stom is dat he? dat een linkshalf beter uit de voeten kan op de linkshalf-positie dan op de linksback......quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Jaliens naar verwachting ondermaats presteerde, Kromkamp niet genoeg ritme had en Heitinga net multifunctioneel genoeg was om het eens te proberen.
Ik zie op de lange duur overigens meer in Greene (en Vlaar), maar dan hebben we het over een jaar of 2, 3.
En dat Urby zwaar door de mand is gevallen verdedigend en op het middenveld beter tot zijn recht komt (maar nog steeds niet goed genoeg) is voor mij allesbehalve een verrassing. Ik vind het echt een natte scheet.
*proest*quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
stom is dat he? dat een linkshalf beter uit de voeten kan op de linkshalf-positie dan op de linksback......
Ik vind het dus vrij onbegrijpelijk dat de Urby's wél geselecteerd worden en deze jongens (Nésta uitkappenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Urby is een goede speler, of wordt een goede speler maar veel van die jongens zijn al heel vroeg geselecteerd voor Ajax en dan direct ook al voor Oranje - de verwachtingen zijn te hoog, het gaat gewoon te snel. Geldt ook voor Babel en Vlaar en Maduro. Daarom is het wel goed dat jongens als Aisatti en Affelay nog even in de luwte stoeien.
Met een AZ-randje dan. Ik geloof sowieso niet zo in een voorkeur bij zijn selsctiebeleid. Castelen en Vlaar zijn nou bij uitstek dubieuze niet voor de hand liggende niet-Ajax keuzes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:00 schreef Radegast het volgende:
Van Basten kijkt gewoon door een mooie Ajax-bril.
Ach, van Vlaar, Opdam, Greene of Jaliens ligt ook geen enkele spits wakker.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:37 schreef Brahimov het volgende:
Ik denk ook dat Heitinga op het moment niet veel te zoeken heeft in de Oranje-selectie. Hij zal dan ook wel afvallen. Althans: het zou raar zijn als hij niet afviel. Men heeft vaak de neiging een speler te waarderen op hoe hij misschien zou kunnen spelen, in plaats van op hoe hij feitelijk speelt. In het geval van Heitinga moet je waarschijnlijk zeggen: hoe hij had kunnen spelen, had zijn ontwikkeling zich doorgezet. Maar helaas heeft die ontwikkeling zich niet doorgezet.
Je wilt zeggen dat Oranje feitelijk heel zwak is?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:36 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ach, van Vlaar, Opdam, Greene of Jaliens ligt ook geen enkele spits wakker.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Oranje feitelijk heel zwak is?
Nou, toen ik Luca Toni met de Oranje-verdediging zag spelen, bekroop me die gedachte wel, ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar doe ik toch al niet aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn idee. Kan die verering van Van Basten ook weer overboord.
Wel als Van Basten spelers van dat kaliber op gaat stellen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:55 schreef SocialDisorder het volgende:
ik blijf het grappig vinden dat mensen dit Oranje totaal geen kans zien maken, met als beargumentering dat de geselecteerden niet op het niveau kunnen presteren. Ze vergeten gemakshalve daarbij dat de "grote namen" (Seedorf, Davids, Kluivert, etc) 4 jaar geleden "wel even" Ierland zouden verslaan. De hotels in Japan en Korea waren bijkans al geboekt.
Ja, omdat ze een kleurtje hebben vrees ik. En daar legden ze zelf natuurlijk ook wel iets teveel de nadruk op.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Radegast het volgende:
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?
Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam waren daar ook bij...
zij profileerden zichzelf als de grote mensen in Oranje. Meer nog dan de anderen. Bogarde mag ook bij dat rijtje gerekend worden overigens.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom krijgen Seedorf, Davids en Kluivert toch altijd de schuld van dat echec? Omdat ze een kleurtje hebben?
Van Nistelrooy, Overmars, Cocu, Stam en consorten waren daar ook bij, alleen worden die daar niet op gepakt...
Individueel? Spelen ze elke Nederland 3 keer scheel.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
En dan ook nog Cris, Edmilson, Juninho, Robinho, etc.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
Eens. Die Mannschaft bewijst dat keer op keerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Individueel? Spelen ze elke Nederland 3 keer scheel.
Zoals ik al zei, Nederland moet als collectief, als team voetballen, dan maak je kans tegen wereldspelers als hierboven.
Zet de selectie van Liverpool eens tegenover die van AC Milan. Hoe groot schat je de kans dat Liverpool wint op basis van die gegevens? En als je daar nog eens een 3-0 achterstand bij optelt?
Welke Nederlandse speler zou kans maken in de basis van Brazilie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:06 schreef Brahimov het volgende:
Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Ze Roberto, Kaka, Ronaldinho, Adriano, Ronaldo.
En dan ook nog Cris, Edmilson, Juninho, Robinho, etc.
Ik wil geen defaitist zijn, maar ik vraag me af welke spelers van San Marco hier tegen opgewassen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |