Ik wil ze wel met een stukje enkel zien hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef One_conundrum het volgende:
ze komen
[[url=http://img125.imagevenue.com/loc180/th_40756_10018462_d1.jpg]afbeelding][/URL]
Weer de lay out verneukt. . . MAAR ZE ZIJN ZO MOOOOOOOOOOOOOOI![]()
![]()
![]()
quote:Description
Everybody's favourite frog Kermit is a Muppet character and one of puppeteer Jim henderson's most famous creations. Known for that most insightful observation: "It's not easy being green", Kermit first made a brief appearance in 1955 on the WRC -TV show Sam and Friends.
Kermit's big breakthrough was in 1971 when he began making frequent appearances in Sesame Street as a news reporter. Kermit later graduated to The Muppet Show television series, where he was the frontman and the long-suffering stage manager of the fictional theater show.
Inspired by the early days of The Muppet Show, both the track top and Stan Smith feature vintage sketches of the frog himself and the felt details are a direct reference to Kermit's cuddly appearance.
Zoovillage heeft ze, en ze kosten maar 90 euro. . .quote:Description
Roger Hargreaves created the first of the Mr. Men, Mr. Tickle, in 1971 when over breakfast his son Adam posed the question "What does a tickle look like?" Roger's response was to draw a character with incredibly long arms, a big toothy grin and a blue hat.
As one of the original six Mr. Men books created, Mr. Happy is perhaps the most iconic of these characters. Mr. Happy lives in Happyland where everyone and everything is always happy. Whenever you're down, Mr. Happy may come to visit and before long you'll find yourself cheerful again.
For adicolor Adam Hargraves has produced an exclusive Mr. Happy who is proudly and happily wearing a pair of adidas trainers.
Vette schoenen mén. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de model. Ik zag ze van de week staan bij de plaatselijke sportwinkel, maar dat is lichtblauw met witquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef seto het volgende:
Net nieuwe Dunks besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Limited No Lining Edition with Charles Barkley flying a Kite! "Urban Park Edition"
* seto fan van Charles Barkley is
Zijn dit heren schoenen? Waar te halen voor welke prijs? Hoe heet dit type, ze zijn superquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:38 schreef mie_at_work het volgende:
[afbeelding]
denk toch maar dat dit um wordt![]()
Damn, iemand een adresje voor die traningsjassen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:04 schreef One_conundrum het volgende:
[[url=http://img149.imagevenue.com/loc106/th_15487_10020111_d4.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc65/th_15493_10020106_d4.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Zoovillage heeft ze, en ze kosten maar 90 euro. . .
Verder ook nog Trainings jacks uit de 4e serie
[[url=http://img121.imagevenue.com/loc210/th_15499_10020109_d1.jpg]afbeelding][/URL]
W4 inclusief kleurstiften uiteraard.
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc55/th_15508_10020108_d2.jpg]afbeelding][/URL]
BL4
[[url=http://img130.imagevenue.com/loc35/th_15515_10020107_d2.jpg]afbeelding][/URL]
G4
www.zoovillage.comquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Damn, iemand een adresje voor die traningsjassen?
Mijn allernieuwst kicks. Zaterdag gekocht bij SportXtra op de haarlemmerdijk in Amsterdam. 129,95quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nieuwe fila's. Echt te gruwlijk. Zal morgenavond foto;s posten.
hmm, nee.. dan vond ik die roze eigenlijk toch beterquote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn allernieuwst kicks. Zaterdag gekocht bij SportXtra op de haarlemmerdijk in Amsterdam. 129,95
Fila Original Tennis Lea
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beperkte oplage van 600 paar. Hier kun je zien (kreeg het niet scherper :-[) dat ik 442 van de 600 paar heb en dat ze in Italie gemaakt zijn.
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn allernieuwst kicks. Zaterdag gekocht bij SportXtra op de haarlemmerdijk in Amsterdam. 129,95
Fila Original Tennis Lea
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beperkte oplage van 600 paar. Hier kun je zien (kreeg het niet scherper :-[) dat ik 442 van de 600 paar heb en dat ze in Italie gemaakt zijn.
[afbeelding]
Unieke sneakers is natuurlijk altijd wel ok, maar ik vind ze apart, om niet te zeggen niet mooi. Beetje vreemde kleurstelling en het model van de schoen zelf vind ik ook niet echt mooi. Misschien ist even wennen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Fila Original Tennis Lea
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Post je nog een foto van jou sneakers???quote:Op maandag 8 mei 2006 00:23 schreef oelewappers het volgende:
kzal is kijken maar die vinden jullie vast niks, ondanks dat ik er een model inzit wat bij bovenstaande schoenen ver is te vinden.
Geen idee, stonden voor spring 06 niet op het menu... hoop nog dit jaar maar je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef berent het volgende:
Floyd: Enig idee of de Andy Jenkins P-Rods nog komen?
En zo ja, enig idee wanneer?
nee eigenlijk niet!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Post je nog een foto van jou sneakers???
bronquote:What these are all about…
The AKA wet looks are a set of seven different colorways that originated from the wet look spread in the AKA v.1 book. Nike iD only made 2 sets of the 7 all patent leather colorways, luckily CP working at nike got her hands on a pair of pink patents. One set is going to be on display at Alife NYC in the next couple days, shortly following the second set will be an ebay auction for a set of size 9’s, the money will go to charity. It will also include special edition AKA copies signed books by the artist that participated.
DAMN! These are HOTNESS!!! I first spotted CP rockin’ the all pink patents now, here’s the full set of the wet look pack, definitely eye candy! I wish I can get my hands on a full pack! Watch out for the set of size 9s on ebay…coming soon. Also, peep ALIFE Rivington Club, they’ll be having a set on display starting today!!
Ebay Charity Auction, May 10th — May 17th, 2006: starting May 10th at 7pm EST. To place a bid, visit AKA NYC.
tnx die reactie heb ik meer gekregen vandaag. Iets minder uitgesproken dan die fila's.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:51 schreef oelewappers het volgende:
die zijn wel mooi (er), hoeveel paar heb je wel niet
Daarmee wil ik graag gezien worden onder een blacklightquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Heb vandaag nieuwe sneakers gehaald. New Balance 576 109,95 bij SportXtra op de haarlemmerdijk. Mijn vaste sneakeradres inmiddels.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie schoenen, een van de weinige NB's die ik echt mooi vind.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:40 schreef Stansfield het volgende:
Heb vandaag nieuwe sneakers gehaald. New Balance 576 109,95 bij SportXtra op de haarlemmerdijk. Mijn vaste sneakeradres inmiddels.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat werkt idd goed denk ik. Alleen heb je blacklight meestal alleen in discotheken en daar ga ik echt niet lopen met mijn mooie sneakers. Oud paartje doe ik dan aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:59 schreef Crux het volgende:
[..]
Daarmee wil ik graag gezien worden onder een blacklight(Het witte van m'n Converse schoenen ligt niet op onder blacklight
)
Ga er vanuit dat ze alleen worden gedragen als ze niet vies gaan worden, dus niet bij vies weer of uitgaan oid. Als ze dan toch vies worden, worden ze waarschijnlijk meteen schoongemaakt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Hammet het volgende:
Draag je ze ook wel eens? Ze zien er namelijk allemaal nog zo nieuw uit.
zoiets wel idd, net als de futura en een aantal andere erg weinig gemaakt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef earthquake het volgende:
Die Smile Now, Cry Later P-Rods zien er wel mooi uit! Zijn er maar iets van 500 of 1000 van toch?
Geen Andy Jenkins Prodquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zoiets wel idd, net als de futura en een aantal andere erg weinig gemaakt!
helaas heb ik net te horen gekregen dat de andy jenkins niet uit gaat komen... jammer!
[afbeelding]
juni komt deze, de neptune, vinden jullie ervan?
Dat zijn karhu's. Zelfde als die blauwe eronder. Die grijze gebruik ik voor hardlopen. Allereerste schoen met airzool dus nog voor nike. Check www.statemagazine.nl en dan statements daar heb je er een filmpje over.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:10 schreef Plots het volgende:
@ Stansfield, welk type zijn die grijze, 3 rij van obven 2de van rechts
ziet er dope uit verders
Ach ja ieder zijn ding he. Ik digg air maxen en sb eigenlijk totaal niet maar ja anders zou het ook zo saai worden als iedereen op dezelfde sneakers zou lopen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:34 schreef fretclick het volgende:
ik digg alleen die nieuwe new-balance kicks van je, maar wie ben ik?
Alleen mijn lebron james air force ones heb ik op ebay gekocht.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Plots het volgende:
Vet stansfield, stateplayer met de mannen van Patta. Patta is duur man.
Koop je ook op ebay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |