abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39506668
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef Tommeh het volgende:
Ik niet, komend weekend van donderdagmiddag tot zondag wel op Zandvoort.
Porsche Weekend , had eerst ook graag een dagje gekomen, maar dat zit er helaas niet in.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:38:50 #152
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39506787
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:59 schreef Five_Aces het volgende:
Begin juli 3 keer zandvoort zoals het er nu naar uit ziet

4e RSZ maybe
6e traininingsdag
13e clubspecials
Clubspecials zijn de 16e voor zover ik weet
Ben zelf ook van de partij, maar zoals het er nu naar uitziet met leasebak dus ik zal wel met een van de andere MG/Rovers meerijden
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:57:04 #153
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39507359
16e ben ik er ook weer, ik ben zeer benieuwd wat mijn auto gaat doen (sinds de vorige keer ben ik gechipt naar 180pk, en mijn gele koni's zijn vervangen door een bilstein sport schroefset (gemaakt en bedoeld voor circuit gebruik ))
pi_39508465
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef mbvt het volgende:
Ik ga waarsch. ook niet, ik ga woensdag bij de verrichtingen van de driftclub kijken.
Mogen die nog rijden joh? Pas hadden ze veel problemen met geluidsoverlast op die dagen.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Porsche Weekend , had eerst ook graag een dagje gekomen, maar dat zit er helaas niet in.
Zonde joh! Mocht je toch nog langs willen/kunnen komen, we staan in de tarzanbocht het hele weekend.
pi_39508651
Nah moet werken en daarna op vakantie dus écht geen tijd, maar jij gaat zelf niet rijden? Wij waren dat eerst wel van plan, voor dat geld kreeg je nog best redelijk wat circuit-tijd dacht ik.
pi_39508720
Jawel, we gaan rijden alleen onze tentjes staan in paddock 3 ( tarzanbocht terrein iig ).
pi_39508748
Ah oke! Nou schiet maar eens wat mooie plaatjes anders ben wel benieuwd.
pi_39508897
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:34 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Mogen die nog rijden joh? Pas hadden ze veel problemen met geluidsoverlast op die dagen.
[..]
Klopt, is afgelast.
pi_39509576
In de periode van maandag 14 t/m 26 Augustus ga ik ook weer richting de Nurburgring.
Afgelopen keer kon ik niet harder dan 180 km per uur ivm de speed limiter gelukkig is die er nu uit haha. Wat ik al snel merkte was dat ik mijn banden moest vervangen voor betere.
Iemand ervaring met Toyo Proxes R888?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:20:39 #160
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_39511879
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef Party_P het volgende:
Taxi ook niet?

Ik ga wel een andere keer denk ik...
RSZ-dag? Ben ik nog nooit geweest, hoor. Maar het vrouwtje wil ook nog wel eens de Taxi besturen, dus misschien es een keertje. Ik zie wel.

Vooralsnog 7 augustus naar Spa. Het loopt nogal vlot met de inschrijvingen, heb ik begrepen. En wie tegen Cor Euser wil rijden, dan kan dat, want hij is er ook bij... Gezellig.

18 augustus (vrijdag) is het alweer raak. Dan moeten we weer naar Zandvoort. Eerst maar es kijken of de Taxi nog rijdt na de 7e...

7 augustus valt op een maandag... Nu is mij dus niet bekend hoe het zit met geluidsrestricties aldaar. Weet iemand hier misschien wel hoe het zit?
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_39512127
Normaal is Spa altijd geluidsrestrictie vrij maar ik weet niet of daar normaal voor bij betaald wordt. Als wij naar spa gaan wordt het dempertje altijd vervangen door een stuk rechte pijp .
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:29:55 #162
129820 Goingin
Rot voor je
pi_39512156
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Fiets-toeter het volgende:
In de periode van maandag 14 t/m 26 Augustus ga ik ook weer richting de Nurburgring.
Afgelopen keer kon ik niet harder dan 180 km per uur ivm de speed limiter gelukkig is die er nu uit haha. Wat ik al snel merkte was dat ik mijn banden moest vervangen voor betere.
Iemand ervaring met Toyo Proxes R888?
Voor dagelijks gebruik?
Erg tricky als het regent
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:31:40 #163
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39512189
Hm van wat ik hier en daar hoor schijnt dat juist wel mee te vallen, maar haal het niet in je hoofd om door een diepe plas water te gaan rijden. Wel duur spul, Prins ging mij 1000 euro rekenen voor een set in 235/40-17

Avon ZZR schijnt ook heel redelijk te zijn en was dacht ik iets goedkoper als Toyo. Moet je even bij www.interstate.nl informeren.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:35:04 #164
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_39512272
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Tommeh het volgende:
Normaal is Spa altijd geluidsrestrictie vrij maar ik weet niet of daar normaal voor bij betaald wordt. Als wij naar spa gaan wordt het dempertje altijd vervangen door een stuk rechte pijp .
Taxi heeft alleen een middendemper(tje). en daarna alleen rechte pijp...

Heerlijk, dat bléren!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_39527435
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Goingin het volgende:

[..]

Voor dagelijks gebruik?
Erg tricky als het regent
Nee dat lijkt mij niet verstandig, mij leek het handig om m'n 16" wielen te voorzien van semi slicks zodra ik m;n andere set binnen heb
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:31 schreef Five_Aces het volgende:
Hm van wat ik hier en daar hoor schijnt dat juist wel mee te vallen, maar haal het niet in je hoofd om door een diepe plas water te gaan rijden. Wel duur spul, Prins ging mij 1000 euro rekenen voor een set in 235/40-17

Avon ZZR schijnt ook heel redelijk te zijn en was dacht ik iets goedkoper als Toyo. Moet je even bij www.interstate.nl informeren.
Flink prijzig als ik het zo hoor. Ik zal die website eens doornemen. Dank je
  zaterdag 8 juli 2006 @ 10:49:54 #166
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39627935
Donderdag een leuk dagje Zandvoort gehad

Training was georganiseerd door Clubspecials, voor 135 euro kon je er geen buil aan vallen dacht ik.

Gevarieerd publiek, aantal Mini's, Lancia's, super sevens, auto's omgebouwd tot racer enz. Deden gok ik 45-50 auto's mee. Wel maffe regels, helm was voorgeschreven maar toen het eenmaal begonnen was hoefde dat allemaal niet en met cabriokap open en ramen open rijden was geen probleem

Opzet was vornamelijk voor degenen die er nog nooit gereden hadden. S'morgens was er eerst even instructie in restaurant La Course voor wat algemene zaken & techniek voor er daadwerkelijk gereden zou worden.



Werd in 4 groepen gereden, 1 reed het Scheivlak tot vlak voor de Audi-S, volgende begon bij de Audi-S tot aan het rechte stuk, 3de reed de Tarzan tot aan Hugenholtz. Laatste groep reed een slalomcompetitie. Dit wisselde dus steeds af.



Ik zat in groep 4, was voornamelijk voor degenen die er al vaker gereden hadden. Elke sessie begon met een verhaal over de lijn, hoe en waarom, en waarom het soms beter is als iets anders. Punt van insturen, apex en punt van uitkomen waren met pionnetjes aangegeven. Onze groep werd verder los gelaten na de 1e ronde, wie instructie wou moest het maar zeggen daar kwam het op neer. Werd best wel heftig gereden dus al mocht er niet ingehaald worden maar was ruimte zat. Alle deelnemers in onze groep waren ook wel voorstander van dit idee.









Daarna nog het hele circuit gedaan met instructie, dat deel was mijn ziens een beetje overbodig na de eerdere instructie en kostte ook veel tijd. Daarna tijd voor vrij rijden, inhalen toegestaan. Welke helaas maar 20 minuten duurde. Ging ook wel lekker maar betrapte mezelf wel op een aantal slordigheidsfoutjes. Remmen voor Tarzan ging een beetje kut zal er wel wat gladjes geweest zijn.



Minpunt hier: Instructie van te voren mbt dingen als de pitsstraat uitrijden had wel wat duidelijker mogen zijn. Werd 5 minuten voor start verteld, maar had wat mij betreft beter s'morgens gekund. Deed 75% evengoed verkeerd namelijk. Maar heeft er ook mee te maken gehad dat de tarzan groep voor de pits startte en dus meteen naar de linker kant moest, met als gevolg dat dat bij het uiteindelijke vrij rijden een automatisme geworden was. (deed het zelf ook bijna)

Auto zelf reed perfect zowel onderstel als remmen (zelfs de instructeur was onder de indruk van beiden :mrgreen: ), maar ben niet helemaal te spreken over de Dunlop SP MAXX banden. Minder last van smeren als de GY F1 waar ik hiervoor op reed, maar de grip die ze bieden is ook minder als daarvoor. Heeft vermoedelijk eea te maken met de hardere compound. Kostte me ook moeite om bijvoorbeeld bij Bos uit dezelfde snelheid te halen bij uitkomen als voorheen, terwijl ik zelfs op een maat breder stond.

Is wel voor herhaling vatbaar
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:52:20 #167
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39714938
Nog een ringplaat van afgelopen zondag:









[ Bericht 54% gewijzigd door Five_Aces op 11-07-2006 20:05:06 ]
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:02:18 #168
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39720119
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef Five_Aces het volgende:
Donderdag een leuk dagje Zandvoort gehad
Ik heb die cursus vorig jaar ook gedaan, een erg leuke ervaring, en ik heb er zeker wat aan gehad toen. Als je nog nooit een circuitrijcursus hebt gehad is dit een absolute must!!!
quote:
maar ben niet helemaal te spreken over de Dunlop SP MAXX banden. Minder last van smeren als de GY F1 waar ik hiervoor op reed, maar de grip die ze bieden is ook minder als daarvoor. Heeft vermoedelijk eea te maken met de hardere compound. Kostte me ook moeite om bijvoorbeeld bij Bos uit dezelfde snelheid te halen bij uitkomen als voorheen, terwijl ik zelfs op een maat breder stond.
Ik heb ze ook onder mijn auto. Opzich zijn het redelijke banden, maar ik vind toch dat ze teveel over de wang rollen in de bochten.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:06:38 #169
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39731802
Welke, F1's of de MAXX? Ik had het eerst met F1's ook vooral in Hugenholtz. Maar ik heb sinds die keer wat meer negative camber staan en auto wat lager gezet, daardoor heb ik er minder last van. Zelf als ik met vrij lage druk rij gaat het nog prima nu.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:33:33 #170
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39744976
De dunlop sp Maxx heb ik nu
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:59:30 #171
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39748704
Daar heb je ook een variant van met XL rating. Moet je daar eens voor kijken
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:15:08 #172
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39824580
Komende zondag weer clubspecials op Zandvoort, nog meer mensen die gaan ??
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:10:50 #173
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39826217
Ik ben er sowieso. beetje de vraag nog welke sessies, zou R1 en S2, misschien alleen S2.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:28:05 #174
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_39826807
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef ConQuestador het volgende:
Komende zondag weer clubspecials op Zandvoort, nog meer mensen die gaan ??
Het ziet er wel aardig uit en het is betaalbaar... Hmz.

Alleen bestaat er nog geen 'taxi-club' of Ascona Club (zover ik weet). Moet je met je eigen cluppie daar aanwezig zijn om te kunnen rijden? Da's wel de insteek, als ik het zo lees... Of kan je gewoon ook met je eigen auto komen, inschrijven en rijden maar?

Taxi-vrouwtje wil nl ook nog wel eens een xtje een rondje Zandvoort rijden.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:36:22 #175
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39827069
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.

22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:44:30 #176
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_39827321
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.

22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublid

Website van clubspecials....

Ik kan as zondag al niet, dus misschien iets voor de toekomst. Volgens het tijdschema zijn het meerdere sessies van 40 minuten. Dus als je meerdere sessies wilt rijden zul je dus ook 22,50 x aantal sessies moeten dokken. Tenminste, dat lijkt mij logisch...
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_39827693
Ik kom wel, maar ga dit keer niet zelf rijden (issue met verdroogde/gebarsten rubbers van de antirollbar). Zit net als Bert (Five_Aces) bij AutoFans.nl.
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef Taxi het volgende:

[..]

Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublid

Website van clubspecials....

Ik kan as zondag al niet, dus misschien iets voor de toekomst. Volgens het tijdschema zijn het meerdere sessies van 40 minuten. Dus als je meerdere sessies wilt rijden zul je dus ook 22,50 x aantal sessies moeten dokken. Tenminste, dat lijkt mij logisch...
Nee, je mag elke auto maar voor 1 sessie inschrijven, officieel. Neemt niet weg dat er onderling wel wat "geregeld" wordt met kaartjes; je ziet sommige auto's in meer dan 1 sessie voorbij komen... Daar wordt nu nog niet echt op gelet, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel eens gaat gebeuren, als er zoveel belangstelling ontstaat dat het deelnemersveld simpelweg te groot wordt.

Als je mee wilt doen maar je eigen club gaat niet (of je bent nergens lid) kan je je ook gewoon aansluiten bij een niet-merkgebonden club. Vorige ClubSpecials hadden we bij AutoFans al een nieuw lid die graag met ons de ClubSpecials mee wilde doen, en nu weer een. Alhoewel we niet graag zien dat mensen zich alleen maar bij ons aansluiten om met de ClubSpecials mee te kunnen doen (een beetje activiteit binnen de club wordt op prijs gesteld) doen we er niet moeilijk over als iemand zich vlak voor een ClubSpecials-dag aanmeldt en meegaat...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:30:46 #178
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_39829822
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.

22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
dat is behoorlijk goedkoop en leuk om een keer te proberen
Drugs are good mkay?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:19:54 #179
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39848367
Ja plus dat 45 min voor een straatauto meestal wel genoeg is, als je nog met werkende remmen enz naar huis wilt
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:03:14 #180
38360 masuyo
Where will you go
pi_39854333
Ik ben morgen ook van de partij op zandvoort met mijn Mini British Open (waarvan het dak niet open kan ). Als het goed is rij ik in R1 als de auto zandvoort Überhaupt haalt
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:28:09 #181
129820 Goingin
Rot voor je
pi_39856630
<--- Is er morgen ook
pi_39860352
jup me too
in m'n minitje
met nog oude banden want de wielmoeren voor m'n nieuwe velgen zijn nog niet binnen
lalala
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:59:17 #183
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39861732
Ik ben morgen ook van de partij, ik sta met mijn mazda bij de MG/Rovers in de binnenkant van de Tarzanbocht. Als het goed is staan de mini's daar tegenover dus ik zal een aantal van jullie wel zien morgen

Gezien ik sinds donderdag mijn Rover niet meer heb en met mijn leasebak het circuit niet op mag zal het helaas alleen meerijden zijn voor mij
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39880233
filmpje van R1 sessie vanmorgen ;

http://www.538.nl/~ddx/za(...)rt_with_wreck_HI.wmv
  zondag 16 juli 2006 @ 17:36:51 #185
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39880649
R1 sessie: wat een idioten.... Veel spuitgasten met brulpijpen maar doorrijden ho maar.

S2 sessie leuk gereden, 2:22 volgens de geleerden langs de kant. Ben blij dat ik in S2 reed, dat volk wat in R1 reed lette voor geen meter op, S2 was dat wel anders. Door zo goed als niemand ingehaald, alleen door een F3 auto of iets in die geest, die ging zo hard door de bocht dat ik hem niet eens aan zag komen. Rechte stuk kon ik hem bijhouden op vermogen, maar toen ik de Tarzan uit was zag ik hem al niet meer en was hij al door Hugenholtz Stond voor de start nog even met een eigenaar van een peugot te praten, die vroeg of ik niet bang was voor schade, maar die sloeg zelf over de kop in de Tarzan Nog 1 die spinde voor mijn neus in de Vodafone, en ik heb er nog 1 rechtdoor zien gaan in de audi S.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zondag 16 juli 2006 @ 17:50:19 #186
129820 Goingin
Rot voor je
pi_39880923
Beetje jammer dat R1 zo kort duurde
  zondag 16 juli 2006 @ 18:59:27 #187
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39882620
Heerlijk gereden, mijn Squadra chippie zorgte ervoor dat ik met mijn diesel mee kon komen met de GTA's 8) 8) 8) en dat ik bijna alle andere auto's eruit reed. Ook is de wegligging nu gewoon subliem dankzij mijn bilstein sport schroefsetje Al met al een superdag!!! enige enge was dat mijn wiel begon te trillen op het laatst, later bleek deze compleet los te zitten, en dankzij schuifbouten was deze gewoon verschoven :|

Misschien dat ik zo nog kom met wat fotootjes.
pi_39887745
wel veel klappers hoor
vooral in de R sesies

en de mini vond de hitte niet leuk heb er maar vroeg een eind aan gemaakt omdat ik niks kapot wou
volgende keer maar wat koellings mods doorvoeren
lalala
  maandag 17 juli 2006 @ 00:48:10 #189
38360 masuyo
Where will you go
pi_39892624
Het was vandaag toch een leuke dag. jammer dat R1 zo kort duurde vanwege de crash van de 306 van hothatch.nl ( ik was zelf ook mee met hothatch.nl ). ookal kwam ik op het rechte stuk niet boven de 140 uit, ik heb toch leuk kunnen rijen met mijn mini.
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  maandag 17 juli 2006 @ 09:40:37 #190
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39898120
En www.autofotos.nl is ook geupdate



pi_39898319
Mooie foto's , heb daar ook al eens een hele grote na besteld.

Toch vind ik het best apart dat je zo zonder helm kan rijden daar.
pi_39898445
Edit - Hotlinking werkt niet.

[ Bericht 98% gewijzigd door ChrisHiss op 17-07-2006 10:05:56 ]
pi_39898466
Ik was er gisteren ook (samen met mijn broer) en wij hebben meegereden in R2 in een 350Z. (Hij de helft van de rit en ik de helft van de rit)



Het begon allemaal heel erg rustig. In de tweede ronde was er echter 1 of andere knaak in een Renault Alpine die hem tegen de vangrail parkeerde.



Dus de race werd stil gezet en wij moesten langs de pit straat allemaal wachten totdat de baan weer vrij was.




Na ongeveer 5 minuten mochten wij weer rijden. Dus mijn beurt als bestuurder.
Dit keer was het tempo iets hoger en was er ook iets meer ruimte om je heen.



Na 10 minuten rijden was er een 300ZX die iets te wild een bocht had genomen en dus ook tegen de vangrail kwam.



Weer stoppen en wachten. Op dit moment had ik gedacht dat ze de rit gewoon stop zouden zetten en de volgende zouden starten. Maar nee, we moesten weer 5 minuten wachten.



Mijn broer nam weer plaats en deze keer ging het nog een stukje sneller. Alle auto's waren nu behoorlijk verspreid over het circuit dus je kon overal goed door rijden.



Op het lange stuk langs de pit hebben we op een gegeven moment de 200 km/h aangetikt.

Hierna kregen we zwart-wit geblokt en was de rit voorbij. Via de pit mochten we het circuit weer verlaten. Hierna hebben we nog wat rondgekeken en foto's genomen en zijn we weer huiswaarts gegaan.







Ik vond het gaaf om eens op het circuit te rijden. Gelukkig zaten er in onze rit niet zo heel veel 'asocialen' en ging het er redelijk net aan toe. (In de R1 was dat wel anders zo te zien) Er waren wel wat Renault 5-jes die beter voor sportief rijden hadden kunnen kiezen i.p.v. recreatief. (Ze zitten bovenop je bumper en halen overal in waar het niet mag)

[ Bericht 71% gewijzigd door ChrisHiss op 17-07-2006 11:19:13 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 10:18:11 #194
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39898957
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef Tommeh het volgende:
Mooie foto's , heb daar ook al eens een hele grote na besteld.

Toch vind ik het best apart dat je zo zonder helm kan rijden daar.
Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.

(officieel dan, geen mense die zich eraan houdt, en je moet ook niet rekenen dat ik me in ga houden. Het is alleen wel zo dat je goed op moet letten op al die mensen die maar wat doen op de baan. Net als die 2 BMW's met stickers, van zo'n "raceteam", die gasten sneden gewoon bochten af, en vervolgens haalde ik ze gewoon weer in omdat ze zo traag waren )
pi_39899239
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:
En www.autofotos.nl is ook geupdate

[afbeelding]

Hier staan we ook tussen.
  maandag 17 juli 2006 @ 13:15:32 #196
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39904255
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:
En www.autofotos.nl is ook geupdate

[afbeelding]

Ik meende al dat ik je gespot had


Ik ben zelf met de MG ZT-T 260 (met mustang V8 ) rondgeweest in R5, de auto ging zo meesterlijk door de bochten en dat acceleratie vermogen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 17 juli 2006 @ 13:17:35 #197
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39904333
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:18 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.

(officieel dan, geen mense die zich eraan houdt, en je moet ook niet rekenen dat ik me in ga houden. Het is alleen wel zo dat je goed op moet letten op al die mensen die maar wat doen op de baan. Net als die 2 BMW's met stickers, van zo'n "raceteam", die gasten sneden gewoon bochten af, en vervolgens haalde ik ze gewoon weer in omdat ze zo traag waren )
Er was in R5 inderdaad een randdebiel in een rode golf die een aantal maal bijna iemand van de baan reed met domme inhaalacties in bochten. Gelukkig vormden dat soort idioten een zeer kleine minderheid van de rijders waardoor het een zeer geslaagde dag was
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 17 juli 2006 @ 13:42:00 #198
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39905156
Ik vind gewoon regels zijn regels, als je dan toch zo flink denkt te zijn door in bochten in te gaan halen en weet ik veel wat, stap dan in de sportsessies kan je je lol op.

Dat die gekleurde vlaggetjes langs de kant ook nog wel eens wat betekenen schijnen sommigen in de R sessies ook niet veel mee te maken te hebben.





RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_39906442
Wat bizar dat mensen in doodgewone auto's zo op de limieten gaan rijden om er dan later af te vliegen door veels te laat in te sturen (zoals die Peugeot van het filmpje)...
pi_39907158
Wees blij dat ze 't op 'n gesloten circuit doen, domme lul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')