Gister bij VLN gaan kijken. Dat gaat me toch ook een partij hard.
vanaf de 'TF artiesteningang':
![]()
's Avonds bij Adenau Klassiker Rally in de stad aan de Biefstuk, 9 (!) GT40s incl replica's. De ring zou nog uur opengaan, 's avonds nog ff teruggeweest, geef ze eens ongelijk dat ze hem afzeiden voor een uurtje. Mooi huisje geboekt. 8 uur op, Vanmorgen tot 11:30 ring gesloten voor TF, al die klassiekers derop, en vandaag voor het eerst met iemand MEEgereden die de ring ECHT kon, sodeju, kheb er zelf wel wat rondjes gereden, maar kwas finaal onder indruk. Ongelofelijk hoe dat met 150 links over de curbs en aan andere kant blind over de heuvel uitkomen rechts de curb weer raken is. Er was ook iemand die achter ons die dit na ging doen, dat ging niet goed.
Waanzinnig mooi weekend gehad weer, en ook geleerd dat iemand die echt de baan echt kent, dat staat nog mijlenver van mij af. E500 5.0 Girling schijven met Senator 24V klauwen, net zo van onder de indruk. Echt ff stap anders dan alles waar ik eerder inzat. 180 vol ankeren, eerste rempunt, en nooit de 2e hoeven nemen.
Ringmini is er nog afgegaan samen met een M3, verder nog Sabine rechts zien staan met een andere Mini links. Verder weer veel ongelukken, en nog begrepen dat gemiddelde 45 'afschleps' per TF dag is van een 'afschlep' meneer.
Later in Adenau nog een 10e (!) GT40 tegengekomen. En ook geleerd van iemand hoe je straatgordels moet gebruiken: stoel volledig naar achter, riem aantrekken, harde ruk in de vergrendeling, stoel naar voren en locked. Goede les. Kortom, mooi veilig weekend weer.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation