quote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil voor de zomer nog een paar mooie forrest hills. Niet die nu bij de frontrunner liggen. Met een blauwe zool want die lijken veel te veel op k-swiss. Even ebay afstruinen.
deze dus
[afbeelding]
ik was er vandaag ook, was namelijk ook geinteresseerd, in die schoen met veters, maar 140 euros is wel een beetje veel.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar donderdag of vrijdag ben ik er weer ik kan dan wel even voor je kijken. Maar het zou heel goed kunnen dat die er ligt.
Welke 2 winkels zijn dat dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef aidyl het volgende:
Ik hoop dat die 5e serie van Adicolors er vlug is, ik kan niet wachten tot de rode met witte strepen uit zijn![]()
Op de site staan bij de winkels alleen 2 winkels in Amsterdam, maar ik kan er met de telefoongids geen nummer van vinden
Ik wil die met gouden strepen en gele zolen. Heb ze nog maar in 1 winkel gezien en natuurlijk niet in mijn maatquote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil voor de zomer nog een paar mooie forrest hills. Niet die nu bij de frontrunner liggen. Met een blauwe zool want die lijken veel te veel op k-swiss. Even ebay afstruinen.
deze dus
[afbeelding]
120 euro is wel een beetje te veel van het goede.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
ik was er vandaag ook, was namelijk ook geinteresseerd, in die schoen met veters, maar 140 euros is wel een beetje veel.
Die slip-ons met scrabble hadden ze iig wel, voor 120 piek.
Ligt er een beetje aan hoe ze eruit zien en wat het moet kosten, maar als ik er geld voor heb zou ik wel 400 euro neer kunnen leggen voor een paar schoenen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:44 schreef bleiblei het volgende:
Hoeveel heeft de Fok!ker over voor sneakers?
Want ik zie wel erg veel verschillende sneakers qua prijs voorbij komen. En lopen de echte sneakerfreaks ook echt rond op hun limited edition Dunks?
Ikzelf heb voor "gewone" sneakers +/- 100 euro max over. Voor wat bijzonders (de Adicolors die ik wil) max 175 euro. Maar het liefst hou ik het bij iets bijzonders op 150 euro.
Even een vraag die niet vervelend is bedoeld: waarom koop je ze dan? Vind je het niet zonde dat je veel geld neertelt, voor iets wat enkel even uit de doos komt om bekeken te worden maar daarna niet meer uit de doos komt?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef berent het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ze eruit zien en wat het moet kosten, maar als ik er geld voor heb zou ik wel 400 euro neer kunnen leggen voor een paar schoenen.
Loop zelf niet op al m'n dunks, Tiffs en Pusheads liggen nog steeds in de doos, ook vooral omdat ze er wel erg apart uitzien en ik geen idee heb hoe ik ze moet combineren met andere kleding.
Die van mij zeg maar?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef kikoooooo het volgende:
die nikes met goud zijn stoerHoe heten ze?
Die is zeker vetquote:Op woensdag 19 april 2006 22:58 schreef Hare het volgende:
Hmmm, hier wel:
http://www.jdsports.co.uk/product.asp?id=7414
Shipped alleen naar de UK, prijs is wel ok
Kan ook alleen met die nieuwe seriequote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef One_conundrum het volgende:
WTF. nooit geweten dat je zelf de kleur van de strepen kon veranderen!
voor je het weet slaan ze je neer..quote:Op donderdag 20 april 2006 11:37 schreef berent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die link met racisme die massaal wordt gelegd?
Jammerquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:36 schreef TongPo het volgende:
Dear Mr. ******,
Than you for your email and your interest in NikeID.
Regarding your query we are sorry to inform you that the model Nike Tennis Classic Luxe has
been dropped from our website and is therefore no longer possible for you to order.
We unfortunately don`t know just yet if it will be available again in the future.
This is of course possible but for now it will be taken off the website completely on the 27/04/2006.
We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
With kindest regards,
Laura Unterlechner
Nike ID customer service
nikeid.europe@nike.com
0800 - 16 97 838
Die denim (en nog andere, die camo bv) zag ik in Amsterdam bij de Front Runnerquote:Op woensdag 19 april 2006 22:58 schreef Hare het volgende:
Hier nog even alle release dates voor de adicolors:
Palette 1 01/04/2006
Palette 5 08/04/2006
Palette 6 ( this was due to be 10/04/2006 but no sign yet ? )
Palette 2 22/04/2006
Palette 4 06/05/2006
Palette 3 20/05/2006
Die denim is palette 5, zou dus al uit moeten zijn, maar zie hem echt nog nergens?????
Hmmm, hier wel:
http://www.jdsports.co.uk/product.asp?id=7414
Shipped alleen naar de UK, prijs is wel ok
die tweede!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag bij de bonneterie geweest om nog een keer te kijken naar die vans by marc jacobs.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wist niet meer precies welke er nou zo gewild zijn. Dus maar allebie foto van genomen. Ze zijn 120 euro.
Ik zag ook bij de sub zero de reebok ventilators liggen in alle kleuren.
[afbeelding]
Ja dat is kut. Dat moet je zelf beslissen. Ik zou er voor gaan. Moet je even iets anders uitstellen qua betalen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:50 schreef berent het volgende:
Dit is echt zo kut, ik wil die MJ Crossword slipons zo graag hebben, maar ik heb er eigenlijk heel erg geen geld voor. Als ik ze niet koop haat ik mezelf omdat ik ze niet heb gekocht terwijl ik de kans had, als ik ze wel koop haat ik mezelf omdat ik het geld op dit moment niet kan missen.
Dat zal het ook wel worden, geld van m'n PayPal al naar m'n gewone rekening gestortquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:01 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Dat moet je zelf beslissen. Ik zou er voor gaan. Moet je even iets anders uitstellen qua betalen.
Ok dan. Veel plezier met je vansquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:12 schreef berent het volgende:
[..]
Dat zal het ook wel worden, geld van m'n PayPal al naar m'n gewone rekening gestort![]()
Waar? ik kon hem vandaag niet vinden.quote:
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die denim (en nog andere, die camo bv) zag ik in Amsterdam bij de Front Runner
Er zit een winkeltje vlakbij de Dam,ergens op een tweede verdieping. Die verkopen Bape, ook sneakers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nice, passen mooi bij je chav trainingspak
Ik vind die Bape-sneakers ook wel vet trouwens. Maar iemand enig idee waar je die kan scoren? Ik ben bang dat op ebay veel fake zit (of asociaal duur).
Die Mrs. Turner op ebay waarvan ik de mijne heb gekocht verkoopt volgens mij echte. En nog redelijk in prijs ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nice, passen mooi bij je chav trainingspak
Ik vind die Bape-sneakers ook wel vet trouwens. Maar iemand enig idee waar je die kan scoren? Ik ben bang dat op ebay veel fake zit (of asociaal duur).
En als ze zweren dat ze origineel verkopen EN 99.5% positieve reacties hebben? *Twijfelt over webshop die, heel iets anders, erg goedkope designer zonnebrillen verkopen*quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Mrs. Turner op ebay waarvan ik de mijne heb gekocht verkoopt volgens mij echte. En nog redelijk in prijs ook
Alles wat te goedkoop is gewoon niet geloven
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik ze afgelopen week ergens bij Front Runner, ProSport of Footlocker had gezien. Ik weet niet welke, ik ben in alledrie de winkels geweest en kan de schoen dus niet bij de winkel plaatsenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Undergod het volgende:
[..]
Waar? ik kon hem vandaag niet vinden.
(was ook druk dus kon niet overal rustig en goed kijken.)
Ik heb het mailtje ook gehad ja, maar heb ze nu op ebay gevonden voor 72 dollar. Is toch wel ietsje goedkoper dan de 110 die hun vragenquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als ze zweren dat ze origineel verkopen EN 99.5% positieve reacties hebben? *Twijfelt over webshop die, heel iets anders, erg goedkope designer zonnebrillen verkopen*
Ow, en er was iemand op zoek naar de Denim Adicolors, ik kreeg zojuist een mailtje van sneakershop: http://www.sneakershop.net/shop/default.asp?SetLng=10&productid=990 .
Veel plezier ermee!
Niet meer met groene zool? En hoe duur waren ze?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef huupke het volgende:
[..]
Coach eindhoven. Hadden hem ook met donkerbruine zool..
Check wel dat die feedback behaald is met deverkoop van die zonnebrillen en niet met bijv. allemaal bagger om zo een hoge score te halen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje ook gehad ja, maar heb ze nu op ebay gevonden voor 72 dollar. Is toch wel ietsje goedkoper dan de 110 die hun vragen
99,5% positieve feedback is heel erg goed hoor!
Nope had alleen de keuze uit de zwarte/bruine zool. Ze waren 110 euri's.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niet meer met groene zool? En hoe duur waren ze?
quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb vandaag de R5 suéde en BL5 Denim vast gehad bij Footlocker. De denim is denk ik moeilijk te combineren met een broek en die rooie vond ik wel heel licht, minder rood dan op de foto's zeg maar. Ik denk dat ik de Adicolor maar laat voor wat het is en ga voor gewone witte superstars met zo'n oude neus, zeg maar. Ik heb hoge gezien op internet die ik wel cool vond.
Ik had ze gekocht bij de Coachquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Undergod het volgende:
[..]
Waar? ik kon hem vandaag niet vinden.
(was ook druk dus kon niet overal rustig en goed kijken.)
Netjes, in het vorige topic kwamen ze ook al langs en toen vroeg ik waar je die kan halen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:49 schreef _Bo_ het volgende:
w000t heb net deze gehaald maar dan met braziliaanse vlag
HUGO BOSS
http://www.zappos.com/n/multi_view.cgi?product_id=7234493&color_id=72419&view=multi
[afbeelding]
Die heb ik ook, maar het gele is bij mij --> blauw en de X is geel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef L3bundy het volgende:
Ik kwam deze op internet tegen bij www.sportstore.nl:
[afbeelding]
Super ruig zomer schoentje...
Nouja zeg, ben vandaag ook nog bij footlocker geweest om te kijken, maar nog steeds helemaal niks. Ze wisten ook van helemaal niks...quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb vandaag de R5 suéde en BL5 Denim vast gehad bij Footlocker. De denim is denk ik moeilijk te combineren met een broek en die rooie vond ik wel heel licht, minder rood dan op de foto's zeg maar. Ik denk dat ik de Adicolor maar laat voor wat het is en ga voor gewone witte superstars met zo'n oude neus, zeg maar. Ik heb hoge gezien op internet die ik wel cool vond.
Ik had ze bij dr. Adam's gehaald in Amstelveen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Netjes, in het vorige topic kwamen ze ook al langs en toen vroeg ik waar je die kan halen.
Nu dus de vraag aan jou, waar kan je ze halen
Waarom ebay?quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom eBay? ze zijn maar 90 euro? kan het nog goedkoper. Die prijs is ook een reden om ze niet te kopen trouwens
Sowieso in elke Boss shop... De Bijenkorf heeft ze inderdaad ook staan, net als Le Mans.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Netjes, in het vorige topic kwamen ze ook al langs en toen vroeg ik waar je die kan halen.
Nu dus de vraag aan jou, waar kan je ze halen
klik hierquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niet meer met groene zool? En hoe duur waren ze?
Iemand die weet hoe die maten zijn veranderd de afgelopen jaren?quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Wil een paar deadstock adidasjes op eBay kopen. Nogal oud model dus de maten kloppen niet helemaal. Ze zijn EU 46.5 en UK 10.5 en ik heb van huidige modellen EU 46 en UK 11 Help
Verzenden die naar nederland?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
klik hier
Zoiets?
ik ben helemaal verliefd op deze site!![]()
Wat boeit datquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:28 schreef Gelderland het volgende:
die witte Nikes met dat goude Nike-teken heb je ook in het wit met een zwart Nike-teken. Heb ik vandaag in winkel zitten passen, zie ik hier dat die eigenlijk gewoon voor dames zijn![]()
![]()
thx to de verkoper...datie 't niet ff zegt![]()
![]()
boeiequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:28 schreef Gelderland het volgende:
die witte Nikes met dat goude Nike-teken heb je ook in het wit met een zwart Nike-teken. Heb ik vandaag in winkel zitten passen, zie ik hier dat die eigenlijk gewoon voor dames zijn![]()
![]()
thx to de verkoper...datie 't niet ff zegt![]()
![]()
vrouwen of mannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
boeieDie zijn trouwens wel heeeel populair, iedereen in de footlocker kocht die
![]()
Xies zijn de bom, heb er zelf ook een paarquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef L3bundy het volgende:
Ik kwam deze op internet tegen bij www.sportstore.nl:
[afbeelding]
Super ruig zomer schoentje...
quote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef Juninho het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar het gele is bij mij --> blauw en de X is geel.
iddquote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef Hammet het volgende:
Een mooi zomerschoentje, zit ook erg lekker![]()
Nu de zomer nog![]()
Waarom een rare neus?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:07 schreef One_conundrum het volgende:
Rare neus. . . die Bruine van vorig jaar zagen er beter uit. Rare Hak ook. Rare Schoen :p
maar wel coole stiksels en motief op de neus
Daar ging het me ook niet om, het was alleen ff om te laten zien dat de vorm van de hak niet veel verschilt met hoe het dan "normaal" zou moeten zijn... (jij vond het raar). Das alles.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
Het is natuurlijk oook niet de bedoeling dat ze op Allstars lijkenzie ook de 2 gaatjes aan de zijkant.
zo zien ze er opzich wel OK uit..
Hoeveel heb je ervoor betaald? Of heb je ze van die website af?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef Nellid het volgende:
Zijn All Stars nou eigenlijk sneakers?
Ik heb vandaag in mijn zoektocht naar Paul Smith all stars deze gevonden:
139 Euro. Bij Beerens in Tilburg, staan heel veel mooie schoenen!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald? Of heb je ze van die website af?
Mooi spul. [afbeelding]
Vette shoesquote:
Hoeveel is dat in euro's?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind ze wel sjiek [14]
http://store.etnies.com/custom/
Bij Etnies kan je nu ook je eigen schoen ontwerpen
Waarom zou je neppe willen hebben? Vind je dat zelf ook niet een beetje kansloos?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Btw iemand enig idee waar ik nog Tiffs dunks kan vinden? (als ze nep zijn is dat niet een hele erge ramp, als ze dan maar een stuk goedkoper zijn)).
Nog over nagedacht? Of zelfs al Actie ondernomen?quote:
Footlocker amsterdam ...Is de adicolor collectie zijn er ook nog in een hoop andere kleuren Schijnt allemaal limited te zijn die collectie maar dat "limited" van de footlocker vetrouw ik nooit zo (er hangen altijd 6 maanden limited dingen in de winkel en dan is het nog niet uitverkocht .)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:27 schreef Setambre het volgende:
[..]
Vette shoes![]()
Waar gehaald en wat is de prijs?
Nep alleen als ze way cheap zijn, dan kan ik er nog echte bij kopenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:24 schreef berent het volgende:
[..]
Waarom zou je neppe willen hebben? Vind je dat zelf ook niet een beetje kansloos?
Welke maat zoek je?
Die voor de Footlocker "ontworpen" zijn zijn niet limitedquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Footlocker amsterdam ...Is de adicolor collectie zijn er ook nog in een hoop andere kleuren Schijnt allemaal limited te zijn die collectie maar dat "limited" van de footlocker vetrouw ik nooit zo (er hangen altijd 6 maanden limited dingen in de winkel en dan is het nog niet uitverkocht .)
95¤
Aaaaaaaaaah, ik zou ze net bestellen, maar CC problemenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef One_conundrum het volgende:
haha, hier ga ik vanavond dromen en hopen dat ik snel geld van de belasting terug krijg
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/16509_10018462_d1.th.jpg]afbeelding][/URL]
sorry van de lay-out, schatje
Wauw! erg nicequote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi gedaan.
Customizen kost 150 Australische dollars. Zie astoriaviii.com voor meer werk.
Yeah babyquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Setambre het volgende:
Wilde al een hele tijd deze Vanz heb ze eindelijk gehaald
[afbeelding]
Op de foto staat hij er niet zo leuk. Zal morgen een paar foto's maken
Ja klopt ik had ook een maatje groter moeten nemen omdat ze een beetje knellen rond de enkels. Zitten verder wel erg relaxtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zitten die vans slip ons eigenlijk?? Ik heb vans skatehigh alleen die zijn behoorlijk smal.
En waarom heb je die dan nog niet thuis??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Stansfield het volgende:
Heb je beter voor elkaar dan ik. De enige die ik echt wil uit de adicolor serie zijn deze.
je wil roze schoenen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Stansfield het volgende:
Dat zijn de speciaal voor footlocker gemaakte gele adicolors. Dus verkrijgbaar bij footlocker.
Heb je beter voor elkaar dan ik. De enige die ik echt wil uit de adicolor serie zijn deze.
Ik ga geen 319,99 + 35 dollar aan verzendkosten betalen voor een paar sneakers hoe graag ik ze ook wil.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En waarom heb je die dan nog niet thuis??
Past goed bij roze shirtjes héquote:
Tjeempie, ik vind roze bij vrouwen al niks......quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ga geen 319,99 + 35 dollar aan verzendkosten betalen voor een paar sneakers hoe graag ik ze ook wil.
[..]
Past goed bij roze shirtjes hé
nog naar die Adidas met die groene zolen gekeken van die link die ik je gaf?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ga geen 319,99 + 35 dollar aan verzendkosten betalen voor een paar sneakers hoe graag ik ze ook wil.
Euu ben even vergeten welke link dat was en welke adidas dat was??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nog naar die Adidas met die groene zolen gekeken van die link die ik je gaf?
Die zijn wel mooi alleen big bugs. Bij de bonneterie in Amsterdam zeker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef avirex het volgende:
hoppa mn nieuwe patta's.. gister aangeschaft![]()
limited edition vans by marc jacobs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi alleen big bucks. Bij de bonneterie in Amsterdam zeker?
Je sig lijkt op mijn ondertitel.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Euu ben even vergeten welke link dat was en welke adidas dat was??
uuuh deze en die vond jij vervolgens wel interessant kreeg ik de indruk, maar zjin er niet eens meer in 40+ matenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
klik hier
Zoiets?
ik ben helemaal verliefd op deze site!![]()
Mooie schoenen alleen die prijs slaat echt helemaal nergens op. In de VS lagen ze in de MJ winkels voor 20 euro omdat niemand ze wilde kopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef avirex het volgende:
hoppa mn nieuwe patta's.. gister aangeschaft![]()
limited edition vans by marc jacobs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In heel Amsterdam niet te vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:31 schreef ivosnivo het volgende:
ik moet deze gewoon hebben. Iemand enig idee waar ik ze kan halen?
[[url=http://Serv1.imagehigh.com/files/ih000001/8309_Resize_of_y6_superstar_front.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee zoek de forrest hills in wit groen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
uuuh deze en die vond jij vervolgens wel interessant kreeg ik de indruk, maar zjin er niet eens meer in 40+ maten
Als je op de patta site je muis op de foto houdt zie je de info erbij. Is de adidas rod laver voor 130 euro. Die heeft patta volgens mij al best lang dus ik zou even bellen of ze je maat nog hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef itsontoday het volgende:
Wie weet van welk merk deze schoenen zijn?
http://www.patta.nl/image.php?iid=164
Bedankt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je op de patta site je muis op de foto houdt zie je de info erbij. Is de adidas rod laver voor 130 euro. Die heeft patta volgens mij al best lang dus ik zou even bellen of ze je maat nog hebben.
Ik was vandaag toevallig in de buurt van patta dus heb er even gekeken of zie die nog hadden. Maar volgens mij niet meer. Dus je zou even moeten googlen of ze nog ergens anders te koop zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef itsontoday het volgende:
Wie weet van welk merk deze schoenen zijn?
http://www.patta.nl/image.php?iid=164
Ik denk Coach...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Camplo het volgende:
Waar kan ik deze halen?
[afbeelding]
Tell me!
Of deze:
[afbeelding]
Bruut die ga ik halen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:46 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Ik denk Coach...
Die onderste heb ik in de zwarte uitvoering gekocht, bij Coach.
Probeer daar dus maar eens
Wel een hele flexibele en niet-stevige stof die onderste, ik had die ook in de zwarte uitvoering.quote:
klopt, je hebt echt bijna geen zool...quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wel een hele flexibele en niet-stevige stof die onderste, ik had die ook in de zwarte uitvoering.
Maar uiteindelijk zijn ze nog redelijk meegegaan. Beetje zuinig mee doen dus
Da's een oudere kleurstelling die niet zo snel meer te vinden zal zijn. Recentelijk is wel deze nog uitgebracht:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef BrauN het volgende:
Weet er iemand waar ik dit schoeisel kan kopen?
[afbeelding]
Ik vind ze echt kéi gaaf gek!
Fotooooooo!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef thispicture het volgende:
Ik heb de Adicolor W5 gekocht..<3
Ik wil ze wel met een stukje enkel zien hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
ze komen
[[url=http://img125.imagevenue.com/loc180/th_40756_10018462_d1.jpg]afbeelding][/URL]
Weer de lay out verneukt. . . MAAR ZE ZIJN ZO MOOOOOOOOOOOOOOI![]()
![]()
![]()
quote:Description
Everybody's favourite frog Kermit is a Muppet character and one of puppeteer Jim henderson's most famous creations. Known for that most insightful observation: "It's not easy being green", Kermit first made a brief appearance in 1955 on the WRC -TV show Sam and Friends.
Kermit's big breakthrough was in 1971 when he began making frequent appearances in Sesame Street as a news reporter. Kermit later graduated to The Muppet Show television series, where he was the frontman and the long-suffering stage manager of the fictional theater show.
Inspired by the early days of The Muppet Show, both the track top and Stan Smith feature vintage sketches of the frog himself and the felt details are a direct reference to Kermit's cuddly appearance.
Zoovillage heeft ze, en ze kosten maar 90 euro. . .quote:Description
Roger Hargreaves created the first of the Mr. Men, Mr. Tickle, in 1971 when over breakfast his son Adam posed the question "What does a tickle look like?" Roger's response was to draw a character with incredibly long arms, a big toothy grin and a blue hat.
As one of the original six Mr. Men books created, Mr. Happy is perhaps the most iconic of these characters. Mr. Happy lives in Happyland where everyone and everything is always happy. Whenever you're down, Mr. Happy may come to visit and before long you'll find yourself cheerful again.
For adicolor Adam Hargraves has produced an exclusive Mr. Happy who is proudly and happily wearing a pair of adidas trainers.
Vette schoenen mén. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de model. Ik zag ze van de week staan bij de plaatselijke sportwinkel, maar dat is lichtblauw met witquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef seto het volgende:
Net nieuwe Dunks besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Limited No Lining Edition with Charles Barkley flying a Kite! "Urban Park Edition"
* seto fan van Charles Barkley is
Zijn dit heren schoenen? Waar te halen voor welke prijs? Hoe heet dit type, ze zijn superquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:38 schreef mie_at_work het volgende:
[afbeelding]
denk toch maar dat dit um wordt![]()
Damn, iemand een adresje voor die traningsjassen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:04 schreef One_conundrum het volgende:
[[url=http://img149.imagevenue.com/loc106/th_15487_10020111_d4.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc65/th_15493_10020106_d4.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Zoovillage heeft ze, en ze kosten maar 90 euro. . .
Verder ook nog Trainings jacks uit de 4e serie
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc210/th_15499_10020109_d1.jpg]afbeelding][/URL]
W4 inclusief kleurstiften uiteraard.
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc55/th_15508_10020108_d2.jpg]afbeelding][/URL]
BL4
[[url=http://img130.imagevenue.com/loc35/th_15515_10020107_d2.jpg]afbeelding][/URL]
G4
www.zoovillage.comquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Damn, iemand een adresje voor die traningsjassen?
Mijn allernieuwst kicks. Zaterdag gekocht bij SportXtra op de haarlemmerdijk in Amsterdam. 129,95quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nieuwe fila's. Echt te gruwlijk. Zal morgenavond foto;s posten.
hmm, nee.. dan vond ik die roze eigenlijk toch beterquote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn allernieuwst kicks. Zaterdag gekocht bij SportXtra op de haarlemmerdijk in Amsterdam. 129,95
Fila Original Tennis Lea
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beperkte oplage van 600 paar. Hier kun je zien (kreeg het niet scherper :-[) dat ik 442 van de 600 paar heb en dat ze in Italie gemaakt zijn.
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn allernieuwst kicks. Zaterdag gekocht bij SportXtra op de haarlemmerdijk in Amsterdam. 129,95
Fila Original Tennis Lea
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beperkte oplage van 600 paar. Hier kun je zien (kreeg het niet scherper :-[) dat ik 442 van de 600 paar heb en dat ze in Italie gemaakt zijn.
[afbeelding]
Unieke sneakers is natuurlijk altijd wel ok, maar ik vind ze apart, om niet te zeggen niet mooi. Beetje vreemde kleurstelling en het model van de schoen zelf vind ik ook niet echt mooi. Misschien ist even wennen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Fila Original Tennis Lea
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Post je nog een foto van jou sneakers???quote:Op maandag 8 mei 2006 00:23 schreef oelewappers het volgende:
kzal is kijken maar die vinden jullie vast niks, ondanks dat ik er een model inzit wat bij bovenstaande schoenen ver is te vinden.
Geen idee, stonden voor spring 06 niet op het menu... hoop nog dit jaar maar je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef berent het volgende:
Floyd: Enig idee of de Andy Jenkins P-Rods nog komen?
En zo ja, enig idee wanneer?
nee eigenlijk niet!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Post je nog een foto van jou sneakers???
bronquote:What these are all about…
The AKA wet looks are a set of seven different colorways that originated from the wet look spread in the AKA v.1 book. Nike iD only made 2 sets of the 7 all patent leather colorways, luckily CP working at nike got her hands on a pair of pink patents. One set is going to be on display at Alife NYC in the next couple days, shortly following the second set will be an ebay auction for a set of size 9’s, the money will go to charity. It will also include special edition AKA copies signed books by the artist that participated.
DAMN! These are HOTNESS!!! I first spotted CP rockin’ the all pink patents now, here’s the full set of the wet look pack, definitely eye candy! I wish I can get my hands on a full pack! Watch out for the set of size 9s on ebay…coming soon. Also, peep ALIFE Rivington Club, they’ll be having a set on display starting today!!
Ebay Charity Auction, May 10th — May 17th, 2006: starting May 10th at 7pm EST. To place a bid, visit AKA NYC.
tnx die reactie heb ik meer gekregen vandaag. Iets minder uitgesproken dan die fila's.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:51 schreef oelewappers het volgende:
die zijn wel mooi (er), hoeveel paar heb je wel niet
Daarmee wil ik graag gezien worden onder een blacklightquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Heb vandaag nieuwe sneakers gehaald. New Balance 576 109,95 bij SportXtra op de haarlemmerdijk. Mijn vaste sneakeradres inmiddels.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie schoenen, een van de weinige NB's die ik echt mooi vind.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Heb vandaag nieuwe sneakers gehaald. New Balance 576 109,95 bij SportXtra op de haarlemmerdijk. Mijn vaste sneakeradres inmiddels.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat werkt idd goed denk ik. Alleen heb je blacklight meestal alleen in discotheken en daar ga ik echt niet lopen met mijn mooie sneakers. Oud paartje doe ik dan aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Crux het volgende:
[..]
Daarmee wil ik graag gezien worden onder een blacklight(Het witte van m'n Converse schoenen ligt niet op onder blacklight
)
Ga er vanuit dat ze alleen worden gedragen als ze niet vies gaan worden, dus niet bij vies weer of uitgaan oid. Als ze dan toch vies worden, worden ze waarschijnlijk meteen schoongemaakt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Hammet het volgende:
Draag je ze ook wel eens? Ze zien er namelijk allemaal nog zo nieuw uit.
zoiets wel idd, net als de futura en een aantal andere erg weinig gemaakt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef earthquake het volgende:
Die Smile Now, Cry Later P-Rods zien er wel mooi uit! Zijn er maar iets van 500 of 1000 van toch?
Geen Andy Jenkins Prodquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zoiets wel idd, net als de futura en een aantal andere erg weinig gemaakt!
helaas heb ik net te horen gekregen dat de andy jenkins niet uit gaat komen... jammer!
[afbeelding]
juni komt deze, de neptune, vinden jullie ervan?
Dat zijn karhu's. Zelfde als die blauwe eronder. Die grijze gebruik ik voor hardlopen. Allereerste schoen met airzool dus nog voor nike. Check www.statemagazine.nl en dan statements daar heb je er een filmpje over.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:10 schreef Plots het volgende:
@ Stansfield, welk type zijn die grijze, 3 rij van obven 2de van rechts
ziet er dope uit verders
Ach ja ieder zijn ding he. Ik digg air maxen en sb eigenlijk totaal niet maar ja anders zou het ook zo saai worden als iedereen op dezelfde sneakers zou lopen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef fretclick het volgende:
ik digg alleen die nieuwe new-balance kicks van je, maar wie ben ik?
Alleen mijn lebron james air force ones heb ik op ebay gekocht.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Plots het volgende:
Vet stansfield, stateplayer met de mannen van Patta. Patta is duur man.
Koop je ook op ebay?
Supreme heeft volgens mij best vaak exclusieve releases van nike, wat natuurlijk veel bekendheid bij sneakersfreaks met zich meebrengt en sneakerfreaks en hip hop gaan vaak (niet altijdquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berent het volgende:
Zit nu al die statements te kijken. Valt me op hoeveel Supreme box caps ik tegenkom. Supreme is toch een skateboardwinkel? Kan iemand me dan misschien uitleggen waarom die hiphoppers er mee lopen? (no offence)
En de 3/4 Delta Forces, maar die zijn zwaar under the radar gegaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef berent het volgende:
Hmm, bedenkt me net pas dat Supreme best wat SBs op haar naam heeft staan
Dunk Hi, Dunk Low en recentelijk de Blazers.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:45 schreef One_conundrum het volgende:
Die bovenste nikes zijn wel vet. Kun je daar nog een paar echte foto's van plaatsen?
Ernstig!quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:08 schreef thaWarhead het volgende:
Op de pet zie je mn nickname op een sneakerforum, je moet je foto's altijd even taggen, anders kunnen ze gejat worden door anderen.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:46 schreef One_conundrum het volgende:
de 2e! met afstand!
Die blauwe zijn nog ergerquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:28 schreef thaWarhead het volgende:
Reebok Men's Ice Cream Board Flip
[afbeelding]
Check die kutkleuren en die teringdikke zool.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:46 schreef One_conundrum het volgende:
de 2e! met afstand!
Die is echt kut, Pharrel is zo overrated als rapper. Als producer ook, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef fretclick het volgende:
ik vind ze allemaal niet zo, maar als ik dan moet kiezen zou ik ook voor numero 2 gaan.
hebben jullie trouwens al die remix van kick push gehoord met pharrel? die is toch wel heel dope hoor..
goeie tweede iddquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:02 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Als is de 4e ook zeker niet verkeerd.![]()
Tis 80's week op 3FMquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:58 schreef fretclick het volgende:
hebben jullie trouwens al die remix van kick push gehoord met pharrel? die is toch wel heel dope hoor..
vette fc's hadden ze helaas niet meer in me maat maar wel voor me collega, die paul rodriguez delta forces zijn wel vet, heb ze ook nog ergens! wiegers in juli!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef thaWarhead het volgende:
Supreme is een beetje als de BenG, meer fashion dan skate. BenG is als skatewinkel al helemaal een lachertje, gewoon een projectje van Patta om Nike SB's te kunnen verkopen.
Die Jenkins P-Rod is waarschijnlijk geschrapt omdat Rodriguez Girl voor Plan B verwisselde.
Mijn laatste aankoop van begin deze maand (voor slechts 50 euro inc. verzenden):
[afbeelding]
Volgende op de lijst:
[afbeelding]
Staan gereserveerd voor een klein prijsje. En daarna de Wiegers natuurlijk.
Ik en mijn broertje hebben al een keer bij kickz.com besteld. Super relaxed geen verzendkosten en het werkt super. Zit een gerenomeerde winkel achter in duitsland dus geen louche internetsite.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef revolutionx het volgende:
wat is jullie mening over kickz.com? en kan ik mijn maat checken door in de winkel bijv. de adicolor superstar 2 te passen en die vervolgens online bestellen?
Die heb ik ook. Krijg ook altijd vragen waar ik ze gehaald heb, maar ze zijn nu wel erg versletenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:08 schreef thaWarhead het volgende:
Het zijn geen echte zaalvoetbalschoenen, wel geinspireerd. Nike skater Gino Ianucci skate altijd Nike Tiempo's
Met korting? Mmm, Floyd, je kunt denk ik binnenkort wel ff mail van me verwachten danquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef floydvisser het volgende:
er zijn nog een hoop oudere sb's gewoon uit de voorraad van nike te bestellen...
zelfts nog sommige oudere dunks, heb laatst nog wonka's carhats fretclicks en wat andere oude modellen besteld... angus, e-cue's fc's team editions en nog veel meer zo met korting te bestellen!
info@-denaamvandewinkel-.nl of floyd@..quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:09 schreef wes55 het volgende:
@floyd,
jij werkt in een skateshop he?? zou je eventueel oudere sb's kunnen bestellen?
had ze bijna gekocht toen ze bij de footlocker 40 ee waren, maar toch niet gedaan (en nu zijn ze weer 70/80)quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:30 schreef Bange-Frans het volgende:
Deze staan trouwens ook op mijn verlanglijstje!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef miki het volgende:
Sinds eergisteren in mijn bezitLacoste Spun
[afbeelding]
helaas was exclusief voor toms, maar goed ook want de kledinglijn moesten we er geloof ik bij nemen, als ze niet direct uitverkocht zijn kan ik ze soms later ook nog bestellen..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:55 schreef wes55 het volgende:
floyd apestaartje outlawz punt NL ?
![]()
![]()
hebben jullie die nike sb golf?
Oh, wat zijn die mooi zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef miki het volgende:
Sinds eergisteren in mijn bezitLacoste Spun
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |