abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37186540
Als defensieve middenvelders moet je in eerste instantie Davids en Maduro meenemen.
pi_37186547
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij is lichamelijk erg licht dat speelt ook een rol.

Schotland dan heb je wat... en aanvallend zit Nederland al goed dus dan is Sneijder geen optie.
En als je goed leest dan zie je dat ik Boateng uur meeneem voor de defensieve breedte.
Ik ben ook een fan van hem, maar Defensief moet Nederland een goede back-up hebben.

Of dan toch Landzaat meenemen ?
Landzaat is ook ver weg van de vorm die hij ooit had, dus geen optie. En Boateng meenemen, tsja, ik wil ook wel meegaan, voor de defensieve breedte.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37186570
qua aanvallende middenvelders heb je vPersie en vdVaart.....lijkt mij dat daar wat meer aanvallende opties moeten, zeker met een tweebenige speler als Sneijder.
pi_37186589
Boateng past niet in een driemans-middenveld als defensieve middenvelder. Daar moet je het spel van achteruit kunnen opbouwen en verdelen. Dat kan hij niet.
pi_37186594
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

één van vele. Boateng kan het niveau van Sneijder nog niet eens in z'n dromen halen. Op basis waarvan, behalve je persoonlijke hekel aan Wesley Sneijder, wil je Boateng meenemen?
Aanvallend is Sneijder helemaal niet meer nodig.
Verdedigend moet je je zorgen maken en dan is Boateng in beeld.

Maar ik zou Boateng dan ook echt voor de tribune meenemen.
Maar dan heb je altijd wel een back-up.
Als Landzaat in vorm was dan had ik voor Landzaat gekozen.

Tsja er zijn nog wat betere namen, maar daar kiest Marco niet voor.
pi_37186618
Boateng is een schopper en afbreker in een 4-4-2-systeem. Oranje speelt niet met een dergelijk type speler.
pi_37186684
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:50 schreef Nywuob het volgende:
Boateng is een schopper en afbreker in een 4-4-2-systeem. Oranje speelt niet met een dergelijk type speler.
Van Basten zal op het WK wel eens het systeem moeten omgooien in een wedstrijd.
Je kan niet altijd 4-3-3 spelen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:12:05 #33
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37187059
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Sneijder ook niet dus dan moet je een keuze maken.
Voor Van Basten weegt ook de lange termijn zwaar. Van wie verwacht je in de toekomst een grotere rol binnen Oranje? In dit geval toch echt Sneijder en niet Boateng. Het is belangrijk om Sneijder op zijn minst aan het WK te laten ruiken, aangezien het ook voor hem de eerste zou zijn. Zelfde geldt voor Stekelenburg of Lodewijks. Lange termijn jongens.
pi_37187098
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Voor Van Basten weegt ook de lange termijn zwaar. Van wie verwacht je in de toekomst een grotere rol binnen Oranje? In dit geval toch echt Sneijder en niet Boateng. Het is belangrijk om Sneijder op zijn minst aan het WK te laten ruiken, aangezien het ook voor hem de eerste zou zijn. Zelfde geldt voor Stekelenburg of Lodewijks. Lange termijn jongens.
Voor de toekomst zullen er vast betere spelers komen dan Sneijder \

Van Basten is nu gewoon bezig voor EK 2008, maar het WK is ook heel belangrijk !
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:14:16 #35
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37187118
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Voor de toekomst zullen er vast betere spelers komen dan Sneijder \

Van Basten is nu gewoon bezig voor EK 2008, maar het WK is ook heel belangrijk !
Joh!
pi_37187144
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:14 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Joh!
Dan doel ik op EK 2008 he
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:19:12 #37
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37187225
Tegen Club Brugge wordt Sneijder helemaal plat gelopen. Denk jij dat die tegen jongens uit het oostblok, harde Argentijnen en grote Afrikanen wel op kan?

1 van die kleine jongens op het middenveld is leuk.. maar we hebben zeker 2/3 mannen nodig die fysiek hun mannetje staan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37187257
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:19 schreef jojomen4 het volgende:
Tegen Club Brugge wordt Sneijder helemaal plat gelopen. Denk jij dat die tegen jongens uit het oostblok, harde Argentijnen en grote Afrikanen wel op kan?

1 van die kleine jongens op het middenveld is leuk.. maar we hebben zeker 2/3 mannen nodig die fysiek hun mannetje staan.
amen

En aanvallend zit Nederland al goed.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:22:29 #39
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37187280
Fysiek spel is niet het spel dat Van Basten voor ogen heeft, maar dominant circulatievoetbal.
pi_37187298
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:19 schreef jojomen4 het volgende:
Club Brugge, goed voorbeeld, dat is alweer 2 jaar geleden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:23:44 #41
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37187306
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
Fysiek spel is niet het spel dat Van Basten voor ogen heeft, maar dominant circulatievoetbal.
Je kan nog zoveel voor ogen hebben, maar als je tegen 11 fysiek sterk Afrikanen staat zul je toch je mannetje moeten kunnen staan op fysiek gebied.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37187438
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
Goed voetbal onder Marco hebben wij alleen gezien de eerste helft tegen Duitsland

Voor de rest was het toch vaak defensief naar de aanval zoeken.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:33:02 #43
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37187502
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Club Brugge, goed voorbeeld, dat is alweer 2 jaar geleden.
Die wedstrijd die de pro-Sneijders noemen is ook van 2 jaar geleden. En Sneijder is niet gegroeit ofzo.. die is nog steeds fragiel.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:35:39 #44
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37187565
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Goed voetbal onder Marco hebben wij alleen gezien de eerste helft tegen Duitsland

Voor de rest was het toch vaak defensief naar de aanval zoeken.
Idd. En hij heeft nu wel genoeg tijd gehad om voor dat mooie voetbal te zorgen. Dat is hem niet gelukt dus nu moeten we gewoon knokken voor onze kansen op het WK. Als we voetballen tegen toplanden zoals we afgelopen 2 jaar gevoetbald hebben krijgen we een pak slaag.
pi_37187623
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Die wedstrijd die de pro-Sneijders noemen is ook van 2 jaar geleden. En Sneijder is niet gegroeit ofzo.. die is nog steeds fragiel.
Ajax - Sparta Praag dan? Een half jaar geleden nam Sneijder ook een leidersrol op zich, met oa een uitstekende pass op de Jong. Of is dat ook al te lang geleden?
pi_37187638
Sneijder moet wel mee, maar in eerste instantie voor op de bank. Hij heeft specifieke kwaliteiten die van pas kunnen komen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:41:29 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37187702
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ajax - Sparta Praag dan? Een half jaar geleden nam Sneijder ook een leidersrol op zich, met oa een uitstekende pass op de Jong. Of is dat ook al te lang geleden?
Jezus.. als je wilt dat ie geselecteerd wordt om een wedstrijd van een half jaar geleden dan kan je iedereen wel willen oproepen. Sneijder is nu al zo'n 3 seizoenen bij Ajax en heeft nog steeds geen enkel seizoen als onbetwiste basisspeler gespeelt.

Ik zeg niet dat ik Boateng in de basis wil zien.. maar wel een echte kerel.
pi_37187733
Hoe kan dat nou? Hoe kan dat nou?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37187864
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Idd. En hij heeft nu wel genoeg tijd gehad om voor dat mooie voetbal te zorgen. Dat is hem niet gelukt dus nu moeten we gewoon knokken voor onze kansen op het WK. Als we voetballen tegen toplanden zoals we afgelopen 2 jaar gevoetbald hebben krijgen we een pak slaag.
Idd we zullen ervoor moeten vechten.
We hebben al genoeg creativiteit dat van pas kan komen met Robben, VDV en van Persie.
( Urby heeft ook creativiteit maar is niet zeker als die meegaat )
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:41 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Jezus.. als je wilt dat ie geselecteerd wordt om een wedstrijd van een half jaar geleden dan kan je iedereen wel willen oproepen. Sneijder is nu al zo'n 3 seizoenen bij Ajax en heeft nog steeds geen enkel seizoen als onbetwiste basisspeler gespeelt.

Ik zeg niet dat ik Boateng in de basis wil zien.. maar wel een echte kerel.
Ik ben het helemaal met je eens
pi_37187971
Ik vind Sneijder altijd beter spelen in Oranje dan bij Ajax. Hij heeft daar toch meer ervaring om zich heen waar hij zich aan op kan trekken. Hetzelfde geldt voor Maduro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')