Ook bussen van PU?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:11 schreef FunnyName het volgende:
Mijn rubbers van mijn stabi. zijn verot en worden binnenkort vervangen door harde bussen. Ben benieuwd wat het in de praktijk uitmaakt.
Gele zijn hoogst waarschijnlijk ook van Powerflex, die gebruiken namelijk geel, paars en zwart. Ik ga ze inderdaad allemaal vervangen, zijn er 26 in totaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef FunnyName het volgende:
ze komen bij clubsport.nl vandaan, volgens mij zijn ze geel, merk en type weet ik niet. Als het goed is zijn ze nog enigzins geschikt voor op straat. (is relatief natuurlijk ..)
Heb jij alle rubbers vervangen?
Klinkt als een hoop werk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gele zijn hoogst waarschijnlijk ook van Powerflex, die gebruiken namelijk geel, paars en zwart. Ik ga ze inderdaad allemaal vervangen, zijn er 26 in totaal.
Ik gebruik de auto alleen voor de fun en op het circuit, het is geen dagelijks vervoer, moet er niet aan denken ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef FunnyName het volgende:
Blijf je de auto ook op straat gebruiken? Zo ja, ben je niet bang dat het een enorme 'trilbak' wordt?
Nee, ik heb een half jaar geleden een huis + garage gekocht dus ik zit/lig gewoon droogquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Klinkt als een hoop werk...
Ik heb ook nog een paar doosjes klaarliggen om in te bouwen:
[afbeelding]
Volledige kit voor de MR2, geen idee hoeveel stuks
Eerst maar eens wachten tot het wat beter weer wordt, dan kan de auto op bokjes... Heb je een garage Mex, of sleutel je buiten als een echte bikkel?
Camber, caster en toe zijn standaard al in te stellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, dat zijn lekkere spulletjes
ik ben echt benieuwd hoe t er gemonteerd allemaal uit zit. Ga je ook camberplaten monteren?
Lijkt, door de flits.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef MikeyMan het volgende:
Stuur ziet er zo een beetje cheap uit... Hoop dat dat in het echt meevalt?
De nieuwe is 35cm, de oude volgens mij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef Maikalo het volgende:
Dat leer op dat stuur is toch best hard? Is hij ook anders in formaat dan je huidige stuur?
Werd tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef wouter37 het volgende:
ziet er goed uit ga zo door![]()
als het goed is begin ik deze week met mijn kitcar![]()
of Speedster. Voorkeur gaat uit naar een Elise..met het stuur aan de goeie kant en het MK2 model voor <20k.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:32 schreef FunnyName het volgende:
Elise?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |