abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37067855
quote:
Joni Ljungqvist, born in 1987 in the south part of Sweden, started making music at the age of 12. Founding out later that electronic dance music was his passion, he quickly got his hands on ReBirth and started making his own tracks.

Doing this for five years and at the same time evolving as a musician, his music started to get noticed more and more around on the internet. But it wasn't until the summer of 2004, when Joni at he age of 16 made a collaboration with Norwegian DJ and producer Terje Bakke, he got his first deal.

Markus Schulz picked their tune, called "Fanatic" up for the Electronic Elements label, part of Armada. "Fanatic" got released on the Coldharbour Selections 3 vinyl.Later on he's had success with both his JPL, Ljungqvist and LNQ aliases.

"LNQ - People I Used To Know" was caned by Tiësto and Armin,and Tiësto liked it so much that he put it on his compilation"In Search of Sunrise 4". The same tune also got featuredon Pedro Del Mar and Dj Shah's "Mellomania 4"."JPL - A Place Called Home" was also caned by Armin and Ferry,and Ferry put this piece on his compilation "Passport: Kingdom of the Netherlands".

And this trip is far from over yet.
Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Op dinsdagavond is er vanaf 9 uur Trance Around The World met Above & Beyond op Anjunabeats.com Luister naar GDJB, TATW en ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier, hier en hier te vinden.

Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance-DJ te vinden bij 538 Dance Department.

Draai je zelf trance en wil je een keer met je sounds op de radio? Check dan Dance Attack of spreek user Tomaz aan. Hij is één van de presentatoren van dit locale dance programma in de Betuwe en altijd bereid talenten te laten draaien in z'n show.

Handige links

Communities
Clubcharts forums
e-beatz forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Producer/DJ sites
Above & Beyond
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Gabriel & Dresden
Laurent Vérronez
Marco V
Mike Dierickx
Paul van Dyk
Ralph Barendse
Steve Helstrip
Tijs Verwest (DJ Tiesto)

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats

Vinyl/mp3 releases
mp3-tunes.nl
MP3 Shitter
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

Sites om legaal mp3 te kopen
Audiojelly
Beatport
Trackitdown

Andere handige sites
Discogs

Vorige delen
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
Centraal Trance Topic (32): Passiva
Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
Centraal Trance Topic (34): Airwave
Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
Centraal Trance Topic (40): Marco V
Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding
Centraal Trance Topic (43): Phynn
Centraal Trance Topic (44): Solarstone
Centraal Trance Topic (45): Brian Transeau

*openingspost*
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_37067937
Goed topic! .
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
27 Mei, Club Poema enzo. Vrijhouden enzo. Dikke line-up enzo. Meer info volgt.

[edit] Ok ok... ik ben de moeilijkste ook niet, de eerste namen:
- DJ Danjo & Rob Styles
- Joop (!)
- Jonas Steur

Jeuj!!!
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik heb hier meer macht dan jij ooit zal krijgen
Goedzo, maak er dan maar even een reeks van. Dankje! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:08:32 #3
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37068225
Alsje
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:16:04 #4
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37068466
a boy called Joni woohoeee

groot talent in mijn ogen

JONI JONI JONI
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:34:29 #5
30560 2Mini
Official Logo
pi_37069108
Ik moet binnenkort voor een tranceparty draaien..

Normaal ben ik urban only.. maar over het algemeen luister ik alles

TVP voor de beste nummers dus
Camera 1... 1!
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:38:01 #6
108558 Messenga
pi_37069236
Dogzilla - Without you
pi_37069349
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef 2Mini het volgende:
Ik moet binnenkort voor een tranceparty draaien..

Normaal ben ik urban only.. maar over het algemeen luister ik alles

TVP voor de beste nummers dus
Ik heb in het vorige deel een tracklist gepost van een setje van mezelf, vanaf hier zit er veel fijne (nieuwe) trance in

18. Filterheadz - Endless Summer
19. Filterheadz - Yimanya
20. Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)
21. Mind's Eye ft. Emphased Reality - Shimmer (Ljungqvist Remix)
22. Zehavi And Rand vs. Hydroid - Carpe Diem
22. Dogzilla - Without You
23. Fable - Nightshift
24. Firestorm & Steve Allen pres. F & SA - Titanica (Firestorm Remix)
25. LNQ - Tired
26. Wellenrausch - Carry On (Edin Bosnjak Remix)
27. Tania Mann & Peter Dafnous pres. Apollonia - Remote Kontrol (Will Holland vs. Activa Remix)
28. Tenthu vs. Tetrazone - Collapse
29. Nitrous Oxide - North Pole
30. Airbase - Escape
31. Selu Vibra - Divine
32. Kamil Polner - Heart Of Sun
33. The Originators - Elysion
34. Danjo & Styles vs. Dj Governor - Red Woods
35. Romi - Observing The Sky
36. Matti Laamanen - Live
37. Six Senses pres. Xposure - From The Heart (Activa Remix)
38. Fred Baker pres. Forever Friends - Sensation White Anthem 2006
39. Aurora ft. Lizzy Pattinson - Summer Son (F&W Remix)
40. Stoneface & Terminal - Venus
41. Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Robert Burns Remix)
42. Jochen Miller - India (Miller Dub)
pi_37069442
16 Bit Lolitas - Destiny

Man o man wat een heerlijke progessive plaat
BlaBlaBla
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:28:09 #9
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37071206
Weer geen Signum-topic...

... maar de jeugd heeft natuurlijk de toekomst.
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:20:46 #10
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37073481
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Xantra het volgende:
a boy called Joni woohoeee

groot talent in mijn ogen

JONI JONI JONI
Hij was in de asta laatst... apart knaapje maar heerlijke producties en remix werk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:30:16 #11
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37073880
tvp...
er waren best leukere foto's te vinden van die jongen...maak er nou es wat moois van joh!!
moet ik t een keer doen?
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_37078778
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef Soldier2000 het volgende:
16 Bit Lolitas - Destiny

Man o man wat een heerlijke progessive plaat
Zwaar tof! Net zoals Sedna.

bij mn favo platenshop is destiny helaas uitverkocht. mocht iemand 'm ergens tegenkomen, ff brullen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:43:13 #13
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37079692
Schaamteloze Terugvindpost
Let the beat control your body!
pi_37079706
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef DreamAway het volgende:
tvp...
er waren best leukere foto's te vinden van die jongen...maak er nou es wat moois van joh!!
moet ik t een keer doen?
Er zijn weinig goede foto's te vinden van die gast hoor, hij kijkt overal even suf

Maar goed het CTT logo is nu al 1¼ jaar oud (wat vliegt de tijd!), bij deel 50 komt er iets nieuws

[ Bericht 8% gewijzigd door hp22 op 18-04-2006 23:16:28 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:51:03 #15
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37080078
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef swopfile het volgende:

[..]

bij mn favo platenshop is destiny helaas uitverkocht. mocht iemand 'm ergens tegenkomen, ff brullen!
Vraag het eens bij TT, zij hebben hem nog wel liggen
pi_37080339
Zo dan ook maar een TVP van mijn kant, ik heb net ASOT 2006 nog maar eens geluisterd en vind hem echt tegenvallen. Hij klinkt zo kill, weinig gevoel erin. Maar dat is mijn mening.
pi_37080717
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Joppy het volgende:

[..]

Vraag het eens bij TT, zij hebben hem nog wel liggen
Jij perst mp3's op vinyl?
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:11:20 #18
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37080969
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:05 schreef hp22 het volgende:

[..]

Jij perst mp3's op vinyl?
Het kan wel
Maar ik had het verkeerd begrepen dan. Sorry, maar na een dag lang in de saaie studieboeken ben ik niet zo heel scherp meer
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:14:46 #19
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37081131
  woensdag 19 april 2006 @ 09:16:52 #20
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37087298
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo dan ook maar een TVP van mijn kant, ik heb net ASOT 2006 nog maar eens geluisterd en vind hem echt tegenvallen. Hij klinkt zo kill, weinig gevoel erin. Maar dat is mijn mening.
CD1 is opvallend goed te happen vond ik . CD2 is erg weinig bijzonders imo
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37087583
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:16 schreef jackson het volgende:

[..]

CD1 is opvallend goed te happen vond ik . CD2 is erg weinig bijzonders imo
Met uitzondering van Arksun - Arisen
  woensdag 19 april 2006 @ 09:37:47 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37087657
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:34 schreef hp22 het volgende:

[..]

Met uitzondering van Arksun - Arisen
Ooh op cd2 staan wel een aantal lekkere platen hoor maar het geheel bevalt me niet echt
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37090256
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef swopfile het volgende:

[..]

Online bestellen?? Snaps zelf niet helemaal waarom ze Space Time erbij hebben gezet, die plaat vind ik een stuk minder als desitny.

Vind Destiny tot op heden 16 bit's beste nummer alleen het einde is iets minders maarja
BlaBlaBla
pi_37092551
CD1 van ASOT 2006 vind ik ook een stuk beter dan CD2. Tevens tvp uiteraard.
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_37095588
Hieronder een heel goed inteview met Tiësto, dit kee geen oppervlakkige bende:
quote:
'If I am not happy, how can I make other people happy?'
In and Out of a Slump - Interview with DJ Tiesto @ SpringLove, Sat. 15 April 2006

DJ Tiesto was back in Taiwan last Saturday, playing @ SpringLove 2006 and proving that he is still a master behind the decks. He turned the place into the greatest rave Taipei has seen so far, flowing in and out of his typical trance sound, mixing it up with more housy material - which is also the sound of the album he is promoting, In Search of Sunrise 5. TN's Bernard Pol and Rob Near were able to do an exclusive interview with Tiesto - who's a classy guy and a pleasure to talk with. He sat down with them until 10 minutes before he had to quickly grab his records and hurry into the DJ booth.

R: How's Asia going, by the way, Taiwan's what, your third gig?

T: Taiwan is my last gig on this tour. Malaysia was yesterday... only Indonesia. But so far, it's been really impressive, the whole tour. We've been to China, Thailand, Malayasia, all over the place, Singapore. All of them have been really, really good...

R: In Europe, the trance scene is quite developed, North America is still behind, where do you see Asia? Still developing?

T: Almost on the same level of Europe, really. Depends on where you go, though. China in some places they really love it, other places it's still developing. And here in Taiwan, trance is definitely bigger than in Europe.

B: You've been here, how many times? You were here, like, two and a half years ago? At MOS and the World Trade Center at the time...

T: Yup, second time...

R: So you're here this time in support of In Search of Sunrise Vol. 5. Vol. 4 was released in 2005, why'd you feel it was necessary, or why did you want to follow up with Vol.5 in 2006 so soon after the last one?

T: I just wanted to do one CD once a year. And it's a DJ mix, so it's much easier than all my own productions. I wanted to do it before the summer because I wanted to make a summer feel kind of CD. If you release it after the summer, a lot of people are like 'Well it's winter now... so it's no good.' So, yeah, that's why I decided to do it a little bit earlier.

R: A lot of people associate you with trance. You know, Tiesto: trance.

T: Trance! (yelling and laughing)

B: Epic trance! (laughs too)

T: Epic trance guy! (still laughing)

R: But you've always described yourself as having your own sound. Tiesto sound. You can't really label it progressive, you can't really call it trance. In Search of Sunrise 5 is more chill... in 2006, where do you find your sound? You've said before that it's been slowly progressing, where is it now? How's it been progressing in the past year?

T: Trance has always been the red-line in the music. The so called 'trance', you know, but anyway..... it's just melodic music that I like. Now it's getting more housey. Housey trance.

B: Two and a half years ago one of the things we talked about was that you were looking for a new sound. Moving away from your typical, epic trance sound. One of the things you mentioned was that you were looking for new technology to make it possible. Has anything related to the technology that you use changed in the past two and a half years that you really see as a breakthrough?

T: Not that much yet. I've been looking at Ableton Live, but so far I'm not that impressed yet, with the whole program.

B: Why?

T: Because it doesn't sound that good. Basically, so far...

B: So what do you do? Do you make something in Ableton live, listen to it, and you're not that impressed? Why?

T: The midi clock inside is really bad... so it's hard to make everything tight. So, the sound isn't that good. The mixing, too. It isn't that tight. You lose creativity in the mixing too because everything is perfectly stepped. Yeah...

B: So what do you do to innovate? You're still on top of your game, very much. How do you stay there?

T: Well, it's coming more from the inside, nowadays, instead of from the productions or the tracks. Nowadays, people accept more and more, me playing all kinds of different stuff. If you listen to the new CD, there's very housey tracks on there. People are surprised, but they still like it. That's the huge difference between now and then... two and a half years ago. Less trance, more house. Yeah, I'm still developing the sound. In half a year, I'll know where I'm going. The question is half a year too early.

B: Do you work with a lot of people around you? Producers? Other DJs? To keep your sound flowing?

T: No, I always work with the same guy. For seven years. That's the main guy. I don't work much with others... The one time, I worked with BT at the beginning of this year. That was really inspirational for me. He's a brilliant producer. He's one of the best in the world, I think. He's such a, you know, multi-tasker. He's doing, like, ten things at the same time.

B: So, how did he change your productions?

T: Well, he hasn't yet. But he's going to. I've been touring for the past three months. Straight. I was with him in January, February. I'll be back in America in May. And I'll be back in June. And then, I'm going to really start working on my own productions again.

B: When can we expect to see your own artist album?

T: A new track in September. It's already half finished.

B: Anything you can tell us about it?

T: No, it's not finished yet. (laughs)

B: Any hints?

T: Yeah, it's going to be interesting. I've worked with a very famous guy on it.

B: Keeping it vague,eh? (laughs)

T: Yeah (laughs). But what's interesting about it, the money, it all goes to charity

R: What charity?

T: It's called Dance for Life. It's a community education program. At the schools. They learn, the kids, to raise money for AIDS. And how to educate other kids how to prevent from getting AIDs. Like in Africa or in China.

R: Cool. We were talking about innovation just now. And I was reading a lot of reviews on In Search of Sunrise 5, and a lot of people were surprised by the CD; with the emphasis on vocals, but especially the way you structured the mix. Some people thought the tracks could've been put together in a different way... how do you choose your tracks?

T: It's very funny, nowadays, people. On the internet they can talk about the mix, about the way - they talk about how I should mix the CD. It's so weird to sometimes read stuff like that.

B: Do you read up on things regularly?

T: Well, not regularly, but I read sometimes. I like to read up on stuff like that because it's very interesting. Because they say 'the mix from track 1 to track 2' is horrible. And I'm listening to it, and I'm like, 'Well, yeah, it's maybe on the edge. But that's my way of mixing. I always mix on the edge, you know?

R: That's another big, thing: a lot of people say that you're a risky mixer. You take a lot of risks in your mixes, rather than making it smooth. Do you see yourself as a risky mixer?

T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in.

R: Do you do that for yourself as well? Because staying on the edge is more exciting than doing the same, smooth mix?

T: Yeah, I like to mix like that. And I make mistakes, you know... every night. Every night I play I make, like, three or four, five mistakes.

R: When you play six hours I think three or four mistakes are allowed.

T: [But] on those communities, if you make three, four, five mistakes, you're the worst mixer on earth.

R: But they've never done it themselves.

T: Yeah, well I remember this sentence: "Criticism only hurts when it's true." And that's why I can read whatever they write. It doesn't effect me at all. I know what I want.

R: Yeah, you're in such a prominent position, that everybody has something to say about you. And some people are, naturally, jealous. How do you deal with that jealousy?

T: Well, you need to be strong for yourself. You need to know exactly where you are. If people criticize me for the right reasons, then I appreciate that. And then, try to work on that.

R: Well, how do you judge what're the 'right reasons'?

T: Well, I know where I stand myself. But sometimes you just read stuff, and it's total bullshit. And then, you look at what kind of people write it. You know, somebody who's a dedicated fan of, say, Sasha. Of course he hates Tiesto! It's not his music, right. It's like me talking about, uh, Dolly Parton. (laughs) It doesn't make any sense. On the internet, you have to look at who writes it and for what reasons.

B: What're some critics or sites you really read up on? Can you give us any examples?

T: I try to read on some websites, like tranceaddict.com.

R: Yeah, I was reading that website today, actually. You're a very controversial figure on there.

T: Ahhh, good. It's good to be controversial. But most of the time, to be honest, if I'm on tranceaddict, I look at the reviews of the tracks. That's basically the only part I read there. And my own website because I think that the diehard Tiesto fans, they're writing on my website, as well. And the mixing, it was a big topic, I was checking out... what does this guy mean, 7 beats here. I wanna hear what he means. You know, maybe he's right, but that's just my style of mixing...

R: Take it or leave it.

T: Yeah, and if you listen to all my CDs, they have controversial mixes on there. Some people love it, some people hate it.One of the things I did get from the website was, a while ago, people were saying 'Oh, he is always so arrogant. He leaves right away from the gigs without signing autographs.' But most of the time, I can't do that because the security tells me, 'You have to go out'. They freak out if I go in front of the stage, they're like 'That's how riots start, people fighting'. But now I try to change that, do a few autographs on the side. So, that's an example that I try to do something about....

R: To a lot of people, you live a glamorous lifestyle. Fly all over the world, live in good hotels, be a VIP everywhere, etc. A lot of people want that, but you have it. What would you say to those people who want it so bad. Is it worth it, all the material things?

T: I'm not a very materialistic person, so I don't have a Ferrari or that kind of stuff. But what I do like about this lifestyle... every country you arrive in, they put you in the Presidential suite of a five-star hotel, give you the best food they can find, take you to the best sight seeing places. All that stuff, I love it. And that's definitely worth it. That's the only stuff I use. I still have the same car that I had three years ago. Audi A4, it's a good car.

B: I discussed the same topic with Ferry Corsten when he was here, how much does your success influence your music, your productions? How much do you allow it to? Or is it still like when you were an unknown DJ, trying to make it to the top?

T: Well, it's definitely changed a lot. When you start, everything is new and refreshing, like scoring a goal. But after you've scored 200 goals, then, it's hard to get the same feeling.

B: How do you deal with that? You try to keep it exciting it for yourself, I'm sure.

T: Well, yeah, I've been in a bit of a slump. You know, after the Olympics, my motivation has been less because I felt like I fell into a gap. I achieved everything I wanted, three years #1 in DJ mag, etc.

B: So then what?

T: Then you fall into that gap, and then you're like, what's next? And then you wait, and you think about it. But now, after L.A. I'm fully inspired again. I'm on the way back, in terms of creativity. And in June, I'm back in the studio. I really love DJing.

B: So, what happened during that gap, you kept doing your shows... was it on automatic pilot?

T: Yeah, some shows are on automatic pilot, because during some shows people expect you to play on automatic pilot. You do some gigs, they always expect you to play the hits. But the diehard fans from back in the days, they want to hear new, fresh music.

R: How do you try to please everyone?

T: That's in my nature. To try to please everyone, as a DJ. That's what's very hard for me... trying to find a balance.

B: How do you find your balance? How do you keep it creative?

T: I just focus on myself. If I just be myself and do what I feel then I can't go wrong. If I'm not happy, then how can I make other people happy?
http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24
  woensdag 19 april 2006 @ 16:25:48 #26
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37098805
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Hieronder een heel goed inteview met Tiësto, dit kee geen oppervlakkige bende:
[..]

http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24
"Audi A4, it's a good car. "
Kop op zeg Tijs.... knakworst
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37098928
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef jackson het volgende:

[..]

pi_37099315
Zeer interessant interview zeg! Vooral de stukken over z'n mixwerk (ableton, tranceaddict).
  woensdag 19 april 2006 @ 18:55:44 #29
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37103430
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef jackson het volgende:

[..]

ach niet iedereen heeft ouders met dure snelle auto's
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 19 april 2006 @ 19:33:21 #30
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37104689
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:55 schreef Xantra het volgende:

[..]

ach niet iedereen heeft ouders met dure snelle auto's
Nee, alle reden om dus zelf een extreem dikke bak te kopen. De tering wat zou ik een rij auto's hebben staan zeg.... Dat je gewoon een ton aan wegenbelasting per jaar betaald
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 19 april 2006 @ 20:19:58 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37106314
Dat Armin in de Asta van de 25e mei, zou je daarvoor de kaarten van te voren moeten kopen? Of kan aan de deur ook nog wel? Ik ga er misschien heen, maar we weten nog niet zeker of we gaan...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_37108029
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Armin in de Asta van de 25e mei, zou je daarvoor de kaarten van te voren moeten kopen? Of kan aan de deur ook nog wel? Ik ga er misschien heen, maar we weten nog niet zeker of we gaan...
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optie
  woensdag 19 april 2006 @ 21:59:25 #33
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37110050
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef hp22 het volgende:

[..]

Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optie
en is vaak goedkoper

koop de laatste tijd meer kaarten voor ajax dan voor feesten morgen play-offs

hoe Tijs over mixen praat, op het randje
  woensdag 19 april 2006 @ 22:30:45 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37111205
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef hp22 het volgende:

[..]

Okay, nu de tweede vraag. WAAAAAR kan ik die kaarten bestellen? Het lijkt erop dat het feest gecancelled is ofzo (ticketservice en asta.nl hebben niets meer staan op hun site)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_37113354
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Okay, nu de tweede vraag. WAAAAAR kan ik die kaarten bestellen? Het lijkt erop dat het feest gecancelled is ofzo (ticketservice en asta.nl hebben niets meer staan op hun site)
Tsja zou t niet weten, afwachten
  donderdag 20 april 2006 @ 11:05:44 #36
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37121340
Ik krijg net een telefoontje van DreamAway.... Ze heeft dat Diner met Armin gewonnen
Hoe tof voor haar
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37121453
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van DreamAway.... Ze heeft dat Diner met Armin gewonnen
Hoe tof voor haar
Oh jezus, nog serieus ook? !!!!! Gefeliciteerd meid! En wel die kritische vraag stellen over z'n platenkeuze onder het genot van een broodje kaas he
  donderdag 20 april 2006 @ 12:31:55 #38
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37123723
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef hp22 het volgende:

[..]

Oh jezus, nog serieus ook? !!!!! Gefeliciteerd meid! En wel die kritische vraag stellen over z'n platenkeuze onder het genot van een broodje kaas he
lijstje om mee te nemen :
-broodje kaas
-kaasplankje
-kaasschort
-kaasschaaf

hij vroeg nog: van wat voor eten hou je Danielle? chinees, Italiaans, Mcdonalds?

Ik had "kaas" moeten zeggen!!!!!

Ik kan t echt nog ff niet geloven, ik had vanochtend 1 smsje gestuurd! en die kwam nog te laat aan ook!
Kreeg eerst die Frank Daane aan de telefoon, die zei: ik heb n paar vraagjes voor je, je krijgt de administrator even aan de lijn!

"Hoi Danielle, wil je met me uit eten?"
afijn de rest is morgen tussen 7 en 10 (ik gok tussen 9 en 10) te horen op slam fm, ik klink iig verschrikkelijk, want ik kon t gewoon niet geloven!
Details volgen als ze gebeld hebben!
  donderdag 20 april 2006 @ 12:34:12 #39
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37123794
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef DreamAway het volgende:

Nee, maar jij vast wel met mij zei je toen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 12:51:30 #40
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37124259
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Nee, maar jij vast wel met mij zei je toen
dat was n mooie geweest zeg!!!
verdorrie!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 12:55:01 #41
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37124371
Ik stel voor dat iedereen in dit topic zijn beste maar vooral ook matigste vragen neerzet...
*popcorn pakt.... Game on!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 13:17:30 #42
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_37124981
TVP
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_37125129
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef DreamAway het volgende:

[..]

lijstje om mee te nemen :
-broodje kaas
-kaasplankje
-kaasschort
-kaasschaaf

hij vroeg nog: van wat voor eten hou je Danielle? chinees, Italiaans, Mcdonalds?

Ik had "kaas" moeten zeggen!!!!!

Ik kan t echt nog ff niet geloven, ik had vanochtend 1 smsje gestuurd! en die kwam nog te laat aan ook!
Kreeg eerst die Frank Daane aan de telefoon, die zei: ik heb n paar vraagjes voor je, je krijgt de administrator even aan de lijn!

afijn de rest is morgen tussen 7 en 10 (ik gok tussen 9 en 10) te horen op slam fm, ik klink iig verschrikkelijk, want ik kon t gewoon niet geloven!
Details volgen als ze gebeld hebben!
En dan een frietje pakken bij de febo , met kaassoufflé

Lachen zeg, jij verdient t wel

Vraag 1: Waarom moest je die graf katana plaat draaien op AO en er nog zelf zo op los gaan op dat podium midden in de zaal alsof t je eigen plaat was?
  donderdag 20 april 2006 @ 13:24:47 #44
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37125177
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef hp22 het volgende:

[..]

En dan een frietje pakken bij de febo

Lachen zeg, jij verdient t wel

Vraag 1: Waarom moest je die graf katana plaat draaien op AO en er nog zelf zo op los gaan op dat podium midden in de zaal alsof t je eigen plaat was?
Vraag 2: Waarom riep iedereen dat AO iets nieuws zou gaan worden? Tiesto has het kunstje al 2 keer gedaan en beter.

Armin: Pass, volgende vraag
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 13:27:04 #45
77130 star_gazer
pi_37125233
Weet iemand trouwens wanneer Nile - Isis uitkomt? Ik vind de cressida mix echt zwaar te gek
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_37125917
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef star_gazer het volgende:
TVP
Kwam jij niet toevallig uit Papendrecht?
  donderdag 20 april 2006 @ 14:01:11 #47
77130 star_gazer
pi_37126250
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef swopfile het volgende:

[..]

Kwam jij niet toevallig uit Papendrecht?
Heul toevallig wel ja
-
pi_37126345
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heul toevallig wel ja
In dat geval zie ik je natuurlijk de 29e op de boulevard in Dordt.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:08:43 #49
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37126486
Een etentje met Armin? Dat is vast met de stand-in Armin die ook al op de cover van ASOT 2006 stond.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:11:58 #50
77130 star_gazer
pi_37126602
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:04 schreef swopfile het volgende:

[..]

In dat geval zie ik je natuurlijk de 29e op de boulevard in Dordt.
Die kans is zeer aanwezig ja Op dancetour.nl kun je stemmen wie je wilt laten openen
-
  donderdag 20 april 2006 @ 14:16:55 #51
77130 star_gazer
pi_37126768
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef Trancelocator het volgende:
Een etentje met Armin? Dat is vast met de stand-in Armin die ook al op de cover van ASOT 2006 stond.
Die moet poepen mèn
-
  donderdag 20 april 2006 @ 14:21:50 #52
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37126931
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Die kans is zeer aanwezig ja Op dancetour.nl kun je stemmen wie je wilt laten openen
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluiten
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37127225
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluiten
Tom S & Beat zijn vooral zeer geschikt als achtergrondmuziek voor een Honig Soeper reclame.

Vind de setjes waar je op kunt stemmen trouwens allemaal een beetje vuig
Hoe heet trouwens nummer 2 uit de set van dj bart ook alweer?
  donderdag 20 april 2006 @ 14:34:29 #54
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37127355
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:

[..]

Tom S & Beat zijn vooral zeer geschikt als achtergrondmuziek voor een Honig Soeper reclame.
Zeg
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37127421
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik heb gestemd op Extrema solo
  donderdag 20 april 2006 @ 15:14:55 #56
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37128732
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:24 schreef jackson het volgende:

[..]
Armin: Pass, volgende vraag
Armin: geen commentaar.

dat wordt een gezellig etentje op deze manier jongens, nog meer briljante vragen?
  donderdag 20 april 2006 @ 15:23:04 #57
77130 star_gazer
pi_37128947
Zegguh Armin, hoe nodig moest je nou op die cover van ASOT2006?
-
pi_37129046
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef star_gazer het volgende:

Op zich wel een interessante vraag, of hij zelf tevreden is met die cover
  donderdag 20 april 2006 @ 15:31:38 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37129194
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef star_gazer het volgende:
Armin: Ik had net een vies stukje kaas op, dus ik keek wat moeilijk. Iedereen vond de foto mooi en ik heb zelf geen mening
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 16:05:33 #60
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37130255
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:14 schreef DreamAway het volgende:

[..]

dat wordt een gezellig etentje op deze manier jongens, nog meer briljante vragen?
waar blijft die nieuwe Perpetuous Dreamer, of die nog komt? enige wat ik wil weten eigenlijk...

en verder: zeg maar dat die de grote talenten uit de Betuwe in de gaten moet blijven houden
  donderdag 20 april 2006 @ 16:14:42 #61
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37130559
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef Xantra het volgende:
en verder: zeg maar dat die de grote talenten uit de Betuwe in de gaten moet blijven houden
Dat kan em nauwelijks ontgaan zijn zou je zeggen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 16:36:35 #62
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37131388
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:26 schreef hp22 het volgende:

[..]

Op zich wel een interessante vraag, of hij zelf tevreden is met die cover
ja denk dat ik die wel ga vragen!
Alleen nu nog kijken hoe ik het ga brengen....
  donderdag 20 april 2006 @ 16:39:12 #63
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37131509
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ja denk dat ik die wel ga vragen!
Alleen nu nog kijken hoe ik het ga brengen....
De vraag van star_gazer, niets meer aan veranderen.
  donderdag 20 april 2006 @ 16:39:26 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37131522
En al je "EE" platen meegeven aan DreamAway om ze te laten signeren.
Dus Tomaz... trek die kofer maar leeg met "EE"-platen of ander armada gerelateerd spul... Doe ik ook, inclusief alle coldharbour releases... God wat zou dat heerlijk matig zijn
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37131627
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
Dus Tomaz... trek die kofer maar leeg met "EE"-platen of ander armada gerelateerd spul... Doe ik ook, inclusief alle coldharbour releases... God wat zou dat heerlijk matig zijn
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet, al die kritische vragen straks, platen signeren van 20 man
  donderdag 20 april 2006 @ 16:42:22 #66
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37131631
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
idd heerlijk matig, mij laten sjouwen met koffers vol!
"Wat heb je allemaal bij?" Ehhhh...niiiiksss!

Ik ga em natuurlijk wel even een demo'tje meegeven
  donderdag 20 april 2006 @ 16:43:21 #67
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37131673
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef hp22 het volgende:

[..]

Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet
uiteraard
  donderdag 20 april 2006 @ 16:44:44 #68
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37131734
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef hp22 het volgende:

[..]

Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet, al die kritische vragen straks, platen signeren van 20 man
En als je ziet dan mijn halve koffer met Armada shit gevuld is dan is het wel huilen voor em. En dan Tomaz erbij en wat platen van Xantra... Te goed.
En aan de looooooopende band kritische vragen stellen jah, af en toe een compliment en dan weer volgas kritische vragen stellen.

Armin, die techtrance platen heh.... vind je die zelf eigenlijk wel goed?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 16:47:56 #69
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37131863
soms heb ik t idee dat t maar goed is dat ik gewonnen heb ipv 1 van jullie!
we shall see!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 16:51:45 #70
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37132028
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef DreamAway het volgende:
soms heb ik t idee dat t maar goed is dat ik gewonnen heb ipv 1 van jullie!
we shall see!!!
Jah... ik vind het juist wel jammer aan de ene kant. Niet dat ik er wil zitten want voel me bij dat soort dingen niet echt comfortabel denk ik. Beetje (heel erg) gedwongen allemaal. Maar stel dat je em gewoon eens ergens spreekt... zou em best wat dingen willen vragen. Over Armada enzo, hoe dat gegaan is zo'n beetje .

Ik had Xantra graag zijn armin plaatje op poster formaat aan Armin zien geven.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37132405
Gaaf dat je hebt gewonnen .

Hij moet in ieder geval super aardig zijn, dus dat zit wel goed.

Ik wil ook een etentje, maar dan met Tiesto, Armin en Ferry.
Tri State. Tri State. !
  donderdag 20 april 2006 @ 17:08:20 #72
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37132586
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef _Supreme het volgende:

Ik heb liever dat ze gewoon een keer een pilsje komen drinken
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 17:12:45 #73
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37132758
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef _Supreme het volgende:

Dan zullen ze eerder met elkaar in discussie gaan. Maar ja, dan zou je wel op de eerste rij zitten.
pi_37133241
Trouwens een erg interessant interview met onze Tijs, Ik denk dat het zeer moeilijk is om met je nr.1 reputatie aan alle wensen te kunnen voldoen, je moet toch weer telkens bij dat volk wat je voor je krijgt je hitjes draaien om ze tevreden te stellen (paupers ). Maarja, nu hij kassa is moet hij gewoon doen waar hij zin in heeft.
Tri State. Tri State. !
  donderdag 20 april 2006 @ 17:29:34 #75
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37133266
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Ik ga em natuurlijk wel even een demo'tje meegeven
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjes
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik had Xantra graag zijn armin plaatje op poster formaat aan Armin zien geven.
wat een idee
  donderdag 20 april 2006 @ 17:45:28 #76
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37133793
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Xantra het volgende:

[..]

ja eh.... geen tassen vol heh
Ik weet nog niet wanneer of waar, moet nog over worden gebeld enzo!
Ik mocht igg kiezen wat voor eten
pi_37134265
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef DreamAway het volgende:

Pannenkoeken in Buren
pi_37134807
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef hp22 het volgende:

[..]

Pannenkoeken in Buren
Met Mayo
  donderdag 20 april 2006 @ 18:51:30 #79
77130 star_gazer
pi_37135524
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ja eh.... geen tassen vol heh
Ik weet nog niet wanneer of waar, moet nog over worden gebeld enzo!
Neem iets dat hij ongelooflijk smerig vindt
-
  donderdag 20 april 2006 @ 19:01:05 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37135814
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef hp22 het volgende:

[..]

Pannenkoeken in Buren

Alleen als het pannenkoeken meisje eris dan
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 20:33:49 #81
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37138843
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:01 schreef jackson het volgende:

[..]

ik ben er toch?!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:50:50 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37139575
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik ben er toch?!
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daar
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 20 april 2006 @ 21:54:14 #83
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37142445
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef jackson het volgende:

[..]

ik bak ook pannenkoeken
pi_37144117
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:54 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik bak ook pannenkoeken
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?
pi_37144278
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:01 schreef jackson het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 20 april 2006 @ 22:48:40 #86
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37145021
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef hp22 het volgende:

[..]

Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?
the biatch
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:38:14 #87
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37149194
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef jackson het volgende:

[..]

wie? die kim uit Tiel is mooi
  vrijdag 21 april 2006 @ 02:27:48 #88
77130 star_gazer
pi_37150731
quote:
Now playing:
Selu Vibra - Divine
Lekkere euphoric plaat zeg
-
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:44:33 #89
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37151983
ben nu slamfm aan t luisteren, maar ze zijn nog steeds mensen aan het nomineren!! Nu snap ik er helemaal niks meer van, wat een corrupt zaakie zo zeg!
Ik ben nooit genomineerd geweest...ik vat t echt niet!!!

Owja ze zeggen trouwens dat het etentje volgende week donderdag om 7 uur is ...
pi_37153278
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:44 schreef DreamAway het volgende:
ben nu slamfm aan t luisteren, maar ze zijn nog steeds mensen aan het nomineren!! Nu snap ik er helemaal niks meer van, wat een corrupt zaakie zo zeg!
Ik ben nooit genomineerd geweest...ik vat t echt niet!!!

Owja ze zeggen trouwens dat het etentje volgende week donderdag om 7 uur is ...
Waarom verbaasd me dit niks zeg. En maar geld vangen voor die sms'jes !

7 uur? Ik zou Armin afbellen met de reden dat je GDJB moet luisteren
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:19 #91
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37155472
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef hp22 het volgende:

[..]

Shit... ik vergeet het elke keer
Of was het iets van Lotte ofzo.. nehh... nahja... boeiend ook. Ze is oke
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:32:52 #92
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37155486
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:02 schreef hp22 het volgende:

[..]

Waarom verbaasd me dit niks zeg. En maar geld vangen voor die sms'jes !

7 uur? Ik zou Armin afbellen met de reden dat je GDJB moet luisteren
Dat is echt ultiem omdat te zeggen jah....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:11:42 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37156752
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Xantra het volgende:
Je kan het beter naar zijn FTP uploaden
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37161281
Wat gaat deze reeks hard!
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:51:20 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37161324
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat gaat deze reeks hard!
Excuses voor het ongemak
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:43:38 #96
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37162810
hierbij de mp3 file van vanochtend!!!
Let niet op hoe ik klink...het is vreselijk...ik herken mezelf niet eens!!!

http://rapidshare.de/files/18549158/Dani_lle_op_SlamFm_.mp3.html

pi_37163671
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:

Ha, klassieker! Gefeliciteerd!
pi_37163694
quote:

Lache zeg

Flight 643 ook op de achtergrond in 't begin
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:42:16 #99
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37164646
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef hp22 het volgende:

[..]

Flight 643 ook op de achtergrond in 't begin
Woohoe!
pi_37165867
quote:
hehe, 1 brok enthousiasme aan die telefoon!

"Met jou??"
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:45:22 #101
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37166176
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:32 schreef Tomaz het volgende:

[..]

hehe, 1 brok enthousiasme aan die telefoon!

"Met jou??"
tsja... ik meende echt Fred de Administrator aan de telefoon te hebben

maar idd, ik was gewoon te geschokt om enthousiast te zijn, ik dacht dat t 1 grote grap was!
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:08:51 #102
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37199111
During queensnight, Friday April 28, there will be a new edition of the Armada Night in the Heineken Music Hall (Amsterdam).
This evening is also the official release party of Armin van Buurens’ new “A State Of Trance 2006” compilation which recently was released.
Besides a 4 hour set of Armin van Buuren, also Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O’Neil will spin the wheels.

Every visitor will also get a free mix CD with the Sounds of Armada!

hierbij de timetable:
22:00-23:30 Perry O’Neil
23:30-01:00 Matthew Dekay
01:00-05:00 Armin van Buuren
05:00-07:00 Markus Schulz
pi_37199799
Als ze Perry nou 4 uur hadden laten draaien was ik erbij
pi_37200817
Beter naar de Now & Wow!
  zondag 23 april 2006 @ 02:26:37 #105
77130 star_gazer
pi_37203084
Heeft iemand enig diee hoe die plaat op 80 minuten in TATW #104 heet? Hij staat op mijn info-bestand als unkown - unknown, maar misschien heeft iemand inmiddels meer informatie
-
  zondag 23 april 2006 @ 21:12:28 #106
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37226218
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:08 schreef DreamAway het volgende:
During queensnight, Friday April 28, there will be a new edition of the Armada Night in the Heineken Music Hall (Amsterdam).
This evening is also the official release party of Armin van Buurens’ new “A State Of Trance 2006” compilation which recently was released.
Besides a 4 hour set of Armin van Buuren, also Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O’Neil will spin the wheels.

Every visitor will also get a free mix CD with the Sounds of Armada!

hierbij de timetable:
22:00-23:30 Perry O’Neil
23:30-01:00 Matthew Dekay
01:00-05:00 Armin van Buuren
05:00-07:00 Markus Schulz
Voorspelbare Time Table eigenlijk. Beetje jammer voor Schulz dattie een hardere sound neer zal moeten zetten weer . Voor de rest is hemel op aarde van 22.00-01.00, hopelijk heeft armin zijn bagger thuis gelaten deze keer. Dan gaat het een extreem vette avond worden
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:13 schreef Tomaz het volgende:
Beter naar de Now & Wow!
Wat hij zegt....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 09:36:16 #107
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37236507
werkelijk bijna niemand hier is enthousiast
maar dat wisten we van tevoren

Veel plezier daar in Now&Wow iig!
  maandag 24 april 2006 @ 09:46:14 #108
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37236713
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef DreamAway het volgende:
werkelijk bijna niemand hier is enthousiast
maar dat wisten we van tevoren

Merk op:
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef jackson het volgende:
Voor de rest is hemel op aarde van 22.00-01.00, hopelijk heeft armin zijn bagger thuis gelaten deze keer. Dan gaat het een extreem vette avond worden
Neemt niet weg dat de meeste mensen Armin wel gezien hebben hier en terecht denk ik. Als je zoveel Armada feesten gezien heb en Armin altijd goed gevonden hebt dan kan je weinig anders dan hem nu minder vinden. Hij is gewoon een ander soort platen gaan draaien de laatste tijd wat een aantal mensen tegen staat. Daarbij zie ik de avond in de Now & Wow weer als iets nieuws, Armin kan je overal zien in tegenstelling tot de line-up in de N&W. Lekker wat namen die ik nog nooit gezien heb in een tent die ik niet ken .
De HMH is natuurlijk wel een top locatie maar daar ben ik met ISOS5 weer te vinden . Wat wel een super avond moet gaan worden weer gezien de andere HMH avonden met Tiesto .

Jij super veel plezier bij Armin & friends
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 09:57:52 #109
16743 hp22
Bagger.
pi_37236926
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Merk op:
[..]

Neemt niet weg dat de meeste mensen Armin wel gezien hebben hier en terecht denk ik. Als je zoveel Armada feesten gezien heb en Armin altijd goed gevonden hebt dan kan je weinig anders dan hem nu minder vinden. Hij is gewoon een ander soort platen gaan draaien de laatste tijd wat een aantal mensen tegen staat. Daarbij zie ik de avond in de Now & Wow weer als iets nieuws, Armin kan je overal zien in tegenstelling tot de line-up in de N&W. Lekker wat namen die ik nog nooit gezien heb in een tent die ik niet ken .
De HMH is natuurlijk wel een top locatie maar daar ben ik met ISOS5 weer te vinden . Wat wel een super avond moet gaan worden weer gezien de andere HMH avonden met Tiesto .

Jij super veel plezier bij Armin & friends
Ik ben het met jackson eens, Schulz moet dus gaan beuken omdat er vast heel wat tech-bagger voorbij gaat komen in de 4 uur van Armin. Ik krijg ook de indruk dat Markus wat steviger gaat draaien (al dan niet beinvloed door Armin?). Z'n set op TE was opzich wel lekker maar die Judge Jules stond vrij hard te knallen met als gevolg dat Schulz het geheel wat moest pitchen. Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
  maandag 24 april 2006 @ 10:00:39 #110
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37236981
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef hp22 het volgende:
Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
En als je dan zijn sets hoort in Miami enzo van schulz die laatst ook in GDJB kwamen. Dat waren sets uit een tour van em en dan zit je echt te juichen weer. De echte lekkere Schulz sound die hij dus niet laat horen in Nederland. Ik denk gewoon dat Schulz in Nederland steviger draait dan in de rest van de wereld.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 10:03:01 #111
16743 hp22
Bagger.
pi_37237025
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef jackson het volgende:

[..]

En als je dan zijn sets hoort in Miami enzo van schulz die laatst ook in GDJB kwamen. Dat waren sets uit een tour van em en dan zit je echt te juichen weer. De echte lekkere Schulz sound die hij dus niet laat horen in Nederland. Ik denk gewoon dat Schulz in Nederland steviger draait dan in de rest van de wereld.
Een set van hem niet zo lang na TE (weet niet meer waar) was bijna een exacte kopie van z'n TE set. Armin draaide ook die avond dus zou hij misshied gepushed worden door Armin? Ik zou Schulz wel weer eens willen horen op een feestje zonder Armin (iets voor de Poema misschien? )
  maandag 24 april 2006 @ 10:09:18 #112
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37237145
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:03 schreef hp22 het volgende:

[..]

Een set van hem niet zo lang na TE (weet niet meer waar) was bijna een exacte kopie van z'n TE set. Armin draaide ook die avond dus zou hij misshied gepushed worden door Armin? Ik zou Schulz wel weer eens willen horen op een feestje zonder Armin (iets voor de Poema misschien? )
Klopt ja! Ik vond zijn TE optreden behoorlijk veel lijken op die van de x-mas night in de Melkweg. Echt vrolijk word ik er allemaal niet van. Ik hoop me dan ook meer te vermaken in de Now & Wow. Persoonlijk kijk ik ook erg uit naar Tiesto en Sensation met daar tussenin een eigen feest weer in de Poema . Ben ook extreem benieuwd naar Ozgur Can weer in Mei .
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 10:09:20 #113
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37237147
geef Armin maar weer de schuld
  maandag 24 april 2006 @ 10:10:25 #114
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37237166
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:09 schreef DreamAway het volgende:
geef Armin maar weer de schuld
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt me .
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 10:14:50 #115
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37237265
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt me .
ja idd, als ik de kans krijg wil ik het graag met hemzelf even erover hebben! Maar ik denk dat we algauw uitkomen over hoe breed trance te omvatten is... wat ook nog in z'n newsletter stond een paar weken terug geloof ik...

Jullie hebben ook wel gelijk hoor, Markus heeft bijna geen keus na 4 uur Armin... maar op TE deed Markus t zelf
  maandag 24 april 2006 @ 10:15:52 #116
16743 hp22
Bagger.
pi_37237296
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, en nog voor het voorgerecht is opgediend alles afzeiken

En ja jackon, de feestagenda ziet er weer mooi uit! En niet te vergeten, Boedapest
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef DreamAway het volgende:

Jullie hebben ook wel gelijk hoor, Markus heeft bijna geen keus na 4 uur Armin... maar op TE deed Markus t zelf
Nou, hij werd na Jules geplaatst, een zet waarvan ik de logica nog altijd niet in zie
  maandag 24 april 2006 @ 10:18:48 #117
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37237364
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ja, en nog voor het voorgerecht is opgediend alles afzeiken
Dat is het verschil tussen jullie en ik, ik zeik niet zo snel af
Maar maak je niet druk, het zullen niet alleen maar hallehluhja's en lovende woorden zijn (amen.)
  maandag 24 april 2006 @ 10:18:58 #118
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37237368
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ja idd, als ik de kans krijg wil ik het graag met hemzelf even erover hebben! Maar ik denk dat we algauw uitkomen over hoe breed trance te omvatten is... wat ook nog in z'n newsletter stond een paar weken terug geloof ik...

Ach... je kan alles bespreken natuurlijk . Markus mixte gewoon door en moest gewoon harder draaien door de persoon voor hem... Dus ik weet niet wat je bedoelt met "hij doet het zelf" ?!

Budapest
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 10:21:53 #119
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37237455
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:18 schreef jackson het volgende:

[..]

Ach... je kan alles bespreken natuurlijk . Markus mixte gewoon door en moest gewoon harder draaien door de persoon voor hem... Dus ik weet niet wat je bedoelt met "hij doet het zelf" ?!
ja is waar...
was meer in de zin van 'hij is er zelf bij'...maar das logisch
ach...je hebt gelijk!!
  maandag 24 april 2006 @ 10:24:04 #120
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37237499
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ja is waar...
was meer in de zin van 'hij is er zelf bij'...maar das logisch
ach...je hebt gelijk!!
Hij is er ook zelf bij... maar dat is hij ook na Armin dus dat is een beetje te makkelijk om te zeggen. Verder gaat het niet om gelijk hebben maar het uiten van een mening denk ik. Of hoe iemand ergens tegenaan kijkt. Dat "ach je hebt gelijk" staat me nogal tegen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 10:26:27 #121
16743 hp22
Bagger.
pi_37237550
Gelukkig lijkt de tech-trance hype over z'n hoogtepunt heen en komt er weer meer 'klassieke' trance uit. Als Armin weer zo gaat draaien als 2 jaar terug ga ik weer graag naar z'n gigs
  maandag 24 april 2006 @ 10:28:18 #122
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37237592
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef hp22 het volgende:
Gelukkig lijkt de tech-trance hype over z'n hoogtepunt heen en komt er weer meer 'klassieke' trance uit. Als Armin weer zo gaat draaien als 2 jaar terug ga ik weer graag naar z'n gigs
Feit! De beste man behoort nogsteeds tot 1 van mijn favo DJ"s. Kan niet wachten totdat hij weer op de oude "rails" is beland....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 24 april 2006 @ 10:33:11 #123
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37237708
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef jackson het volgende:

[..]

Hij is er ook zelf bij... maar dat is hij ook na Armin dus dat is een beetje te makkelijk om te zeggen. Verder gaat het niet om gelijk hebben maar het uiten van een mening denk ik. Of hoe iemand ergens tegenaan kijkt. Dat "ach je hebt gelijk" staat me nogal tegen
excuses, zo bedoel ik het niet!
Was meer in de zin om terug te komen op mijn opmerking die uiteindelijk een beetje nergens over ging... niet om de discussie af te blazen,maar je hebt/had gewoon gelijk.
ik zal 'ach' niet meer gebruiken
  maandag 24 april 2006 @ 16:40:58 #124
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37248419
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef jackson het volgende:

[..]

Feit! De beste man behoort nogsteeds tot 1 van mijn favo DJ"s. Kan niet wachten totdat hij weer op de oude "rails" is beland....
het het eigenlijk nooit iets speciaals gevonden die Armin...

bij Tijs en Ferry heb ik wel echt het gevoel dat ze met unieks begonnen zijn en zich nog steeds verder ontwikkelen
pi_37253281
smurf heeft wel zin in de Armada Night en wat hoop ik dat hij draaid zoals hij 2 jaar terug draaide, dat zou echt top zijn Niet alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
  maandag 24 april 2006 @ 19:31:30 #126
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37253514
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
  maandag 24 april 2006 @ 19:50:27 #127
16743 hp22
Bagger.
pi_37254227
quote:
smurf heeft wel zin in de Armada Night en wat hoop ik dat hij draaid zoals hij 2 jaar terug draaide, dat zou echt top zijn Niet alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
Die kansen heb ik 'm al gegeven, waarvan TE voorlopig echt de laatste was
pi_37258168
Als Armin nou de mix CD van ASOT200 erin gooit. En dan net doet alsof-ie mixed, dan ben ik tevreden.
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:20:40 #129
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37270495
quote:
Sterk! Dan heb ik inderdaad wat gemist. Waarschijnlijk zal hij wel wat tunes van zijn ASOT 2006 album mixen, redelijk feest dacht ik zo als het cd1 betreft . Tis jammer dat jij bij voorbaat al een dikke avond mist in de Now & Wow natuurlijk en jij maar af moet wachten wat die gekke Armin gaat doen .
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als Armin nou de mix CD van ASOT200 erin gooit. En dan net doet alsof-ie mixed, dan ben ik tevreden.
Ja wie niet, heilige aflevering maar ben hem volgens mij kwijt .
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef hp22 het volgende:

[..]

Die kansen heb ik 'm al gegeven, waarvan TE voorlopig echt de laatste was
Ik had hem nog een kans tussendoor gegeven op de x-mas night in de Melkweg. Na heerlijke platen als who's wachting en so serene begon de ellende zeg . Op aanvraag van DreamAway draaide hij nog wel Love Theme Dusk maar toen stond ik al na te vloeken in de housezaal (die overigens goed te doen was )
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:03:49 #130
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37271523
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:20 schreef jackson het volgende:

Ik had hem nog een kans tussendoor gegeven op de x-mas night in de Melkweg. Na heerlijke platen als who's wachting en so serene begon de ellende zeg . Op aanvraag van DreamAway draaide hij nog wel Love Theme Dusk maar toen stond ik al na te vloeken in de housezaal (die overigens goed te doen was )
ja, weer heerlijk voorbarig

ik ga donderdag ook even een paar verzoekjes indienen...iemand nog verzoekjes die ik door kan geven? (1 per man graag en alleen de mensen die komen)

Ridgewalkers ft El - Find komt van mij
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:06:49 #131
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37271603
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:03 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ik ga donderdag ook even een paar verzoekjes indienen...iemand nog verzoekjes die ik door kan geven? (1 per man graag en alleen de mensen die komen)

Ridgewalkers ft El - Find komt van mij
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraan
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:07:58 #132
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37271623
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef Xantra het volgende:

[..]

Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraan
1 nummer per man, geen heel album
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:25:24 #133
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37272132
quote:
Ik ga geen bagger luisteren en wachten op een goeie plaat
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:26:32 #134
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37272160
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef Xantra het volgende:

[..]

Neem van mij aan dat je aan Armin niks mist de avond. De andere mannen kunnen de avond wel goedmaken. Enfin... Wij zullen heer Kleinenberg steunen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:14:14 #135
16743 hp22
Bagger.
pi_37275306
Hoorde vanochtend Sail op slam fm, en daarna: '... uit eten met Armin, Daniëlle die vorige week gewonnen heeft!"

dinsdag 25 april 2006 @ 12:46:19 #136
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37276253
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
Hoorde vanochtend Sail op slam fm, en daarna: '... uit eten met Armin, Daniëlle die vorige week gewonnen heeft!"

Opzich heeft die Armin wel geluk dattie niet de hele avond naar een rot-kop hoeft te gaan zitten kijken ofzo. Bedacht ik me net
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:52:49 #137
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37278246
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef hp22 het volgende:
Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
Now Playing: Markus Schulz - Coldharbour sessions 2004 CD1
pi_37279573
ik was de topic effe kwijt, maar ik heb em weer (tvp dus)
np: [mp3]·[cd rips]·[Fu_Man_Choo-Outlaw__Praha_Remix-256kbps-CD]·[8:08]
wat een vette track blijft dit zeg
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:40 #139
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37280803
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:

ja , maar dan moeten die janlullen daar wel terugbellen, t is verdorrie overmorgen al!!!
ik ga ze straks nog maar een keer bellen, aangezien ik al heel de dag zit te wachten
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:15:13 #140
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37280825
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Opzich heeft die Armin wel geluk dattie niet de hele avond naar een rot-kop hoeft te gaan zitten kijken ofzo. Bedacht ik me net
wat zeg je dat charmant
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:22:43 #141
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37281049
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef DreamAway het volgende:

[..]

wat zeg je dat charmant
Je kan dat ook met gevoel en liefde zeggen natuurlijk maar je snapt de strekking !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:25:46 #142
16743 hp22
Bagger.
pi_37281155
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef DreamAway het volgende:

[..]

wat zeg je dat charmant
>R&P

Maar Armin had het slechter kunnen treffen ja
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:59:33 #143
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37282202
Pwned door DreamAway... ze mag iemand meenemen en ik ben het niet . Hoe zuur... was toch zeer benieuwd naar een aantal dingen. Tevens had ik em wel wat leuke vragen weten te stellen. Ook ben ik geen fan-boy die de eerste 20min alleen maar zit te gapen naar Armin en het niet kan geloven. Zonde dit

Dit topic kan indd nu naar R&P
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:13:03 #144
16743 hp22
Bagger.
pi_37282615
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef jackson het volgende:
Pwned door DreamAway... ze mag iemand meenemen en ik ben het niet . Hoe zuur... was toch zeer benieuwd naar een aantal dingen. Tevens had ik em wel wat leuke vragen weten te stellen. Ook ben ik geen fan-boy die de eerste 20min alleen maar zit te gapen naar Armin en het niet kan geloven. Zonde dit

Dit topic kan indd nu naar R&P
pwned! Maar dat zou niet zo'n gezellig etentje worden gok ik
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:17:41 #145
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37282745
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef hp22 het volgende:

[..]

pwned! Maar dat zou niet zo'n gezellig etentje worden gok ik
Ben ik het niet mee eens . Ik denk dat ik prima weet wat ik wel en niet kan zeggen. Het zou juist hele interessante gesprekken kunnen opleveren

Uiteraard is de keuze prima te begrijpen van DreamAway
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:01:33 #146
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37284106
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens . Ik denk dat ik prima weet wat ik wel en niet kan zeggen. Het zou juist hele interessante gesprekken kunnen opleveren

Uiteraard is de keuze prima te begrijpen van DreamAway
zeg eh.... niet huilen heh
Ik zou Sonja hoe dan ook meenemen, want zij verdient dit ook dubbel en dwars, misschien nog wel meer dan ik! Tijdens kerst was haar verteld dat we backstage konden, maar toen konden er uiteindelijk maar 4 mensen mee, en helaas zat zij daar niet bij. Dus dit is min of meer een goedmakertje... en die kritische vragen stel ik wel, heb gewoon es een beetje vertrouwen in mij

btw: David Lewis eet ook gezellie mee
pi_37284236
vraag es effe aan hem of ie nog een kofferdrager nodig heeft naar 1 of andere exotisch land
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:07:30 #148
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37284309
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
vraag es effe aan hem of ie nog een kofferdrager nodig heeft naar 1 of andere exotisch land
goeie!!!

dan bied ik wel mezelf aan in bikini he...
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:08:36 #149
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37284341
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef DreamAway het volgende:

[..]

goeie!!!

Goedkoop zeg
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:10:46 #150
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37284419
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:01 schreef DreamAway het volgende:

[..]

zeg eh.... niet huilen heh
Ik zou Sonja hoe dan ook meenemen, want zij verdient dit ook dubbel en dwars, misschien nog wel meer dan ik! Tijdens kerst was haar verteld dat we backstage konden, maar toen konden er uiteindelijk maar 4 mensen mee, en helaas zat zij daar niet bij. Dus dit is min of meer een goedmakertje... en die kritische vragen stel ik wel, heb gewoon es een beetje vertrouwen in mij

btw: David Lewis eet ook gezellie mee
Het gaat niet om verdienen maar een gezellige avond met Armin... Wie verdiend zoiets nu wel en wie niet? Waar wil je dat op baseren dan ?
Enfin.... veel plezier
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37284426
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef DreamAway het volgende:

[..]

goeie!!!

ik had het eigenlijk over mij, 't zijn zware koffers hoor
en ik ga niet in bikini rondlopen.....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2006 @ 17:14:48 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37284557
ISOS 5 binne
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:16:00 #153
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37284601
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:

[..]

Het gaat niet om verdienen maar een gezellige avond met Armin... Wie verdiend zoiets nu wel en wie niet? Waar wil je dat op baseren dan ?
Enfin.... veel plezier
ja daar heb je ook gelijk in, maar ik vind dat Sonja het verdiend heeft...
Niet dat jij t niet verdiend hebt, maareeem.... Ik wil gewoon haar meenemen

Enfin We zullen er beide vast erg van genieten en er volgt uiteraard een verslag met de antwoord op al jullie brandende vragen
pi_37284660
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef borisz het volgende:
ISOS 5 binne
ja ik heb em ook net gekocht, gelijk effe omzetten naar mp3
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:19:38 #155
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37284742
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef DreamAway het volgende:

[..]

ja daar heb je ook gelijk in, maar ik vind dat Sonja het verdiend heeft...
Niet dat jij t niet verdiend hebt, maareeem.... Ik wil gewoon haar meenemen

Enfin We zullen er beide vast erg van genieten en er volgt uiteraard een verslag met de antwoord op al jullie brandende vragen
Tis ook niet bedoelt als verkapte huil posts dat ik niet mee mag want zo graag wil ik niet als Sonja ofzo denk ik.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:21:27 #156
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37284809
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef jackson het volgende:

[..]

Tis ook niet bedoelt als verkapte huil posts dat ik niet mee mag want zo graag wil ik niet als Sonja ofzo denk ik.
ik weet het
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:23:58 #157
77130 star_gazer
pi_37284896
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef borisz het volgende:
ISOS 5 binne
Dat was ie bij mij al een weekje of 2 De mix naar empty streets is echt dra-ma-tisch trouwens
-
pi_37286294
*ASOT 200 aan het luisteren*

Tri State. Tri State. !
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:36:45 #159
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37287055
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat was ie bij mij al een weekje of 2 De mix naar empty streets is echt dra-ma-tisch trouwens
Dat zei ik toen ookal jah dat ik het hoorde. Echt belachelijk hoe die plaat erin komt... zoooo slecht
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37287135
Heb me over laten halen om naar Armada Night te gaan vrijdag. Heb dus totaal geen verwachtingen en denk dat het wel een toffe avond wordt. Heb al tijdje geen trance feest meegemaakt. Maar DreamAway als je verzoeknummertjes door gaat geven, ik heb er nog wel 1:
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL remix)
Have fun iig met het etentje
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:24:36 #161
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37288617
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:38 schreef marciemarcs het volgende:

klassiekertje, ik ben zuinig op het vinyltje, superplaat
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:42:18 #162
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37296666
quote:
staat genoteerd
en bedankt he

btw: even spammen: http://www.asta.nl/pagina.asp?oid=21243
ik noem even de line-up :

Armin van Buuren
John Askew
Piet Bervoets – Rank 1
Jonas Steur
Menno de Jong
More names to be confirmed!
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:46:25 #163
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37296854
Sjon Askjoew nu ook bij TATW.......

Now playing: (Anjunabeats Radio - TATW with Above & Beyond LIVE) [00m00s | 128 kbps | 0,00 MB]
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:56:28 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37297229
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef DreamAway het volgende:

[..]

staat genoteerd
en bedankt he

btw: even spammen: http://www.asta.nl/pagina.asp?oid=21243
ik noem even de line-up :

Armin van Buuren
John Askew
Piet Bervoets – Rank 1
Jonas Steur
Menno de Jong
More names to be confirmed!
Ja, best lachen om heen te gaan overigens. Alhoewel het er wel naar druk zal zijn. Sol drinken in de Asta doet het altijd goed bij mij
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37298583
john askew
pvd kloon
pi_37301337

Tjuuu, wat een flyer of niet?! Wat een held die Supreme
  woensdag 26 april 2006 @ 08:35:55 #167
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37302869
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]

echt veel en veel beter dan de Playground flyer
pi_37303058
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:35 schreef Xantra het volgende:

[..]

echt veel en veel beter dan de Playground flyer
  woensdag 26 april 2006 @ 09:11:33 #169
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37303355
quote:
[afbeelding]

Man hou op zeg! Extreem dikke shit zoals ik al eerder meldde bij Tomaz & Supreme. Extreem vet design gewoon . Kan niet wachten totdat ik hem gedrukt zie
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 26 april 2006 @ 09:15:13 #170
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37303421
quote:
Heb me over laten halen om naar Armada Night te gaan vrijdag. Heb dus totaal geen verwachtingen en denk dat het wel een toffe avond wordt. Heb al tijdje geen trance feest meegemaakt. Maar DreamAway als je verzoeknummertjes door gaat geven, ik heb er nog wel 1:
*schrikt*
Zeker over laten halen door een mooie vrouw ? Veel plezier aldaar en ik hoor graag hoe je het vond aangezien ik me vaak goed kan vinden ik je mening.

Overigens voor alle mensen die denken flink in A'dam/utrecht/Leiden te gaan housuuhhh met de kont schudden, gewaagde danspassen tot uiting gaan brengen en what so ever; Het word 10 graden , waarschijnlijk wel droog .
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37303625
quote:

[..]

Andain - Beautiful Things
Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresden remix)
OceanLab - Satellite

Ik kan niet kiezen, maar als ik 1 van deze platen hoor ga ik huilen
pi_37303637
quote:
[afbeelding]

Ja fantastisch, supreme
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef jackson het volgende:

[..]

*schrikt*
Zeker over laten halen door een mooie vrouw ? Veel plezier aldaar en ik hoor graag hoe je het vond aangezien ik me vaak goed kan vinden ik je mening.

Overigens voor alle mensen die denken flink in A'dam/utrecht/Leiden te gaan housuuhhh met de kont schudden, gewaagde danspassen tot uiting gaan brengen en what so ever; Het word 10 graden , waarschijnlijk wel droog .
10 graden ! A'dam lijkt me op zich vet maar die drukke trein in..bleh (alhoewel het nu misschien wel mee zal vallen). Liever naar de ocean diva vrijdag of de asta zaterdag
  woensdag 26 april 2006 @ 09:32:10 #173
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37303712
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:28 schreef hp22 het volgende:
10 graden ! A'dam lijkt me op zich vet maar die drukke trein in..bleh (alhoewel het nu misschien wel mee zal vallen). Liever naar de ocean diva vrijdag of de asta zaterdag
Nou ik heb echt een ultieme grafweek achter de rug dus ik ga eerst schandalig veel drinken vrijdagavond in de Now & Wow. Ik heb er nu al zin in. Ik hoopte niet te hoeven werken zaterdag maar ik kom er niet onderuit denk ik dus overdag moet ik werken. Mocht ik na een schandalige avond ultiem veel pils hakken en een dagje werken nog fit zijn ben ik voor een Asta . Verder heb ik overdag geen plannen voor zaterdag dus behalve wat werken
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37303733
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Nou ik heb echt een ultieme grafweek achter de rug dus ik ga eerst schandalig veel drinken vrijdagavond in de Now & Wow. Ik heb er nu al zin in. Ik hoopte niet te hoeven werken zaterdag maar ik kom er niet onderuit denk ik dus overdag moet ik werken. Mocht ik na een schandalige avond ultiem veel pils hakken en een dagje werken nog fit zijn ben ik voor een Asta . Verder heb ik overdag geen plannen voor zaterdag dus behalve wat werken
Ja je laat t maar weten! Wat ik ga doen hang nog af van wat andere mensen
  woensdag 26 april 2006 @ 09:55:03 #175
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37304158
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:27 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Andain - Beautiful Things
Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresden remix)
OceanLab - Satellite

Ik kan niet kiezen, maar als ik 1 van deze platen hoor ga ik huilen
dan kies is wel voor je :
Oceanlab - Sattelite it is!!!
  woensdag 26 april 2006 @ 09:55:56 #176
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37304181
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef jackson het volgende:

[..]
heeeerlijk
als t idd maar droog blijft
  woensdag 26 april 2006 @ 09:56:04 #177
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37304183
Ik hoor 10 sec geleden dat er een slamFm team bij het etentjes is
En dat er opnamens gemaakt gaan worden
-edit-

[ Bericht 7% gewijzigd door jackson op 26-04-2006 10:01:19 (toch maar niet) ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37304243
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:55 schreef DreamAway het volgende:

[..]

dan kies ik wel voor je :
Oceanlab - Sattelite it is!!!
Dank
pi_37305079
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
-edit-
Hmm jammer, hopenlijk gaan ze zich er niet te veel mee bemoeien anders wordt het wel een onpersoonlijk etentje
  woensdag 26 april 2006 @ 11:17:59 #180
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37306162
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
-edit-

oh jeeee....
als ze na een kwartier weer weggaan, vind ik het best....
ik ben benieuwd....!
ik wil wel dat we ook gewoon n btje rustig kunnen praten ja...
  woensdag 26 april 2006 @ 11:22:19 #181
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37306303
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef DreamAway het volgende:

[..]

oh jeeee....
als ze na een kwartier weer weggaan, vind ik het best....
ik ben benieuwd....!
ik wil wel dat we ook gewoon n btje rustig kunnen praten ja...
Ik hoop voor je dat er niet continu mensen bijzitten enzo nee. Kan het me ook haast niet voorstellen maar toch, echt positief klinkt het niet .
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 26 april 2006 @ 19:25:20 #182
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37320151
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat er niet continu mensen bijzitten enzo nee. Kan het me ook haast niet voorstellen maar toch, echt positief klinkt het niet .
heb net telefoontje gehad van Armada music, het wordt een italiaan dicht in de buurt van Amsterdam Centraal, de naam zal ik maar niet noemen
Verder heb ik nog even gevraagd hoe dat zit met een heel team van slam fm en ze zeggen dat die er alleen in het begin eventjes bij zullen zijn! dus gelukkig!
En naast Armin gaat dus David Lewis mee, en nog iemand van Armada, ik weet niet of dat toevallig Maykel is, of iemand anders, maar ik vind het best zo!

Alle gegevens worden nog naar me gemaild, incl nummer contactpersoon voor morgenavond enzo!
Dus morgen tussen 7 en ??? denk even aan mij he
pi_37320433
Veel plezier!

*zet ASOT 155 maar weer is op
  woensdag 26 april 2006 @ 20:34:29 #184
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37322986
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Alle gegevens worden nog naar me gemaild, incl nummer contactpersoon voor morgenavond enzo!
Dus morgen tussen 7 en ??? denk even aan mij he
Armin zit morgenmiddag ook al bij Re:action bij TMF. Druk promodagje dus. .
pi_37323368
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef m-kay het volgende:

[..]

Armin zit morgenmiddag ook al bij Re:action bij TMF. Druk promodagje dus. .
Dat krijg je als je je inlaat met de commercie...
pi_37324445
tiesto zit morgen bij de wereld draait door
Iig een beter programma
  donderdag 27 april 2006 @ 02:09:38 #187
77130 star_gazer
pi_37333726
quote:
Now playing:
Syndica - Aria Epica.mp3
Lekker plaatje zeg
-
  donderdag 27 april 2006 @ 02:25:57 #188
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37333910
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef marciemarcs het volgende:
tiesto zit morgen bij de wereld draait door
Iig een beter programma
Gaaf, niet vergeten om te kijken.

Zaten ook Armin, Ferry en 100% Isis ooit niet in DWDD, of was dat een ander programma?
  donderdag 27 april 2006 @ 09:20:04 #189
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37335943
quote:
Op donderdag 27 april 2006 02:25 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Gaaf, niet vergeten om te kijken.

Zaten ook Armin, Ferry en 100% Isis ooit niet in DWDD, of was dat een ander programma?
Dat was hetzelfde programma toen ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 april 2006 @ 09:21:34 #190
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37335982
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Dat krijg je als je je inlaat met de commercie...
Ja, je shit laten sponsoren door TMF omdat je anders bang bent de tent niet vol te krijgen ofzo . Zou het eigenlijk vol zitten die HMH (main-zaal) morgen ?!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37345158
Daniëlle, veel plezier vanavond!
  donderdag 27 april 2006 @ 17:02:51 #192
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37349754
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef hp22 het volgende:
Daniëlle, veel plezier vanavond!
doe hem de groeten
  donderdag 27 april 2006 @ 17:10:58 #193
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37349997
Ik ga trouwens met 20 mensen italiaans eten in de buurt van A'dam Centraal.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37350653
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
Ik ga trouwens met 20 mensen italiaans eten in de buurt van A'dam Centraal.
! Hoe ernstig zou dat zijn zeg !
  donderdag 27 april 2006 @ 22:26:34 #195
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37360585
Tiesto bij DWDD was echt lachen, wie heeft dat nog meer gezien?
pi_37361215
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef Trancelocator het volgende:
Tiesto bij DWDD was echt lachen, wie heeft dat nog meer gezien?
Was idd leuk ja, het publiek ging flink los

Tijs oogde erg fris, die rust periode in LA heeft 'm duidelijk goed gedaan! *zin heeft in ISOS5 @ HMH
  donderdag 27 april 2006 @ 22:48:29 #197
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37361412
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef hp22 het volgende:

[..]

Was idd leuk ja, het publiek ging flink los

Tijs oogde erg fris, die rust periode in LA heeft 'm duidelijk goed gedaan! *zin heeft in ISOS5 @ HMH
Misschien dat Hiddink, Neeskens en Harm Edens nu ook een kaartje gaan proberen te bemachtigen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 april 2006 @ 01:21:34 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37365436
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, je shit laten sponsoren door TMF omdat je anders bang bent de tent niet vol te krijgen ofzo . Zou het eigenlijk vol zitten die HMH (main-zaal) morgen ?!
het is nog niet uitverkocht................
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:25:07 #199
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37368483
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 01:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het is nog niet uitverkocht................
Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nacht . Je mikt toch teveel op de liefhebbers, met uitzondering van Armin van Buuren dan. Ook de reden dat hij 4uur zal draaien denk.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:07:34 #200
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37369355
Intuition radio met het volgende commentaar:
"Attention: Menno de Jong is travelling for one month in South Africa.
During this time Paul Moelands will be filling in from him (Episode 68, 69, 70 & 71),
and providing you with the best possible tunage he can find!"

Holy, die menno doet goeie zaken zeg
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:11:40 #201
16743 hp22
Bagger.
pi_37369437
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
Intuition radio met het volgende commentaar:
"Attention: Menno de Jong is travelling for one month in South Africa.
During this time Paul Moelands will be filling in from him (Episode 68, 69, 70 & 71),
and providing you with the best possible tunage he can find!"

Holy, die menno doet goeie zaken zeg
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarije
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:12:51 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37369464
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:

[..]

Jah, ik hoorde zoiets jah. Erg cool
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37370262
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?
Ik wil nog wel weg deze zomer, en in Budapest ben ik nog nooit geweest, lijkt me best gaaf!

Ow en DreamAway, hoe was het gisteravond? Nog wat plaatjes aan kunnen vragen?
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:51:30 #204
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37370302
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat is ze vergeten. Tevens zijn bagger plaatkeuze is niet ter sprake gekomen
Verder was het super tof en ontspannen begreep ik
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37370755
Dat is mooi! (laatste )

En hoe zit het nou met Budapest?
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:11:43 #206
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37370870
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat is mooi! (laatste )

En hoe zit het nou met Budapest?
Ik ben vorig jaar niet geweest maar hoop dit jaar op een truck daar te draaien. Ik ga er niet van uit maar de kans is aanwezig. Ik ga er sowieso heen denk ik als er een leuke club mensen meegaat
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 april 2006 @ 11:15:05 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37370976
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:

[..]

Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nacht . Je mikt toch teveel op de liefhebbers, met uitzondering van Armin van Buuren dan. Ook de reden dat hij 4uur zal draaien denk.
denk inderdaad ook niet dat het uitverkocht zal zijn, maar de laatste Qontact was ook al niet meer uitverkocht (al was die line up ook een stuk minder). Maar van mij hoeft het ook niet bommetje vol te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:32:49 #208
16743 hp22
Bagger.
pi_37371460
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?
Ik wil nog wel weg deze zomer, en in Budapest ben ik nog nooit geweest, lijkt me best gaaf!

Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moor

MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
pi_37371831
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?
pi_37372048
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:

[..]

MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
*meldt!
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:58:15 #211
16743 hp22
Bagger.
pi_37372120
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?
Je moet t niet te letterlijk nemen hoor
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef Tomaz het volgende:

[..]

*meldt!
Tom!!
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:03:30 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37372264
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef Tomaz het volgende:

[..]

*meldt!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37374029
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
.
pi_37374590
Ik ben net 2 weekjes terug uit Ierland, en daar kan het dus wel een maand achter elkaar regenen. Omdat ik depri wordt van regen heb ik geen zin om tijdens zo'n feest en de dagen ervoor/daarna alleen maar regen te hebben vandaar

maar ik begrijp dus dat het daar wel is kan regenen, maar niet continu
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:26:34 #215
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_37375829
Envio - For You

Heerlijk nummer zeg! Ik hoop hem vanavond te horen (zit er wel in denk ik)
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:07:04 #217
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37375906
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Envio - For You

Heerlijk nummer zeg! Ik hoop hem vanavond te horen (zit er wel in denk ik)
Alles wat je verwacht dat er gespinned gaat worden komt voorbij. Armin gaat openen met dezelfde plaat als op cd1 van zijn "nieuwe Album" (ASOT2006) gok ik. Shipwrecked ofzo?! uit mijn hoofd
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:07:23 #218
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37377812
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:

[..]

klinkt stoer
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:11:05 #219
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37379845
zo mensen!!!

Het was super!!! In het begin was ik nog een beetje gespannen, maar t werd heel snel echt relaxt en interessant!

heb int engels ff verslagje gemaakt +foto's opt avb forum ,heb geen zin om dat helemaal int nederlands te gaan overtypen dus hier is de link:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=6007&p=7

Helaas ben ik idd vergeten de requests door te geven, ik baal er vreselijk van, maar ik ga t vanavond nog even op de een of andere manier proberen....
En over volgens jullie 'bagger platenkeuze' heb ik t ook niet meer gehad... De tijd ging supersnel, en ze moesten om 10 alweer weg omdat de parkeermeter was afgelopen... ik had zoiets: vul maar bij, ik wil nog een toetje jah! Maar dat mocht niet baten...
Er zijn verder wel erg interressante onderwerpen ter sprake gekomen, oa over illegale downloads, het slechte mixwerk van Tiësto , Asot, Armin only, muziekstijlen naast trance, demo's enzo....
Heb ook mijn demo af kunnen geven, hij was erg benieuwd...dus is wel tof!
En aant eind kregen we nog een armada tas met 7 cd's erin (die we allebei allemaal al hebben...maar toch super!)

al met al ben ik echt blij dat ik dit heb gewonnen, had t niet willen missen!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door DreamAway op 28-04-2006 16:27:29 ]
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:21:35 #220
16743 hp22
Bagger.
pi_37380189
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef DreamAway het volgende:
zo mensen!!!

Het was super!!! In het begin was ik nog een beetje gespannen, maar t werd heel snel echt relaxt en interessant!

heb int engels ff verslagje gemaakt +foto's opt avb forum ,heb geen zin om dat helemaal int nederlands te gaan overtypen dus hier is de link:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=6007&p=7

Helaas ben ik idd vergeten de requests door te geven, ik baal er vreselijk van, maar ik ga t vanavond nog even op de een of andere manier proberen....
En over volgens jullie 'bagger platenkeuze' heb ik t ook niet meer gehad... De tijd ging supersnel, en ze moesten om 10 alweer weg omdat de parkeermeter was afgelopen... ik had zoiets: vul maar bij, ik wil nog een toetje jah! Maar dat mocht niet baten...
Er zijn verder wel erg interressante onderwerpen ter sprake gekomen, oa over illegale downloads, het slechte mixwerk van Tiësto , Asot, Armin only, muziekstijlen naast trance, demo's enzo....
Heb ook mijn demo af kunnen geven, hij was erg benieuwd...dus is wel tof!

al met al ben ik echt blij dat ik dit heb gewonnen, had t niet willen missen!!!
Leuk hoor

Parkeermeter...wat een kutsmoes
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:33:26 #221
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37380617
Ik denk dat Armin wel 1 van de interessanste mensen is om mee te praten op dit gebied. Hij lijkt me relaxed en is niet achterlijk.

Klinkt ook super gaaf allemaal DA .

-edit-
Inderdaad... die parkeermeter is voorbedacht natuurlijk. Neemt niet weg dat je 2,5uur met de nummer 3 DJ ter wereld zit te babbelen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:34:29 #222
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37380653
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef jackson het volgende:

Klinkt ook super gaaf allemaal DA .
Zeg nou daan
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:34:56 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37380670
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Zeg nou daan
Daan
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:37:34 #224
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37380762
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Daan
goed zo

Mensen, vanaf veel plezier, waar je ook naartoe gaat!!!!
Mocht je me in de HMH zien, tik me even aan (niet slaan he), is altijd leuk!!
Te herkennen aan Armada shirtje en waarschijnlijk witte broek
pi_37383528
Hey DreamAway

Leuk verslag van je dinetje met Armin! Veel plezier allemaal vnavond in de HMH

Ohja trouwens dit is de eerste keer dat ik in dit topic post

Greetzz
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 april 2006 @ 18:05:40 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37383569
quote:
Beste klant,

Onlangs heeft u bij ons de cd ‘In Search Of Sunrise 5’ van DJ

Tiesto besteld.

De eerste 250 klanten zouden een gesigneerd exemplaar

ontvangen en u bent een van de gelukkigen! Aangezien u de

gewone cd reeds ontvangen heeft, zult u de gesigneerde hoes

in de loop van volgende week alsnog toegestuurd krijgen.

Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:22:45 #227
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37396025
THIS IS
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:19:56 #228
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37397020
this is gaar eindelijk slapen zo....

Armada night was top!
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:14:05 #229
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37403587
Zo even een verslagje dan maar. Allereerst was het een legendarische avond. Zelden zulke goeie feesten meegemaakt. Ik heb user Tomaz wel 30 keer aangekeken en dan werd er met de hoofdjes nee geschud om vervolgens weer helemaal los te gaan.

We kwamen even over 12 binnen in echt een extreem gave tent die de Now & Wow heet. De binnenkomst is echt heel apart maar het is dan ook een oude fabriek geweest (lijkt me). Ik weet niet eens wie er draaide bij binnenkomst maar volgens mij was het Sander Kleinenberg even die later afgelost werd door een andere knaap. Het leuke is dat het mij op dit soort avonden niet kan schelen wie er achter de decks staat als het maar goed is. Nou, dat was het! Een heerlijke opwarmende sound knalde er door de speakers die al op een lekker volume stonden. Onder het genot van de nodige pils en het feit dat Katja Schuurman achter ons stond opweg naar Pete Tong. Ja je leest het goed... Katja en Pete in 1 ruimte , met mij.... ik ben namelijk ook tof!

Ik denk dat Pete voor mij de man van de avond was. Met zijn behoorlijk "alles kapot" sound maar vooral extreem dikke plaatkeuze. De tent ging ook goed los. Tegelijk draaide Tom Novy maar die was niet blij met het publiek volgens mij, waarop ik dacht: Welk Publiek . Inderdaad.... dat stond er niet omdat iedereen al in de zaal bij Pete stond omdat Sander zo zou gaan beginnen. Tom liet het zware werk (instarten van platen) over aan iemand anders... geen idee wie maar een knaapje dat hij bij em had. Erg apart

Het was lekker gevuld in de zaal van Sander en toen kwam Don Diablo binnen. Volgens mij schrok de beste man van het geen publiek staan in "zijn zaal" want hij stond erg te klagen vooraf geloof ik. Echter zagen mensen em al staan en kwamen voordat Don begon al in de 2e zaal staan waar hij zou gaan beginnen. Mijn god wat was Don vet bezig, werkelijk waar alles!! kapot!!! 2-3 toegiften gaf de beste man en draaide subliem! Geluid stond op behoorlijk niveau wat ik nu nog merk.
Een clubje vrienden waaronder een paar echt goeie vrienden maakte voor mij de avond af. Op de terugweg zegt user Tomaz: "Echt weer jaren geleden dat ik zo'n ervaring heb gehad"
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37403693
Klinkt erg vet jackson! Had Pete Tong wel willen zien, volgende keer ben ik erbij
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:24:03 #231
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37411401
Om 21.00 uur Tiesto bij de 538 Koninginnedag in Amsterdam. Te volgen via deze stream: http://stream.garnierprojects.com/cross02
pi_37411723
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
Op de terugweg zegt user Tomaz: "Echt weer jaren geleden dat ik zo'n ervaring heb gehad"
De tering! Ik weet niet wat te zeggen, ben zo blij dat ik weer zo'n ervaring mocht hebben! Eindelijk een stukje vernieuwing! Now & Wow, waarom komen we daar niet al jaren? Gaan we zeker vaker doen! Wat een tent! En deze avond was werkelijk waar incredible

Opwarmen met Kleinenberg, Pete Tong met een grandioze set, Katja Schuurman die me aanraakte toen ze achter ons langs door de zaal liep , superpubliek, hels geluid en nog veel meer pluspunten!

Maar het hoogtepunt voor mij was toch wel Don Diablo!

Om iets voor half 5 kwam hij binnen en keek erg moeilijk de lege zaal in. Tom Novy, die op dat moment nog bezig was, hoef ik nooit meer te zien, wat een prutser. Vanaf z'n eerste plaat keek ie ongeinteresseerd de zaal in, heeft ie niks fatsoenlijks gemixt, liep regelmatig van z'n booth weg om de andere zaal te checken en liet op 't laatst z'n meegenomen knaapje maar doorstarten. Echt een lul met vingers! Beetje jammer dus voor Donny die waarschijnlijk een volle zaal met enthousiast publiek verwachtte. Na een minuut of tien moeilijk kijken en wat handgebaren van z'n management hier en daar liep mr. Diablo richting de booth. Het knaapje aldaar startte nog maar een plaatje door, maar de Don gaf daar na niet meer dan een minuut een resoluut einde aan, gaf Novy en die knaap een minzaam handje en een weinig goedkeurende blik en keek ons (het enige publiek) aan.
Toen hij naar me knikte en lachte wist ik 't: de zaal staat binnen no time weer op z'n kop! En jawel, binnen een half uur stonden er weer 200 man compleet uit hun dak te gaan! Non-stop heb ik genoten, Donny is God wat betreft Alles Kapot. Werkelijk waar alles ging kapot, vooral tijdens z'n toegift was ik even bang dat we met z'n allen door 't podium zouden zakken.
Hot cue-en, samplen, scratchen, niets was te gek! En op 't laatst kwam ie nog even met ons op 't podium meeknallen! Tot 6.15, toen was 't einde toch echt daar. Wat is deze man bij mij gestegen in waarde zeg!

Wat heerlijk dat ik na ruim 100 grote evenementen nog steeds kan zeggen dat ik een van de mooiste avonden in m'n uitgaanscarriere heb beleefd!
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:39:13 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37413601
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Tomaz het volgende:
- puik verhaal -
Ik heb ook geen moment gedacht toen ik binnen was aan het iets missen aan de HMH. Ik begreep van onder andere daan dat ik ook weinig gemist heb. Uiteraard begon Perry extreem goed gevolgd door Matthew dekay die super goed geweest moest zijn . Armin startte met de plaat die ik een aantal dagen geleden al voorspeld had , de pauper . Verder begreep ik dat het een aantal keren richting tech-trance ging maar niet te lang. Hij is de opbouw dus ook nog een beetje kwijt helaas . Schulz draaide aardig stevig weer met de gebruikelijke platen die hij overal spinned. Nee, ik heb niet het gevoel dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.
quote:
Wat heerlijk dat ik na ruim 100 grote evenementen nog steeds kan zeggen dat ik een van de mooiste avonden in m'n uitgaanscarriere heb beleefd!
Iets minder voor mij denk(qua feesten gehad) ik maar zeker hetzelfde gevoel

[ Bericht 2% gewijzigd door jackson op 29-04-2006 21:52:14 (hoeren typo's) ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:59:48 #234
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37414128
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:39 schreef jackson het volgende:
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.
Zeker niet. Armin was schandalig slecht

Wat draaide Don trouwens? Hij doet tegenwoordig van alles en nog wat maar ik heb geen idee wat ie allemaal voor muziek in zijn sets stopt.
pi_37414755
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Dat was dus ook de reden dat ik niet geweest ben, had geen zin om me 4 uur te staan ergeren
pi_37415214
Tiesto @ Radio 538 Queensday Stage - Amsterdam 29-04-06

01. Grooveyard - Mary Go Wild (Unknown Remix)
02. Super8 Vs. Tab - Helsinki Scorchin'
03. Fonzerelli - Moonlight Party
04. Tiesto - Lethal Industry (2006 Edit)
05. E-Craig - First Time (212 Mix)
06. Jochen Miller - Chromatic
07. Grooveyard - Mary Go Wild (Krzysztof Choclow Remix)
08. ID
09. John O'Callaghan & Brian Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix?)
10. Tiesto - Flight 643

Die remix van Restricted Motion !!!! zeker top 3 2006

Download natuurlijk op astateoftrance.be
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:06:24 #237
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37415844
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Wat draaide Don trouwens? Hij doet tegenwoordig van alles en nog wat maar ik heb geen idee wat ie allemaal voor muziek in zijn sets stopt.
Dit was te verwachten ja.... Vandaar dat ik dus een andere keuze heb gemaakt, en wat voor 1 .

Don draait jah... hoe zeg je dat. De wat hardere house zeg maar, dus geen funky/latin house maar lekker het stevige werk. Wij noemen het altijd "alles kapot house". De steve Angello sound/producties... Eric Prydz dat soort namen schieten me te boven als ik er over nadenk.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 02:00:14 #238
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37419037
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide

zondag 30 april 2006 @ 04:25:02 #239
16743 hp22
Bagger.
pi_37420115
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide

Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TE
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 april 2006 @ 05:04:25 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37420211
Don Diablo is sowieso een held, mag toch hopen dat dat niet jullie eerste set van Don was?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 30 april 2006 @ 12:20:34 #241
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37422984
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Tomaz het volgende:

[..]
Wat is deze man bij mij gestegen in waarde zeg!
2 jaar geleden had ik hem op 4 gezet in de top5 DJ MAG

die goser kan gewoon zo goed draaien en is een held in de Now & Wow

verder is in de now ander publiek (normale avonden), veel R&B mensen enzo, maar schijnt wel heel vaak heel gaaf te zijn

ben gister op het Waterlooplein geweest, wat een feest, Sebastien Leger draaide super, daarna kregen we te horen dat Sasha ziek was en dus niet draaide (hoe moest zich savonds beter voelen voor Panama dus was aan het rusten, kutzooi! Toen nog een andere dj gehoord, geen idee wie dat was, was ook super, toen wilde de mensen met wie ik was wat rond gaan lopen en daardoor heb ik Eric Prydz moeten missen Als afsluiting Tiësto nog ff bekeken, maja dat was proppen in een set van 50 min, dus dat was weinig aan en sloeg nergens op.

Toch was het gezellig en het had toch wel wat, dat koninginnedag in Amsterdam, maar de volgende keer blijf ik op 1 plein staan en dan blijf ik daar, want dat lopen ga je kapot aan...
  zondag 30 april 2006 @ 12:44:32 #242
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37423562
quote:
Op zondag 30 april 2006 05:04 schreef rubbereend het volgende:
Don Diablo is sowieso een held, mag toch hopen dat dat niet jullie eerste set van Don was?
Zeker niet. Heb em ik denk 2 jaar geleden gezien op Innercity . Dat was helemaal top toen ook

-edit- het was 2003 zie ik nu net, op innercity
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:

Die spinde hij zowel op TE als op de X-masnight meen ik. Vette plaat maar weinig nieuws onder de zon als hij em altijd uit zijn koffer vist.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37424476
Ben het er niet mee eens dat Armin schandalig slecht was op Armada Night. In tegenstelling tot de Armada X-mas night (waar ie op een kwartiertje na stond te draaien als een krant) vond ik hem nu best goed eigenlijk. Opening was zoals verwacht, maar daarna volgde weer lekkere melodieuze trancy tracks (veel nieuwe als je ASOT een tijdje niet hebt gevolgd ), met een uurtje voor het einde wat hardere nummers en een zeer ok afsluitend half uur (alleen waarom afsluiten met Treasure Tracking down, zo'n knaller is dat niet ).

Matthew Dekay en Markus Schulz vond ik trouwens ook zeer vet; Schulz knalde er wel een hoop hitjes tegenaan maar wel de juiste.

Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
Zal de eerste zijn om te erkennen dat ie een tijd inspiratieloos heeft gedraaid, maar als ie het dan weer een keertje goed doet mag dat ook best gezegd worden.

oh en Fire & Ice - Lost Emotions (Brian Kearney Remix) is een fijne, cheesy knaller trouwens
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zondag 30 april 2006 @ 13:30:01 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37424696
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:
Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote. Daar komt bij dat Armin rustig na een tech-trancer er een prog-trancer uit de hoed weet te toveren. Allemaal prima maar wees dan eerlijk en zeg dat dat slecht is. Ik heb me goed vermaakt met een snoeiharde Airbase in de Asta 13 maart . k kan et wel hebben hoor aan het einde van de avond !

Overigens heb ik niets tegen mensen die Armin nogsteeds goed vinden ofzo hoor. Alleen denk ik dat zijn opbouw en plaatkeuze super matig is. Ik zal niet over vroeger beginnen . Doe mij maar lekker ASOT in de auto en steeds het laatste halve uur skippen....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 13:48:06 #245
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37425182
De Armada Night vond ik heerlijk! (zoals verwacht ) Om kwart over 10 stond ik binnen en Perry draaide errug lekker! Lekker meeblehren met Your Loving Arms en om 10 voor 11 werd er nog een plaat gedraaid waar ik de naam van moet weten! Geweldig nummer! Ik wist niet dat je zo los kon gaan op zulke muziek
Na Perry kwam dhr. Dekay. Een heerlijke set met onbekende platen (voor mij) maar het knalde heerlijk. Ik kwam marciemarcs tegen en volgens mij had hij het ook goed naar zijn zin Het volume stond toen al op respectabel niveau
Om 1 uur was het de beurt aan Armin. De beste man opende zoals verwacht met Shipwrecked, gevolgd door White Sand. Tot een uurtje of 3 was het goed te doen voor de tranceliefhebbers, maar daarna kwam er anderhalf uur geluid uit de speakers dat ik op dat moment nog niet echt wilde hebben. Ik ging wat eten/drinken/mensen kijken etc. Om half 5 werden de platen weer iets beter en toen kwamen de bekende hitjes voorbij. Air For Life, Sail, Traking Treasure Down dat soort dingen.
Nu was het de beurd aan Markus om de avond af te sluiten. Hij opende met een heerlijke remix van Your Loving Arms en ik stond het eerste half uur zo geweldig te spacen. Ik weet niet welke platen er allemaal voorbij kwamen, maar ik weet wel dat Simon & Shaker - Zero nog langs kwam. Wat een za-lug nummer is dat!
Om kwart voor 7 ging ik er vandoor, ik had nog een redelijke reis voor de boeg namelijk. Het was 11 uur en ik kwam thuis aan. De rest van de dag heb ik weinig gedaan, behalve releaxed op een terrasje gezeten
Conclusie: Het was een heerlijke avond met geweldig publiek en superveel goeie platen. Op anderhalf uur 'gebeuk' van Armin na had ik deze avond nooit willen missen!
  zondag 30 april 2006 @ 13:54:22 #246
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37425350
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote.
*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internet
  zondag 30 april 2006 @ 13:57:54 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37425417
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internet
Goed verslag! Precies zoals verwacht inderdaad de avond. Voor mij een erg hoog "been there done that" gevoel erbij. Als je een avond al uit kan tekenen is het natuurlijk nooit echt spannend maar wel wat je er van verwacht had . Ik zei ookal tegen mensen gewoon gaan eten als Armin lomp doet, dan heb je de buik ook weer lekker vol als Schulz gaat beginnen . Klinkt als een fijne avond HMH

Wat betreft de setjes verwacht ik niet dat deze vrij zullen komen maar ik weet het niet zeker
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 14:02:53 #248
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37425535
quote:
Op zondag 30 april 2006 04:25 schreef hp22 het volgende:

[..]

Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TE
Ja ik ben absoluut niet meer op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de trance dus voor mij maakte dat allemaal even niet uit
  zondag 30 april 2006 @ 14:05:00 #249
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37425590
Ik hoop van wel, vooral die van Perry en Matthew!
Als je al meer van deze feestjes hebt gehad snap ik wel dat je niet meer gaat. Voor mij was dit de eerste keer in de HMH en ik had TE gemist, daarom ben ik hier heen gegaan Volgende feest wordt Tiesto, daar heb ik nou ook al ontzettend veel zin in!
  zondag 30 april 2006 @ 14:11:13 #250
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_37425748
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Wat betreft de setjes verwacht ik niet dat deze vrij zullen komen maar ik weet het niet zeker
TT? Ik heb laatst van iemand een account gekregen
  zondag 30 april 2006 @ 14:14:10 #251
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37425807
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef DreamAway het volgende:
het slechte mixwerk van Tiësto ,
Heb ik wat gemist?

Zijn mixes zijn nooit bijzonder maar ook nooit slecht. Gewoon degelijk.
  zondag 30 april 2006 @ 14:27:46 #252
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37426122
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:05 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik hoop van wel, vooral die van Perry en Matthew!
Als je al meer van deze feestjes hebt gehad snap ik wel dat je niet meer gaat. Voor mij was dit de eerste keer in de HMH en ik had TE gemist, daarom ben ik hier heen gegaan Volgende feest wordt Tiesto, daar heb ik nou ook al ontzettend veel zin in!
Tiesto @ HMH zijn de beste feesten van het jaar . Geloof me
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 14:29:11 #253
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37426155
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?

als je een mixcd afleverd moet het gewoon meer dan goed zijn, maar da's mijn mening...
je mag toch wel wat verwachten van de nr 2 vd wereld dacht ik zo!
  zondag 30 april 2006 @ 14:29:23 #254
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37426158
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?

Zijn nieuwe cd is met vlagen wel leuk gemixed maar soms ook behoorlijk minder. Armin doet alles in Ableton dus die moet niet janken over een live gemixte cd door Tiesto. Verder denk ik wel dat Armin live wat beter mixt dan Tiesto
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 14:30:56 #255
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37426188
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:29 schreef DreamAway het volgende:
Hij bewees gister in die 50min dan ook een stuk beter te zijn dan de rest van de wereld. Lekker mixwerk maar helaas een te korte set om echt goed voor de dag te komen. Buiten zijn eigen hitjes om hele goeie platen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 14:43:49 #256
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37426467
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:29 schreef jackson het volgende:

[..]

Zijn nieuwe cd is met vlagen wel leuk gemixed maar soms ook behoorlijk minder. Armin doet alles in Ableton dus die moet niet janken over een live gemixte cd door Tiesto. Verder denk ik wel dat Armin live wat beter mixt dan Tiesto
Oooja dat is waar ook, die nieuwe cd was nogal slecht gemixt. Ik dacht dat het over zijn sets ging.

Ik vind niet dat je het kan maken dat een dure cd niet mooi gemixt is. Desnoods probeer je het 100x achter elkaar (als je het dan per se live wilt doen), als ik een mix cd koop moet hij gewoon strak gemixt zijn. Anders is het zijn geld niet waard, onderbrekingen van de flow van een set halen het geheel zwaar onderuit. Dan kun je beter geen mix maken (ok, zo slecht zal het ook wel niet zijn ).
  zondag 30 april 2006 @ 14:47:04 #257
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37426537
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:29 schreef DreamAway het volgende:

[..]

als je een mixcd afleverd moet het gewoon meer dan goed zijn, maar da's mijn mening...
DJ Mag lijstjes zijn volledig nietszeggend. Dat terzijde, vind ik dat je als artiest de verantwoordelijkheid hebt om kwaliteit af te leveren. Zeker aangezien Tiesto het allemaal wel kan, als hij het dan niet doet getuigt dat toch van luiheid oid van zijn kant. Twintig euro vragen voor een afgeraffelde mix is afzetterij, echt geen stijl
  zondag 30 april 2006 @ 15:23:22 #258
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37427343
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:

Zal de eerste zijn om te erkennen dat ie een tijd inspiratieloos heeft gedraaid, maar als ie het dan weer een keertje goed doet mag dat ook best gezegd worden.
Dat idee heb ik ook idd... verder niks mis mee, maar Armin draait in mijn mening alles behalve bagger... hij draait nu in een wat andere stijl, je kunt hem niet meer vergelijken met vroeger(alhoewel ik daar zelf ook weinig van kan zeggen, maar ik heb wel wat sets van vroeger van em), maar in die stijl kan ik me ook erg goed vinden!
Denk dat t enige wat je kunt doen je erbij neerleggen, en niet meer verwachten dat hij zoals vroeger gaat draaien...hoe mooi t ook was, hoezeer je em zo ook wilt zien!
Iedereen kan van stijl veranderen, trance is breed en ik vind niet dat je iemand of je stijl in een hokje moet stoppen! Ik ben het er ook absoluut niet mee eens dat hij een tijd 'inspiratieloos' heeft gedraaid, hij heeft mindere sets gehad, maar het laatste wat ik ervan zou zeggen is dat hij t inspiratieloos doet!

Deze Armada night was super! Allereerst petje af voor de HMH, het is idd een super locatie! Lekker ruimtelijk en overzichtelijk, de aankleding vond ik erg goed geslaagd met het 'worldtour thema' (wat ik overigens donderdag al van Armin had gehoord ) en de animaties waren ronduit geweldig!! (*denkt aan willem-alexander & maxima die meeswingen, Beatrix, blokjes kaas met vlaggetjes erin klompen, en verder superkunstige mooie dingen -die verder niks met Holland te maken hadden - Dit soort dingen voegen (voor mij iig) een hoop toe!
We waren kwart over 10 aanwezig, perry was al erg goed bezig, het was nog niet erg druk...maar t stroomde snel vol!
enigste plaat die ik me kan herinneren is Yilmaz Altanhan- Eighties -en ik maar wachten tot "I was a ghost before you come" erin kwam (voor mij zijn die 2 platen zo'n btje onlosmakelijk verbonden)
En ook nog een nummer, dat ik errrrrg graag will hebben "I'm gonna let you" is de tekst, verder kan ik er weinig meer van zeggen...maar als iemand weet welke t is: tell me!
Matthew Dekay was ook erg lekker, maar vond ik wel een beetje harder draaien dan ik had verwacht eigenlijk!
Armin's opener was al voorspelt door monsieur Jackson, het zat er ook al in natuurlijk, maar ik vond Shipwrecked een super mooie opening! Gevolgd door Sunlounger- white sand ook heeeeeeerlijk! Denk dat ik zo'n 90% van de platen kende (op de meeste namen na dan, ben daar slecht in) van de ASOT's en andere dingen! Echt een supermooi moment was toen Basic Perspective - Small step on the other side werd gedraaid.... kreeg gewoon tranen in mn ogen... super!
Verdere highlights: Mr Sam ft Kirsty - Insight , Nic Chagall - Monday Bar, Mark Otten - So serene, Leama&Moor - Everything matters (ook door perry gespinned volgens mij), KvA- Walk down, AvB - Control freak (SvD remix) Racoon - love you more (avb remix), Arksun - Arisen, Re:Locate - Rogue enz enz... (zodra ik de tracklist heb zet ik em hier ff neer)
Ik vond t heerlijk!
Armin heeft nog n paar keer gezwaaid en gelachen naar ons (niet dat t daarom gaat, maar toch) dus was erg leuk!!!
Markus vond ik deze keer eigenlijk een beetje tegenvallen.... hij moest idd wat harder draaien, dat deed ie ook best goed...maar toen ik die voorspelbare platen weer hoorde... blehhh....
Lijkt alsof die man stil blijft staan en niet verder ontwikkeld of met iets nieuws kan komen, terwijl zijn radioshow dat wel doet....
Beetje jammer dus. Ik wilde perse de laatste plaat horen, dus we zijn kwart over 7 op weg naar huis gegaan.

Na een paar korte uurtjes slapen en wat opfrissing kreeg ik nog een telefoontje van slam fm hoe het etentje was! Was erg leuk... helaas werd Armin onterecht afgerekend op zijn tafelmanieren door mij (hij was die carpaccio dan ook echt naar binnen aan het stauwen maar zo erg was t ook weer niet)! dus nog even opgenomen op cassette bandje, wat gegeten toen weer op weg naar Leiden!
Ik wist niet wat ik van ik moest verwachten, maar ik vond t erg tof! Wel veel en veel te druk, vooral in het begin (we waren er rond half 6) bij Erick E, die overigens goed bezig was! en we hadden net op Centraal drinken gekocht dat we bij de ingang meteen weer konden inleveren de lullen!
Maargoed...was te verwachten!
Na Armin's opkomst werd t nog drukker, ik stond pal vooraan en wilde mn plekje niet opgeven, maar erg comfortabel was t niet... Het publiek ging wel meteen los (op die enge meneer die 2 uur stilstaand en al gapend naast me stond na dan ) en t was een erg lekkere set! Veel herkenbare nummers, maar dat is te verwachten bij dit soort feestjes.
hier ff tracklistje:
Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)
Armin van Buuren - Who's Watching Remy vs Roland Klinkenberg Remix)
David Amo & Julio Navas - Electronic Electro (Original Mix)
Who Is Who - Not So Dirty
Mark Otten - So Serene (Menno de Jong Fierce Dub)
Arctic Quest - Renaissance
Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro (Original Mix)
M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'s Progressiva Mix)
Nic Chagall - Monday Bar (Original Mix)
John O'Callaghan & Kearney - Exactly
Eurythmics - Sweet Dreams (Remix)
Mac & Mac - Listen (Mac Zimms Dub)
SO Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)
Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix)
Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
Armin van Buuren - Shivers (Alex Morph remix) (ook wel weer eens leuk! )
Stoneface & Terminal - Venus
U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix)
Re:Locate - Rogue
Armin van Buuren - Communication 3 (Coldware Cold Remix)
Armin van Buuren - Sail (Original Mix)
Markus Schulz - Without You Near (geen mooie aflsuiter hiervoor, maargoed)

Na Armin's setje zijn we nog even achter t decor gegaan en hij kwam zelf tussen de mensen door naar ons toe om te bedanken, erg tof! na n paar lekker pakkerds ook nog even op de foto gegaan en de rest van t Armada team bedankt!

Dit weekend, gerekend vanaf t etentje donderdag was echt super!!!
Nu heb ik toch wel de langste post ooit gemaakt geloof ik...sorry!
  zondag 30 april 2006 @ 15:41:33 #259
16743 hp22
Bagger.
pi_37427753
Wat een verslag zeg ! Leuk hoor, het hoogtepunt waren natuurlijk de kaasblokjes met vlaggetjes van Vision Impossible (die gasten zijn geweldig )
  zondag 30 april 2006 @ 15:50:46 #260
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37427958
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:41 schreef hp22 het volgende:
Wat een verslag zeg ! Leuk hoor, het hoogtepunt waren natuurlijk de kaasblokjes met vlaggetjes van Vision Impossible (die gasten zijn geweldig )
ik heb ook vaak aan jullie kaasschaaf moves gedacht!
dacht: als ze dit toch eens kunnen zien zeg...
pi_37428004
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:23 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Het publiek ging wel meteen los (op die enge meneer die 2 uur stilstaand en al gapend naast me stond na dan...
Sorry, non-stop geknald in de now & wow de avond ervoor ja!
  zondag 30 april 2006 @ 15:55:04 #262
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37428044
Haha ja die gasten van Vision Impossible zijn geweldig! Ik herkende een paar dingetjes van IQ 2 weken terug, maar dat was echt niet veel.

Wat een verslag DA! Ik vond Markus wel lekker afsluiten, iets met smaak denk ik enzo.
U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix) men wat heb ik hard staan meeschreeuwen met die plaat haha kippevel!
  zondag 30 april 2006 @ 16:29:56 #263
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37428867
quote:
Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Sorry, non-stop geknald in de now & wow de avond ervoor ja!
tsja...ga dan lekker ergens achteraan staan te 'genieten' met je gare lijf...
en volgende keer niet zo staren! freak.

overigens kwam er ook nog een erg vervelende vrouw mijn plekje stelen, ze ramde me gewoon naar achteren. Ik kon eerst fijn naar haar erg brede, tegen iedereen hard aanstotende kont kijken en daarna ging ze 5 minuten met haar rug naar t podium staan en vroeg ze zelf aandacht van het publiek Je hebt van die mensen.
pi_37429570
Ik leef weer (een beetje).....

Over Armada night...
Heb me eigk prima vermaakt mede door de mensen met wie ik was en door de mensen die mij zomaar aansproken en waar ik nog vage leuke gesprekken mee heb gehad. Perry was prima als opening, helaas niet echt diepe set maar meer de hitjes. Dekay begon met Junkie XL - Youthfull en dan ben je wat mij betreft een held. Verder alleen maar vette platen en hij heeft maar weer ff bewzen dat hij toch een werelddj is wat mij betreft. Heb ook een nieuwe Dekay gehoord, bijna op het einde van zijn set met bassgitaren, erg orgineel en het is weer een dikke knaller. Tock waren die ander half uur vééls te snel op en toen begon Armin te draaien. Had me al beetje voor ereidt p een kutset maar eerste 2 uur waren goed te doen. Toch kwam ik erachter dat trance echt niet meer mijn ding is en trek een 4 uur trance set van armin echt niet meer. Vond niet dat er té hard gedraait werd door hem maar het werd mij allemaal te oppervlakkig. Markus begon wel oke maar we zijn snel richting mijn kamer gegaan want we wilde Koninginnedag ook vol gas gaan.

Over Koninginnedag..
Jaa kan niet anders zeggen dat dit echt mijn weekend gemaakt heeft. We zijn rond half 2 naar Stoperplein gegaan waar Loveland een feestje hield en we zijn 's avonds 8 uur daar vertrokken. Helemaal top daar! Erg gezellig met de mensen waarmee we waren en er werd heeeel vet gedraait. Dimitri, Marnix, Mustafa, Stef Vrolijk Eric Prydz en Secret Cinema. Had niet gedacht dat ik het zolang vol zou houden om echt de hele dag uit mijn dak te gaan. Ga binnenkort ook zeker een Loveland feestje checken in Hotel Arena. Rond 8 uur werd het toch tijd om ff te eten en toen zijn we richting museumplein gegaan. Was wel ff omschakeling. Echt dood publiek daar en heeel veel 15/16 jarige pubers. Toch hebben we flink moeten lachen om alle chaggerijnige gezichten die we voorbij zagen komen. 9 uur begon tiesto te draaien maar zijn set was echt een dikke aanfluiting en na lethal industry zijn we maar gegaan. Na een lange wandeling terug naar mijn kamer gegaan..en ik was helemaal kapot
  zondag 30 april 2006 @ 18:09:23 #265
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37431211
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef marciemarcs het volgende:

Over Koninginnedag..
Jaa kan niet anders zeggen dat dit echt mijn weekend gemaakt heeft. We zijn rond half 2 naar Stoperplein gegaan waar Loveland een feestje hield en we zijn 's avonds 8 uur daar vertrokken. Helemaal top daar! Erg gezellig met de mensen waarmee we waren en er werd heeeel vet gedraait. Dimitri, Marnix, Mustafa, Stef Vrolijk Eric Prydz en Secret Cinema. Had niet gedacht dat ik het zolang vol zou houden om echt de hele dag uit mijn dak te gaan. Ga binnenkort ook zeker een Loveland feestje checken in Hotel Arena. Rond 8 uur werd het toch tijd om ff te eten en toen zijn we richting museumplein gegaan. Was wel ff omschakeling. Echt dood publiek daar en heeel veel 15/16 jarige pubers. Toch hebben we flink moeten lachen om alle chaggerijnige gezichten die we voorbij zagen komen. 9 uur begon tiesto te draaien maar zijn set was echt een dikke aanfluiting en na lethal industry zijn we maar gegaan. Na een lange wandeling terug naar mijn kamer gegaan..en ik was helemaal kapot
Loveland was idd de shit jah

ik had dat ook met die 538 stage, wat een Breezah's en het ergste was nog dat de mensen met wie ik was niet terug wilde lopen naar Loveland, omdat dat ver lopen was, daaom maar van alle straatjes wat meegepikt, waar Bart Skills draaide was ook nog wel ff gezellig
pi_37431395
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:47 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Zeker aangezien Tiesto het allemaal wel kan
wou je beweren dat bijv. de Magik series goed gemixed waren? want dat zijn ze echt niet hoor
  zondag 30 april 2006 @ 18:43:25 #267
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37431819
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef Incolumis het volgende:

[..]

wou je beweren dat bijv. de Magik series goed gemixed waren? want dat zijn ze echt niet hoor
Ik heb nooit fouten gehoord of storend mixwerk.
pi_37432009
ik wel
  zondag 30 april 2006 @ 18:59:41 #269
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37432234
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:50 schreef Incolumis het volgende:
ik wel
Ik ook. Maargoed, gisteravond vond ik het via de videostream erg lekker te doen moet ik zeggen. Eén reteslechte overgang, maar de rest was best te pruimen.

Verder heeft Tiesto ook ruiterlijk toegegeven dat ie niet wil/kan mixen, zie dat interview in het vorige CTT.
  zondag 30 april 2006 @ 19:03:41 #270
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37432341
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:50 schreef Incolumis het volgende:
ik wel
Magik 6 en 7 zijn gewoon opgenomen livesets dus daar hoor je af en toe wel een plaat heel even scheef lopen als je erop let. Maar dat is niet storend doorgaans.

De eerste Magiks heb ik echt al jaren niet meer geluisterd dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
pi_37432818
Zo nu weer genoeg over tiesto lijkt me, wordt beetje moe over die steeds terugkerende discussie of die nou wel of niet goed kan draaien..
  zondag 30 april 2006 @ 19:51:07 #272
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_37433689
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef marciemarcs het volgende:
Zo nu weer genoeg over tiesto lijkt me, wordt beetje moe over die steeds terugkerende discussie of die nou wel of niet goed kan draaien..
Vind je niet dat ie goed draait dan?
  zondag 30 april 2006 @ 21:00:56 #273
108558 Messenga
pi_37436168
Fuck zeg !

Wat een tune in die set van Tiesto

03. Fonzerelli - Moonlight Party
pi_37443009

Ik kende 'm nog niet
pi_37443600
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:26 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]

Ik kende 'm nog niet
De cover is betere kwaliteit dan de foto Mja, nice try
  maandag 1 mei 2006 @ 09:23:57 #276
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37445920
quote:
[afbeelding]

Ik kende 'm nog niet
Zeker al een jaar of wat oud.... Je ziet em ook overal voorbij komen . Sommigen mensen hebben em zelfs als avatar enzo . Hij blijft steengoed overigens.... alleen die kop die hij trekt al
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 10:20:07 #277
16743 hp22
Bagger.
pi_37446931
quote:
[afbeelding]

Ik kende 'm nog niet
n00b

Maar wel een mooi plaatje ja

Er is er ook een van tiesto met een plakje kaas in z'n hand
  maandag 1 mei 2006 @ 10:40:49 #278
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37447326
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef hp22 het volgende:

[..]

n00b

Maar wel een mooi plaatje ja

Er is er ook een van tiesto met een plakje kaas in z'n hand
en van Tosti in Concert: het gelredome als tosti-ijzer

toch zijn ze wel leuk
  maandag 1 mei 2006 @ 10:53:07 #279
16743 hp22
Bagger.
pi_37447575
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef Xantra het volgende:

[..]

en van Tosti in Concert: het gelredome als tosti-ijzer

toch zijn ze wel leuk

maandag 1 mei 2006 @ 11:01:48 #280
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37447798
Ik hou daar wel van ja !
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 12:00:07 #281
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37449575
jaaah die !!!

is erg sterk haha
  maandag 1 mei 2006 @ 12:09:30 #282
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_37449956
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef marciemarcs het volgende:
. Dekay begon met Junkie XL - Youthfull en dan ben je wat mij betreft een held.
Hele gave plaat inderdaad, weer een ID minder. Weet iemand toevallig ook wat de 2e plaat was die Dekay draaide. Die vond ik zelf nog beter
pi_37450508
volgens mij Danny Tenaglia - Dibiza (Bring The Drums Back)
maar eerlijk gezegd weet ik niet meer of dit de 2e plaat was
  maandag 1 mei 2006 @ 12:25:40 #284
16743 hp22
Bagger.
pi_37450537
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
Ik hou daar wel van ja !
Nou, hier dan

Apart, dit is een foto van Armin die ik gemaakt heb

maandag 1 mei 2006 @ 12:30:46 #285
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37450688
Goeie shit... zeker die van Carl Cox ook in dat water. Die ene foto die jij gemaakt heb hoort die uber lekkere TMF babe nog op te staan .
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37450984
Die foto's zijn echt geniaal

Zaterdag hier in Leiden een onwijs leuke dag gehad, al moet ik toegeven dat het publiek meer los ging op Roog en Erick E dan op Armin. Kwamen erg veel house mensen op af en dat merkte je ook wel bij Armins set, toen hij Not so dirty draaide iedereen helemaal los en daarna zakte het weer een beetje in.

Aan de andere kant ik heb me kostelijk vermaakt, zowel op Roog als op Erick E en Armin. Zeer geslaagde dag geweest.

Alleen jammer dat er dit jaar hekken om het terrein stonden, nu kon je niet je bier bij de hoovliet halen en het terrein op gaan zoals vorig jaar
  maandag 1 mei 2006 @ 12:57:43 #287
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37451473
die groene van armin had ik ook in dat album gedaan
Ik weet nog dattie zei dat ie helemaal nooit groen haar heeft gehad
  maandag 1 mei 2006 @ 13:10:55 #288
16743 hp22
Bagger.
pi_37451873
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:30 schreef jackson het volgende:
Goeie shit... zeker die van Carl Cox ook in dat water. Die ene foto die jij gemaakt heb hoort die uber lekkere TMF babe nog op te staan .
Renate

Die staat op een andere foto ja
  maandag 1 mei 2006 @ 13:15:13 #289
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37452001
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Die foto's zijn echt geniaal

Zaterdag hier in Leiden een onwijs leuke dag gehad, al moet ik toegeven dat het publiek meer los ging op Roog en Erick E dan op Armin. Kwamen erg veel house mensen op af en dat merkte je ook wel bij Armins set, toen hij Not so dirty draaide iedereen helemaal los en daarna zakte het weer een beetje in.
Los gaan op Armin is zoooo 2003
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 13:15:37 #290
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37452016
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:10 schreef hp22 het volgende:

[..]

Renate

Die staat op een andere foto ja
Renate Verbaan ja....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 13:18:45 #291
16743 hp22
Bagger.
pi_37452122
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:15 schreef jackson het volgende:

[..]

Los gaan op Armin is zoooo 2003
Nu durf je wel he? Tegen het einde van het topic
  maandag 1 mei 2006 @ 13:20:55 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37452197
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef hp22 het volgende:

[..]

Nu durf je wel he? Tegen het einde van het topic
Ik wil geen discussie er meer over.... Armin is kut... klaar
Trance is stom en house ook.... bah!
*kras kras
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 13:27:48 #293
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37452406
Is Ferry Corsten nog wat tegenwoordig?
  maandag 1 mei 2006 @ 13:30:49 #294
16743 hp22
Bagger.
pi_37452473
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Is Ferry Corsten nog wat tegenwoordig?
Wel ok geloof ik, laatste keer dat ik hem gehoord heb was op de FFWD, en dat was super
  maandag 1 mei 2006 @ 13:31:44 #295
16743 hp22
Bagger.
pi_37452506
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik wil geen discussie er meer over.... Armin is kut... klaar
Trance is stom en house ook.... bah!
*kras kras
Ja, we hebben die act lang genoeg opgevoerd, wij zijn echte metalheads, dedicated to the extreme!
  maandag 1 mei 2006 @ 13:34:01 #296
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37452576
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ja, we hebben die act lang genoeg opgevoerd, wij zijn echte metalheads, dedicated to the extreme!
Ik heb er geen kracht meer voor
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 13:37:41 #297
16743 hp22
Bagger.
pi_37452693
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik heb er geen kracht meer voor
Daar had je over gebeld ja

Is het al weekend?

ja hij mag vol
  maandag 1 mei 2006 @ 13:39:55 #298
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37452773
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:37 schreef hp22 het volgende:

[..]

Daar had je over gebeld ja

Is het al weekend?

ja hij mag vol
Beste HP22,

Nee, het is nog geen weekend. Overigens heb ik aankomend weekend helemaal niets staan. Dus mochten mensen iets weten dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 13:46:10 #299
16743 hp22
Bagger.
pi_37452931
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Beste HP22,

Nee, het is nog geen weekend. Overigens heb ik aankomend weekend helemaal niets staan. Dus mochten mensen iets weten dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
Weledelgestrenge Heer Claxon,

Ik ga mezelf vast voorbereiden op stampwerk tijdens de set van de heer Can.

Mvg,

hp22
  maandag 1 mei 2006 @ 13:49:08 #300
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37453031
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:46 schreef hp22 het volgende:

[..]

Weledelgestrenge Heer Claxon,

Ik ga mezelf vast voorbereiden op stampwerk tijdens de set van de heer Can.

Mvg,

hp22
Wellicht geef ik een GRATIS guestmix weg.... in ESOT... how about that ?!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 1 mei 2006 @ 13:49:23 #301
16743 hp22
Bagger.
pi_37453041
Aan jou de eer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')