He! Dit is gewoon traditie ja?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
worldpimber en Rietvaerder beide kappen met dit gezeik en het boeit me geen flikker wie er begonnen is oid!
Gewoon beide kappen, volgende berichten worden gewoon verwijderd en direct notes ervoor!
Op de ring race ik met niemand, daar is het niet het circuit voor en zeker niet tijdens de TF. Ik bedoel alleen dat het heel irritant is dat er mensen zijn die de baan op gaan met een minachting of desintresse voor de gedragsregels en dus niet aan de kant gaan (of links inhalen, etc), deze mensen horen imo niet tussen de touristenfahrers te rijden maar gewoon lekker op een race-circuit ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De Ring is ook geen circuit waar je wedstrijdjes doet met elkaar... het is geen plek om te laten zien dat jij sneller bent dan een ander of om bepaalde tijd te halen.
De Ring is er om lekker te genieten van de mooie bochtenKan frustrerend zijn als iemand in de weg rijdt, dat ben ik met je eens.
Maar de Ring is er voor iedereen dus het blijft een beetje geven en nemen..... en vervolgens afstand houden
In zo'n situatie hanteer ik meestal maar de gezegde "leven en laten leven"Het volgende rondje zal wel rustiger zijn denk ik dan altijd maar
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef daNpy het volgende:
Als we je niet aanrijden, zullen we hallo zeggen, oke Rietvaardert?![]()
Klopt als een bus... die welliswaar niet op de Ring moeten komenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Op de ring race ik met niemand, daar is het niet het circuit voor en zeker niet tijdens de TF. Ik bedoel alleen dat het heel irritant is dat er mensen zijn die de baan op gaan met een minachting of desintresse voor de gedragsregels en dus niet aan de kant gaan (of links inhalen, etc), deze mensen horen imo niet tussen de touristenfahrers te rijden maar gewoon lekker op een race-circuit ofzo.
"leven en laten leven", daar ben ik het juist helemaal mee eens! En daar hoor het opzij gaan voor sneller verkeerd dus bij
En toch blijf ik het wel een hilarisch gezicht vinden, waar ter wereld zie je nou een bus bejaarden op een racecircuit terwijl ze met 200 km/h worden ingehaaldquote:Op woensdag 12 april 2006 10:59 schreef daNpy het volgende:
Maar er zeker wel rijden... vol bejaarden![]()
die bus is wel irritant hoor.......op veel plekken kom je er echt niet langs met de auto.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:59 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
En toch blijf ik het wel een hilarisch gezicht vinden, waar ter wereld zie je nou een bus bejaarden op een racecircuit terwijl ze met 200 km/h worden ingehaald![]()
![]()
(gelukkig weet de bus wat rechtshouden is)
Klopt, gelukkig ben ik hem tot nu toe alleen maar tegen gekomen op kesselchen, tussen flugplatz en schwedenkreuz of dat soort makkelijke plaatsenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
die bus is wel irritant hoor.......op veel plekken kom je er echt niet langs met de auto.
Met de motor heb je al moeite om er langs te komen.
Denk oa. aan hatzenbach
truequote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig ben ik hem tot nu toe alleen maar tegen gekomen op kesselchen, tussen flugplatz en schwedenkreuz of dat soort makkelijke plaatsen
Maar ik heb sowiso liever iemand voor me die veel langzamer is (zoals de bus) dan iemand die net een fractie langzamer is, haalt toch wat makkelijker in.
Gaat Stephane dan eindelijk zijn auto kwijtraken?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:20 schreef jpjedi het volgende:
Donderdag ga ik kijken voor een AUDI Coupe GT welke al circuit klaar is met rollbar frame etc.. Dan gaan we dit weekend al testen als alles goedloopt al ben ik meer fan van een doordeweekse dag.
Stephane... klinkt bekend. Zit hij ook op 8200RPM toevallig ?!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Gaat Stephane dan eindelijk zijn auto kwijtraken?![]()
ja die ja met die roadster brabus idd..kijken of het wat is vanavond die GT..leuk om te beginnen met de auto lijkt me.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Stephane... klinkt bekend. Zit hij ook op 8200RPM toevallig ?!
Als ik alle comments op nurburgring.nl lees over die auto moet het inderdaad een prima auto voor weinig zijn!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja die ja met die roadster brabus idd..kijken of het wat is vanavond die GT..leuk om te beginnen met de auto lijkt me.
Ze zijn normaal nooit de hele week overdag open hoor, alleen eventjes aan het eind van de middag/begin van de avond en meestal maandag overdag.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens de planning op de site van de Ring zijn ze volgende week doordeweeks pas om 17:15 open.. behalve op vrijdag om 15:15.
In hoeverre klopt dit nu? Want ik zie vaak zat overdag doordeweeks op de ringcam mensen rijden. En nee, dat zijn geen races of fabrikanten
Ik wou nameljik komende week ff gaan...
Hoorde al van JP dat ik (ook) hier bekend was, dus gelijk maar even topic opgezochtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja die ja met die roadster brabus idd..kijken of het wat is vanavond die GT..leuk om te beginnen met de auto lijkt me.
Klopt idd volgens de openingstijden. Maar waarom zie je dan zo vaak overdag doordeweeks zo vaak toeristen op de webcam?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ze zijn normaal nooit de hele week overdag open hoor, alleen eventjes aan het eind van de middag/begin van de avond en meestal maandag overdag.
Kijk wat is de wereld klein he Stephane?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:45 schreef Stephane het volgende:
[..]
Hoorde al van JP dat ik (ook) hier bekend was, dus gelijk maar even topic opgezochtDe Audi is vandaag aan de keuring onderworpen. De jongens laten morgen weten hoe ze hem vinden. Ik wacht het rustig even af.
Momenteel rijd ik trouwens ook hiermee rond (Brabus heb ik ook nog):
[afbeelding]
Alleen toen ik afgelopen maandag terugkwam van de Ring is er bij het rode (!!!) verkeerslicht 5km van mijn huis iemand achterop mij geklapt. Nu last van mijn nek, dus voorlopig even rustig aan doen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tnx, nuttige gifjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Googolplexian het volgende:
heb hier trouwens wat nur-spul ge-upped (komt uiteindelijk meer):
http://www.wachabase.com/temp/nur
open dir
check de PDFquote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Tnx, nuttige gifjes.
Ik ga binnenkort voor het eerst naar de ring toe, met m'n Prelude.
Ik kan niet wachten.![]()
OK, JP. Groeten aan Lies dan ook! Ik was al in de war met al die JP'squote:Kijk wat is de wereld klein he Stephane?Zoals ik al zei, zelfs op fok ben je bekend
Je zal wel geen idee hebben welke JP hier nu weer op Fok! zit maar ik ben de JP van Lies zeg maar
![]()
Auto heeft de " keuring" goed doorstaan en morgen bel ik je ff zoals besproken.![]()
Groeten terugquote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef Stephane het volgende:
[..]
OK, JP. Groeten aan Lies dan ook!
Die dingen hebben ik wel zien rijden op een maandag een keer vorig jaar. Zijn 8 cilinders toch in tegenstelling tot de "gewone" M3 met 6 pitters erin.( nieuwe model gaat wel 8 cilinder wordenquote:
Dank je, Lies. Het gaat nu redelijk OK, maar ik heb er wel de hele tijd last van.quote:Groeten terugEnne balen voor van je nek! Beterschap!
Dan mag je wel reserveren, want volgensmij is dat ding alweer helemaal afgeboektquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga dit jaar ook, maar niet zelf op de baan. Ik wil meerijden met de ring-taxi
Dames gaan voorquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan mag je wel reserveren, want volgensmij is dat ding alweer helemaal afgeboekt
Dankquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://ring-taxi.bmw-moto(...)de/buchen/index.html
Dan ga ik volgend jaar welquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet minimaal een jaar van tevoren boeken.
En vrouwen kunnen beter mee in de Ringtaxi gaan dan zélf over de Ring rijden ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |