventueel een mogelijkheid tot kans te creëren zodat er misschien een doelpunt gemaakt kan worden.
Neem dan Huntelaar mee, die kan die rol ook vervullen en is simpelweg completer.
Maar daar zijn er natuurlijk ook niet oneindig veel van, anders hadden we deze discussie niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De meeste plekken in de selectie zijn voor spelers die op de bank beginenn.
Het antwoord staat al in je eigen lijstje. VoH is een speler die sleurt en breekt en zelf dus niet zo vaak scoort. "Pinchhitter" is dan ook een verkeerde term voor hem: hij zorgt dat het voorin gaat lopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik doe er nog een schepje bovenop:
Wanneer komt VoH in het veld? Precies, als het voorin niet draait bij Oranje, zodat hij nog iets kan forceren. En dat is dan het enige waarvoor hij erbij moet zijn? Dan denk ik Van Basten, zorg er nou voor dat de aanval goed draait, dan is VoH volstrekt overbodig. Er lopen voorin zat mensen rond die veel doelpunten kunnen, zelfs moeten maken. En dan heb ik het niet alleen over de centrum- en vleugelspitsen, maar ook over bijvoorbeeld Van der Vaart.
Als we alles snel op een rijtje zetten:
- Van Nistelrooij: ervaring / productief / motivator
- Kuijt: werker / kan eventueel op rechts / motivator
- Huntelaar: slim / productief / man voor de toekomst
- Vennegoor of Hesselink: pinchhitter ()
Nogmaals, wat is de toegevoegde waarde van VoH? Man van de toekomst? Man van de hattrick?
Ja dat laatste ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar daar zijn er natuurlijk ook niet oneindig veel van, anders hadden we deze discussie niet.
Als er dan toch een pinchhitter mee moet:
Zelf denk ik dat de kans op een doelpunt het grootst is wanneer Huntelaar en niet VoH als extra aanvaller wordt ingebracht.
Vind ik ook. We hebben totaal geen behoefte aan een spits die op eredivisieniveau gemiddeld 1 goal per wedstrijd scoort, in de Cup-finale uit 2 kansen 2 doelpunten haalt en bovendien de Inter-verdediging hoofdpijn bezorgde.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Huntelaar maar in de wachtrij voor EK 2008
*mompelt iets over dingen waarmaken in tegenstelling tot...*quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Huntelaar Urby, Vlaar, Babel en De Jong maar in de wachtrij voor EK 2008
Nadat Huntelaar 'inviel' heeft hij binnen vier maanden Ajax van de ondergang gered.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs VoH inviel deed hij het goed.
Meteen meer dreiging.
belangrijker nog, hij laat een niet-draaiend elftal ineens draaien. Heerenveen kreeg het ook ineens knpa lastig na het wegvallen van de KJH-show.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nadat Huntelaar 'inviel' heeft hij binnen vier maanden Ajax van de ondergang gered.
In een niet draaiend Ajax maakte hij toch belangrijke doelpunten. De ideale "pinchhitter" als je het mij vraagt.
Eigenlijk komt het erop neer dat hij van prutswerk en met een haperende aanvoer nog goals weet te maken. Niet geheel onmisbaar dus in het Nederlands elftalquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
belangrijker nog, hij laat een niet-draaiend elftal ineens draaien. Heerenveen kreeg het ook ineens knpa lastig na het wegvallen van de KJH-show.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het erop neer dat hij van prutswerk en met een haperende aanvoer nog goals weet te maken. Niet geheel onmisbaar dus in het Nederlands elftal![]()
Dat is gewoon een kansberekening. Zeg nou zelf: hoeveel slechter kon het?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rosales ging wel ineens stukken beter spelen.
juistquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kansberekening. Zeg nou zelf: hoeveel slechter kon het?![]()
En of het nou een psychologisch effect is of wat, een speler die uitstraalt dat hij koel blijft en zijn werk gaat doen (scoren) zal een team altijd positief beinvloeden. Het is iig stukken beter dan een team dat moedeloos/in paniek alle ballen naar voren jast in de hoop dat de niet-functionerende spits er toevallig goed tegenaan loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |