Ronaldinho, Kaka, Luciano.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef placebeau het volgende:
Seedorf, Davids, Stam, ...
Dat overdreven gehype van Brazilië.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Robben ons beste exportproduct is, maar zelfs hij zou op de bank komen.²
Ik denk Stam wel, de verdediging van Brazilië is niet geweldig. En hoe Stam Ronaldinho in bedwang hield laatst in Barcelona bewijst toch wel wat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ronaldinho, Kaka, Luciano.
Ik denk van niet dus, hooguit selectiemateriaal.²
Ja daag!!! Dit kun je niet menen, wat een wereld van verschil in kwaliteit, en Dida is echt wel beter dan v/d Sar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Sar , Boula, Gio ( R.Carlos is echt overschat ) , Bommel , Robben
Gomes en Dida zijn beiden beter dan van der Sar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Dida is overschat.
Gomes is de nummer 1.
Van der Sar is beter dan Dida.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gomes en Dida zijn beiden beter dan van der Sar.²
Absoluut niet. Gomes staat wat mij betreft op gelijke voet. Dida is overschat, wat TLK zegt. De verdediging van Brazilie is niet denderend. Goede backs, maar onze centrumverdedigers kunnen wel tippen aan Juan en Lucio. Middenveld kome we qua individuele klasse tekort, in de aanval hebben ze net even een streepje voor denk ik maar dat scheelt niet veel. Brazilie maakt het verschil met hun heersende middenveld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gomes en Dida zijn beiden beter dan van der Sar.²
Zinedine Zidane, zonder twijfel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:43 schreef 7th_wave het volgende:
en welke speler van een moslimland zou kans maken?
precies. ronaldoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kuijt werkt veel harder dan die dikke Ronaldo... Kuijt dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |