quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef Tommeh het volgende:
Ik niet, komend weekend van donderdagmiddag tot zondag wel op Zandvoort.
Clubspecials zijn de 16e voor zover ik weetquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:59 schreef Five_Aces het volgende:
Begin juli 3 keer zandvoort zoals het er nu naar uit ziet
4e RSZ maybe
6e traininingsdag
13e clubspecials
Mogen die nog rijden joh? Pas hadden ze veel problemen met geluidsoverlast op die dagen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef mbvt het volgende:
Ik ga waarsch. ook niet, ik ga woensdag bij de verrichtingen van de driftclub kijken.
Zonde joh! Mocht je toch nog langs willen/kunnen komen, we staan in de tarzanbocht het hele weekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Porsche Weekend
, had eerst ook graag een dagje gekomen, maar dat zit er helaas niet in.
Klopt, is afgelast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:34 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Mogen die nog rijden joh? Pas hadden ze veel problemen met geluidsoverlast op die dagen.
[..]
RSZ-dag? Ben ik nog nooit geweest, hoor. Maar het vrouwtje wil ook nog wel eens de Taxi besturen, dus misschien es een keertje. Ik zie wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef Party_P het volgende:
Taxi ook niet?
Ik ga wel een andere keer denk ik...
Voor dagelijks gebruik?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Fiets-toeter het volgende:
In de periode van maandag 14 t/m 26 Augustus ga ik ook weer richting de Nurburgring.
Afgelopen keer kon ik niet harder dan 180 km per uur ivm de speed limitergelukkig is die er nu uit haha. Wat ik al snel merkte was dat ik mijn banden moest vervangen voor betere.
Iemand ervaring met Toyo Proxes R888?
Taxi heeft alleen een middendemper(tje).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Tommeh het volgende:
Normaal is Spa altijd geluidsrestrictie vrij maar ik weet niet of daar normaal voor bij betaald wordt. Als wij naar spa gaan wordt het dempertje altijd vervangen door een stuk rechte pijp.
Nee dat lijkt mij niet verstandig, mij leek het handig om m'n 16" wielen te voorzien van semi slicks zodra ik m;n andere set binnen hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Goingin het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik?![]()
Erg tricky als het regent
Flink prijzig als ik het zo hoor. Ik zal die website eens doornemen. Dank jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:31 schreef Five_Aces het volgende:
Hm van wat ik hier en daar hoor schijnt dat juist wel mee te vallen, maar haal het niet in je hoofd om door een diepe plas water te gaan rijden. Wel duur spul, Prins ging mij 1000 euro rekenen voor een set in 235/40-17
Avon ZZR schijnt ook heel redelijk te zijn en was dacht ik iets goedkoper als Toyo. Moet je even bij www.interstate.nl informeren.
Ik heb die cursus vorig jaar ook gedaan, een erg leuke ervaring, en ik heb er zeker wat aan gehad toen. Als je nog nooit een circuitrijcursus hebt gehad is dit een absolute must!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:49 schreef Five_Aces het volgende:
Donderdag een leuk dagje Zandvoort gehad![]()
Ik heb ze ook onder mijn auto. Opzich zijn het redelijke banden, maar ik vind toch dat ze teveel over de wang rollen in de bochten.quote:maar ben niet helemaal te spreken over de Dunlop SP MAXX banden. Minder last van smeren als de GY F1 waar ik hiervoor op reed, maar de grip die ze bieden is ook minder als daarvoor. Heeft vermoedelijk eea te maken met de hardere compound. Kostte me ook moeite om bijvoorbeeld bij Bos uit dezelfde snelheid te halen bij uitkomen als voorheen, terwijl ik zelfs op een maat breder stond.
Het ziet er wel aardig uit en het is betaalbaar... Hmz.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:15 schreef ConQuestador het volgende:
Komende zondag weer clubspecials op Zandvoort, nog meer mensen die gaan ??
Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.
22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
Nee, je mag elke auto maar voor 1 sessie inschrijven, officieel. Neemt niet weg dat er onderling wel wat "geregeld" wordt met kaartjes; je ziet sommige auto's in meer dan 1 sessie voorbij komen... Daar wordt nu nog niet echt op gelet, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel eens gaat gebeuren, als er zoveel belangstelling ontstaat dat het deelnemersveld simpelweg te groot wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef Taxi het volgende:
[..]
Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublid![]()
![]()
Website van clubspecials....
Ik kan as zondag al niet, dus misschien iets voor de toekomst. Volgens het tijdschema zijn het meerdere sessies van 40 minuten. Dus als je meerdere sessies wilt rijden zul je dus ook 22,50 x aantal sessies moeten dokken. Tenminste, dat lijkt mij logisch...
dat is behoorlijk goedkoop en leuk om een keer te proberenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.
22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef Tommeh het volgende:
Mooie foto's , heb daar ook al eens een hele grote na besteld.
Toch vind ik het best apart dat je zo zonder helm kan rijden daar.
Hier staan we ook tussen.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:
En www.autofotos.nl is ook geupdate
[afbeelding]
Ik meende al dat ik je gespot hadquote:Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:
En www.autofotos.nl is ook geupdate
[afbeelding]
Er was in R5 inderdaad een randdebiel in een rode golf die een aantal maal bijna iemand van de baan reed met domme inhaalacties in bochten. Gelukkig vormden dat soort idioten een zeer kleine minderheid van de rijders waardoor het een zeer geslaagde dag wasquote:Op maandag 17 juli 2006 10:18 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.
(officieel dan, geen mense die zich eraan houdt, en je moet ook niet rekenen dat ik me in ga houden. Het is alleen wel zo dat je goed op moet letten op al die mensen die maar wat doen op de baan. Net als die 2 BMW's met stickers, van zo'n "raceteam", die gasten sneden gewoon bochten af, en vervolgens haalde ik ze gewoon weer in omdat ze zo traag waren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |