abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37591473
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
En dan ook nog Cris, Edmilson, Juninho, Robinho, etc.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.
Zoveel sterren in een team zegt veel, maar niet alles.
Het gaat ook om het teamspel. En het is duidelijk dat er een aantal spelers tussen zitten die vaak voor eigen succes gaan.
pi_37591524
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef Radegast het volgende:
Van Basten kijkt gewoon door een mooie Ajax-bril.
Je bedoeld dat jij naar van Basten kijkt met een anti-Ajax-bril?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:53:19 #203
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37593412
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:32 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Dat dachten 'we' jaren terug ook, maar toen werd het ook maar nipt 3-2 voor Brazilie.
Het gaat ook om het teamspel. En het is duidelijk dat er een aantal spelers tussen zitten die vaak voor eigen succes gaan.
3-2 met 2 buitenspel goals, overigens.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37595910
Overigens lijkt het me zo klaar als een klontje, dat zodra Van Basten faalt en eruit wordt geknikkerd, de volgende coach meteen in het vacuüm zal springen en lekker puh een heel team om Seedorf zal gaan bouwen. Wat mij overigens net zo interessant lijkt als wat Van Basten probeert te bereiken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37596170
quote:

[..]

Teamspel?? Net of oranje zulke goede wedstrijden op de mat heeft gelegd

En dit team heeft laten zien dat ze aardig goed op elkaar ingespeeld zijn.. vooral vanuit het middenveld naar de spitsen toe.. die kunnen elkaar zowat blind vinden.
  maandag 8 mei 2006 @ 08:50:19 #206
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37649158
Gisteren vBasten bij Studio Voetbal; "4 spitsen mee is niet verstandig, maar ik doe niet altijd wat verstandig is."

vNistelrooy, Kuijt, Vennegoor en Huntelaar dus gewoon mee
pi_37655190
quote:

[..]

En het teamspel is ook zo goed hè?

Men... onder Advocaat was het spel zelfs nog beter. En dat zegt veel, heel veel.
pi_37655217
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren vBasten bij Studio Voetbal; "4 spitsen mee is niet verstandig, maar ik doe niet altijd wat verstandig is."

Laten we dat dan maar hopen.

Huntelaar in de basis.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37655291
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:

In welk geval Babel de godenzonen zij dank thuis blijft volgens mijn voorkeur
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 8 mei 2006 @ 13:29:07 #210
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37655422
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

In welk geval Babel de godenzonen zij dank thuis blijft volgens mijn voorkeur
Zorgde gisteren wel weer voor een nerveuze Lamey. Niet dat daar veel voor nodig is, maar toch.

Ik vond gisteren sowieso Heitinga een bere-wedstrijd spelen, net als Babel, Sneijder en Boukhari. En Huntelaar; 90 minuten lang onzichtbaar, 2 keer scoren. Heerlijk. Dat soort spitsen heb je nodig.
pi_37656397
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zorgde gisteren wel weer voor een nerveuze Lamey. Niet dat daar veel voor nodig is, maar toch.
Whaha, dat is precies wat ik wou opmerken als iemand Babel even een veer in zijn reet zou steken
Lamey is gewoon veuls te onzeker. Het zegt 10x meer over Lamey dan over Babel hoe het gisteren ging, m.i.
quote:
Ik vond gisteren sowieso Heitinga een bere-wedstrijd spelen, net als Babel, Sneijder en Boukhari. En Huntelaar; 90 minuten lang onzichtbaar, 2 keer scoren. Heerlijk. Dat soort spitsen heb je nodig.
Ik vond Boukhari ook opvallend goed, helemaal met de achtergrond van dit jaar. En die spitsen die je niet ziet en toch 2x voor hun mannetje uit kiekeboe-en zijn natuurlijk zeldzaam en onnederlands.
pi_37656639
Huntelaar naast Van Nistelrooij gewoon meenemen en dan tijdens het WK maar zien wie er het best in vorm is en het best in het team past. VoH kan dan vaste pinchhitter worden, mocht dat nodig zijn, want hij is geen optie voor de basis.
pi_37656690
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef Nywuob het volgende:
Huntelaar naast Van Nistelrooij gewoon meenemen en dan tijdens het WK maar zien wie er het best in vorm is en het best in het team past. VoH kan dan vaste pinchhitter worden, mocht dat nodig zijn, want hij is geen optie voor de basis.
Eensch. Hoewel ik VoH als pinchhitter echt een stuk minder vind hebben dan mannen als Youri Mulder en Pi-air
pi_37656814
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eensch. Hoewel ik VoH als pinchhitter echt een stuk minder vind hebben dan mannen als Youri Mulder en Pi-air
Er hoeft van mij ook niet perse een pinchhitter mee, maar dat lijkt voor Van Basten onbespreekbaar te zijn. Dus dan moeten Huntelaar en VOH allebei maar mee.
pi_37657292
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Er hoeft van mij ook niet perse een pinchhitter mee, maar dat lijkt voor Van Basten onbespreekbaar te zijn. Dus dan moeten Huntelaar en VOH allebei maar mee.
Obiku, dát was een pinchhitter, of Roger Milla.
VoH is een speler die heel hard werkt om het team als geheel vooruit te sleuren, en dat zou niet beperkt moeten worden tot het laatste kwartier omdat men achterstaat.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:47:47 #216
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37657486
VoH past niet in dit Oranje imho. Maar hij wil nog wel eens onbehouwen tegen een verloren bal aanlopen. Das ook een talent.
pi_37658051
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
VoH past niet in dit Oranje imho. Maar hij wil nog wel eens onbehouwen tegen een verloren bal aanlopen. Das ook een talent.
Dan past hij bij uitstek dit Oranje.

[ Bericht 1% gewijzigd door nikk op 08-05-2006 15:16:16 ]
  maandag 8 mei 2006 @ 15:08:14 #218
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37658089
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef nikk het volgende:

[..]

Dan past hij bij uitstek dít Oranje.
ik ook?
  maandag 8 mei 2006 @ 15:44:48 #219
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37659215
Als we maar achterin spelen met ooijer - boula dan komt het wel goed denk
  maandag 8 mei 2006 @ 17:18:09 #220
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37662507
Boulahrouz heeft een blessure aan zijn buikwand geloof ik. Als dat maar niet heel lang duurt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37666841
Voh kan een vakantie boeken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37671187
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Badabingea het volgende:
Voh kan een vakantie boeken.
Want...?
  maandag 8 mei 2006 @ 22:12:46 #223
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37673294
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:44 schreef The_Gunman het volgende:
Als we maar achterin spelen met ooijer - boula dan komt het wel goed denk
Dat lijkt me idd ook. Voor de rest zie ik niemand daar staat de rest is allemaal niets.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 8 mei 2006 @ 22:17:54 #224
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37673526
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:

Of ongestraft een elleboog uitdelen
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_37674018
Huntelaar nam Ball goed te grazen voordat hij ging scoren, net toelaatbaar. Mensen dimmen echter beter over Vennegoor of Hesselink. Onder druk van zo'n WK loopt Huntelaar met evenzogroot gemak tegen een kaart aan. Zijn ook niet de leukste tegenstanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')