Yeah babyquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Setambre het volgende:
Wilde al een hele tijd deze Vanz heb ze eindelijk gehaald
[afbeelding]
Op de foto staat hij er niet zo leuk. Zal morgen een paar foto's maken
Ja klopt ik had ook een maatje groter moeten nemen omdat ze een beetje knellen rond de enkels. Zitten verder wel erg relaxtquote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zitten die vans slip ons eigenlijk?? Ik heb vans skatehigh alleen die zijn behoorlijk smal.
En waarom heb je die dan nog niet thuis??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Stansfield het volgende:
Heb je beter voor elkaar dan ik. De enige die ik echt wil uit de adicolor serie zijn deze.
je wil roze schoenen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Stansfield het volgende:
Dat zijn de speciaal voor footlocker gemaakte gele adicolors. Dus verkrijgbaar bij footlocker.
Heb je beter voor elkaar dan ik. De enige die ik echt wil uit de adicolor serie zijn deze.
Ik ga geen 319,99 + 35 dollar aan verzendkosten betalen voor een paar sneakers hoe graag ik ze ook wil.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En waarom heb je die dan nog niet thuis??
Past goed bij roze shirtjes héquote:
Tjeempie, ik vind roze bij vrouwen al niks......quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ga geen 319,99 + 35 dollar aan verzendkosten betalen voor een paar sneakers hoe graag ik ze ook wil.
[..]
Past goed bij roze shirtjes hé
nog naar die Adidas met die groene zolen gekeken van die link die ik je gaf?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ga geen 319,99 + 35 dollar aan verzendkosten betalen voor een paar sneakers hoe graag ik ze ook wil.
Euu ben even vergeten welke link dat was en welke adidas dat was??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nog naar die Adidas met die groene zolen gekeken van die link die ik je gaf?
Die zijn wel mooi alleen big bugs. Bij de bonneterie in Amsterdam zeker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef avirex het volgende:
hoppa mn nieuwe patta's.. gister aangeschaft![]()
limited edition vans by marc jacobs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi alleen big bucks. Bij de bonneterie in Amsterdam zeker?
Je sig lijkt op mijn ondertitel.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Euu ben even vergeten welke link dat was en welke adidas dat was??
uuuh deze en die vond jij vervolgens wel interessant kreeg ik de indruk, maar zjin er niet eens meer in 40+ matenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
klik hier
Zoiets?
ik ben helemaal verliefd op deze site!![]()
Mooie schoenen alleen die prijs slaat echt helemaal nergens op. In de VS lagen ze in de MJ winkels voor 20 euro omdat niemand ze wilde kopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:40 schreef avirex het volgende:
hoppa mn nieuwe patta's.. gister aangeschaft![]()
limited edition vans by marc jacobs![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In heel Amsterdam niet te vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:31 schreef ivosnivo het volgende:
ik moet deze gewoon hebben. Iemand enig idee waar ik ze kan halen?
[[url=http://Serv1.imagehigh.com/files/ih000001/8309_Resize_of_y6_superstar_front.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee zoek de forrest hills in wit groen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
uuuh deze en die vond jij vervolgens wel interessant kreeg ik de indruk, maar zjin er niet eens meer in 40+ maten
Als je op de patta site je muis op de foto houdt zie je de info erbij. Is de adidas rod laver voor 130 euro. Die heeft patta volgens mij al best lang dus ik zou even bellen of ze je maat nog hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef itsontoday het volgende:
Wie weet van welk merk deze schoenen zijn?
http://www.patta.nl/image.php?iid=164
Bedankt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je op de patta site je muis op de foto houdt zie je de info erbij. Is de adidas rod laver voor 130 euro. Die heeft patta volgens mij al best lang dus ik zou even bellen of ze je maat nog hebben.
Ik was vandaag toevallig in de buurt van patta dus heb er even gekeken of zie die nog hadden. Maar volgens mij niet meer. Dus je zou even moeten googlen of ze nog ergens anders te koop zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:08 schreef itsontoday het volgende:
Wie weet van welk merk deze schoenen zijn?
http://www.patta.nl/image.php?iid=164
Ik denk Coach...quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:06 schreef Camplo het volgende:
Waar kan ik deze halen?
[afbeelding]
Tell me!
Of deze:
[afbeelding]
Bruut die ga ik halen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:46 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Ik denk Coach...
Die onderste heb ik in de zwarte uitvoering gekocht, bij Coach.
Probeer daar dus maar eens
Wel een hele flexibele en niet-stevige stof die onderste, ik had die ook in de zwarte uitvoering.quote:
klopt, je hebt echt bijna geen zool...quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wel een hele flexibele en niet-stevige stof die onderste, ik had die ook in de zwarte uitvoering.
Maar uiteindelijk zijn ze nog redelijk meegegaan. Beetje zuinig mee doen dus
Da's een oudere kleurstelling die niet zo snel meer te vinden zal zijn. Recentelijk is wel deze nog uitgebracht:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:48 schreef BrauN het volgende:
Weet er iemand waar ik dit schoeisel kan kopen?
[afbeelding]
Ik vind ze echt kéi gaaf gek!
Fotooooooo!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef thispicture het volgende:
Ik heb de Adicolor W5 gekocht..<3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |