Via bijvoorbeeld www.circuitdag.nl en www.raceschool.nl kun je kijken hoe het ervoor staat. Ook op de site www.8200rpm.com is veel te lezen over de Nordschleife.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:51 schreef hullepim het volgende:
Kan je er misschien wat meer uitleg over geven? Het lijkt mij namelijk ook wel gaaf om te doen, maar zijn er speciale dagen wanneer je zo naar het ciruit kan? En hoeveel kost het enz.....
Betalen wij dus..quote:Op donderdag 18 november 2004 12:52 schreef Farao het volgende:
Jep, de baas betaald de training, we krijgen die dag gewoon uitbetaald (aantal uren) en ook 't dineren achteraf is op kosten van de baas (ggd, de overheid dus)
Preciesquote:Op donderdag 18 november 2004 21:03 schreef Catch22- het volgende:
Betalen wij dus..
Met een motor? En met de Nurburgring bedoel je warschijnlijk de Nordschleife? Moet ik ook nog een keer naartoe. Schijnt te gek voor woorden te zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet met auto.....
Maar:
-Lelystad
-Assen
-Nurburgring
Je gaat naar de circuitdag van HBO-A dus? Je was niet op de circuitdag van de Knalpot of wel? Ik herken je auto iig nietquote:Op donderdag 18 november 2004 12:08 schreef Taxi het volgende:
Wie rijdt er weleens op een circuit en met welke auto?
Op welke circuits heb je zoal gereden?
Ervaringen?!
En wanneer en waar ga je weer?
Ikzelf rijd al 7 jaar met dik gebakje:
[afbeelding]
2.0 ltr GSI blok, aangepaste remmen. Goedkoop en goed racen!Momenteel een Alfa Sud Sprint aan het opbouwen (minder goedkoop...)
Inmiddels gereden op Zolder, Zandvoort en Assen
Weinig crashes gehad in al die tijd. Alleen die twee bandenstapels op Zandvoort vond 'ie niet leuk![]()
![]()
3 december gaan we weer! Zandvoort!
Ook als je aan alle kanten voorbij gereden wordt is t leuk hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:04 schreef pAin het volgende:
Circuit rijden lijkt me echt vet, jammer dat ik daarvoor nooit echt gelegenheid heb en ik een autotje heb waarbij ik van alle kanten voorbij gereden word (Saxo 1.4i VTS) en dat dus best gevaarlijk is. Daarbij krijg ik een auto van de zaak in Februari (hopelijk Ibiza FR TDi met Abt chip = 160 turbodiesel pk's) en daarmee ga ik liever niet op een circuit rond rijden
.
Wie weet ooit nog een circuit auto bouwen, R5 Turbo ofzo.
Kloptquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:15 schreef Taxi het volgende:
[..]
Met een motor? En met de Nurburgring bedoel je warschijnlijk de Nordschleife? Moet ik ook nog een keer naartoe. Schijnt te gek voor woorden te zijn.![]()
auto...as in no bikequote:[auto] Circuitrijden voor iedereen
Precies, helemaal met OPM eens, dit topic is niet voor brommerrijders, haal eerst maar eens een ECHT rijbewijsquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
auto...as in no bike$%^&*& nu es op met die
motoren altijd in autotopics
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
auto...as in no bike$%^&*& nu es op met die
motoren altijd in autotopics
![]()
Hehe, volgens mij zijn het allebei dezelfde rijbewijzen.... alleen "ontbreekt" er een stempeltje...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:21 schreef PeuRac het volgende:
haal eerst maar eens een ECHT rijbewijs
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
goed hoor, rijdt lekker comfortabelquote:Hoe ist nou met je Primera....
quote:waarom ruil je je motor niet in, kan je een snelle auto kopen
Waar is dit?quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:30 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
Filmpje F1 tegen Superbike niet gezien?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
-knip-snelle auto's halen het never nooit niet bij motoren
o der zullen vast auto's zijn die sneller zijn (alhoewel het er niet veel zullen zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:50 schreef Googolplexian het volgende:
Filmpje F1 tegen Superbike niet gezien?Vast de uitzondering die de regel bevestigd ... superbike werd namelijk een beetje zoek gereden.
O ja ... en qua top zijn er zat auto's die sneller zijn dan een motorfiets. Je zal dan wel aardig je poeplap moeten trekken en voor de gewone man is een bike een veel betere oplossing om snel te gaan maar "never nooit niet" klopt niet helemaal
Hoeveel mensen zijn er zo rijk...quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Filmpje F1 tegen Superbike niet gezien?Vast de uitzondering die de regel bevestigd ... superbike werd namelijk een beetje zoek gereden.
O ja ... en qua top zijn er zat auto's die sneller zijn dan een motorfiets. Je zal dan wel aardig je poeplap moeten trekken en voor de gewone man is een bike een veel betere oplossing om snel te gaan maar "never nooit niet" klopt niet helemaal
Ik weet waar je het over hebt, maar dit is niet een circuitdag van de HTS-Autotechniek. Wel de organisatie daarvan, maar ze organiseren er nu dagen naast (Zolder, Zandvoort). Ontzettend gaaf voor oud studenten, die elkaar daar vaak tegenkomen, met de gaafste auto's. Ik hoorde dat er 3 december ook een TVR Chimaera mee gaat doen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat naar de circuitdag van HBO-A dus? Je was niet op de circuitdag van de Knalpot of wel? Ik herken je auto iig niet![]()
Dat laatste wist deze jongen blijkbaar nietquote:Op zondag 21 november 2004 15:14 schreef clowntje het volgende:
Nordschleiffe!!!!
en gruwelijk gevaarlijk... maar dat laatste is gewoon een kwestie van niet helemaal tegen je grens aan gaan rijden.
Auto ergens neerzetten kost niets, als 'ie maar van de openbare weg af is.quote:Op zondag 21 november 2004 19:00 schreef PCRodent het volgende:
@TS (of anderen...): Hoe zit het met de kosten van het hebben staan van een auto waarmee je op een circuit rijdt? Als in: kost het je wegenbelasting, verzekering, hoe krijg je de auto daar, etc.
Dat was dit jaar totaal anders. De circuitdag was erg professioneel uit gevoerd, wel liepen aan t eind van de dag nog exact op schema, er is voor het eerst niks ernstigs gebeurt. Zowel op de baan, als in de paddoc en in de pits, was het erg rustig en werden (danzij continue controle) de regels goed nageleefd. Volgens Circuitpark Zandvoort, was het dit jaar zelfs beter georganiseerd dan menig groot evenement. We zijn dus ook uitgenodigd om volgend jaar terug te komen (vorig jaar had de organisatie een waarschuwing gekregen, het was zo'n zooitje, dat dit misschien wel de laatste kee zou zijn).quote:Op zondag 21 november 2004 13:51 schreef Taxi het volgende:
[..]
Ik weet waar je het over hebt, maar dit is niet een circuitdag van de HTS-Autotechniek. Wel de organisatie daarvan, maar ze organiseren er nu dagen naast (Zolder, Zandvoort). Ontzettend gaaf voor oud studenten, die elkaar daar vaak tegenkomen, met de gaafste auto's. Ik hoorde dat er 3 december ook een TVR Chimaera mee gaat doen.
En nee. Ik was niet op de Circuitdag van de MTS. De organisatie van de MTS is niet een van de allerbesten. Maar ze doen hun best. Jij was er wel? Hoe verliep de dag? Konden ze zich een btje aan het tijdschema houden? En wilde het weer nu wel en x meewerken?
![]()
Met 50k zou ik eerst een unlimited-abbo voor de Ring kopen, en dan een hele geile auto om ermee overheen te jagen, en nog +/- 10k voor de brandstof, anders heb ik niks aan die andere 2quote:Op zondag 21 november 2004 20:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhhh... als ik, ik roep maar wat, 50.000 euro zou winnen zou ik toch echt wel voor 2 geile motoren gaan ipv een auto hoor....En wie is jullie?
En een rondje Ring is voor de motor even duur als voor de auto hoor.... 14 euro
Heeft weinig met arm of rijk te maken, het is maar waar je van houdt...
Persoonlijk vind ik motorrijden gewoon veel cooler, klaar
Ik heb geen idee wat er allemaal met die M3 mis is
Niet?? Als ik genoeg geld zou hebben om er >(750/14)=54+ rondjes per jaar te rijden, dan zou ik het meteen doen, ik woon er maar 1.5u rijden vandaan (met een snelle auto). En 7-10 rondjes rij je al snel, in t begin misschien niet, maar later zeker wel, dus dan heb je die 750 euro er met 6dagen per jaar al uitquote:Op maandag 22 november 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
En onderhoud plus bandjes
Ik zou ook graag een jaarkaart willen hebben, maar ja, daar heb ik geen 750 euro voor over
Kennen jullie deze site al?
http://www.ring-world.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |