abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:12:54 #176
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37583636
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Jaliens naar verwachting ondermaats presteerde, Kromkamp niet genoeg ritme had en Heitinga net multifunctioneel genoeg was om het eens te proberen.
Ik zie op de lange duur overigens meer in Greene (en Vlaar), maar dan hebben we het over een jaar of 2, 3.
En dat Urby zwaar door de mand is gevallen verdedigend en op het middenveld beter tot zijn recht komt (maar nog steeds niet goed genoeg) is voor mij allesbehalve een verrassing. Ik vind het echt een natte scheet.
stom is dat he? dat een linkshalf beter uit de voeten kan op de linkshalf-positie dan op de linksback......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37583670
Urby is vooral opkomend heel erg sterk, en daaraan zie je dat het een linkshalf is.

Ik zou Babel toch meenemen, ik vind dat toch een hele goede speler. Maar omdat ie zo weinig speelt zien weinig mensen dat.
pi_37584174
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

stom is dat he? dat een linkshalf beter uit de voeten kan op de linkshalf-positie dan op de linksback......
*proest*
Tuurlijk. Opkomend ís het dus ook stukken beter. Maar is het beter dan het materiaal dat al geselecteerd was voor de linkshalf-positie? Bij lange na niet. En voor de linksbackpositie is hij helemaal om te huilen. Is zielig voor zo'n jongen, dat hij verkeerd gebruikt is, maar het is niet anders. Over 2 jaar beter voor de linkshalf, game on
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37584490
Urby is een goede speler, of wordt een goede speler maar veel van die jongens zijn al heel vroeg geselecteerd voor Ajax en dan direct ook al voor Oranje - de verwachtingen zijn te hoog, het gaat gewoon te snel. Geldt ook voor Babel en Vlaar en Maduro. Daarom is het wel goed dat jongens als Aisatti en Affelay nog even in de luwte stoeien.
pi_37584540
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Urby is een goede speler, of wordt een goede speler maar veel van die jongens zijn al heel vroeg geselecteerd voor Ajax en dan direct ook al voor Oranje - de verwachtingen zijn te hoog, het gaat gewoon te snel. Geldt ook voor Babel en Vlaar en Maduro. Daarom is het wel goed dat jongens als Aisatti en Affelay nog even in de luwte stoeien.
Ik vind het dus vrij onbegrijpelijk dat de Urby's wél geselecteerd worden en deze jongens (Nésta uitkappen ) in de luwte blijven.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37584740
Van Basten kijkt gewoon door een mooie Ajax-bril.
pi_37585382
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef Radegast het volgende:
Van Basten kijkt gewoon door een mooie Ajax-bril.
Met een AZ-randje dan. Ik geloof sowieso niet zo in een voorkeur bij zijn selsctiebeleid. Castelen en Vlaar zijn nou bij uitstek dubieuze niet voor de hand liggende niet-Ajax keuzes.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 20:37:56 #183
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37585729
Ik denk ook dat Heitinga op het moment niet veel te zoeken heeft in de Oranje-selectie. Hij zal dan ook wel afvallen. Althans: het zou raar zijn als hij niet afviel. Men heeft vaak de neiging een speler te waarderen op hoe hij misschien zou kunnen spelen, in plaats van op hoe hij feitelijk speelt. In het geval van Heitinga moet je waarschijnlijk zeggen: hoe hij had kunnen spelen, had zijn ontwikkeling zich doorgezet. Maar helaas heeft die ontwikkeling zich niet doorgezet.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_37587670
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef Brahimov het volgende:
Ik denk ook dat Heitinga op het moment niet veel te zoeken heeft in de Oranje-selectie. Hij zal dan ook wel afvallen. Althans: het zou raar zijn als hij niet afviel. Men heeft vaak de neiging een speler te waarderen op hoe hij misschien zou kunnen spelen, in plaats van op hoe hij feitelijk speelt. In het geval van Heitinga moet je waarschijnlijk zeggen: hoe hij had kunnen spelen, had zijn ontwikkeling zich doorgezet. Maar helaas heeft die ontwikkeling zich niet doorgezet.
Ach, van Vlaar, Opdam, Greene of Jaliens ligt ook geen enkele spits wakker.
pi_37587832
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:36 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ach, van Vlaar, Opdam, Greene of Jaliens ligt ook geen enkele spits wakker.
Je wilt zeggen dat Oranje feitelijk heel zwak is?
pi_37587843
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:42:07 #187
135281 Brahimov
pi_37587887
quote:

[..]

Nou, toen ik Luca Toni met de Oranje-verdediging zag spelen, bekroop me die gedachte wel, ja.
pi_37587979
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
Mijn idee. Kan die verering van Van Basten ook weer overboord.
pi_37588008
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn idee. Kan die verering van Van Basten ook weer overboord.
Daar doe ik toch al niet aan.
pi_37588012
quote:

[..]

Wel als Van Basten spelers van dat kaliber op gaat stellen.

Met Ooijer en Boulahrouz zie ik nog wel mogelijkheden.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 21:55:45 #191
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37588369
ik blijf het grappig vinden dat mensen dit Oranje totaal geen kans zien maken, met als beargumentering dat de geselecteerden niet op het niveau kunnen presteren. Ze vergeten gemakshalve daarbij dat de "grote namen" (Seedorf, Davids, Kluivert, etc) 4 jaar geleden "wel even" Ierland zouden verslaan. De hotels in Japan en Korea waren bijkans al geboekt.
pi_37588388
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Daar doe ik toch al niet aan.
Het is hier ook veel leuker met Doc erbij
pi_37588450
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef SocialDisorder het volgende:
ik blijf het grappig vinden dat mensen dit Oranje totaal geen kans zien maken, met als beargumentering dat de geselecteerden niet op het niveau kunnen presteren. Ze vergeten gemakshalve daarbij dat de "grote namen" (Seedorf, Davids, Kluivert, etc) 4 jaar geleden "wel even" Ierland zouden verslaan. De hotels in Japan en Korea waren bijkans al geboekt.
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?

Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam en consorten waren daar ook bij, alleen worden die daar niet op gepakt...
pi_37588487
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Radegast het volgende:
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?

Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam waren daar ook bij...
Ja, omdat ze een kleurtje hebben vrees ik. En daar legden ze zelf natuurlijk ook wel iets teveel de nadruk op.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:04:38 #195
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37588726
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam en consorten waren daar ook bij, alleen worden die daar niet op gepakt...
zij profileerden zichzelf als de grote mensen in Oranje. Meer nog dan de anderen. Bogarde mag ook bij dat rijtje gerekend worden overigens.
Met z'n vieren de messiassen van Nederland.........

Maar ook "grote namen" als Frank&Ronald de Boer en Overmars hebben het idd laten liggen.

-edit-
en na de WK, en helemaal na het vorige EK, werd de schreeuw om minder vedettes in Oranje steeds groter. Als een team heb je een kans tegen de groten als Brazilië, Argentinië en Duitsland. Dat hebben we massaal bewezen gezien in 74,78,94 en 98.
Goed, we verloren dan wel 3 van die wedstrijden, maar niet kansloos. Zelfs in 2000 hadden we nog van Italië moeten winnen (en nog bedankt, Pat en Frank). Toen waren we een team.

Het Oranje uit 2002 was geen team.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:06:53 #196
135281 Brahimov
pi_37588816
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
En dan ook nog Cris, Edmilson, Juninho, Robinho, etc.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:10:14 #197
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37588919
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
Individueel? Spelen ze elke Nederland 3 keer scheel.

Zoals ik al zei, Nederland moet als collectief, als team voetballen, dan maak je kans tegen wereldspelers als hierboven.

Zet de selectie van Liverpool eens tegenover die van AC Milan. Hoe groot schat je de kans dat Liverpool wint op basis van die gegevens? En als je daar nog eens een 3-0 achterstand bij optelt?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:12:49 #198
135281 Brahimov
pi_37589003
Nederland heeft tot nu toe vooral uitgeblonken in glorieus falen. Vaak de beste zijn, maar niet winnen. Van WK finales tot WK kwalificaties. Idem voor EK's. Eigenlijk is er maar 1 uitzondering, en dat was de EK van 88. Wat dat betreft is de no-nonsense aanpak van Van Basten wel goed, dat doorbreekt hopelijk dat patroon.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:15:07 #199
135281 Brahimov
pi_37589071
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Individueel? Spelen ze elke Nederland 3 keer scheel.

Zoals ik al zei, Nederland moet als collectief, als team voetballen, dan maak je kans tegen wereldspelers als hierboven.

Zet de selectie van Liverpool eens tegenover die van AC Milan. Hoe groot schat je de kans dat Liverpool wint op basis van die gegevens? En als je daar nog eens een 3-0 achterstand bij optelt?
Eens. Die Mannschaft bewijst dat keer op keer
pi_37589109
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Welke Nederlandse speler zou kans maken in de basis van Brazilie.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')