MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de oorspronkelijke selectie van MvB zat.
En niemand heeft het Michels kwalijk genomen dat hij hem toch nog meenamquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88
dachtet nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En niemand heeft het Michels kwalijk genomen dat hij hem toch nog meenam![]()
dachtet welquote:
Greene is dit siezoen met Kuyt en de Guzman de belangerijkste man voor Feyenoord geweest.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou op dit moment eerder Heitinga meenemen dan Greene. Heitinga is de laatste tijd goed bezig terwijl Greene nog geen enkele wedstrijd op topniveau heeft gespeeld in zijn carrière. Ik zou de gok niet nemen om dan Greene ineens mee te nemen.
De Jong hoeft er sowieso niet bij.
Oei, goed punt. Ik ben overtuigd!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Huntelaar afvalt.
Rellen, kogelbrieven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voorspel handtekeningenacties, minstens 1 haattopic voor VoH en meer van dat soort klets hier op Fok!.
Jij kan het goed verwoorden. Dit is idd een vraag die niet nodig is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:16 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zie eigenlijk nog steeds niet wat de toegevoegde waarde van VoH is. "Ja, hij is pinchhitter." Dat vind ik echt een lege opmerking.
KJH scoort vaak op belangrijke momenten en is veel productiever dan VoH, maar omdat hij nooit op de bank zit zou hij geen pinchhitter zijn? En waarom zou Van Nistelrooij een mindere pinchhitter zijn dan VoH? Verder heeft Oranje voorin al zoveel kwaliteit lopen, dat ik me serieus afvraag waarvoor we een pinchhitter nodig hebben? Wat is de toegevoegde waarde van VoH?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
KJH valt af.
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Huntelaar afvalt.
Ik doe er nog een schepje bovenop:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jij kan het goed verwoorden. Dit is idd een vraag die niet nodig is.
Met de Hunter voorin heb je geen pinchitter nodig
Kuijt niet denk ik, die kan ook nog op rechts aanmodderen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:09 schreef BVO het volgende:
Huntelaar/Kuyt/Van Nistelrooy, een van die drie valt dus af.
Armenie - Nederland gezien?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is de toegevoegde waarde van VoH?
Moet dat? Die wedstrijd is juist het voorbeeld van hoe Marco hem denkt nodig te hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kan ik me nog vaag iets van herinneren. Noem eens vijf andere wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |