Check voor vele handige informatie: www.ringworld.nlquote:Einzelkarten Nordschleife 2006
Preis je PKW / Motorrad und Runde 16,00 ¤ (nur vor Ort erhältlich!)
Bus - Erwachsene pro Person 2,00 ¤
Bus - Kinder pro Person 1,00 ¤
Rundenkarten 2006
25-Runden-Karte PKW / Motorrad 305,00 ¤
15-Runden-Karte PKW / Motorrad 195,00 ¤
8-Runden-Karte PKW / Motorrad 108,00 ¤
4-Runden-Karte PKW / Motorrad 56,00 ¤
Jahreskarten 2006
PKW sowie Motorrad 798,00 ¤
Yep, moest er ook over nadenken of ik dat wou, maar toch gedaan...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie ook "lid" van nurburgring.nl? Ik kan me niet echt vinden met de policy van hun: alleen accounts met je echte voornaam + achternaam worden geactiveerdIk wil helemaal niet met m'n volledige naam op het internet staan...
Als jij nog een goede (en hoge) weet voor weinig (dus geen hakkietjakkiee imitatie all show no go downforce)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:02 schreef vwk het volgende:
Ik ben benieuwd Tom of er zoveel foto's geschoten zijn (buiten de privé-collecties om dan).
Nog bedankt voor het ritje, was erg leuk!
En ja ik was best stil, maar ik ga mensen die geconcentreerd hard rijden niet de oren van de kop lullen
Ik gister 4 rondjes, mochten er foto's op duikelen van een paarse E36 coupé in ///M uitvoering, c'est moi.
Ook te herkennen aan de oversized Bas Roos Autosport sticker![]()
![]()
Ow en Tom, je moet echt zo'n LTW spoiler halen.. Al die profi E36 rijders daar doen dat niets voor niets, ding doet écht veel qua downforce..
In principe zou dat wel kunnen lijkt me, maargoed ik heb aan de hand van dat forum (en dit geldt voor de meesten daar) best veel persoonlijke contacten opgedaan, en dan is het ook weer zo gek als je plotseling anders heetquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan toch ook gewoon een fake naam nemen eigenlijk, of zijn ze zo kansloos je helemaal na te trekken?
Ik zeg eBay duitsland... Je kan het zien of het een imitatie is, erg klote uit te leggen alleen is de zijkant van het bovenste deel van de spoiler hoger en ronder afgerond zegmaar dan de imi's.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Als jij nog een goede (en hoge) weet voor weinig (dus geen hakkietjakkiee imitatie all show no go downforce)
Jup, niet anoniemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie ook "lid" van nurburgring.nl? Ik kan me niet echt vinden met de policy van hun: alleen accounts met je echte voornaam + achternaam worden geactiveerdIk wil helemaal niet met m'n volledige naam op het internet staan...
reeksenstop, genoeg SC's en dat soort dingenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie dat er toch behoefte is aan een SC topic
Maar mag eigenlijk niet, officieel mag je alleen hier afspreken voor de Ringquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef vwk het volgende:
Hier werden net toch Ring-gerelateerde dingen besproken
PICS !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:30 schreef daNpy het volgende:
Wij waren er gisteren ook weer
Heb Don_Tom nog gezien en zien rijden net voor sluitingstijd
Heb 294Mb aan foto's en filmpjes, post ze later
Hmm, ik zag bespreek in de titel staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar mag eigenlijk niet, officieel mag je alleen hier afspreken voor de Ring
Wat let je?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom maken we geen Nurburgring Slowchat topic? Je mag hier alleen afspreken en in het andere topic alleen screenshots dumpen
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reeksenstop, genoeg SC's en dat soort dingen
Verander dit topic anders in een SC-topic. Een apart afspreektopic is dan meteen nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |