kosten? licencie nodig? meer info meer info!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Mex_ het volgende:
ZATERDAG 16 DECEMBER 200609.00-12.40 uur (Zandvoort)
TIJDSCHEMA voor deze ZATERDAGEN:
(aanvangstijd van de sessie wordt aangegeven)
TOER klasse:09.20 – 10.00 – 10.40 – 11.20 – 12.20
SPORT klasse:09.00 – 09.40 – 10.20 – 11.00 – 11.40
Snelle Meiden Klasse:12.00
Wie komt?
20¤ per sessie van 20 minuten, geen licentie nodig.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
kosten? licencie nodig? meer info meer info!
je kan gewoon op komen dagen als et ware met 20 euro en je kan een sessie meerijden?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:34 schreef Mex_ het volgende:
[..]
20¤ per sessie van 20 minuten, geen licentie nodig.
Jepquote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
je kan gewoon op komen dagen als et ware met 20 euro en je kan een sessie meerijden?
Is de stoel naast je nog vrij op de 16e? Ik ga het helaas niet meer redden om m'n koppeling te vervangenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:53 schreef Five_Aces het volgende:
Ik ben er dan ook wel.
Morgen nog even spelen op Circuit Zolder
iedereen kan altijd meerijden als ze dat willen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is de stoel naast je nog vrij op de 16e? Ik ga het helaas niet meer redden om m'n koppeling te vervangen![]()
Vaag, ik haalde slechts 180 max ofzo laatste keer, maar deed wel rondjes van goed onder de 2 minuten..... (moet dus bij jou ook nog wel wat afkunnenquote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef Five_Aces het volgende:
Gelukkig ging het gedurende de dag wat beter, laatste sessie na 16:30 was het snelst, 1:59~2:00 en een top van 198 aan de achterkant van de paddock volgens GPS laptimer. Ben ik nog niet happy mee, moeten nog 10 sec af
Plaatje:
Dat is veel zeg, voor een lege E30. Is evenveel als een 'volle' E30 325i aldus autoweek.nl (die wel geen volle tank hebben, maar dan nog)quote:Op maandag 4 december 2006 00:33 schreef Five_Aces het volgende:
Is jouw E36 M3 gewogen? Mijn E30 deed bij de TC 1180 kilo met volle tank, daar schrok ik best van eigenlijk.
180 haalde ik ook langs de pitlane, aan de andere kant heb ik niet op mijn teller gekeken, maar dat zal dan waarschijnlijk ook wel wat harder zijn gegaan. Bas heeft mijn m3 een keer gewogen vertelde hij (bij montage onderstel ivm uitwegen), hij was alleen vergeten wat het gewicht wasquote:Op maandag 4 december 2006 00:33 schreef Five_Aces het volgende:
Waar haalde je die 180 dan? Ik reed +/- 180 op het rechte stuk langs de pitlane, en die 198 was aan de achterkant langs de paddock.
Die E30 is veel sneller in bochten. Sowieso helt hij veel minder over met die Intrax setup en op semi-slicks gaat het al een stuk harder. Vind wel dat de E36 een stuk preciezer stuurt maar tegen de ruwe grip van die combi kan hij gewoon niet op.
Ik verloor gewoon heel veel tijd omdat de remmen niet helemaal lekker waren volgens mij, en omdat ik nog zat te kloten met terugschakelen. Meestal remde ik op 130 meter ipv 100-80 om mezelf wat meer tijd te geven voor terugschakelen of als het toch fout ging met remmen.
Is jouw E36 M3 gewogen? Mijn E30 deed bij de TC 1180 kilo met volle tank, daar schrok ik best van eigenlijk.
Volgetankt weegt een 323i zoals die van mij orgineel was 1133 KG volgens wat testgegevens. 1180 zou dan best wel kunnen, spullen zijn er wel al uit maar met een kooi komt er ook zo weer extra gewicht in, 50 KG als het niet meer is. Plus dat het motorblok een kilo of 20 zwaarder is als een origineel M20 blok gok ik. Kan nog wel een hele zooi af zoals de verlichting enz maar dan moet hij weer op een trailer. Plus dat sommige dingen de auto weer zwaarder maken zoals een ander diff en grotere remmen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is veel zeg, voor een lege E30. Is evenveel als een 'volle' E30 325i aldus autoweek.nl (die wel geen volle tank hebben, maar dan nog)
Dat doen we maar niet, rij nu een 106 1.1quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef Five_Aces het volgende:
Je kan ook met je huidige auto beginnen, dat heb ik dit seizoen ook gedaan maar uiteindelijk is dat het toch net niet. Of als je een vrij dure auto rijd dan kan het wel eens erg zonde zijn als je schade rijd.
Goed plan maar 16 december ben ik net te laat voor.quote:Kijk anders eens op een circuitdag op Zandvoort waar de rest mee rijd, of rij een keer zelf mee om te kijken wat je er van vind. 16e is er weer vrij rijden van 09:00 tot 13:00 kan je meerijden voor 20 euro per sessie, kan je niet echt een buil aan vallen.
Ook voor non-bmw eigenaren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Tommeh het volgende:
13 april weer bmw driversclub dag op Zolder. Voor de liefhebber!
Absoluut, stuur anders maar eens een mailtje naar ze. E-mail te vinden op www.bmwdriversclub.nl . Gezellig met wat Fokkers rond trappenquote:
Ik zal eens kijken of ik alles voor die tijd klaar kan hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 21:02 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Absoluut, stuur anders maar eens een mailtje naar ze. E-mail te vinden op www.bmwdriversclub.nl . Gezellig met wat Fokkers rond trappen
Hoe was het vandaagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Party_P het volgende:
Ik ben zaterdag weer van de partij. Nu niet met me micra'tje, maar met een Yaris T-Sport
Geweldig. ik had een camera mee dus we hebben het opgenomen. Ging echt stukken harder dan met me micra. 105pk lijkt niet veel, maar vergeleken met 54pk (me micraquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik alles voor die tijd klaar kan hebben
[..]
Hoe was het vandaag
Dat gaat het over, die zit er bij mij nog niet op.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:30 schreef Five_Aces het volgende:
Is alleen 1 maar aan, bij de BMW driversclub zijn cabrio's niet toegestaan. Alleen met een rollbar, maar dan mag je nog steeds niet aan de snelle sessie meedoen. Langzaam wel volgens de regels dacht ik, je mag elkaar dan alleen niet inhalen.
Ben benieuwdquote:Op maandag 19 februari 2007 00:56 schreef Party_P het volgende:
[..]
Het filmpje wil ik nog gaan posten
Mooie foto!quote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Draz het volgende:
[afbeelding]
Nurburgring @ Adenauer Forst
Ik ben de voorste, Prelude 2.2 VTi
Neuh, da's saai man!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef Draz het volgende:
Van plan binnenkort weer naar de Nurburgring te gaan om te kijken/rijden. Zijn er hier nog meer mensen die dat weleens doen?
je houd 4 man opquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Draz het volgende:
[afbeelding]
Nurburgring @ Adenauer Forst
Ik ben de voorste, Prelude 2.2 VTi
Mooi, dan ga jij dus mee als bestuurslid, is dat probleem ook weer opgelostquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:43 schreef johnwoo het volgende:
Ik kan ook niet, maar ben d'r wel weer bij met de clubspecials denk ik
Yep, hele dag, met de m3quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
Clubspecials 22 april, anyone?
Ja ik ga ook. Samen met de pumadrivers (www.pumadrivers.nl). De club van Ford puma eigenaren uit Nederland en België. Er komt zelfs een FRP (Ford Rally Puma) de enige op het Europese vasteland. Maar eerst a.s. Zondag de Nurburgring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
Clubspecials 22 april, anyone?
Waren de pumadrives vandaag ook op de ring?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook. Samen met de pumadrivers (www.pumadrivers.nl). De club van Ford puma eigenaren uit Nederland en België. Er komt zelfs een FRP (Ford Rally Puma) de enige op het Europese vasteland. Maar eerst a.s. Zondag de Nurburgring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |