Yep, met de 356 speedster, zie ook het vorige topicquote:Op donderdag 20 april 2006 17:50 schreef nonono het volgende:
nog mensen a.s. zondag op zandvoort?
ik rij in de s3 dacht ik samen met de ander mini gekken
maar ook bij het slalommen ga ik zeker aan de slag!
Ik ook, met m;n suupjequote:Op donderdag 20 april 2006 17:54 schreef Mex_ het volgende:
Heey, ik wil ook in de openingspostEnne, de mx5 is ook een leuke circuit auto
Cool, wij rijden tegelijk met de mini's, rij jij ook om 13.30?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:00 schreef nonono het volgende:
ik rij in een grotendeels blauwe mini met een blauw kenteken beginnend op 48
ene een mini is ook een hele leuke cicuit auto (wel de oude dan he)
Ik heb gedaanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef Neteru het volgende:
Mag ik ook in de openingspost of heb je mn foto's gemist in het vorige topic
Cool, dat wordt dakkie eraf en gaan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef Mex_ het volgende:
Ziet er goed uit voor komende zondag
[afbeelding]
Welke Fiesta was dat? Die rood-blauwe XR2?quote:De taxi was inderdaad wel gaaf, ding ging wel goed. In iedergeval harder dan onze fiesta
Hij ging nu nog lekkerder! Zeer goede slicks eronder, dat kon ik duidelijk merken! Hier ben ik alleen wat minder enthousiast over...quote:Ja die taxi loopt idd goed, vorig jaar gezien en ging lekker
Nee die trage blauwe mét racestreep.. Was een 1.3 automaatquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:09 schreef Taxi het volgende:
[..]
Welke Fiesta was dat? Die rood-blauwe XR2?
[..]
Hij ging nu nog lekkerder! Zeer goede slicks eronder, dat kon ik duidelijk merken! Hier ben ik alleen wat minder enthousiast over...![]()
![]()
[afbeelding]
Iemand die nog een rechterportiertje voor weinâg weet te vinden? Tweedeurs C-Ascona... Omgeving NH...![]()
Jup nog nooit zoveel lol gehad met een autoquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Nee die trage blauwe mét racestreep.. Was een 1.3 automaatMaar goed, toch supertof dat we op deze manier eens 't circuit op konden. Wel frustrerend, nog best wat andere mensen ingehaald enzo, zelfs tijdje met een BMW lopen knokken, maar op de rechte stukken zie je ze gewoon wegschieten.
Zo danquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:00 schreef Goingin het volgende:
De naam is Goingin !!! (met een G erbij dus, voor de openingspost)
Bij deze ook gelijk een tvp
Heb wel een pandaatje langs zien komen ja.quote:Op zondag 23 april 2006 21:37 schreef nonono het volgende:
reed die mental panda niet met jullie mee?!
die gast was echt helemaal debiel op 2a3 wielen de tarzan door in een panda!!![]()
Panda was inderdaad in R4quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Heb wel een pandaatje langs zien komen ja.
Wij reden in R4
Kanonne! Die zullen wel als warme broodjes gaan die portieren...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
allemaal even lappen voor de Taxi:
[afbeelding]
(slik: 200 euri bij artaparts.nl)
Mooi, je hebt Dennis met zn RX-7 3x op de foto staanquote:Op zondag 23 april 2006 17:01 schreef Mex_ het volgende:
http://www.bartschouten.com/clubspecials
Fototjes clubspecials
In die groep was 1 auto die echt mijn respect had, volgens mij was het een supra, dat ding reed ieder rondje dat ie weer voorbij kwam 200 meter meer voor de groep!quote:Op maandag 24 april 2006 13:22 schreef Fiets-toeter het volgende:
haha daar heb ik niet aan gedaan, beetje jammer dat ik in een langzame groep zat R1
Thanks dat was ikquote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
In die groep was 1 auto die echt mijn respect had, volgens mij was het een supra, dat ding reed ieder rondje dat ie weer voorbij kwam 200 meter meer voor de groep!
quote:
Thanksquote:Op maandag 24 april 2006 14:07 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Way to go, heb je meer info over die bak van jou (url met info ofzo)? het ging in ieder geval reterap. En ondanks dat ik niet van auto's hou met veel plastic vind ik die bak van jou toch erg geil !!!!!
Dit was recreatiefquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:47 schreef t0n het volgende:
Wtf.. zonder helm gewoon... als ik 402 mtr rechtdoor rij meot ik helm op...
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef Don_Tom het volgende:
Eindelijk is autofotos.nl weer up, dus ook een paar fotootjes van mezelf gevonden
Dat filmpje had de eigenaar van de alfa zelf ook al gepost, ik was iets te laatquote:Op woensdag 26 april 2006 14:02 schreef PNG het volgende:
Maar wel de Mazda een km naast de ideale lijn rechts ingehaald ! Zo !
Zie je toch voordeel van een "modern" circuit:
op de ring was dit een flinke klappert in de boarding geweest.
[reactie op de post hierboven die is geedit]
quote:file not found
Sig is aangepastquote:Op donderdag 27 april 2006 00:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
de alfa heeft behalve wat steenslag toch geen schade hierdoor? de link in je sig is anders wel ineens stuk
[..]
Jawel, dat mag, maar alleen bij de sportieve sessies (en droge baanquote:Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef Taxi het volgende:
Rijden er met die clubspecials geen mensen tussen die ff snel een paar slicks er onder schroeven? Of mag het niet? Het rijdt gewoon zo vreselijk veel beter. Het is daadwerkelijk verslavend.![]()
Ook altijd leuk voor mensen die meerijden (op de bijrijdersstoel) en nog nooit meegemaakt hebben wat slicks kunnen, die denken dat ze bij elke bocht van de baan vliegen.![]()
Als ik het filmpje zie, zou ik zeggen dat je m zou moeten kunnen halen. Maar misschien bleef je doorsturen wat alleen maar tot meer onderstuur leidt? Of misschien ging het toch sneller dan het filmpje laat vermoedenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:32 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Sig is aangepast
Verder had ik alleen wat krasjes op mijn (net gecoate) velg. Gelukkig is dit vanaf meer dan 50cm nieteens zichtbaar.
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:36 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Als ik het filmpje zie, zou ik zeggen dat je m zou moeten kunnen halen. Maar misschien bleef je doorsturen wat alleen maar tot meer onderstuur leidt? Of misschien ging het toch sneller dan het filmpje laat vermoeden
Hoe ervaarde je het zelf? Volgens mij schrik je je de pleuris als je auto maar door blijft schuiven
Die zullen ze wel niet in 14" hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef johnwoo het volgende:
Bijvoorbeeld, Advan A048 of Toyo R888:
[afbeelding] [afbeelding]
Misschien was je je aan het blindstaren op de auto die je aan het inhalen was. Maar inderdaad, als je gewoon je rem los had gelaten had je waarschijnlijk de bocht wel gehaald al remde je wel erg ( te ) laat naast de lijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.
Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
Aan het filmpje te zien remde je nog tot best laat; da's ook de natuurlijke reflex, en als je toch al weet dat je het grind op gaat kan je er net zo goed nog zoveel mogelijk snelheid uithalen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik stond vol op de rem, enwas inderdaad aan het sturen. Misschien had ik 'm kunnen halen door de rem los te laten of minder te sturen, maar het gaat zo snel dat je daar niet over nadenkt. Ik kan me eigenlijk nieteens herinneren of ik nog remde of niet.
Voor wat betreft het schrikken: Ruimt voordat ik in de grindbak stond had ik al door dat ik daar ging belanden, het enige wat ik dacht was "als ik maar voor die muur stil kom te staan", gelukkig werkt dat grind prima, en sta je in notime stil.
Denk dat dat wel meevalt; die Ferrari ging ook niet al te zacht op de bocht af, ging vol over de olievlek, en stond toch best snel alweer stil. Bovendien gaat het grindvlak omhoog. Dus je moet wel _erg_ hard de bocht uitvliegen daar wil je het hele grindvlak halenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dat grind werkt wel in je voordeel bij langzame bochten maar als je het in de tarzanbocht bijvoorbeeld zou hebben op hoge(re) snelheid stuiter je er gewoon overheen en hang je ergens tegen een reclamebord/bandenstapel.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef Tommeh het volgende:
Dat grind werkt wel in je voordeel bij langzame bochten maar als je het in de tarzanbocht bijvoorbeeld zou hebben op hoge(re) snelheid stuiter je er gewoon overheen en hang je ergens tegen een reclamebord/bandenstapel.
Filmpje doet het niet hierquote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Taxi het volgende:
[..]
Check deze avi. Met enige aandacht rond 40 seconden...
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet hier
Ik zie aan de properties dat het een XviD+mp3 is, en die codecs heb ik uiteraard geinstalleerd, maar Media Player wil hem toch niet openenBij framerate properties staat 1000 fps, lijkt me ook niet helemaal goed
Heb al geprobeerd hem opnieuw te downloaden, maar nog steeds niet... misschien een bitje omgevallen bij het uploaden?
Vrienden mailden al met hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet hier
Ik zie aan de properties dat het een XviD+mp3 is, en die codecs heb ik uiteraard geinstalleerd, maar Media Player wil hem toch niet openenBij framerate properties staat 1000 fps, lijkt me ook niet helemaal goed
Heb al geprobeerd hem opnieuw te downloaden, maar nog steeds niet... misschien een bitje omgevallen bij het uploaden?
Weet niet of het genoemd is, maar via deze site: http://www.onderdelenzoeker.nl heb ik een x een deur in dezelfde kleur van de sloop kunnen regelen voor een goedkoop prijsjequote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef Taxi het volgende:
@ConQuestador
Ik heb net ff je filmpje bekeken. Precies op die plek met precies die uitremactie je daar uitvoert heeft ervoor gezorgd dat mijn rechterportier (en directe omgeving) in puin ligt! Alleen was het dit keer een 440...Ik ben iig blij dat mijn opganging nog spoort. Als ik dan toch geraakt moet worden, dan was dit een mooie!
Ik plaats hem nog ff een keer, vooruit!
Voordat er reacties op komen: de dorpel onder het portier is oud zeer en heeft geen invloed op het rijden.
[afbeelding]
Bij deze nogmaal oproep voor rechterportier voor wenâg, omgeving NH... C-Ascona, 2 deurs...![]()
Bedank! Meteen ff werk van gemaakt... Nu maar weer afwachten...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Weet niet of het genoemd is, maar via deze site: http://www.onderdelenzoeker.nl heb ik een x een deur in dezelfde kleur van de sloop kunnen regelen voor een goedkoop prijsje
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een werk die deuren zeg. ik heb de portieren maar in de garagebox gezet en wacht op hulp.
Sloten overzetten, spiegels aansluiting, raam mechanisme aansluiten, deurvergrendeling overzetten en aansluiten en DAN nog de deur zelf uiteraard verwisselen en calibreren....
Ik heb geen idee hoesnel ik reed, volgens mij net over de 100quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef johnwoo het volgende:
Je gaf vlak ervoor nog gas om die auto voorbij te steken, dus ik denk dat je nog best hard ging, iig harder dan het filmpje doet vermoeden!
Dat is geen GTI maar een 1.6 16vquote:Op donderdag 27 april 2006 02:43 schreef PNG het volgende:
206 GTI for Breakfast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je nou je achterklep open laten staanquote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef achla het volgende:
[..]
Dat is geen GTI maar een 1.6 16v![]()
Hier foto's van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
slicks, whehhe, maar dat wordt te duur. Het wordt mega-low budget. De auto kost nog geen 100 euro, vandaar. Strippen is inderdaad een goed idee, maar wordt de auto echt veel lichter als je de passagiers stoel en de achterbank eruit haalt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:02 schreef Five_Aces het volgende:
Yeps... alles er uit strippen set slicks er onder en gaanLaag gewicht en slicks kan een helehoop tekort aan PK's goedmaken
Kerel, je moest eens weten! We hebben in Nederland zelfs een heuse cup met die auto's!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:27 schreef Party_P het volgende:
Ik kan heel goedkoop aan een oude Volvo 360 2.0L komen.
112pk icm achterwielaandrijving moet dit wel een leuke circuit auto zijn, toch?
Verder punten waar ik op moet letten bij de aankoop. De accu is niet goed meer, verder schijnt die volgens de verkoper wel goed te zijn, maar tuurlijk eerst een proefritje erin.
ja, ik heb het gelezen, maar dan heb je sponsors nodig en je moet er veel tijd aan besteden. Dat gaat ons weer wat te ver.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:00 schreef Tommeh het volgende:
Die volvo 360 is een hele leuke circuit auto, alles eruit wat niet nodig is en gaan! Er is een hele klasse van in Nederland, de Volvo 360 geen modena cup. Erg gaaf om te zien ook. Kijk maar eens hier :
http://www.dnrt.nl/algemeen/v360.php
Deze heren reden iig niet bij Circuitdag.nl, maar bij Vijverberg (denk ik?)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
ja, ik heb het gelezen, maar dan heb je sponsors nodig en je moet er veel tijd aan besteden. Dat gaat ons weer wat te ver.
Ik lees o.a. bij circuitdag.nl dat je niemand mag meenemen tenzij je een rolkooi hebt. Nu zie ik in dit topic dan PNG, Johnwoo en ConQuestador allemaal passagiers meehadden terwijl ze geen rolkooi hebben. Hoe zit dat?
Klopt, je mocht alleen rechts inhalen op de rechte stukken, de Supra zat niet bij de Supraclub ofzo maar in een gemęleerd gezelschap, waar ik zelf ook bij zatquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Five_Aces het volgende:
Was volgens mij rechts, links zou wel maf zijn, op de rechte stukken word overwegend links gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een Renault 5 Turbo op straatbanden (zo te horen) een 2.22 rijden. Da's niet gek op zich. Je kan zien dat je meer ronden hebt gereden aldaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:02 schreef pr0f het volgende:
Filmpjes van zandvoort 6 mei rsz dag.
Sessie 2
http://video.google.com/videoplay?docid=-3982930680537527646
Sessie 4
http://video.google.com/videoplay?docid=-4983545659202584985
Zit in sessie 4 op 10:20 ongeveer een overstuur momentje audi s in.
Inderdaad straatbanden, en zelfs in die klasse zijn het slechtequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef Taxi het volgende:
[..]
Met een Renault 5 Turbo op straatbanden (zo te horen) een 2.22 rijden. Da's niet gek op zich. Je kan zien dat je meer ronden hebt gereden aldaar.![]()
RSZ-dag... Gokje: Rensportschool Zandvoort-dag? Kun je daar iets meer over vertellen? Kosten, dagindeling, mogen het alleen straatauto's zijn, worden slicks getolereerd, hoe lang mag je rijden enz.![]()
Het was deze keer erg rustig, ik schat zo'n 30 autos per sessie de baan op. In februari waren dit er denk ik 80.quote:TOER klasse: voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring. Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.
• SPORT klasse: voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s Auto’s met rolkooi zijn niet toegestaan. Een tweede passagier mag meerijden.
• RACE klasse: voor licentiehouders met race- of cursusauto’s. 1 persoon in de auto, helm dragen verplicht. Licentie tonen bij inschrijving.
Na wat proberen de voorkant iets zachter gezet, de rembalans ietwat naar voren en voor een maatje bredere voorbanden. Auto had hierdoor wat meer neiging tot overstuur, iets wat we de laatste jaren absoluut niet hadden (onderstuur problemen gehad). Dit is wel mijn rijstijl dus uiteindelijk tot 1 minuut 45 kunnen komen waarbij er nog ruimte was voor verbetering. Komt goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat niet, maar kan je vertellen wat je precies anders afgesteld hebt
Ik wil daar echt nog een keer gaan kijkenquote:
Ga maar mee zondagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:14 schreef Tommeh het volgende:
Ik wil daar echt nog een keer gaan kijken
Nou de komende gaat niet lukken ( zie kleur van mijn nicknamequote:
*meldtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:37 schreef Tommeh het volgende:
...
Zijn er nog mensen gaan rijden onlangs/rijden op de planning staan ?
Idd. Zal mij benieuwen. Het is een kolere eind rijden, maar dat hebben we er wel voor over. Ik heb er iig geweldig veel zin in!quote:Taxi, spa eerste keer? Vet hoor!
Idd in de OP staat en hoop en als je je licentie hebt zijn donderdagen op zolder ideaal. Rustig, geen geluidslimiet en goed te doen. Info op www.circuit-zolder.bequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef muish002 het volgende:
Ik heb niet heel het topic gelezen, kans dat ik iets vraag wat al eens gemeld is....Wanener zijn de vrij-rijden dagen op ZOlder?
We moeten testen met Onze Lotus sprit, die na een aanvaring op Eau Rouge weer bijna klaar is...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef nonono het volgende:
ehh Five aces
de"gewone" club specials zijn 16 juli
en dan ben ik weer van de partij
hopelijk deze keer geen regen want zelfs een grip monster als mijn mini gaat dan glijden (ook wel leuk maar soms iets te spannend)
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef Tommeh het volgende:
Ik niet, komend weekend van donderdagmiddag tot zondag wel op Zandvoort.
Clubspecials zijn de 16e voor zover ik weetquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:59 schreef Five_Aces het volgende:
Begin juli 3 keer zandvoort zoals het er nu naar uit ziet
4e RSZ maybe
6e traininingsdag
13e clubspecials
Mogen die nog rijden joh? Pas hadden ze veel problemen met geluidsoverlast op die dagen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef mbvt het volgende:
Ik ga waarsch. ook niet, ik ga woensdag bij de verrichtingen van de driftclub kijken.
Zonde joh! Mocht je toch nog langs willen/kunnen komen, we staan in de tarzanbocht het hele weekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Porsche Weekend
, had eerst ook graag een dagje gekomen, maar dat zit er helaas niet in.
Klopt, is afgelast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:34 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Mogen die nog rijden joh? Pas hadden ze veel problemen met geluidsoverlast op die dagen.
[..]
RSZ-dag? Ben ik nog nooit geweest, hoor. Maar het vrouwtje wil ook nog wel eens de Taxi besturen, dus misschien es een keertje. Ik zie wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef Party_P het volgende:
Taxi ook niet?
Ik ga wel een andere keer denk ik...
Voor dagelijks gebruik?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Fiets-toeter het volgende:
In de periode van maandag 14 t/m 26 Augustus ga ik ook weer richting de Nurburgring.
Afgelopen keer kon ik niet harder dan 180 km per uur ivm de speed limitergelukkig is die er nu uit haha. Wat ik al snel merkte was dat ik mijn banden moest vervangen voor betere.
Iemand ervaring met Toyo Proxes R888?
Taxi heeft alleen een middendemper(tje).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Tommeh het volgende:
Normaal is Spa altijd geluidsrestrictie vrij maar ik weet niet of daar normaal voor bij betaald wordt. Als wij naar spa gaan wordt het dempertje altijd vervangen door een stuk rechte pijp.
Nee dat lijkt mij niet verstandig, mij leek het handig om m'n 16" wielen te voorzien van semi slicks zodra ik m;n andere set binnen hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Goingin het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik?![]()
Erg tricky als het regent
Flink prijzig als ik het zo hoor. Ik zal die website eens doornemen. Dank jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:31 schreef Five_Aces het volgende:
Hm van wat ik hier en daar hoor schijnt dat juist wel mee te vallen, maar haal het niet in je hoofd om door een diepe plas water te gaan rijden. Wel duur spul, Prins ging mij 1000 euro rekenen voor een set in 235/40-17
Avon ZZR schijnt ook heel redelijk te zijn en was dacht ik iets goedkoper als Toyo. Moet je even bij www.interstate.nl informeren.
Ik heb die cursus vorig jaar ook gedaan, een erg leuke ervaring, en ik heb er zeker wat aan gehad toen. Als je nog nooit een circuitrijcursus hebt gehad is dit een absolute must!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef Five_Aces het volgende:
Donderdag een leuk dagje Zandvoort gehad![]()
Ik heb ze ook onder mijn auto. Opzich zijn het redelijke banden, maar ik vind toch dat ze teveel over de wang rollen in de bochten.quote:maar ben niet helemaal te spreken over de Dunlop SP MAXX banden. Minder last van smeren als de GY F1 waar ik hiervoor op reed, maar de grip die ze bieden is ook minder als daarvoor. Heeft vermoedelijk eea te maken met de hardere compound. Kostte me ook moeite om bijvoorbeeld bij Bos uit dezelfde snelheid te halen bij uitkomen als voorheen, terwijl ik zelfs op een maat breder stond.
Het ziet er wel aardig uit en het is betaalbaar... Hmz.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef ConQuestador het volgende:
Komende zondag weer clubspecials op Zandvoort, nog meer mensen die gaan ??
Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.
22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
Nee, je mag elke auto maar voor 1 sessie inschrijven, officieel. Neemt niet weg dat er onderling wel wat "geregeld" wordt met kaartjes; je ziet sommige auto's in meer dan 1 sessie voorbij komen... Daar wordt nu nog niet echt op gelet, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel eens gaat gebeuren, als er zoveel belangstelling ontstaat dat het deelnemersveld simpelweg te groot wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef Taxi het volgende:
[..]
Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublid![]()
![]()
Website van clubspecials....
Ik kan as zondag al niet, dus misschien iets voor de toekomst. Volgens het tijdschema zijn het meerdere sessies van 40 minuten. Dus als je meerdere sessies wilt rijden zul je dus ook 22,50 x aantal sessies moeten dokken. Tenminste, dat lijkt mij logisch...
dat is behoorlijk goedkoop en leuk om een keer te proberenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.
22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef Tommeh het volgende:
Mooie foto's , heb daar ook al eens een hele grote na besteld.
Toch vind ik het best apart dat je zo zonder helm kan rijden daar.
Hier staan we ook tussen.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:
En www.autofotos.nl is ook geupdate
[afbeelding]
Ik meende al dat ik je gespot hadquote:Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:
En www.autofotos.nl is ook geupdate
[afbeelding]
Er was in R5 inderdaad een randdebiel in een rode golf die een aantal maal bijna iemand van de baan reed met domme inhaalacties in bochten. Gelukkig vormden dat soort idioten een zeer kleine minderheid van de rijders waardoor het een zeer geslaagde dag wasquote:Op maandag 17 juli 2006 10:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.
(officieel dan, geen mense die zich eraan houdt, en je moet ook niet rekenen dat ik me in ga houden. Het is alleen wel zo dat je goed op moet letten op al die mensen die maar wat doen op de baan. Net als die 2 BMW's met stickers, van zo'n "raceteam", die gasten sneden gewoon bochten af, en vervolgens haalde ik ze gewoon weer in omdat ze zo traag waren)
Dan ben ik maar een domme lul, maar ik verken eerst mn limieten bij circuit rijden voordat ik snelheid ga opvoeren in bochtenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef t0n het volgende:
Wees blij dat ze 't op 'n gesloten circuit doen, domme lul.
Gebruik jij je alfa nu ook voor het dagelijkse verkeer Sander? Het enige nadeel aan circuitrijden daarbij is als je auto aan gort gereden wordt door jou of iemand anders... Ik zat er zelf nogal mee dat mijn auto op de paddock onverzekerd stond... een heikneuter die een deur te ver open gooit of er tegenaan rijdt en je mag zelf de schade vergoedenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef ConQuestador het volgende:
http://homepage.mac.com/kareldekoning/dieselen.mov
Filmpje geschoten vanuit een GTA welke achter mij aan reed, het bewijs dat een diesel zo slecht nog niet is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kans dat je zo'n 'heikneuter' tegenkomt, is 1000x groter op het parkeerterrein van een flinke supermarkt... En de dader ligt op het kerkhof, dus dan kun je ook naar je verzekeringsgeld fluiten.quote:Ik zat er zelf nogal mee dat mijn auto op de paddock onverzekerd stond... een heikneuter die een deur te ver open gooit of er tegenaan rijdt en je mag zelf de schade vergoeden
Jup, dit is gewoon mijn woon-werk auto.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gebruik jij je alfa nu ook voor het dagelijkse verkeer Sander? Het enige nadeel aan circuitrijden daarbij is als je auto aan gort gereden wordt door jou of iemand anders
quote:de 3 laatste data voor het VRIJ RIJDEN in 2006:
* ZATERDAG 7 oktober 2006: 17-19 uur
* ZATERDAG 4 november 2006: 09-13 uur
* ZATERDAG 16 december 2006: 09-13 uur
De details over de indeling kun je binnenkort terug vinden op onze website.
Op zaterdag 7 oktober zijn er overdag races van het DNRT / Zomer Avond Competitie. Toegang is gratis, parkeren op Paddock 2 of Restaurant / Tribune terrein. Voor het VRIJ RIJDEN op deze dag kunnen we vanaf 16.15 uur parkeren in de uiterste punt bij de Mickey’s bar op Paddock 1.
Opstellen is in de pitsstraat, toegang via pitbox nummer 0 (nul).
Vooraf inschrijven is niet mogelijk, kaartverkoop uitsluitend vanaf 15.30 uur in de Mickey’s Bar. Kosten blijven laag: 20,= euro per sessie, passagier mag mee rijden. Indien je auto een roll bar heeft, is het dragen van een helm verplicht.
Vergeet niet je spaarkaart mee te nemen; iedere vol gestempeld exemplaar geeft recht op een gratis sessie.
Heb je nog vragen of ideeën, laat het ons dan weten!
Namens VRIJ RIJDEN,
Frank Kerseboom
Rensportschool Zandvoort
E-mail: info@vrijrijden.nl
Website: www.vrijrijden.nl
offtopic:quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:11 schreef t0n het volgende:
Volgend jaar boys... Volgend jaar...
900kg, 200pk... N/A... Hoop ik...
Hahaha ben 100%quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
17 oktober ga ik naar de vroemdag op Zolder, niet echt te vergelijken maargoed. Voor degene die vroemdag niet kennen. is een dag speciaal voor gehandicapte kinderen, kunnen dan enkele rondjes bij iemand in de auto meerijden. Voor de rijders is alles voor niks. Is plezier gegarandeerd
hmm wat voor auto mag dat wezen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:11 schreef t0n het volgende:
Volgend jaar boys... Volgend jaar...
900kg, 200pk... N/A... Hoop ik...
Ik heb je inderdaad 2x of 3x ingehaald, ik reed in een rode Miata. Hoeveel sessie's heb je gereden?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef Party_P het volgende:
Waaah was echt super![]()
![]()
![]()
![]()
Toen we (ik + neefje) in de pitsstraat stonden werden we uitgelachen omdat we met m'n oude Nissan Micra aan kwamen zetten en tussen allemaal BMW's, Alfa's e.d. stonden. De enige auto die ik kon bijhouden was een oude Pickup (en zelfs een keertje kon inhalen). Maar was erg leuk, volgende maand weer, maar dan met een Yaris T-Sport![]()
Mex_...in wat voor auto rijd jij? In reed in de eerste Toursessie en je zult me vast (meerdere keren) ingehaald hebben.
Ik heb foto's en filmpjes gemaakt. Zal straks wel posten
Foto's van autofotos.nl:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij stond naast me op de paddock na toursessie 1. Wat leuk om Fokkers tegen te komenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:17 schreef ddx het volgende:
2e toersessie sloeg idd nergens op met sommige mensen (op bepaald moment ging ik met auto naast me door tarzan, dacht er iemand nog ff tussendoor te kunnen)
of bmw's die zonodig moeten bewijzen dat ze mij wel kunnen inhalen in bochten op slicks
maar die ik daarna direct weer inhaal
maargoed heb me weer vermaakt![]()
[afbeelding]
idd. Ik heb dan maar 1x iemand in kunnen halen en dat was die pickup, maar die was dan ook erg traag in de bochten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:29 schreef ddx het volgende:
tja sommige mensen willen zich wel erg graag bewijzen/maken er een wedstrijd van
ik heb soms ook ff half rondje achter iemand gereden die ik makkelijk kon inhalen, alleen doe ik dat pas als ik 100% zeker weet dat er ruimte is/persoon mij gezien heeft
genoeg rechte stukken waar ik er makkelijk voorbij blaas
alleen irritant als er op rechte stuk dan 2 man met max 160 naast elkaar gaan rijden...
in wat voor auto wordt er gefilmd?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef ddx het volgende:
en nog een nieuw filmpje (begin zelfde als vorige, maar 2e helft is andere sessie)
http://dl.a2000.nu/zandvoort-7okt2006/k04cupra3.wmv
Ibiza Cupraquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:34 schreef Party_P het volgende:
[..]
in wat voor auto wordt er gefilmd?
Ik weet nog niet of ik ga, even me pa over halen dat met zijn auto kanquote:Vrij rijden op het Circuit Park Zandvoort
In navolging op het succes van het VRIJ RIJDEN, komt RENSPORTSCHOOL ZANDVOORT met nieuwe data:
Zaterdag 4 november en 16 december 2006.
Het VRIJ RIJDEN is bedoeld voor:
• Iedereen die graag (eens) op het Circuit Park Zandvoort wil rijden
• Iedereen die eens ongestoord gas wil geven zonder geflitst te worden!
• Iedereen die zuinig is op zijn auto maar ook op die van anderen...
• Iedereen die zich aan de spelregels houdt en niet boven zijn macht op de baan vliegt!
Er kan uitsluitend ter plaatse ingeschreven worden voor deelname aan de volgende groepen:
• TOER klasse: voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring. Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.
• SPORT klasse: voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan. Een tweede passagier mag meerijden, maar dan is een helm verplicht.
• SNELLE MEIDEN klasse: Uitsluitend voor snelle meiden maar natuurlijk ook voor minder snelle dames. Instructie is mogelijk, een tweede passagier mag meerijden. Auto's met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan een helm verplicht!!!
TIJDSCHEMA voor deze ZATERDAGEN
• TOER klasse: 09.20 – 10.00 – 10.40 – 11.00 – 12.20
• SPORT klasse: 09.00 – 09.40 – 10.20 – 11.00 – 11.40
• Snelle Meiden klasse: 12.00
Kosten
Iedere sessie duurt 20 minuten en kost 20 euro. Een sessie met instructie kost 30 euro. Verkoop van sessies uitsluitend ŕ contant en start om 08:00 uur in de Mickey’s Bar op het circuit. Deelname geschiedt op eigen risico, hiervoor dient bij de inschrijving getekend te worden.Vergeet niet je spaarkaart mee te nemen; iedere vol gestempeld exemplaar geeft recht op een gratis sessie.
Spelregels
Opstellen op Paddock 1 volgens aanwijzingen van de officials en uitsluitend op vertoon van een geldige stempelkaart. Het aantal deelnemers per sessie is gelimiteerd. Wie roekeloos rijgedrag vertoond wordt uitgesloten van deelname. Wie inhaalt onder een BEWOGEN GELE VLAG wordt genoteerd en gewaarschuwd, twee keer inhalen onder GEEL = sessie overslaan, drie keer is einde deelname.
Voor meer informatie: www.vrijrijden.nl
Wij wensen u veel circuitplezier!
Waar reed je in dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef Kolkie het volgende:
Heb me vanmiddag weer uitstekend vermaakt op de nurburgring. Ben geeneens ontevreden over de performance van m'n winterbanden, 'slechts' 25 seconden langzamer. Best 'n boel natuurlijk maar 't was kurkdroog en ietsje meer verkeer. Zat as usual in elke bocht wel aardig op de limiet en - ook niet onbelangrijk - ze geven vertrouwen. En ze houden grip als het nat en kouder word - best fijn als het later op de dag gaat sneeuwen (!) zoals vanaag(hetgeen op het einde toch nog even resulteerde in een schadegevalletj voor een race-bmw
.
Maar was weer goed vertoeven out there. Wel jammer dat ik vooral na bergwerk 2 km enkel en alleen door het vermogen beperkt word (voet tegen het schutbord en de snelheid blijft constant). Tijd voor een sterker blok of een andere toyota dus.
ik neem aan de 1.3? Welk bouwjaar issie?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef Kolkie het volgende:
Een starslet. Klinkt behoorlijk unworthy, niet? Viel vandaag niet eens zo heel gek uit de toon aangezien er veel oudere straatauto's rondreden (polo's/passats uit 90, golf 2, E-kadett, calibra, audi 80) een iveco bestelbus, een renault traffic). Sterke punt van deze auto is dat het blok lekker aan het pedaal hangt (zolang ie nog puf heeft om te versnellen, hetgeen na bergwerk niet meer het geval is (130 van 3 naar 4 en dan is het koppel aan de wielen gelijk aan het koppel benodigd om 'm heuvel op te krijgen
). Verder heeft de auto een lekker breed grensgebied waardoor het lijkt alsof je heel wat kunt (lees: over langere stukken met zwaar piepende banden voorbij komen,
), terwijl het allemaal helemaal niet zo spectaclair gaat. Een ideale auto om mee te beginnen qua ringen if you ask me.
kosten? licencie nodig? meer info meer info!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Mex_ het volgende:
ZATERDAG 16 DECEMBER 200609.00-12.40 uur (Zandvoort)
TIJDSCHEMA voor deze ZATERDAGEN:
(aanvangstijd van de sessie wordt aangegeven)
TOER klasse:09.20 – 10.00 – 10.40 – 11.20 – 12.20
SPORT klasse:09.00 – 09.40 – 10.20 – 11.00 – 11.40
Snelle Meiden Klasse:12.00
Wie komt?
20¤ per sessie van 20 minuten, geen licentie nodig.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
kosten? licencie nodig? meer info meer info!
je kan gewoon op komen dagen als et ware met 20 euro en je kan een sessie meerijden?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:34 schreef Mex_ het volgende:
[..]
20¤ per sessie van 20 minuten, geen licentie nodig.
Jepquote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
je kan gewoon op komen dagen als et ware met 20 euro en je kan een sessie meerijden?
Is de stoel naast je nog vrij op de 16e? Ik ga het helaas niet meer redden om m'n koppeling te vervangenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:53 schreef Five_Aces het volgende:
Ik ben er dan ook wel.
Morgen nog even spelen op Circuit Zolder
iedereen kan altijd meerijden als ze dat willen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is de stoel naast je nog vrij op de 16e? Ik ga het helaas niet meer redden om m'n koppeling te vervangen![]()
Vaag, ik haalde slechts 180 max ofzo laatste keer, maar deed wel rondjes van goed onder de 2 minuten..... (moet dus bij jou ook nog wel wat afkunnenquote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef Five_Aces het volgende:
Gelukkig ging het gedurende de dag wat beter, laatste sessie na 16:30 was het snelst, 1:59~2:00 en een top van 198 aan de achterkant van de paddock volgens GPS laptimer. Ben ik nog niet happy mee, moeten nog 10 sec af
Plaatje:
Dat is veel zeg, voor een lege E30. Is evenveel als een 'volle' E30 325i aldus autoweek.nl (die wel geen volle tank hebben, maar dan nog)quote:Op maandag 4 december 2006 00:33 schreef Five_Aces het volgende:
Is jouw E36 M3 gewogen? Mijn E30 deed bij de TC 1180 kilo met volle tank, daar schrok ik best van eigenlijk.
180 haalde ik ook langs de pitlane, aan de andere kant heb ik niet op mijn teller gekeken, maar dat zal dan waarschijnlijk ook wel wat harder zijn gegaan. Bas heeft mijn m3 een keer gewogen vertelde hij (bij montage onderstel ivm uitwegen), hij was alleen vergeten wat het gewicht wasquote:Op maandag 4 december 2006 00:33 schreef Five_Aces het volgende:
Waar haalde je die 180 dan? Ik reed +/- 180 op het rechte stuk langs de pitlane, en die 198 was aan de achterkant langs de paddock.
Die E30 is veel sneller in bochten. Sowieso helt hij veel minder over met die Intrax setup en op semi-slicks gaat het al een stuk harder. Vind wel dat de E36 een stuk preciezer stuurt maar tegen de ruwe grip van die combi kan hij gewoon niet op.
Ik verloor gewoon heel veel tijd omdat de remmen niet helemaal lekker waren volgens mij, en omdat ik nog zat te kloten met terugschakelen. Meestal remde ik op 130 meter ipv 100-80 om mezelf wat meer tijd te geven voor terugschakelen of als het toch fout ging met remmen.
Is jouw E36 M3 gewogen? Mijn E30 deed bij de TC 1180 kilo met volle tank, daar schrok ik best van eigenlijk.
Volgetankt weegt een 323i zoals die van mij orgineel was 1133 KG volgens wat testgegevens. 1180 zou dan best wel kunnen, spullen zijn er wel al uit maar met een kooi komt er ook zo weer extra gewicht in, 50 KG als het niet meer is. Plus dat het motorblok een kilo of 20 zwaarder is als een origineel M20 blok gok ik. Kan nog wel een hele zooi af zoals de verlichting enz maar dan moet hij weer op een trailer. Plus dat sommige dingen de auto weer zwaarder maken zoals een ander diff en grotere remmen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is veel zeg, voor een lege E30. Is evenveel als een 'volle' E30 325i aldus autoweek.nl (die wel geen volle tank hebben, maar dan nog)
Dat doen we maar niet, rij nu een 106 1.1quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef Five_Aces het volgende:
Je kan ook met je huidige auto beginnen, dat heb ik dit seizoen ook gedaan maar uiteindelijk is dat het toch net niet. Of als je een vrij dure auto rijd dan kan het wel eens erg zonde zijn als je schade rijd.
Goed plan maar 16 december ben ik net te laat voor.quote:Kijk anders eens op een circuitdag op Zandvoort waar de rest mee rijd, of rij een keer zelf mee om te kijken wat je er van vind. 16e is er weer vrij rijden van 09:00 tot 13:00 kan je meerijden voor 20 euro per sessie, kan je niet echt een buil aan vallen.
Ook voor non-bmw eigenaren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Tommeh het volgende:
13 april weer bmw driversclub dag op Zolder. Voor de liefhebber!
Absoluut, stuur anders maar eens een mailtje naar ze. E-mail te vinden op www.bmwdriversclub.nl . Gezellig met wat Fokkers rond trappenquote:
Ik zal eens kijken of ik alles voor die tijd klaar kan hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Absoluut, stuur anders maar eens een mailtje naar ze. E-mail te vinden op www.bmwdriversclub.nl . Gezellig met wat Fokkers rond trappen
Hoe was het vandaagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Party_P het volgende:
Ik ben zaterdag weer van de partij. Nu niet met me micra'tje, maar met een Yaris T-Sport
Geweldig. ik had een camera mee dus we hebben het opgenomen. Ging echt stukken harder dan met me micra. 105pk lijkt niet veel, maar vergeleken met 54pk (me micraquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik alles voor die tijd klaar kan hebben
[..]
Hoe was het vandaag
Dat gaat het over, die zit er bij mij nog niet op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Five_Aces het volgende:
Is alleen 1 maar aan, bij de BMW driversclub zijn cabrio's niet toegestaan. Alleen met een rollbar, maar dan mag je nog steeds niet aan de snelle sessie meedoen. Langzaam wel volgens de regels dacht ik, je mag elkaar dan alleen niet inhalen.
Ben benieuwdquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Party_P het volgende:
[..]
Het filmpje wil ik nog gaan posten
Mooie foto!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Draz het volgende:
[afbeelding]
Nurburgring @ Adenauer Forst
Ik ben de voorste, Prelude 2.2 VTi
Neuh, da's saai man!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Draz het volgende:
Van plan binnenkort weer naar de Nurburgring te gaan om te kijken/rijden. Zijn er hier nog meer mensen die dat weleens doen?
je houd 4 man opquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Draz het volgende:
[afbeelding]
Nurburgring @ Adenauer Forst
Ik ben de voorste, Prelude 2.2 VTi
Mooi, dan ga jij dus mee als bestuurslid, is dat probleem ook weer opgelostquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef johnwoo het volgende:
Ik kan ook niet, maar ben d'r wel weer bij met de clubspecials denk ik
Yep, hele dag, met de m3quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
Clubspecials 22 april, anyone?
Ja ik ga ook. Samen met de pumadrivers (www.pumadrivers.nl). De club van Ford puma eigenaren uit Nederland en België. Er komt zelfs een FRP (Ford Rally Puma) de enige op het Europese vasteland. Maar eerst a.s. Zondag de Nurburgring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
Clubspecials 22 april, anyone?
Waren de pumadrives vandaag ook op de ring?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook. Samen met de pumadrivers (www.pumadrivers.nl). De club van Ford puma eigenaren uit Nederland en België. Er komt zelfs een FRP (Ford Rally Puma) de enige op het Europese vasteland. Maar eerst a.s. Zondag de Nurburgring.
Was jij degene die rechtdoor ging?quote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jep ben net terug. Was mega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |