Sneijder is zwaar overschat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Boateng beter dan Sneijder?
Sneijder moet sowieso mee, tenzij hij geblesseerd is. Hij heeft het halve seizoen naar een come-back na een blessure gewerkt, hij is mooi fit voor het WK. Tegen AZ/Groningen nog wat wedstrijdritme opdoen. Boateng hoort gewoon simpelweg niet in Oranje thuis. Sneijder wel. Zeker met vdVaart, die twee weten elkaar blind te vinden.
Van der Vaart en Sneijder met zijn tweeën op het middenveld lijkt me geen optie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Boateng beter dan Sneijder?
Sneijder moet sowieso mee, tenzij hij geblesseerd is. Hij heeft het halve seizoen naar een come-back na een blessure gewerkt, hij is mooi fit voor het WK. Tegen AZ/Groningen nog wat wedstrijdritme opdoen. Boateng hoort gewoon simpelweg niet in Oranje thuis. Sneijder wel. Zeker met vdVaart, die twee weten elkaar blind te vinden.
Van Bommel en Cocu moeten dan naast VDV staan dus er is geen plek voor Sneijderquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder met zijn tweeën op het middenveld lijkt me geen optie.
Hé, ik hoor Ronald Koeman praten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder met zijn tweeën op het middenveld lijkt me geen optie.
Overschat? Een speler die in z'n debuut eigenhandig Schotland op de pijnbank legt is overschat? Een speler die zowel defensief als aanvallend z'n werk VERSCHRIKKELIJK goed doet, noem jij overschat? Een speler met een splijtende pass, wat we enorm nodig gaan hebben tegen teams waarbij de verdediging als een huis staat (Argentinië), wil jij thuis laten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder is zwaar overschat.
Ik zie liever de kracht van Boateng.
Van der Vaart en Van Persie zorgen wel voor de creativiteit. ( Van Persie kan ook op 10 )
Sneijder is overbodig.
En dan heb je ook nog Maduro voor het middenveld.
voor een overschatte speler, komt z'n naam wel erg vaak terug, niet?quote:Competitie: Play-off EK '04
Datum: 19 / 11 / 2003
Lokatie: Amsterdam Arena| Amsterdam| Ned
Aantal toeschouwers: 51000
Arbitrage: Michel
SCOREVERLOOP
14. Sneijder (schot) 1 - 0
32. Ooijer (kopbal)
assist: Sneijder 2 - 0
37. Van Nistelrooy (kopbal)
assist: Sneijder 3 - 0
51. Van Nistelrooy (lob)
assist: Van der Vaart 4 - 0
64. Frank de Boer (kopbal)
assist: Sneijder 5 - 0
67. Van Nistelrooy (schot)
assist: Van der Meyde 6 - 0
HAHAHAHAHA. Bedankt dat je me aan het lachen hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder is zwaar overschat.
Ik zie liever de kracht van Boateng.
Sneijder ook niet dus dan moet je een keuze maken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:37 schreef Nywuob het volgende:
Boateng heeft niets te zoeken in Oranje, dat mag duidelijk zijn.
dan kies ik ervoor dat je je PSV-bril afzet...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sneijder ook niet dus dan moet je een keuze maken.
1 goede wedstrijd tegen Schotlandquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=f92c13
[..]
voor een overschatte speler, komt z'n naam wel erg vaak terug, niet?
tegen Schotland ja, 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:36 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=f92c13
[..]
voor een overschatte speler, komt z'n naam wel erg vaak terug, niet?
Kiezen we dan maar voor Landzaat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
den kies ik ervoor dat je je PSV-bril afzet...
één van vele. Boateng kan het niveau van Sneijder nog niet eens in z'n dromen halen. Op basis waarvan, behalve je persoonlijke hekel aan Wesley Sneijder, wil je Boateng meenemen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 goede wedstrijd tegen Schotland
quote:Toen Maduro in de as Boateng verving, ging het spel van Nederland vooruit
Hij is lichamelijk erg licht dat speelt ook een rol.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Overschat? Een speler die in z'n debuut eigenhandig Schotland op de pijnbank legt is overschat? Een speler die zowel defensief als aanvallend z'n werk VERSCHRIKKELIJK goed doet, noem jij overschat? Een speler met een splijtende pass, wat we enorm nodig gaan hebben tegen teams waarbij de verdediging als een huis staat (Argentinië), wil jij thuis laten?
Boateng heeft totaal geen ervaring op dit niveau, Sneijder heeft dat wel, en meerdere malen aangetoond dat hij op dit niveau niet alleen goed mee kan komen, maar zelfs dat hij een bepalende rol kan spelen. Zie wederom Schotland (net als Argentinië een fysiek ingestelde ploeg). Boateng heeft nog helemaal nada nakkes niets laten zien.
Ik verkies Maduro toch boven Boateng..quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article184730.ece
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |