Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kan ik me nog vaag iets van herinneren. Noem eens vijf andere wedstrijden.
Twijfelachtig, de noodzaak van een VoH. imhoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.
Tegen Armenie was een pinchhitter nodig en Jan deed dat prima.
Waarom kunnen Van Nistelrooij en Kuijt niet pinchhitter-achtig spelen? Die zijn fysiek toch ook sterk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moet ik nog vijf andere wedstrijden noemen? Alsof Nederland elke wedstrijd een pinchhitter nodig heeft.
Tegen Armenie was een pinchhitter nodig en Jan deed dat prima.
Die staan alletwee in de basis!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waarom kunnen Van Nistelrooij en Kuijt niet pinchhitter-achtig spelen? Die zijn fysiek toch ook sterk?
Zet je een van hen op de bank, scheelt je weer een pinchhitter. Wat een onzin.quote:
De meeste plekken in de selectie zijn voor spelers die op de bank beginenn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zet je een van hen op de bank, scheelt je weer een pinchhitter. Wat een onzin.
Ik vind het nogal wat: één hele plaats in de selectie opofferen voor één man die op de bank moet beginnen (anders kan je geen pinchhitter zijn), laat in het veld komt om eventueel een mogelijkheid tot kans te creëren zodat er misschien een doelpunt gemaakt kan worden.
Neem dan Huntelaar mee, die kan die rol ook vervullen en is simpelweg completer.
Maar daar zijn er natuurlijk ook niet oneindig veel van, anders hadden we deze discussie niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De meeste plekken in de selectie zijn voor spelers die op de bank beginenn.
Het antwoord staat al in je eigen lijstje. VoH is een speler die sleurt en breekt en zelf dus niet zo vaak scoort. "Pinchhitter" is dan ook een verkeerde term voor hem: hij zorgt dat het voorin gaat lopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik doe er nog een schepje bovenop:
Wanneer komt VoH in het veld? Precies, als het voorin niet draait bij Oranje, zodat hij nog iets kan forceren. En dat is dan het enige waarvoor hij erbij moet zijn? Dan denk ik Van Basten, zorg er nou voor dat de aanval goed draait, dan is VoH volstrekt overbodig. Er lopen voorin zat mensen rond die veel doelpunten kunnen, zelfs moeten maken. En dan heb ik het niet alleen over de centrum- en vleugelspitsen, maar ook over bijvoorbeeld Van der Vaart.
Als we alles snel op een rijtje zetten:
- Van Nistelrooij: ervaring / productief / motivator
- Kuijt: werker / kan eventueel op rechts / motivator
- Huntelaar: slim / productief / man voor de toekomst
- Vennegoor of Hesselink: pinchhitter ()
Nogmaals, wat is de toegevoegde waarde van VoH? Man van de toekomst? Man van de hattrick?
Ja dat laatste ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar daar zijn er natuurlijk ook niet oneindig veel van, anders hadden we deze discussie niet.
Als er dan toch een pinchhitter mee moet:
Zelf denk ik dat de kans op een doelpunt het grootst is wanneer Huntelaar en niet VoH als extra aanvaller wordt ingebracht.
Vind ik ook. We hebben totaal geen behoefte aan een spits die op eredivisieniveau gemiddeld 1 goal per wedstrijd scoort, in de Cup-finale uit 2 kansen 2 doelpunten haalt en bovendien de Inter-verdediging hoofdpijn bezorgde.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Huntelaar maar in de wachtrij voor EK 2008
*mompelt iets over dingen waarmaken in tegenstelling tot...*quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Huntelaar Urby, Vlaar, Babel en De Jong maar in de wachtrij voor EK 2008
Nadat Huntelaar 'inviel' heeft hij binnen vier maanden Ajax van de ondergang gered.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef the_legend_killer het volgende:
ALs VoH inviel deed hij het goed.
Meteen meer dreiging.
belangrijker nog, hij laat een niet-draaiend elftal ineens draaien. Heerenveen kreeg het ook ineens knpa lastig na het wegvallen van de KJH-show.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nadat Huntelaar 'inviel' heeft hij binnen vier maanden Ajax van de ondergang gered.
In een niet draaiend Ajax maakte hij toch belangrijke doelpunten. De ideale "pinchhitter" als je het mij vraagt.
Eigenlijk komt het erop neer dat hij van prutswerk en met een haperende aanvoer nog goals weet te maken. Niet geheel onmisbaar dus in het Nederlands elftalquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
belangrijker nog, hij laat een niet-draaiend elftal ineens draaien. Heerenveen kreeg het ook ineens knpa lastig na het wegvallen van de KJH-show.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het erop neer dat hij van prutswerk en met een haperende aanvoer nog goals weet te maken. Niet geheel onmisbaar dus in het Nederlands elftal![]()
Dat is gewoon een kansberekening. Zeg nou zelf: hoeveel slechter kon het?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Rosales ging wel ineens stukken beter spelen.
juistquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kansberekening. Zeg nou zelf: hoeveel slechter kon het?![]()
En of het nou een psychologisch effect is of wat, een speler die uitstraalt dat hij koel blijft en zijn werk gaat doen (scoren) zal een team altijd positief beinvloeden. Het is iig stukken beter dan een team dat moedeloos/in paniek alle ballen naar voren jast in de hoop dat de niet-functionerende spits er toevallig goed tegenaan loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |