slicks, whehhe, maar dat wordt te duur. Het wordt mega-low budget. De auto kost nog geen 100 euro, vandaar. Strippen is inderdaad een goed idee, maar wordt de auto echt veel lichter als je de passagiers stoel en de achterbank eruit haalt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:02 schreef Five_Aces het volgende:
Yeps... alles er uit strippen set slicks er onder en gaanLaag gewicht en slicks kan een helehoop tekort aan PK's goedmaken
Kerel, je moest eens weten! We hebben in Nederland zelfs een heuse cup met die auto's!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:27 schreef Party_P het volgende:
Ik kan heel goedkoop aan een oude Volvo 360 2.0L komen.
112pk icm achterwielaandrijving moet dit wel een leuke circuit auto zijn, toch?
Verder punten waar ik op moet letten bij de aankoop. De accu is niet goed meer, verder schijnt die volgens de verkoper wel goed te zijn, maar tuurlijk eerst een proefritje erin.
ja, ik heb het gelezen, maar dan heb je sponsors nodig en je moet er veel tijd aan besteden. Dat gaat ons weer wat te ver.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:00 schreef Tommeh het volgende:
Die volvo 360 is een hele leuke circuit auto, alles eruit wat niet nodig is en gaan! Er is een hele klasse van in Nederland, de Volvo 360 geen modena cup. Erg gaaf om te zien ook. Kijk maar eens hier :
http://www.dnrt.nl/algemeen/v360.php
Deze heren reden iig niet bij Circuitdag.nl, maar bij Vijverberg (denk ik?)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
ja, ik heb het gelezen, maar dan heb je sponsors nodig en je moet er veel tijd aan besteden. Dat gaat ons weer wat te ver.
Ik lees o.a. bij circuitdag.nl dat je niemand mag meenemen tenzij je een rolkooi hebt. Nu zie ik in dit topic dan PNG, Johnwoo en ConQuestador allemaal passagiers meehadden terwijl ze geen rolkooi hebben. Hoe zit dat?
Klopt, je mocht alleen rechts inhalen op de rechte stukken, de Supra zat niet bij de Supraclub ofzo maar in een gemêleerd gezelschap, waar ik zelf ook bij zatquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Five_Aces het volgende:
Was volgens mij rechts, links zou wel maf zijn, op de rechte stukken word overwegend links gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een Renault 5 Turbo op straatbanden (zo te horen) een 2.22 rijden. Da's niet gek op zich. Je kan zien dat je meer ronden hebt gereden aldaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:02 schreef pr0f het volgende:
Filmpjes van zandvoort 6 mei rsz dag.
Sessie 2
http://video.google.com/videoplay?docid=-3982930680537527646
Sessie 4
http://video.google.com/videoplay?docid=-4983545659202584985
Zit in sessie 4 op 10:20 ongeveer een overstuur momentje audi s in.
Inderdaad straatbanden, en zelfs in die klasse zijn het slechtequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef Taxi het volgende:
[..]
Met een Renault 5 Turbo op straatbanden (zo te horen) een 2.22 rijden. Da's niet gek op zich. Je kan zien dat je meer ronden hebt gereden aldaar.![]()
RSZ-dag... Gokje: Rensportschool Zandvoort-dag? Kun je daar iets meer over vertellen? Kosten, dagindeling, mogen het alleen straatauto's zijn, worden slicks getolereerd, hoe lang mag je rijden enz.![]()
Het was deze keer erg rustig, ik schat zo'n 30 autos per sessie de baan op. In februari waren dit er denk ik 80.quote:TOER klasse: voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring. Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.
• SPORT klasse: voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s Auto’s met rolkooi zijn niet toegestaan. Een tweede passagier mag meerijden.
• RACE klasse: voor licentiehouders met race- of cursusauto’s. 1 persoon in de auto, helm dragen verplicht. Licentie tonen bij inschrijving.
Na wat proberen de voorkant iets zachter gezet, de rembalans ietwat naar voren en voor een maatje bredere voorbanden. Auto had hierdoor wat meer neiging tot overstuur, iets wat we de laatste jaren absoluut niet hadden (onderstuur problemen gehad). Dit is wel mijn rijstijl dus uiteindelijk tot 1 minuut 45 kunnen komen waarbij er nog ruimte was voor verbetering. Komt goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat niet, maar kan je vertellen wat je precies anders afgesteld hebt
Ik wil daar echt nog een keer gaan kijkenquote:
Ga maar mee zondagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:14 schreef Tommeh het volgende:
Ik wil daar echt nog een keer gaan kijken
Nou de komende gaat niet lukken ( zie kleur van mijn nicknamequote:
*meldtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:37 schreef Tommeh het volgende:
...
Zijn er nog mensen gaan rijden onlangs/rijden op de planning staan ?
Idd. Zal mij benieuwen. Het is een kolere eind rijden, maar dat hebben we er wel voor over. Ik heb er iig geweldig veel zin in!quote:Taxi, spa eerste keer? Vet hoor!
Idd in de OP staat en hoop en als je je licentie hebt zijn donderdagen op zolder ideaal. Rustig, geen geluidslimiet en goed te doen. Info op www.circuit-zolder.bequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef muish002 het volgende:
Ik heb niet heel het topic gelezen, kans dat ik iets vraag wat al eens gemeld is....Wanener zijn de vrij-rijden dagen op ZOlder?
We moeten testen met Onze Lotus sprit, die na een aanvaring op Eau Rouge weer bijna klaar is...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef nonono het volgende:
ehh Five aces
de"gewone" club specials zijn 16 juli
en dan ben ik weer van de partij
hopelijk deze keer geen regen want zelfs een grip monster als mijn mini gaat dan glijden (ook wel leuk maar soms iets te spannend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |