Teamspel?? Net of oranje zulke goede wedstrijden op de mat heeft gelegdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.
Zoveel sterren in een team zegt veel, maar niet alles.
Het gaat ook om het teamspel. En het is duidelijk dat er een aantal spelers tussen zitten die vaak voor eigen succes gaan.![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.
Zoveel sterren in een team zegt veel, maar niet alles.
Het gaat ook om het teamspel. En het is duidelijk dat er een aantal spelers tussen zitten die vaak voor eigen succes gaan.![]()
Laten we dat dan maar hopen.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren vBasten bij Studio Voetbal; "4 spitsen mee is niet verstandig, maar ik doe niet altijd wat verstandig is."vNistelrooy, Kuijt, Vennegoor en Huntelaar dus gewoon mee
In welk geval Babel de godenzonen zij dank thuis blijft volgens mijn voorkeurquote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren vBasten bij Studio Voetbal; "4 spitsen mee is niet verstandig, maar ik doe niet altijd wat verstandig is."vNistelrooy, Kuijt, Vennegoor en Huntelaar dus gewoon mee
Zorgde gisteren wel weer voor een nerveuze Lamey. Niet dat daar veel voor nodig is, maar toch.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In welk geval Babel de godenzonen zij dank thuis blijft volgens mijn voorkeur![]()
Whaha, dat is precies wat ik wou opmerken als iemand Babel even een veer in zijn reet zou stekenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zorgde gisteren wel weer voor een nerveuze Lamey. Niet dat daar veel voor nodig is, maar toch.
Ik vond Boukhari ook opvallend goed, helemaal met de achtergrond van dit jaar. En die spitsen die je niet ziet en toch 2x voor hun mannetje uit kiekeboe-en zijn natuurlijk zeldzaam en onnederlands.quote:Ik vond gisteren sowieso Heitinga een bere-wedstrijd spelen, net als Babel, Sneijder en Boukhari. En Huntelaar; 90 minuten lang onzichtbaar, 2 keer scoren. Heerlijk. Dat soort spitsen heb je nodig.
Eensch. Hoewel ik VoH als pinchhitter echt een stuk minder vind hebben dan mannen als Youri Mulder en Pi-airquote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef Nywuob het volgende:
Huntelaar naast Van Nistelrooij gewoon meenemen en dan tijdens het WK maar zien wie er het best in vorm is en het best in het team past. VoH kan dan vaste pinchhitter worden, mocht dat nodig zijn, want hij is geen optie voor de basis.
Er hoeft van mij ook niet perse een pinchhitter mee, maar dat lijkt voor Van Basten onbespreekbaar te zijn. Dus dan moeten Huntelaar en VOH allebei maar mee.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel ik VoH als pinchhitter echt een stuk minder vind hebben dan mannen als Youri Mulder en Pi-air
Obiku, dát was een pinchhitter, of Roger Milla.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Er hoeft van mij ook niet perse een pinchhitter mee, maar dat lijkt voor Van Basten onbespreekbaar te zijn. Dus dan moeten Huntelaar en VOH allebei maar mee.
Dan past hij bij uitstek dit Oranje.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
VoH past niet in dit Oranje imho. Maar hij wil nog wel eens onbehouwen tegen een verloren bal aanlopen. Das ook een talent.
ik ook?quote:
Want...?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Badabingea het volgende:
Voh kan een vakantie boeken.
Dat lijkt me idd ook. Voor de rest zie ik niemand daar staat de rest is allemaal niets.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef The_Gunman het volgende:
Als we maar achterin spelen met ooijer - boula dan komt het wel goed denk
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
VoH past niet in dit Oranje imho. Maar hij wil nog wel eens onbehouwen tegen een verloren bal aanlopen. Das ook een talent.
Niet om het een of ander, maar: wat deed VoH ook weer uit tegen Fenerbahçe? Een pingel veroorzaken en even later een tweede gele kaart krijgen in de middencirkel?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:30 schreef okee6 het volgende:
Huntelaar nam Ball goed te grazen voordat hij ging scoren, net toelaatbaar. Mensen dimmen echter beter over Vennegoor of Hesselink. Onder druk van zo'n WK loopt Huntelaar met evenzogroot gemak tegen een kaart aan. Zijn ook niet de leukste tegenstanders.
A was VoH daar pinchhitter? ahaquote:Op maandag 8 mei 2006 22:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar: wat deed VoH ook weer uit tegen Fenerbahçe? Een pingel veroorzaken en even later een tweede gele kaart krijgen in de middencirkel?
A: Irrelevancy, your Honor. Hoewel... nee, ik zit ernaast: als pinchhitter heeft hij minder tijd om twee gele kaarten te verzamelenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
A was VoH daar pinchhitter? aha
B heeft ie van geleerd
Is nog te, eh, groenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Canisfire het volgende:
Greene moet mee!
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Canisfire het volgende:
haha
Nee maar serieus waarom zou je Heitinga en de Jong mee nemen als je Greene mee kan nemen die veel meer kwaliteit heeft dan die andere 2?
Jullie zoeken echt alles om hem niet mee te laten gaan he.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:30 schreef okee6 het volgende:
Huntelaar nam Ball goed te grazen voordat hij ging scoren, net toelaatbaar. Mensen dimmen echter beter over Vennegoor of Hesselink. Onder druk van zo'n WK loopt Huntelaar met evenzogroot gemak tegen een kaart aan. Zijn ook niet de leukste tegenstanders.
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de oorspronkelijke selectie van MvB zat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:06 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou op dit moment eerder Heitinga meenemen dan Greene. Heitinga is de laatste tijd goed bezig terwijl Greene nog geen enkele wedstrijd op topniveau heeft gespeeld in zijn carrière. Ik zou de gok niet nemen om dan Greene ineens mee te nemen.
De Jong hoeft er sowieso niet bij.
Wat maakt dat uit? Ik zie altijd nog liever Heitinga dan Opdam of Vlaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de originele selectie van MvB zat.
Ik ook. Vlaarquote:Op maandag 8 mei 2006 23:15 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik zie altijd nog liever Heitinga dan Opdam of Vlaar.
Dat Heitinga toch nog een kans maakt mee te gaan naar Duitsland.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ook. Vlaar. Maar wat zegt zo'n selectie dan?
KJH gaat zeker meequote:Op maandag 8 mei 2006 23:53 schreef brotherlouie98 het volgende:
Als van Basten Vennegoor ipv Huntelaar meeneemt, dan is ie echt in waarde gedaald bij mij.
Of zoals Derksen het vanavond zei, Vennegoor is meer een speler voor Twente en niet eens goed genoeg voor PSV
Neuh, dat was wel te merken zondag. Die gaat wel mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
KJH valt af. Let maar op.
Ik denk dat hij in de voorbereiding geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Neuh, dat was wel te merken zondag. Die gaat wel mee.
En waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de voorbereiding geblesseerd raakt.
Der, hij kan ook onder de tram komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de voorbereiding geblesseerd raakt.
Vreemd, ik heb juist het voorgevoel dat VoH geblesseerd gaat raken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voorgevoel. Net als destijds met Van Bommel.
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eens, maar feit blijft dat Heitinga niet bij de oorspronkelijke selectie van MvB zat.
En niemand heeft het Michels kwalijk genomen dat hij hem toch nog meenamquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MvB zat niet oorspronkelijk niet eens in de selectie voor EK 88
dachtet nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En niemand heeft het Michels kwalijk genomen dat hij hem toch nog meenam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |