abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37701005
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Kan ik me nog vaag iets van herinneren. Noem eens vijf andere wedstrijden.
Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.

Tegen Armenie was een pinchhitter nodig en Jan deed dat prima.
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:01:05 #277
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37701045
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.

Twijfelachtig, de noodzaak van een VoH. imho
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:05:31 #278
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37701173
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom kunnen Van Nistelrooij en Kuijt niet pinchhitter-achtig spelen? Die zijn fysiek toch ook sterk?
pi_37701267
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Waarom kunnen Van Nistelrooij en Kuijt niet pinchhitter-achtig spelen? Die zijn fysiek toch ook sterk?
Die staan alletwee in de basis!
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:16:55 #280
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37701459
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:08 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die staan alletwee in de basis!
Zet je een van hen op de bank, scheelt je weer een pinchhitter. Wat een onzin.

Ik vind het nogal wat: één hele plaats in de selectie opofferen voor één man die op de bank moet beginnen (anders kan je geen pinchhitter zijn), laat in het veld komt om eventueel een mogelijkheid tot kans te creëren zodat er misschien een doelpunt gemaakt kan worden.

Neem dan Huntelaar mee, die kan die rol ook vervullen en is simpelweg completer.
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:50:07 #281
15600 BB-King
Long live the King!
pi_37702065
Huntelaar moet gewoon mee. Dat heeft ie op basis van dit seizoen verdiend.
Tegen armzalige landjes die enkel kunnen verdedigen, kan je Vennegoor goed gebruiken.
Maar op de WK zijn toch wat betere tegenstanders... volg dus niet je hoofd maar je hart Marco.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 10 mei 2006 @ 01:22:49 #282
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37702546
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:16 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Zet je een van hen op de bank, scheelt je weer een pinchhitter. Wat een onzin.

Ik vind het nogal wat: één hele plaats in de selectie opofferen voor één man die op de bank moet beginnen (anders kan je geen pinchhitter zijn), laat in het veld komt om eventueel een mogelijkheid tot kans te creëren zodat er misschien een doelpunt gemaakt kan worden.

Neem dan Huntelaar mee, die kan die rol ook vervullen en is simpelweg completer.
De meeste plekken in de selectie zijn voor spelers die op de bank beginenn.
  woensdag 10 mei 2006 @ 01:37:05 #283
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37702652
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 01:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

De meeste plekken in de selectie zijn voor spelers die op de bank beginenn.
Maar daar zijn er natuurlijk ook niet oneindig veel van, anders hadden we deze discussie niet.

Als er dan toch een pinchhitter mee moet:
Zelf denk ik dat de kans op een doelpunt het grootst is wanneer Huntelaar en niet VoH als extra aanvaller wordt ingebracht.
pi_37703671
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:46 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik doe er nog een schepje bovenop:

Wanneer komt VoH in het veld? Precies, als het voorin niet draait bij Oranje, zodat hij nog iets kan forceren. En dat is dan het enige waarvoor hij erbij moet zijn? Dan denk ik Van Basten, zorg er nou voor dat de aanval goed draait, dan is VoH volstrekt overbodig. Er lopen voorin zat mensen rond die veel doelpunten kunnen, zelfs moeten maken. En dan heb ik het niet alleen over de centrum- en vleugelspitsen, maar ook over bijvoorbeeld Van der Vaart.

Als we alles snel op een rijtje zetten:

- Van Nistelrooij: ervaring / productief / motivator
- Kuijt: werker / kan eventueel op rechts / motivator
- Huntelaar: slim / productief / man voor de toekomst
- Vennegoor of Hesselink: pinchhitter ( )

Nogmaals, wat is de toegevoegde waarde van VoH? Man van de toekomst? Man van de hattrick?
Het antwoord staat al in je eigen lijstje. VoH is een speler die sleurt en breekt en zelf dus niet zo vaak scoort. "Pinchhitter" is dan ook een verkeerde term voor hem: hij zorgt dat het voorin gaat lopen.
Vraag is dus: zijn er niet dat soort spelers? Nou, wel dus. Kuijt is ook een sleurwonder.
Het probleem bij de Nederlandse aanval komt juist pas als het op de vleugels niet loopt, als de aanvoer naar de centrale spits(en) niet op gang komt. Dan heb je dus geen bal aan VoH: al issie 3 meter lang, zonder pass kopt hji ze er echt niet in/door.

Helaas denk ik dus ook dat VoH meer krediet (want: speeltijd) heeft bij Van Basten. Hopen dat Huntelaar op de training laat zien dat hij geen gok is, maar een zekerheid
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37704638
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 01:37 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Maar daar zijn er natuurlijk ook niet oneindig veel van, anders hadden we deze discussie niet.

Als er dan toch een pinchhitter mee moet:
Zelf denk ik dat de kans op een doelpunt het grootst is wanneer Huntelaar en niet VoH als extra aanvaller wordt ingebracht.
Ja dat laatste ben ik het absoluut mee eens.

Trouwens: Ruud is gefrustreerd en ik sluit het niet uit dat hij zich (zoals hij dat kan) extreem zal proberen te laten gelden, wat net zo goed kan resulteren in een rode kaart of een blessure, en dan? De rest van het toernooi Kuyt in de spits, wie moet er dan op rechts? En dan enkel nog VoH achter de hand hebben?

Van Basten zou beter moeten weten: ik denk zelfs dat Huntelaar het kunstje kan flikken wat Van Basten zelf in '88 deed.
pi_37705900
ALs VoH inviel deed hij het goed.
Meteen meer dreiging.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:15:58 #287
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37706004
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

Ongelofelijk.
Het wordt eng he...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37706029
Zet Huntelaar maar in de wachtrij voor EK 2008
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:25:39 #289
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37706229
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Huntelaar maar in de wachtrij voor EK 2008
Vind ik ook. We hebben totaal geen behoefte aan een spits die op eredivisieniveau gemiddeld 1 goal per wedstrijd scoort, in de Cup-finale uit 2 kansen 2 doelpunten haalt en bovendien de Inter-verdediging hoofdpijn bezorgde.

Dan liever een spits mee die af en toe per ongeluk tegen een bal aanloopt, technisch totaal overklast wordt door Feyenoord-D2-reserves, en ten opzichte van welke speler dan ook momenteel in de voorselectie een meerwaarde heeft.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37706304
Gewoon alle 4 mee, Nistelrooij basis, Huntelaar als stand-in voor RvN, en mochten we een doelpunt nodig hebben, van 4-3-3 omschakelen naar 4-4-2 met VoH en de lange bal hanteren.
pi_37706462
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Huntelaar Urby, Vlaar, Babel en De Jong maar in de wachtrij voor EK 2008
*mompelt iets over dingen waarmaken in tegenstelling tot...*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:55:28 #292
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37706685
Volgens mij gaat mijn eerdere voorspelling uitkomen!

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37706693
Als Van Basten echt selecteert op huidige vorm en niet op namen, dan denk ik dat Huntelaar wel meegaat. Hij is het meest in vorm van alle vier.
  woensdag 10 mei 2006 @ 13:49:37 #294
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37707067
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs VoH inviel deed hij het goed.
Meteen meer dreiging.
Nadat Huntelaar 'inviel' heeft hij binnen vier maanden Ajax van de ondergang gered.

In een niet draaiend Ajax maakte hij toch belangrijke doelpunten. De ideale "pinchhitter" als je het mij vraagt.
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:19:26 #295
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37707841
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Nadat Huntelaar 'inviel' heeft hij binnen vier maanden Ajax van de ondergang gered.

In een niet draaiend Ajax maakte hij toch belangrijke doelpunten. De ideale "pinchhitter" als je het mij vraagt.
belangrijker nog, hij laat een niet-draaiend elftal ineens draaien. Heerenveen kreeg het ook ineens knpa lastig na het wegvallen van de KJH-show.
pi_37708652
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

belangrijker nog, hij laat een niet-draaiend elftal ineens draaien. Heerenveen kreeg het ook ineens knpa lastig na het wegvallen van de KJH-show.
Eigenlijk komt het erop neer dat hij van prutswerk en met een haperende aanvoer nog goals weet te maken. Niet geheel onmisbaar dus in het Nederlands elftal
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:05:55 #297
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37709138
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Eigenlijk komt het erop neer dat hij van prutswerk en met een haperende aanvoer nog goals weet te maken. Niet geheel onmisbaar dus in het Nederlands elftal

Rosales ging wel ineens stukken beter spelen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:11:07 #298
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37709295
KJH trok aan een dood paard dat Ajax heette en kreeg hem overeind.
pi_37709425
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Rosales ging wel ineens stukken beter spelen.
Dat is gewoon een kansberekening. Zeg nou zelf: hoeveel slechter kon het?

En of het nou een psychologisch effect is of wat, een speler die uitstraalt dat hij koel blijft en zijn werk gaat doen (scoren) zal een team altijd positief beinvloeden. Het is iig stukken beter dan een team dat moedeloos/in paniek alle ballen naar voren jast in de hoop dat de niet-functionerende spits er toevallig goed tegenaan loopt.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:20:01 #300
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37709521
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kansberekening. Zeg nou zelf: hoeveel slechter kon het?

En of het nou een psychologisch effect is of wat, een speler die uitstraalt dat hij koel blijft en zijn werk gaat doen (scoren) zal een team altijd positief beinvloeden. Het is iig stukken beter dan een team dat moedeloos/in paniek alle ballen naar voren jast in de hoop dat de niet-functionerende spits er toevallig goed tegenaan loopt.
juist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')