Waar? ik kon hem vandaag niet vinden.quote:
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die denim (en nog andere, die camo bv) zag ik in Amsterdam bij de Front Runner
Er zit een winkeltje vlakbij de Dam,ergens op een tweede verdieping. Die verkopen Bape, ook sneakers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nice, passen mooi bij je chav trainingspak
Ik vind die Bape-sneakers ook wel vet trouwens. Maar iemand enig idee waar je die kan scoren? Ik ben bang dat op ebay veel fake zit (of asociaal duur).
Die Mrs. Turner op ebay waarvan ik de mijne heb gekocht verkoopt volgens mij echte. En nog redelijk in prijs ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nice, passen mooi bij je chav trainingspak
Ik vind die Bape-sneakers ook wel vet trouwens. Maar iemand enig idee waar je die kan scoren? Ik ben bang dat op ebay veel fake zit (of asociaal duur).
En als ze zweren dat ze origineel verkopen EN 99.5% positieve reacties hebben? *Twijfelt over webshop die, heel iets anders, erg goedkope designer zonnebrillen verkopen*quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Mrs. Turner op ebay waarvan ik de mijne heb gekocht verkoopt volgens mij echte. En nog redelijk in prijs ook
Alles wat te goedkoop is gewoon niet geloven
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik ze afgelopen week ergens bij Front Runner, ProSport of Footlocker had gezien. Ik weet niet welke, ik ben in alledrie de winkels geweest en kan de schoen dus niet bij de winkel plaatsenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Undergod het volgende:
[..]
Waar? ik kon hem vandaag niet vinden.
(was ook druk dus kon niet overal rustig en goed kijken.)
Ik heb het mailtje ook gehad ja, maar heb ze nu op ebay gevonden voor 72 dollar. Is toch wel ietsje goedkoper dan de 110 die hun vragenquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als ze zweren dat ze origineel verkopen EN 99.5% positieve reacties hebben? *Twijfelt over webshop die, heel iets anders, erg goedkope designer zonnebrillen verkopen*
Ow, en er was iemand op zoek naar de Denim Adicolors, ik kreeg zojuist een mailtje van sneakershop: http://www.sneakershop.net/shop/default.asp?SetLng=10&productid=990 .
Veel plezier ermee!
Niet meer met groene zool? En hoe duur waren ze?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:57 schreef huupke het volgende:
[..]
Coach eindhoven. Hadden hem ook met donkerbruine zool..
Check wel dat die feedback behaald is met deverkoop van die zonnebrillen en niet met bijv. allemaal bagger om zo een hoge score te halen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje ook gehad ja, maar heb ze nu op ebay gevonden voor 72 dollar. Is toch wel ietsje goedkoper dan de 110 die hun vragen
99,5% positieve feedback is heel erg goed hoor!
Nope had alleen de keuze uit de zwarte/bruine zool. Ze waren 110 euri's.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niet meer met groene zool? En hoe duur waren ze?
quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb vandaag de R5 suéde en BL5 Denim vast gehad bij Footlocker. De denim is denk ik moeilijk te combineren met een broek en die rooie vond ik wel heel licht, minder rood dan op de foto's zeg maar. Ik denk dat ik de Adicolor maar laat voor wat het is en ga voor gewone witte superstars met zo'n oude neus, zeg maar. Ik heb hoge gezien op internet die ik wel cool vond.
Ik had ze gekocht bij de Coachquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Undergod het volgende:
[..]
Waar? ik kon hem vandaag niet vinden.
(was ook druk dus kon niet overal rustig en goed kijken.)
Netjes, in het vorige topic kwamen ze ook al langs en toen vroeg ik waar je die kan halen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:49 schreef _Bo_ het volgende:
w000t heb net deze gehaald maar dan met braziliaanse vlag
HUGO BOSS
http://www.zappos.com/n/multi_view.cgi?product_id=7234493&color_id=72419&view=multi
[afbeelding]
Die heb ik ook, maar het gele is bij mij --> blauw en de X is geel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef L3bundy het volgende:
Ik kwam deze op internet tegen bij www.sportstore.nl:
[afbeelding]
Super ruig zomer schoentje...
Nouja zeg, ben vandaag ook nog bij footlocker geweest om te kijken, maar nog steeds helemaal niks. Ze wisten ook van helemaal niks...quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb vandaag de R5 suéde en BL5 Denim vast gehad bij Footlocker. De denim is denk ik moeilijk te combineren met een broek en die rooie vond ik wel heel licht, minder rood dan op de foto's zeg maar. Ik denk dat ik de Adicolor maar laat voor wat het is en ga voor gewone witte superstars met zo'n oude neus, zeg maar. Ik heb hoge gezien op internet die ik wel cool vond.
Ik had ze bij dr. Adam's gehaald in Amstelveen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Netjes, in het vorige topic kwamen ze ook al langs en toen vroeg ik waar je die kan halen.
Nu dus de vraag aan jou, waar kan je ze halen
Waarom ebay?quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom eBay? ze zijn maar 90 euro? kan het nog goedkoper. Die prijs is ook een reden om ze niet te kopen trouwens
Sowieso in elke Boss shop... De Bijenkorf heeft ze inderdaad ook staan, net als Le Mans.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Netjes, in het vorige topic kwamen ze ook al langs en toen vroeg ik waar je die kan halen.
Nu dus de vraag aan jou, waar kan je ze halen
klik hierquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niet meer met groene zool? En hoe duur waren ze?
Iemand die weet hoe die maten zijn veranderd de afgelopen jaren?quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Erasmusch het volgende:
Wil een paar deadstock adidasjes op eBay kopen. Nogal oud model dus de maten kloppen niet helemaal. Ze zijn EU 46.5 en UK 10.5 en ik heb van huidige modellen EU 46 en UK 11 Help
Verzenden die naar nederland?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
klik hier
Zoiets?
ik ben helemaal verliefd op deze site!![]()
Wat boeit datquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:28 schreef Gelderland het volgende:
die witte Nikes met dat goude Nike-teken heb je ook in het wit met een zwart Nike-teken. Heb ik vandaag in winkel zitten passen, zie ik hier dat die eigenlijk gewoon voor dames zijn![]()
![]()
thx to de verkoper...datie 't niet ff zegt![]()
![]()
boeiequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:28 schreef Gelderland het volgende:
die witte Nikes met dat goude Nike-teken heb je ook in het wit met een zwart Nike-teken. Heb ik vandaag in winkel zitten passen, zie ik hier dat die eigenlijk gewoon voor dames zijn![]()
![]()
thx to de verkoper...datie 't niet ff zegt![]()
![]()
vrouwen of mannenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
boeieDie zijn trouwens wel heeeel populair, iedereen in de footlocker kocht die
![]()
Xies zijn de bom, heb er zelf ook een paarquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef L3bundy het volgende:
Ik kwam deze op internet tegen bij www.sportstore.nl:
[afbeelding]
Super ruig zomer schoentje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |