Kijk, en hier kan ik mij volledig bij aansluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:02 schreef Nywuob het volgende:
Heitinga is gewoon de beste optie om als bankzitter mee te nemen naar Duitsland. Hij heeft meer toekomst dan Opdam en heeft meer ervaring op het hoogste niveau dan Vlaar of Greene.
Het is dan alleen wel te hopen dat er geen blessures komen, want hij is altijd nog een stuk minder dan Ooijer of Boulahrouz.

want? meer ervaring in CL? Meer Interlands?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaliens kun je beter gebruiken nu dan Heitinga.

Betere mandekker om Ronaldhino te mollen, echte killer. 27 jaar, heel veel ervaring, erg stabiel en constant spelend, al 2 jaar. Geen pieken en dalen spelert met emotionele en mentale RIAGG-problemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
want? meer ervaring in CL? Meer Interlands?

Wat ik zei, ik zie er wel 25quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:59 schreef VoreG het volgende:
[..].
Ik geef aan dat Heitinga het de laatste weken goed doet en er gewoon bij kan. Daarnaast is er geen andere verdediger die de plaats voor Heitinga zou innemen, ik zie die tenminste niet. Jij ziet blijkbaar wel een verdediger die dat beter kan, noem die dan.

Nee, hij heeft meer dan 4 wedstrijden gespeeld het afgelopen half jaar en voetbalt simpelweg beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]

Precies.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:17 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Betere mandekker om Ronaldhino te mollen, echte killer. 27 jaar, heel veel ervaring, erg stabiel en constant spelend, al 2 jaar. Geen pieken en dalen spelert met emotionele en mentale RIAGG-problemen.
Twijfelt bovendien niet over zijn geaardheid...

De ervaring van Jaliens valt erg tegen, hoor. Heitinga heeft veel meer wedstrijden op topniveau gespeeld. Niet dat ik zo'n Heitinga-fan ben, maar hij heeft toch duidelijk veel meer potentie dan een Jaliens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:17 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Betere mandekker om Ronaldhino te mollen, echte killer. 27 jaar, heel veel ervaring, erg stabiel en constant spelend, al 2 jaar. Geen pieken en dalen spelert met emotionele en mentale RIAGG-problemen.
Twijfelt bovendien niet over zijn geaardheid...

Gewoon betere speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]

Je gaat geen namen noemen hé?quote:

Onzin. Gemiddelde spelers als Luirink en Dingsdag zijn altijd nog beter dan Heitinga, typisch zo'n speler die een penalty veroorzaakt in de 82e minuut in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:24 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De ervaring van Jaliens valt erg tegen, hoor. Heitinga heeft veel meer wedstrijden op topniveau gespeeld. Niet dat ik zo'n Heitinga-fan ben, maar hij heeft toch duidelijk veel meer potentie dan een Jaliens.

Yep, of een klotewedstrijd speelt omdat z'n schoenveters de verkeerde kleur hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Gemiddelde spelers als Luirink en Dingsdag zijn altijd nog beter dan Heitinga, typisch zo'n speler die een penalty veroorzaakt in de 82e minuut in de kwartfinale.

Deed bijvoorbeeld Greene dat niet tegen Boekarest, een penalty veroorzaken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Gemiddelde spelers als Luirink en Dingsdag zijn altijd nog beter dan Heitinga, typisch zo'n speler die een penalty veroorzaakt in de 82e minuut in de kwartfinale.

Heitinga heeft nauwelijks uitblinkend in Oranje gespeeld, 6jes en 5jes niveau. Ook zijn Europese prestatie's met Ajax waren heel wisselvallig, zeker geen toppert in die wedstrijden. Niveau van hem waar iedereen al 3 jaar op hoopt, sinds ie een paar keer een goed sprintje trok tegen AC Milan bij zijn rentree, heeft ie nooit meer gehaald.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:24 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De ervaring van Jaliens valt erg tegen, hoor. Heitinga heeft veel meer wedstrijden op topniveau gespeeld. Niet dat ik zo'n Heitinga-fan ben, maar hij heeft toch duidelijk veel meer potentie dan een Jaliens.

Heitinga wel danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Nywuob het volgende:
Luirink en Dingsdag hebben toch nog nooit wat laten zien op topniveau.

Laatste tijd speelt Urby erg matig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Heitinga heb ik liever dan Barry Opdam en Ron Vlaar voor op de bank. Meer ervaring in topduels.
Urby geschrapt is erg jammer, want die lijkt me veel geschikter dan de beperkte Tim de Cler.

Ik denk idd dat Jaliens naar verwachting ondermaats presteerde, Kromkamp niet genoeg ritme had en Heitinga net multifunctioneel genoeg was om het eens te proberen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:04 schreef LuukBes het volgende:
Heitinga krijgt anders in die playoffs inmiddels behoorlijk wat 5'jes van de 'kenners' in de VI. Speelt dus zeker niet goed. Nu kan ik me indenken dat het al gauw goed bij hem, als je het tenminste vergelijkt in welke dramatische 8e klasse amateurs-vorm ie eerder dit jaar zichzelf voor paal zette.
Niettemin denk ik nogmaals dat ie niet voor de centrale positie van mandekker in aanmerking komt, maar eerder voor de opbouwende verdediger, rechtsback of controlerende middenvelder. Dat ie een week of 2 terug door Marco nog bij B&vD nadrukkelijk als afvaller genoemd werd die niet meer in beeld is, en nu ineens wel, kan te maken hebben met plotselinge blessures (Maduro) of het gebrek aan vorm die ie naderhand in de playoffs heeft gezien van bepaalde spelers (Vlaar was idd net zoals Urby behoorlijk falend, Opdam ook matig).
Of wellicht twijfelt ie of Opdam of Ooier in WK vorm steken, en wil alle spelers voor die plek wat dat aangaat op scherp zetten en testen. Rechtsback speelde JH trouwens ook nog in Portugal, ook daar heeft ie nu ook een probleem met eigenlijk alleen Jaliens. Kan 1000 en 1 redenen bedenken. Misschien krijgt Maduro als zekerheidje extra rust en mag Sjonnie even meedoen. Niettemin denk ik dat ie toch afvalt, is maar een trainingsstage.

Staat idd ook op mijn streeplijstje.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Babel hoort er ook niet bij trouwens.

Kloptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Babel hoort er ook niet bij trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |