Radioshowsquote:Joni Ljungqvist, born in 1987 in the south part of Sweden, started making music at the age of 12. Founding out later that electronic dance music was his passion, he quickly got his hands on ReBirth and started making his own tracks.
Doing this for five years and at the same time evolving as a musician, his music started to get noticed more and more around on the internet. But it wasn't until the summer of 2004, when Joni at he age of 16 made a collaboration with Norwegian DJ and producer Terje Bakke, he got his first deal.
Markus Schulz picked their tune, called "Fanatic" up for the Electronic Elements label, part of Armada. "Fanatic" got released on the Coldharbour Selections 3 vinyl.Later on he's had success with both his JPL, Ljungqvist and LNQ aliases.
"LNQ - People I Used To Know" was caned by Tiësto and Armin,and Tiësto liked it so much that he put it on his compilation"In Search of Sunrise 4". The same tune also got featuredon Pedro Del Mar and Dj Shah's "Mellomania 4"."JPL - A Place Called Home" was also caned by Armin and Ferry,and Ferry put this piece on his compilation "Passport: Kingdom of the Netherlands".
And this trip is far from over yet.
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
27 Mei, Club Poema enzo. Vrijhouden enzo. Dikke line-up enzo. Meer info volgt.
[edit] Ok ok... ik ben de moeilijkste ook niet, de eerste namen:
- DJ Danjo & Rob Styles
- Joop (!)
- Jonas Steur![]()
Goedzo, maak er dan maar even een reeks van. Dankje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb hier meer macht dan jij ooit zal krijgen
Ik heb in het vorige deel een tracklist gepost van een setje van mezelf, vanaf hier zit er veel fijne (nieuwe) trance inquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef 2Mini het volgende:
Ik moet binnenkort voor een tranceparty draaien..
Normaal ben ik urban only.. maar over het algemeen luister ik alles
TVP voor de beste nummers dus
Hij was in de asta laatst... apart knaapje maar heerlijke producties en remix werkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef Xantra het volgende:
a boy called Joni woohoeee![]()
groot talent in mijn ogen![]()
JONI JONI JONI![]()
Zwaar tof! Net zoals Sedna.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef Soldier2000 het volgende:
16 Bit Lolitas - Destiny
Man o man wat een heerlijke progessive plaat![]()
Er zijn weinig goede foto's te vinden van die gast hoor, hij kijkt overal even sufquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef DreamAway het volgende:
tvp...
er waren best leukere foto's te vinden van die jongen...maak er nou es wat moois van joh!!
moet ik t een keer doen?![]()
Vraag het eens bij TT, zij hebben hem nog wel liggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef swopfile het volgende:
[..]
Zwaar tof! Net zoals Sedna.![]()
bij mn favo platenshop is destiny helaas uitverkocht. mocht iemand 'm ergens tegenkomen, ff brullen!
Jij perst mp3's op vinyl?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
Vraag het eens bij TT, zij hebben hem nog wel liggen
Het kan welquote:
CD1 is opvallend goed te happen vond ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo dan ook maar een TVP van mijn kant, ik heb net ASOT 2006 nog maar eens geluisterd en vind hem echt tegenvallen. Hij klinkt zo kill, weinig gevoel erin. Maar dat is mijn mening.
Met uitzondering van Arksun - Arisenquote:Op woensdag 19 april 2006 09:16 schreef jackson het volgende:
[..]
CD1 is opvallend goed te happen vond ik. CD2 is erg weinig bijzonders imo
Ooh op cd2 staan wel een aantal lekkere platen hoor maar het geheel bevalt me niet echtquote:
Online bestellen?? Snaps zelf niet helemaal waarom ze Space Time erbij hebben gezet, die plaat vind ik een stuk minder als desitny.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef swopfile het volgende:
[..]
Zwaar tof! Net zoals Sedna.![]()
bij mn favo platenshop is destiny helaas uitverkocht. mocht iemand 'm ergens tegenkomen, ff brullen!
http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24quote:'If I am not happy, how can I make other people happy?'
In and Out of a Slump - Interview with DJ Tiesto @ SpringLove, Sat. 15 April 2006
DJ Tiesto was back in Taiwan last Saturday, playing @ SpringLove 2006 and proving that he is still a master behind the decks. He turned the place into the greatest rave Taipei has seen so far, flowing in and out of his typical trance sound, mixing it up with more housy material - which is also the sound of the album he is promoting, In Search of Sunrise 5. TN's Bernard Pol and Rob Near were able to do an exclusive interview with Tiesto - who's a classy guy and a pleasure to talk with. He sat down with them until 10 minutes before he had to quickly grab his records and hurry into the DJ booth.
R: How's Asia going, by the way, Taiwan's what, your third gig?
T: Taiwan is my last gig on this tour. Malaysia was yesterday... only Indonesia. But so far, it's been really impressive, the whole tour. We've been to China, Thailand, Malayasia, all over the place, Singapore. All of them have been really, really good...
R: In Europe, the trance scene is quite developed, North America is still behind, where do you see Asia? Still developing?
T: Almost on the same level of Europe, really. Depends on where you go, though. China in some places they really love it, other places it's still developing. And here in Taiwan, trance is definitely bigger than in Europe.
B: You've been here, how many times? You were here, like, two and a half years ago? At MOS and the World Trade Center at the time...
T: Yup, second time...
R: So you're here this time in support of In Search of Sunrise Vol. 5. Vol. 4 was released in 2005, why'd you feel it was necessary, or why did you want to follow up with Vol.5 in 2006 so soon after the last one?
T: I just wanted to do one CD once a year. And it's a DJ mix, so it's much easier than all my own productions. I wanted to do it before the summer because I wanted to make a summer feel kind of CD. If you release it after the summer, a lot of people are like 'Well it's winter now... so it's no good.' So, yeah, that's why I decided to do it a little bit earlier.
R: A lot of people associate you with trance. You know, Tiesto: trance.
T: Trance! (yelling and laughing)
B: Epic trance! (laughs too)
T: Epic trance guy! (still laughing)
R: But you've always described yourself as having your own sound. Tiesto sound. You can't really label it progressive, you can't really call it trance. In Search of Sunrise 5 is more chill... in 2006, where do you find your sound? You've said before that it's been slowly progressing, where is it now? How's it been progressing in the past year?
T: Trance has always been the red-line in the music. The so called 'trance', you know, but anyway..... it's just melodic music that I like. Now it's getting more housey. Housey trance.
B: Two and a half years ago one of the things we talked about was that you were looking for a new sound. Moving away from your typical, epic trance sound. One of the things you mentioned was that you were looking for new technology to make it possible. Has anything related to the technology that you use changed in the past two and a half years that you really see as a breakthrough?
T: Not that much yet. I've been looking at Ableton Live, but so far I'm not that impressed yet, with the whole program.
B: Why?
T: Because it doesn't sound that good. Basically, so far...
B: So what do you do? Do you make something in Ableton live, listen to it, and you're not that impressed? Why?
T: The midi clock inside is really bad... so it's hard to make everything tight. So, the sound isn't that good. The mixing, too. It isn't that tight. You lose creativity in the mixing too because everything is perfectly stepped. Yeah...
B: So what do you do to innovate? You're still on top of your game, very much. How do you stay there?
T: Well, it's coming more from the inside, nowadays, instead of from the productions or the tracks. Nowadays, people accept more and more, me playing all kinds of different stuff. If you listen to the new CD, there's very housey tracks on there. People are surprised, but they still like it. That's the huge difference between now and then... two and a half years ago. Less trance, more house. Yeah, I'm still developing the sound. In half a year, I'll know where I'm going. The question is half a year too early.
B: Do you work with a lot of people around you? Producers? Other DJs? To keep your sound flowing?
T: No, I always work with the same guy. For seven years. That's the main guy. I don't work much with others... The one time, I worked with BT at the beginning of this year. That was really inspirational for me. He's a brilliant producer. He's one of the best in the world, I think. He's such a, you know, multi-tasker. He's doing, like, ten things at the same time.
B: So, how did he change your productions?
T: Well, he hasn't yet. But he's going to. I've been touring for the past three months. Straight. I was with him in January, February. I'll be back in America in May. And I'll be back in June. And then, I'm going to really start working on my own productions again.
B: When can we expect to see your own artist album?
T: A new track in September. It's already half finished.
B: Anything you can tell us about it?
T: No, it's not finished yet. (laughs)
B: Any hints?
T: Yeah, it's going to be interesting. I've worked with a very famous guy on it.
B: Keeping it vague,eh? (laughs)
T: Yeah (laughs). But what's interesting about it, the money, it all goes to charity
R: What charity?
T: It's called Dance for Life. It's a community education program. At the schools. They learn, the kids, to raise money for AIDS. And how to educate other kids how to prevent from getting AIDs. Like in Africa or in China.
R: Cool. We were talking about innovation just now. And I was reading a lot of reviews on In Search of Sunrise 5, and a lot of people were surprised by the CD; with the emphasis on vocals, but especially the way you structured the mix. Some people thought the tracks could've been put together in a different way... how do you choose your tracks?
T: It's very funny, nowadays, people. On the internet they can talk about the mix, about the way - they talk about how I should mix the CD. It's so weird to sometimes read stuff like that.
B: Do you read up on things regularly?
T: Well, not regularly, but I read sometimes. I like to read up on stuff like that because it's very interesting. Because they say 'the mix from track 1 to track 2' is horrible. And I'm listening to it, and I'm like, 'Well, yeah, it's maybe on the edge. But that's my way of mixing. I always mix on the edge, you know?
R: That's another big, thing: a lot of people say that you're a risky mixer. You take a lot of risks in your mixes, rather than making it smooth. Do you see yourself as a risky mixer?
T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in.
R: Do you do that for yourself as well? Because staying on the edge is more exciting than doing the same, smooth mix?
T: Yeah, I like to mix like that. And I make mistakes, you know... every night. Every night I play I make, like, three or four, five mistakes.
R: When you play six hours I think three or four mistakes are allowed.
T: [But] on those communities, if you make three, four, five mistakes, you're the worst mixer on earth.
R: But they've never done it themselves.
T: Yeah, well I remember this sentence: "Criticism only hurts when it's true." And that's why I can read whatever they write. It doesn't effect me at all. I know what I want.
R: Yeah, you're in such a prominent position, that everybody has something to say about you. And some people are, naturally, jealous. How do you deal with that jealousy?
T: Well, you need to be strong for yourself. You need to know exactly where you are. If people criticize me for the right reasons, then I appreciate that. And then, try to work on that.
R: Well, how do you judge what're the 'right reasons'?
T: Well, I know where I stand myself. But sometimes you just read stuff, and it's total bullshit. And then, you look at what kind of people write it. You know, somebody who's a dedicated fan of, say, Sasha. Of course he hates Tiesto! It's not his music, right. It's like me talking about, uh, Dolly Parton. (laughs) It doesn't make any sense. On the internet, you have to look at who writes it and for what reasons.
B: What're some critics or sites you really read up on? Can you give us any examples?
T: I try to read on some websites, like tranceaddict.com.
R: Yeah, I was reading that website today, actually. You're a very controversial figure on there.
T: Ahhh, good. It's good to be controversial. But most of the time, to be honest, if I'm on tranceaddict, I look at the reviews of the tracks. That's basically the only part I read there. And my own website because I think that the diehard Tiesto fans, they're writing on my website, as well. And the mixing, it was a big topic, I was checking out... what does this guy mean, 7 beats here. I wanna hear what he means. You know, maybe he's right, but that's just my style of mixing...
R: Take it or leave it.
T: Yeah, and if you listen to all my CDs, they have controversial mixes on there. Some people love it, some people hate it.One of the things I did get from the website was, a while ago, people were saying 'Oh, he is always so arrogant. He leaves right away from the gigs without signing autographs.' But most of the time, I can't do that because the security tells me, 'You have to go out'. They freak out if I go in front of the stage, they're like 'That's how riots start, people fighting'. But now I try to change that, do a few autographs on the side. So, that's an example that I try to do something about....
R: To a lot of people, you live a glamorous lifestyle. Fly all over the world, live in good hotels, be a VIP everywhere, etc. A lot of people want that, but you have it. What would you say to those people who want it so bad. Is it worth it, all the material things?
T: I'm not a very materialistic person, so I don't have a Ferrari or that kind of stuff. But what I do like about this lifestyle... every country you arrive in, they put you in the Presidential suite of a five-star hotel, give you the best food they can find, take you to the best sight seeing places. All that stuff, I love it. And that's definitely worth it. That's the only stuff I use. I still have the same car that I had three years ago. Audi A4, it's a good car.
B: I discussed the same topic with Ferry Corsten when he was here, how much does your success influence your music, your productions? How much do you allow it to? Or is it still like when you were an unknown DJ, trying to make it to the top?
T: Well, it's definitely changed a lot. When you start, everything is new and refreshing, like scoring a goal. But after you've scored 200 goals, then, it's hard to get the same feeling.
B: How do you deal with that? You try to keep it exciting it for yourself, I'm sure.
T: Well, yeah, I've been in a bit of a slump. You know, after the Olympics, my motivation has been less because I felt like I fell into a gap. I achieved everything I wanted, three years #1 in DJ mag, etc.
B: So then what?
T: Then you fall into that gap, and then you're like, what's next? And then you wait, and you think about it. But now, after L.A. I'm fully inspired again. I'm on the way back, in terms of creativity. And in June, I'm back in the studio. I really love DJing.
B: So, what happened during that gap, you kept doing your shows... was it on automatic pilot?
T: Yeah, some shows are on automatic pilot, because during some shows people expect you to play on automatic pilot. You do some gigs, they always expect you to play the hits. But the diehard fans from back in the days, they want to hear new, fresh music.
R: How do you try to please everyone?
T: That's in my nature. To try to please everyone, as a DJ. That's what's very hard for me... trying to find a balance.
B: How do you find your balance? How do you keep it creative?
T: I just focus on myself. If I just be myself and do what I feel then I can't go wrong. If I'm not happy, then how can I make other people happy?
"Audi A4, it's a good car. "quote:Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Hieronder een heel goed inteview met Tiësto, dit kee geen oppervlakkige bende:
[..]
http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef jackson het volgende:
[..]
"Audi A4, it's a good car. "
Kop op zeg Tijs.... knakworst
ach niet iedereen heeft ouders met dure snelle auto'squote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef jackson het volgende:
[..]
"Audi A4, it's a good car. "
Kop op zeg Tijs.... knakworst
Nee, alle reden om dus zelf een extreem dikke bak te kopen. De tering wat zou ik een rij auto's hebben staan zeg.... Dat je gewoon een ton aan wegenbelasting per jaar betaaldquote:Op woensdag 19 april 2006 18:55 schreef Xantra het volgende:
[..]
ach niet iedereen heeft ouders met dure snelle auto's![]()
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optiequote:Op woensdag 19 april 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Armin in de Asta van de 25e mei, zou je daarvoor de kaarten van te voren moeten kopen? Of kan aan de deur ook nog wel? Ik ga er misschien heen, maar we weten nog niet zeker of we gaan...
en is vaak goedkoperquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optie
Okay, nu de tweede vraag. WAAAAAR kan ik die kaarten bestellen? Het lijkt erop dat het feest gecancelled is ofzo (ticketservice en asta.nl hebben niets meer staan op hun site)quote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optie
Tsja zou t niet weten, afwachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, nu de tweede vraag. WAAAAAR kan ik die kaarten bestellen? Het lijkt erop dat het feest gecancelled is ofzo (ticketservice en asta.nl hebben niets meer staan op hun site)
Oh jezus, nog serieus ook?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van DreamAway.... Ze heeft dat Diner met Armin gewonnen
Hoe tof voor haar
lijstje om mee te nemen :quote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef hp22 het volgende:
[..]
Oh jezus, nog serieus ook?!!!!! Gefeliciteerd meid! En wel die kritische vraag stellen over z'n platenkeuze onder het genot van een broodje kaas he
Nee, maar jij vast wel met mij zei je toenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef DreamAway het volgende:
"Hoi Danielle, wil je met me uit eten?"![]()
dat was n mooie geweest zeg!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar jij vast wel met mij zei je toen
En dan een frietje pakken bij de feboquote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef DreamAway het volgende:
[..]
lijstje om mee te nemen :
-broodje kaas
-kaasplankje
-kaasschort
-kaasschaaf
![]()
hij vroeg nog: van wat voor eten hou je Danielle? chinees, Italiaans, Mcdonalds?
Ik had "kaas" moeten zeggen!!!!!![]()
Ik kan t echt nog ff niet geloven, ik had vanochtend 1 smsje gestuurd! en die kwam nog te laat aan ook!
Kreeg eerst die Frank Daane aan de telefoon, die zei: ik heb n paar vraagjes voor je, je krijgt de administrator even aan de lijn!
"Hoi Danielle, wil je met me uit eten?"![]()
afijn de rest is morgen tussen 7 en 10 (ik gok tussen 9 en 10) te horen op slam fm, ik klink iig verschrikkelijk, want ik kon t gewoon niet geloven!
Details volgen als ze gebeld hebben!![]()
Vraag 2: Waarom riep iedereen dat AO iets nieuws zou gaan worden? Tiesto has het kunstje al 2 keer gedaan en beter.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
En dan een frietje pakken bij de febo
Lachen zeg, jij verdient t wel
Vraag 1: Waarom moest je die graf katana plaat draaien op AO en er nog zelf zo op los gaan op dat podium midden in de zaal alsof t je eigen plaat was?
Heul toevallig wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef swopfile het volgende:
[..]
Kwam jij niet toevallig uit Papendrecht?
Die kans is zeer aanwezig jaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:04 schreef swopfile het volgende:
[..]
In dat geval zie ik je natuurlijk de 29e op de boulevard in Dordt.![]()
Die moet poepen mènquote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef Trancelocator het volgende:
Een etentje met Armin? Dat is vast met de stand-in Armin die ook al op de cover van ASOT 2006 stond.![]()
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluitenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezig jaOp dancetour.nl kun je stemmen wie je wilt laten openen
Tom S & Beat zijn vooral zeer geschikt als achtergrondmuziek voor een Honig Soeper reclame.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluiten
Zegquote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Tom S & Beat zijn vooral zeer geschikt als achtergrondmuziek voor een Honig Soeper reclame.
Ik heb gestemd op Extrema soloquote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluiten
Armin: geen commentaar.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef star_gazer het volgende:
Zegguh Armin, hoe nodig moest je nou op die cover van ASOT2006?
Armin: Ik had net een vies stukje kaas op, dus ik keek wat moeilijk. Iedereen vond de foto mooi en ik heb zelf geen meningquote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef star_gazer het volgende:
Zegguh Armin, hoe nodig moest je nou op die cover van ASOT2006?
waar blijft die nieuwe Perpetuous Dreamer, of die nog komt? enige wat ik wil weten eigenlijk...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dat wordt een gezellig etentje op deze manier jongens, nog meer briljante vragen?![]()
Dat kan em nauwelijks ontgaan zijn zou je zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef Xantra het volgende:
en verder: zeg maar dat die de grote talenten uit de Betuwe in de gaten moet blijven houden![]()
ja denk dat ik die wel ga vragen!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:26 schreef hp22 het volgende:
[..]
Op zich wel een interessante vraag, of hij zelf tevreden is met die cover
De vraag van star_gazer, niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja denk dat ik die wel ga vragen!
Alleen nu nog kijken hoe ik het ga brengen....![]()
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet, al die kritische vragen straks, platen signeren van 20 manquote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
En al je "EE" platen meegeven aan DreamAway om ze te laten signeren.
Dus Tomaz... trek die kofer maar leeg met "EE"-platen of ander armada gerelateerd spul... Doe ik ook, inclusief alle coldharbour releases... God wat zou dat heerlijk matig zijn
idd heerlijk matig, mij laten sjouwen met koffers vol!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
En al je "EE" platen meegeven aan DreamAway om ze te laten signeren.
Dus Tomaz... trek die kofer maar leeg met "EE"-platen of ander armada gerelateerd spul... Doe ik ook, inclusief alle coldharbour releases... God wat zou dat heerlijk matig zijn
uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet
En als je ziet dan mijn halve koffer met Armada shit gevuld is dan is het wel huilen voor em. En dan Tomaz erbij en wat platen van Xantra... Te goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet, al die kritische vragen straks, platen signeren van 20 man
Jah... ik vind het juist wel jammer aan de ene kant. Niet dat ik er wil zitten want voel me bij dat soort dingen niet echt comfortabel denk ik. Beetje (heel erg) gedwongen allemaal. Maar stel dat je em gewoon eens ergens spreekt... zou em best wat dingen willen vragen. Over Armada enzo, hoe dat gegaan is zo'n beetjequote:Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef DreamAway het volgende:
soms heb ik t idee dat t maar goed is dat ik gewonnen heb ipv 1 van jullie!![]()
we shall see!!!
Ik heb liever dat ze gewoon een keer een pilsje komen drinkenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef _Supreme het volgende:
Gaaf dat je hebt gewonnen.
Hij moet in ieder geval super aardig zijn, dus dat zit wel goed.
Ik wil ook een etentje, maar dan met Tiesto, Armin en Ferry.
Dan zullen ze eerder met elkaar in discussie gaan. Maar ja, dan zou je wel op de eerste rij zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef _Supreme het volgende:
Gaaf dat je hebt gewonnen.
Hij moet in ieder geval super aardig zijn, dus dat zit wel goed.
Ik wil ook een etentje, maar dan met Tiesto, Armin en Ferry.
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjesquote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik ga em natuurlijk wel even een demo'tje meegeven![]()
wat een ideequote:Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had Xantra graag zijn armin plaatje op poster formaat aan Armin zien geven.![]()
ja eh....quote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjes
Neem iets dat hij ongelooflijk smerig vindtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja eh....geen tassen vol heh
![]()
Ik weet nog niet wanneer of waar, moet nog over worden gebeld enzo!
Ik mocht igg kiezen wat voor eten![]()
quote:
ik ben er toch?!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen als het pannenkoeken meisje eris dan
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daarquote:
ik bak ook pannenkoekenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daar
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen als het pannenkoeken meisje eris dan
the biatchquote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?
wie? die kim uit Tiel is mooiquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daar
Lekkere euphoric plaat zegquote:Now playing:
Selu Vibra - Divine
Waarom verbaasd me dit niks zeg. En maar geld vangen voor die sms'jesquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:44 schreef DreamAway het volgende:
ben nu slamfm aan t luisteren, maar ze zijn nog steeds mensen aan het nomineren!! Nu snap ik er helemaal niks meer van, wat een corrupt zaakie zo zeg!
Ik ben nooit genomineerd geweest...ik vat t echt niet!!!![]()
Owja ze zeggen trouwens dat het etentje volgende week donderdag om 7 uur is ...![]()
![]()
![]()
Shit... ik vergeet het elke keerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?
Dat is echt ultiem omdat te zeggen jah....quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:02 schreef hp22 het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dit niks zeg. En maar geld vangen voor die sms'jes!
7 uur? Ik zou Armin afbellen met de reden dat je GDJB moet luisteren
Je kan het beter naar zijn FTP uploadenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Xantra het volgende:
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjes
Excuses voor het ongemakquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat gaat deze reeks hard!
Ha, klassieker! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:
hierbij de mp3 file van vanochtend!!!
Let niet op hoe ik klink...het is vreselijk...ik herken mezelf niet eens!!!
http://rapidshare.de/files/18549158/Dani_lle_op_SlamFm_.mp3.html
![]()
Lache zegquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:
http://rapidshare.de/files/18549158/Dani_lle_op_SlamFm_.mp3.html
![]()
Woohoe!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef hp22 het volgende:
[..]
Flight 643 ook op de achtergrond in 't begin
hehe, 1 brok enthousiasme aan die telefoon!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:
tsja...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
hehe, 1 brok enthousiasme aan die telefoon!
"Met jou??"
Voorspelbare Time Table eigenlijk. Beetje jammer voor Schulz dattie een hardere sound neer zal moeten zetten weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:08 schreef DreamAway het volgende:
During queensnight, Friday April 28, there will be a new edition of the Armada Night in the Heineken Music Hall (Amsterdam).
This evening is also the official release party of Armin van Buurens’ new “A State Of Trance 2006” compilation which recently was released.
Besides a 4 hour set of Armin van Buuren, also Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O’Neil will spin the wheels.
Every visitor will also get a free mix CD with the Sounds of Armada!![]()
![]()
hierbij de timetable:
22:00-23:30 Perry O’Neil
23:30-01:00 Matthew Dekay
01:00-05:00 Armin van Buuren
05:00-07:00 Markus Schulz
Wat hij zegt....quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef DreamAway het volgende:
werkelijk bijna niemand hier is enthousiast![]()
maar dat wisten we van tevoren
Neemt niet weg dat de meeste mensen Armin wel gezien hebben hier en terecht denk ik. Als je zoveel Armada feesten gezien heb en Armin altijd goed gevonden hebt dan kan je weinig anders dan hem nu minder vinden. Hij is gewoon een ander soort platen gaan draaien de laatste tijd wat een aantal mensen tegen staat. Daarbij zie ik de avond in de Now & Wow weer als iets nieuws, Armin kan je overal zien in tegenstelling tot de line-up in de N&W. Lekker wat namen die ik nog nooit gezien heb in een tent die ik niet kenquote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef jackson het volgende:
Voor de rest is hemel op aarde van 22.00-01.00, hopelijk heeft armin zijn bagger thuis gelaten deze keer. Dan gaat het een extreem vette avond worden
Ik ben het met jackson eens, Schulz moet dus gaan beuken omdat er vast heel wat tech-bagger voorbij gaat komen in de 4 uur van Armin. Ik krijg ook de indruk dat Markus wat steviger gaat draaien (al dan niet beinvloed door Armin?). Z'n set op TE was opzich wel lekker maar die Judge Jules stond vrij hard te knallen met als gevolg dat Schulz het geheel wat moest pitchen. Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!quote:Op maandag 24 april 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Merk op:
[..]
Neemt niet weg dat de meeste mensen Armin wel gezien hebben hier en terecht denk ik. Als je zoveel Armada feesten gezien heb en Armin altijd goed gevonden hebt dan kan je weinig anders dan hem nu minder vinden. Hij is gewoon een ander soort platen gaan draaien de laatste tijd wat een aantal mensen tegen staat. Daarbij zie ik de avond in de Now & Wow weer als iets nieuws, Armin kan je overal zien in tegenstelling tot de line-up in de N&W. Lekker wat namen die ik nog nooit gezien heb in een tent die ik niet ken.
De HMH is natuurlijk wel een top locatie maar daar ben ik met ISOS5 weer te vinden. Wat wel een super avond moet gaan worden weer gezien de andere HMH avonden met Tiesto
.
Jij super veel plezier bij Armin & friends
En als je dan zijn sets hoort in Miami enzo van schulz die laatst ook in GDJB kwamen. Dat waren sets uit een tour van em en dan zit je echt te juichen weer. De echte lekkere Schulz sound die hij dus niet laat horen in Nederland. Ik denk gewoon dat Schulz in Nederland steviger draait dan in de rest van de wereld.quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef hp22 het volgende:
Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
Een set van hem niet zo lang na TE (weet niet meer waar) was bijna een exacte kopie van z'n TE set. Armin draaide ook die avond dus zou hij misshied gepushed worden door Armin? Ik zou Schulz wel weer eens willen horen op een feestje zonder Arminquote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En als je dan zijn sets hoort in Miami enzo van schulz die laatst ook in GDJB kwamen. Dat waren sets uit een tour van em en dan zit je echt te juichen weer. De echte lekkere Schulz sound die hij dus niet laat horen in Nederland. Ik denk gewoon dat Schulz in Nederland steviger draait dan in de rest van de wereld.
Klopt ja! Ik vond zijn TE optreden behoorlijk veel lijken op die van de x-mas night in de Melkweg. Echt vrolijk word ik er allemaal niet van. Ik hoop me dan ook meer te vermaken in de Now & Wow. Persoonlijk kijk ik ook erg uit naar Tiesto en Sensation met daar tussenin een eigen feest weer in de Poemaquote:Op maandag 24 april 2006 10:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Een set van hem niet zo lang na TE (weet niet meer waar) was bijna een exacte kopie van z'n TE set. Armin draaide ook die avond dus zou hij misshied gepushed worden door Armin? Ik zou Schulz wel weer eens willen horen op een feestje zonder Armin(iets voor de Poema misschien?
)
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt mequote:
ja idd, als ik de kans krijg wil ik het graag met hemzelf even erover hebben! Maar ik denk dat we algauw uitkomen over hoe breed trance te omvatten is... wat ook nog in z'n newsletter stond een paar weken terug geloof ik...quote:Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt me.
Ja, en nog voor het voorgerecht is opgediend alles afzeikenquote:Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt me.
Nou, hij werd na Jules geplaatst, een zet waarvan ik de logica nog altijd niet in ziequote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef DreamAway het volgende:
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, Markus heeft bijna geen keus na 4 uur Armin... maar op TE deed Markus t zelf![]()
Dat is het verschil tussen jullie en ik, ik zeik niet zo snel afquote:Op maandag 24 april 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, en nog voor het voorgerecht is opgediend alles afzeiken
Ach... je kan alles bespreken natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja idd, als ik de kans krijg wil ik het graag met hemzelf even erover hebben! Maar ik denk dat we algauw uitkomen over hoe breed trance te omvatten is... wat ook nog in z'n newsletter stond een paar weken terug geloof ik...
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, Markus heeft bijna geen keus na 4 uur Armin... maar op TE deed Markus t zelf![]()
ja is waar...quote:Op maandag 24 april 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... je kan alles bespreken natuurlijk. Markus mixte gewoon door en moest gewoon harder draaien door de persoon voor hem... Dus ik weet niet wat je bedoelt met "hij doet het zelf" ?!
Hij is er ook zelf bij... maar dat is hij ook na Armin dus dat is een beetje te makkelijk om te zeggen. Verder gaat het niet om gelijk hebben maar het uiten van een mening denk ik. Of hoe iemand ergens tegenaan kijkt. Dat "ach je hebt gelijk" staat me nogal tegenquote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja is waar...
was meer in de zin van 'hij is er zelf bij'...maar das logisch![]()
ach...je hebt gelijk!!![]()
Feit! De beste man behoort nogsteeds tot 1 van mijn favo DJ"s. Kan niet wachten totdat hij weer op de oude "rails" is beland....quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef hp22 het volgende:
Gelukkig lijkt de tech-trance hype over z'n hoogtepunt heen en komt er weer meer 'klassieke' trance uit. Als Armin weer zo gaat draaien als 2 jaar terug ga ik weer graag naar z'n gigs
excuses, zo bedoel ik het niet!quote:Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij is er ook zelf bij... maar dat is hij ook na Armin dus dat is een beetje te makkelijk om te zeggen. Verder gaat het niet om gelijk hebben maar het uiten van een mening denk ik. Of hoe iemand ergens tegenaan kijkt. Dat "ach je hebt gelijk" staat me nogal tegen
het het eigenlijk nooit iets speciaals gevonden die Armin...quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Feit! De beste man behoort nogsteeds tot 1 van mijn favo DJ"s. Kan niet wachten totdat hij weer op de oude "rails" is beland....
quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben![]()
![]()
Die kansen heb ik 'm al gegeven, waarvan TE voorlopig echt de laatste wasquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf heeft wel zin in de Armada Nighten wat hoop ik dat hij draaid zoals hij 2 jaar terug draaide, dat zou echt top zijn
Niet alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
![]()
![]()
Sterk! Dan heb ik inderdaad wat gemist. Waarschijnlijk zal hij wel wat tunes van zijn ASOT 2006 album mixen, redelijk feest dacht ik zo als het cd1 betreftquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf heeft wel zin in de Armada Nighten wat hoop ik dat hij draaid zoals hij 2 jaar terug draaide, dat zou echt top zijn
Niet alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
![]()
![]()
Ja wie niet, heilige aflevering maar ben hem volgens mij kwijtquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als Armin nou de mix CD van ASOT200 erin gooit. En dan net doet alsof-ie mixed, dan ben ik tevreden.
Ik had hem nog een kans tussendoor gegeven op de x-mas night in de Melkweg. Na heerlijke platen als who's wachting en so serene begon de ellende zegquote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
Die kansen heb ik 'm al gegeven, waarvan TE voorlopig echt de laatste was
ja, weer heerlijk voorbarigquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:20 schreef jackson het volgende:
Ik had hem nog een kans tussendoor gegeven op de x-mas night in de Melkweg. Na heerlijke platen als who's wachting en so serene begon de ellende zeg. Op aanvraag van DreamAway draaide hij nog wel Love Theme Dusk maar toen stond ik al na te vloeken in de housezaal
(die overigens goed te doen was
)
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraanquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:03 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, weer heerlijk voorbarig![]()
ik ga donderdag ook even een paar verzoekjes indienen...iemand nog verzoekjes die ik door kan geven?(1 per man graag en alleen de mensen die komen)
Ridgewalkers ft El - Find komt van mij![]()
1 nummer per man, geen heel albumquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef Xantra het volgende:
[..]
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraan![]()
Ik ga geen bagger luisteren en wachten op een goeie plaatquote:
Neem van mij aan dat je aan Armin niks mist de avond. De andere mannen kunnen de avond wel goedmaken. Enfin... Wij zullen heer Kleinenberg steunenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef Xantra het volgende:
[..]
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraan![]()
Opzich heeft die Armin wel geluk dattie niet de hele avond naar een rot-kop hoeft te gaan zitten kijken ofzo. Bedacht ik me netquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
Hoorde vanochtend Sail op slam fm, en daarna: '... uit eten met Armin, Daniëlle die vorige week gewonnen heeft!"![]()
Now Playing: Markus Schulz - Coldharbour sessions 2004 CD1quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef hp22 het volgende:
Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
ja , maar dan moeten die janlullen daar wel terugbellen, t is verdorrie overmorgen al!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
Hoorde vanochtend Sail op slam fm, en daarna: '... uit eten met Armin, Daniëlle die vorige week gewonnen heeft!"![]()
wat zeg je dat charmantquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich heeft die Armin wel geluk dattie niet de hele avond naar een rot-kop hoeft te gaan zitten kijken ofzo. Bedacht ik me net![]()
Je kan dat ook met gevoel en liefde zeggen natuurlijk maar je snapt de strekkingquote:
>R&Pquote:
pwned! Maar dat zou niet zo'n gezellig etentje worden gok ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef jackson het volgende:
Pwned door DreamAway... ze mag iemand meenemen en ik ben het niet. Hoe zuur... was toch zeer benieuwd naar een aantal dingen. Tevens had ik em wel wat leuke vragen weten te stellen. Ook ben ik geen fan-boy die de eerste 20min alleen maar zit te gapen naar Armin en het niet kan geloven. Zonde dit
Dit topic kan indd nu naar R&P
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef hp22 het volgende:
[..]
pwned! Maar dat zou niet zo'n gezellig etentje worden gok ik
zeg eh.... niet huilen hehquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat ik prima weet wat ik wel en niet kan zeggen. Het zou juist hele interessante gesprekken kunnen opleveren
Uiteraard is de keuze prima te begrijpen van DreamAway![]()
goeie!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
vraag es effe aan hem of ie nog een kofferdrager nodig heeft naar 1 of andere exotisch land
Goedkoop zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
goeie!!!![]()
dan bied ik wel mezelf aan in bikini he...
Het gaat niet om verdienen maar een gezellige avond met Armin... Wie verdiend zoiets nu wel en wie niet? Waar wil je dat op baseren danquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:01 schreef DreamAway het volgende:
[..]
zeg eh.... niet huilen heh![]()
Ik zou Sonja hoe dan ook meenemen, want zij verdient dit ook dubbel en dwars, misschien nog wel meer dan ik! Tijdens kerst was haar verteld dat we backstage konden, maar toen konden er uiteindelijk maar 4 mensen mee, en helaas zat zij daar niet bij. Dus dit is min of meer een goedmakertje... en die kritische vragen stel ik wel, heb gewoon es een beetje vertrouwen in mij![]()
btw: David Lewis eet ook gezellie mee![]()
ik had het eigenlijk over mij, 't zijn zware koffers hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
goeie!!!![]()
dan bied ik wel mezelf aan in bikini he...
ja daar heb je ook gelijk in, maar ik vind dat Sonja het verdiend heeft...quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Het gaat niet om verdienen maar een gezellige avond met Armin... Wie verdiend zoiets nu wel en wie niet? Waar wil je dat op baseren dan?
Enfin.... veel plezier
Tis ook niet bedoelt als verkapte huil posts dat ik niet mee mag want zo graag wil ik niet als Sonja ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja daar heb je ook gelijk in, maar ik vind dat Sonja het verdiend heeft...
Niet dat jij t niet verdiend hebt, maareeem.... Ik wil gewoon haar meenemen![]()
Enfin
We zullen er beide vast erg van genieten en er volgt uiteraard een verslag met de antwoord op al jullie brandende vragen
![]()
ik weet hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis ook niet bedoelt als verkapte huil posts dat ik niet mee mag want zo graag wil ik niet als Sonja ofzo denk ik.
Dat was ie bij mij al een weekje of 2quote:
Dat zei ik toen ookal jah dat ik het hoorde. Echt belachelijk hoe die plaat erin komt... zoooo slechtquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat was ie bij mij al een weekje of 2De mix naar empty streets is echt dra-ma-tisch trouwens
klassiekertje, ik ben zuinig op het vinyltje, superplaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:38 schreef marciemarcs het volgende:
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL remix)
staat genoteerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:38 schreef marciemarcs het volgende:
Have fun iig met het etentje
Ja, best lachen om heen te gaan overigens. Alhoewel het er wel naar druk zal zijn. Sol drinken in de Asta doet het altijd goed bij mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
staat genoteerd![]()
en bedankt he![]()
btw: even spammen: http://www.asta.nl/pagina.asp?oid=21243![]()
ik noem even de line-up :
Armin van Buuren
John Askew
Piet Bervoets – Rank 1
Jonas Steur
Menno de Jong
More names to be confirmed!
echt veel en veel beter dan de Playground flyerquote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Tjuuu, wat een flyer of niet?! Wat een held die Supreme
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
echt veel en veel beter dan de Playground flyer![]()
Man hou op zeg! Extreem dikke shit zoals ik al eerder meldde bij Tomaz & Supreme. Extreem vet design gewoonquote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
*schrikt*quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:38 schreef marciemarcs het volgende:
Heb me over laten halen om naar Armada Night te gaan vrijdag. Heb dus totaal geen verwachtingen en denk dat het wel een toffe avond wordt. Heb al tijdje geen trance feest meegemaakt. Maar DreamAway als je verzoeknummertjes door gaat geven, ik heb er nog wel 1:
Have fun iig met het etentje
Andain - Beautiful Thingsquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:03 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik ga donderdag ook even een paar verzoekjes indienen...iemand nog verzoekjes die ik door kan geven?(1 per man graag en alleen de mensen die komen)
Ja fantastisch, supremequote:Op woensdag 26 april 2006 01:55 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
10 gradenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
*schrikt*
Zeker over laten halen door een mooie vrouw? Veel plezier aldaar en ik hoor graag hoe je het vond aangezien ik me vaak goed kan vinden ik je mening.
Overigens voor alle mensen die denken flink in A'dam/utrecht/Leiden te gaan housuuhhh met de kont schudden, gewaagde danspassen tot uiting gaan brengen en what so ever; Het word 10 graden, waarschijnlijk wel droog
.
Nou ik heb echt een ultieme grafweek achter de rug dus ik ga eerst schandalig veel drinken vrijdagavond in de Now & Wow. Ik heb er nu al zin in. Ik hoopte niet te hoeven werken zaterdag maar ik kom er niet onderuit denk ik dus overdag moet ik werken. Mocht ik na een schandalige avond ultiem veel pils hakken en een dagje werken nog fit zijn ben ik voor een Astaquote:Op woensdag 26 april 2006 09:28 schreef hp22 het volgende:
10 graden! A'dam lijkt me op zich vet maar die drukke trein in..bleh (alhoewel het nu misschien wel mee zal vallen). Liever naar de ocean diva vrijdag of de asta zaterdag
Ja je laat t maar weten! Wat ik ga doen hang nog af van wat andere mensenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou ik heb echt een ultieme grafweek achter de rug dus ik ga eerst schandalig veel drinken vrijdagavond in de Now & Wow. Ik heb er nu al zin in. Ik hoopte niet te hoeven werken zaterdag maar ik kom er niet onderuit denk ik dus overdag moet ik werken. Mocht ik na een schandalige avond ultiem veel pils hakken en een dagje werken nog fit zijn ben ik voor een Asta. Verder heb ik overdag geen plannen voor zaterdag dus behalve wat werken
dan kies is wel voor jequote:Op woensdag 26 april 2006 09:27 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Andain - Beautiful Things
Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresden remix)
OceanLab - Satellite
Ik kan niet kiezen, maar als ik 1 van deze platen hoor ga ik huilen![]()
heeeerlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens voor alle mensen die denken flink in A'dam/utrecht/Leiden te gaan housuuhhh met de kont schudden, gewaagde danspassen tot uiting gaan brengen en what so ever; Het word 10 graden, waarschijnlijk wel droog
.
Dankquote:Op woensdag 26 april 2006 09:55 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dan kies ik wel voor je:
Oceanlab - Sattelite it is!!!![]()
Hmm jammer, hopenlijk gaan ze zich er niet te veel mee bemoeien anders wordt het wel een onpersoonlijk etentjequote:Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
Ik hoor 10 sec geleden dat er een slamFm team bij het etentjes is
En dat er opnamens gemaakt gaan worden
-edit-
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
Ik hoor 10 sec geleden dat er een slamFm team bij het etentjes is
En dat er opnamens gemaakt gaan worden
-edit-
Ik hoop voor je dat er niet continu mensen bijzitten enzo nee. Kan het me ook haast niet voorstellen maar toch, echt positief klinkt het nietquote:Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
oh jeeee....![]()
als ze na een kwartier weer weggaan, vind ik het best....
ik ben benieuwd....!
ik wil wel dat we ook gewoon n btje rustig kunnen praten ja...
heb net telefoontje gehad van Armada music, het wordt een italiaan dicht in de buurt van Amsterdam Centraal, de naam zal ik maar niet noemenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niet continu mensen bijzitten enzo nee. Kan het me ook haast niet voorstellen maar toch, echt positief klinkt het niet.
Armin zit morgenmiddag ook al bij Re:action bij TMF. Druk promodagje dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Alle gegevens worden nog naar me gemaild, incl nummer contactpersoon voor morgenavond enzo!
Dus morgen tussen 7 en ??? denk even aan mij he![]()
Dat krijg je als je je inlaat met de commercie...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef m-kay het volgende:
[..]
Armin zit morgenmiddag ook al bij Re:action bij TMF. Druk promodagje dus..
Lekker plaatje zegquote:Now playing:
Syndica - Aria Epica.mp3
Gaaf, niet vergeten om te kijken.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef marciemarcs het volgende:
tiesto zit morgen bij de wereld draait door![]()
Iig een beter programma
Dat was hetzelfde programma toen jaquote:Op donderdag 27 april 2006 02:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gaaf, niet vergeten om te kijken.
Zaten ook Armin, Ferry en 100% Isis ooit niet in DWDD, of was dat een ander programma?
Ja, je shit laten sponsoren door TMF omdat je anders bang bent de tent niet vol te krijgen ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je inlaat met de commercie...![]()
doe hem de groetenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
Ik ga trouwens met 20 mensen italiaans eten in de buurt van A'dam Centraal.
Was idd leuk ja, het publiek ging flink losquote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef Trancelocator het volgende:
Tiesto bij DWDD was echt lachen, wie heeft dat nog meer gezien?
Misschien dat Hiddink, Neeskens en Harm Edens nu ook een kaartje gaan proberen te bemachtigen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was idd leuk ja, het publiek ging flink los
Tijs oogde erg fris, die rust periode in LA heeft 'm duidelijk goed gedaan! *zin heeft in ISOS5 @ HMH
het is nog niet uitverkocht................quote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, je shit laten sponsoren door TMF omdat je anders bang bent de tent niet vol te krijgen ofzo. Zou het eigenlijk vol zitten die HMH (main-zaal) morgen ?!
Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nachtquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is nog niet uitverkocht................
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarijequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
Intuition radio met het volgende commentaar:
"Attention: Menno de Jong is travelling for one month in South Africa.
During this time Paul Moelands will be filling in from him (Episode 68, 69, 70 & 71),
and providing you with the best possible tunage he can find!"
Holy, die menno doet goeie zaken zeg![]()
Jah, ik hoorde zoiets jah. Erg coolquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:
[..]
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarije
Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:
[..]
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarije
Dat is ze vergeten. Tevens zijn bagger plaatkeuze is niet ter sprake gekomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Ow en DreamAway, hoe was het gisteravond? Nog wat plaatjes aan kunnen vragen?![]()
Ik ben vorig jaar niet geweest maar hoop dit jaar op een truck daar te draaien. Ik ga er niet van uit maar de kans is aanwezig. Ik ga er sowieso heen denk ik als er een leuke club mensen meegaatquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat is mooi! (laatste)
En hoe zit het nou met Budapest?![]()
denk inderdaad ook niet dat het uitverkocht zal zijn, maar de laatste Qontact was ook al niet meer uitverkocht (al was die line up ook een stuk minder). Maar van mij hoeft het ook niet bommetje vol te zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nacht. Je mikt toch teveel op de liefhebbers, met uitzondering van Armin van Buuren dan. Ook de reden dat hij 4uur zal draaien denk.
Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moorquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?
Ik wil nog wel weg deze zomer, en in Budapest ben ik nog nooit geweest, lijkt me best gaaf!
Ow en DreamAway, hoe was het gisteravond? Nog wat plaatjes aan kunnen vragen?![]()
*meldt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
Je moet t niet te letterlijk nemen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?![]()
Tom!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?![]()
Alles wat je verwacht dat er gespinned gaat worden komt voorbij. Armin gaat openen met dezelfde plaat als op cd1 van zijn "nieuwe Album" (ASOT2006) gok ik. Shipwrecked ofzo?! uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Envio - For You
Heerlijk nummer zeg! Ik hoop hem vanavond te horen (zit er wel in denk ik)
klinkt stoerquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
Leuk hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef DreamAway het volgende:
zo mensen!!!![]()
Het was super!!! In het begin was ik nog een beetje gespannen, maar t werd heel snel echt relaxt en interessant!
heb int engels ff verslagje gemaakt +foto's opt avb forum ,heb geen zin om dat helemaal int nederlands te gaan overtypen dus hier is de link:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=6007&p=7
Helaas ben ik idd vergeten de requests door te geven, ik baal er vreselijk van, maar ik ga t vanavond nog even op de een of andere manier proberen....
En over volgens jullie 'bagger platenkeuze' heb ik t ook niet meer gehad... De tijd ging supersnel, en ze moesten om 10 alweer weg omdat de parkeermeter was afgelopen...ik had zoiets: vul maar bij, ik wil nog een toetje jah!
Maar dat mocht niet baten...
![]()
Er zijn verder wel erg interressante onderwerpen ter sprake gekomen, oa over illegale downloads, het slechte mixwerk van Tiësto, Asot, Armin only, muziekstijlen naast trance, demo's enzo....
Heb ook mijn demo af kunnen geven, hij was erg benieuwd...dus is wel tof!![]()
al met al ben ik echt blij dat ik dit heb gewonnen, had t niet willen missen!!!![]()
Daanquote:
goed zoquote:
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons de cd ‘In Search Of Sunrise 5’ van DJ
Tiesto besteld.
De eerste 250 klanten zouden een gesigneerd exemplaar
ontvangen en u bent een van de gelukkigen! Aangezien u de
gewone cd reeds ontvangen heeft, zult u de gesigneerde hoes
in de loop van volgende week alsnog toegestuurd krijgen.
Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
De tering! Ik weet niet wat te zeggen, ben zo blij dat ik weer zo'n ervaring mocht hebben! Eindelijk een stukje vernieuwing! Now & Wow, waarom komen we daar niet al jaren? Gaan we zeker vaker doen! Wat een tent! En deze avond was werkelijk waar incrediblequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
Op de terugweg zegt user Tomaz: "Echt weer jaren geleden dat ik zo'n ervaring heb gehad"
Ik heb ook geen moment gedacht toen ik binnen was aan het iets missen aan de HMH. Ik begreep van onder andere daan dat ik ook weinig gemist heb. Uiteraard begon Perry extreem goed gevolgd door Matthew dekay die super goed geweest moest zijnquote:
Iets minder voor mij denk(qua feesten gehad) ik maar zeker hetzelfde gevoelquote:Wat heerlijk dat ik na ruim 100 grote evenementen nog steeds kan zeggen dat ik een van de mooiste avonden in m'n uitgaanscarriere heb beleefd!![]()
Zeker niet. Armin was schandalig slechtquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:39 schreef jackson het volgende:
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.
Dat was dus ook de reden dat ik niet geweest ben, had geen zin om me 4 uur te staan ergerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Zeker niet. Armin was schandalig slecht
Dit was te verwachten ja.... Vandaar dat ik dus een andere keuze heb gemaakt, en wat voor 1quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Zeker niet. Armin was schandalig slecht
Wat draaide Don trouwens? Hij doet tegenwoordig van alles en nog wat maar ik heb geen idee wat ie allemaal voor muziek in zijn sets stopt.
Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TEquote:Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide
2 jaar geleden had ik hem op 4 gezet in de top5 DJ MAGquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat is deze man bij mij gestegen in waarde zeg!
Zeker niet. Heb em ik denk 2 jaar geleden gezien op Innercityquote:Op zondag 30 april 2006 05:04 schreef rubbereend het volgende:
Don Diablo is sowieso een held, mag toch hopen dat dat niet jullie eerste set van Don was?
Die spinde hij zowel op TE als op de X-masnight meen ik. Vette plaat maar weinig nieuws onder de zon als hij em altijd uit zijn koffer vist.quote:Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide
Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote. Daar komt bij dat Armin rustig na een tech-trancer er een prog-trancer uit de hoed weet te toveren. Allemaal prima maar wees dan eerlijk en zeg dat dat slecht is. Ik heb me goed vermaakt met een snoeiharde Airbase in de Asta 13 maartquote:Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:
Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internetquote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote.
Goed verslag! Precies zoals verwacht inderdaad de avond. Voor mij een erg hoog "been there done that" gevoel erbij. Als je een avond al uit kan tekenen is het natuurlijk nooit echt spannend maar wel wat je er van verwacht hadquote:Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internet![]()
Ja ik ben absoluut niet meer op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de trance dus voor mij maakte dat allemaal even niet uitquote:Op zondag 30 april 2006 04:25 schreef hp22 het volgende:
[..]
Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TE
TT? Ik heb laatst van iemand een account gekregenquote:Op zondag 30 april 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat betreft de setjes verwacht ik niet dat deze vrij zullen komen maar ik weet het niet zeker
Tiesto @ HMH zijn de beste feesten van het jaarquote:Op zondag 30 april 2006 14:05 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik hoop van wel, vooral die van Perry en Matthew!
Als je al meer van deze feestjes hebt gehad snap ik wel dat je niet meer gaat. Voor mij was dit de eerste keer in de HMH en ik had TE gemist, daarom ben ik hier heen gegaanVolgende feest wordt Tiesto, daar heb ik nou ook al ontzettend veel zin in!
![]()
als je een mixcd afleverd moet het gewoon meer dan goed zijn, maar da's mijn mening...quote:Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Zijn mixes zijn nooit bijzonder maar ook nooit slecht. Gewoon degelijk.
Zijn nieuwe cd is met vlagen wel leuk gemixed maar soms ook behoorlijk minder. Armin doet alles in Ableton dus die moet niet janken over een live gemixte cd door Tiesto. Verder denk ik wel dat Armin live wat beter mixt dan Tiestoquote:Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Zijn mixes zijn nooit bijzonder maar ook nooit slecht. Gewoon degelijk.
Hij bewees gister in die 50min dan ook een stuk beter te zijn dan de rest van de wereld. Lekker mixwerk maar helaas een te korte set om echt goed voor de dag te komen. Buiten zijn eigen hitjes om hele goeie platenquote:Op zondag 30 april 2006 14:29 schreef DreamAway het volgende:
je mag toch wel wat verwachten van de nr 2 vd wereld dacht ik zo!![]()
Oooja dat is waar ook, die nieuwe cd was nogal slecht gemixt. Ik dacht dat het over zijn sets ging.quote:Op zondag 30 april 2006 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn nieuwe cd is met vlagen wel leuk gemixed maar soms ook behoorlijk minder. Armin doet alles in Ableton dus die moet niet janken over een live gemixte cd door Tiesto. Verder denk ik wel dat Armin live wat beter mixt dan Tiesto
DJ Mag lijstjes zijn volledig nietszeggend. Dat terzijde, vind ik dat je als artiest de verantwoordelijkheid hebt om kwaliteit af te leveren. Zeker aangezien Tiesto het allemaal wel kan, als hij het dan niet doet getuigt dat toch van luiheid oid van zijn kant. Twintig euro vragen voor een afgeraffelde mix is afzetterij, echt geen stijlquote:Op zondag 30 april 2006 14:29 schreef DreamAway het volgende:
[..]
als je een mixcd afleverd moet het gewoon meer dan goed zijn, maar da's mijn mening...
je mag toch wel wat verwachten van de nr 2 vd wereld dacht ik zo!![]()
Dat idee heb ik ook idd... verder niks mis mee, maar Armin draait in mijn mening alles behalve bagger... hij draait nu in een wat andere stijl, je kunt hem niet meer vergelijken met vroeger(alhoewel ik daar zelf ook weinig van kan zeggen, maar ik heb wel wat sets van vroeger van em), maar in die stijl kan ik me ook erg goed vinden!quote:Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:
Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
Zal de eerste zijn om te erkennen dat ie een tijd inspiratieloos heeft gedraaid, maar als ie het dan weer een keertje goed doet mag dat ook best gezegd worden.
ik heb ook vaak aan jullie kaasschaaf moves gedacht!quote:Op zondag 30 april 2006 15:41 schreef hp22 het volgende:
Wat een verslag zeg! Leuk hoor, het hoogtepunt waren natuurlijk de kaasblokjes met vlaggetjes van Vision Impossible
(die gasten zijn geweldig
)
Sorry, non-stop geknald in de now & wow de avond ervoor ja!quote:Op zondag 30 april 2006 15:23 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Het publiek ging wel meteen los (op die enge meneer die 2 uur stilstaand en al gapend naast me stond na dan...
tsja...ga dan lekker ergens achteraan staan te 'genieten' met je gare lijf...quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Sorry, non-stop geknald in de now & wow de avond ervoor ja!
Loveland was idd de shit jahquote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef marciemarcs het volgende:
Over Koninginnedag..
Jaa kan niet anders zeggen dat dit echt mijn weekend gemaakt heeft. We zijn rond half 2 naar Stoperplein gegaan waar Loveland een feestje hield en we zijn 's avonds 8 uur daar vertrokken. Helemaal top daar! Erg gezellig met de mensen waarmee we waren en er werd heeeel vet gedraait. Dimitri, Marnix, Mustafa, Stef VrolijkEric Prydz
en Secret Cinema. Had niet gedacht dat ik het zolang vol zou houden om echt de hele dag uit mijn dak te gaan. Ga binnenkort ook zeker een Loveland feestje checken in Hotel Arena. Rond 8 uur werd het toch tijd om ff te eten en toen zijn we richting museumplein gegaan. Was wel ff omschakeling. Echt dood publiek daar en heeel veel 15/16 jarige pubers. Toch hebben we flink moeten lachen om alle chaggerijnige gezichten die we voorbij zagen komen. 9 uur begon tiesto te draaien maar zijn set was echt een dikke aanfluiting en na lethal industry zijn we maar gegaan. Na een lange wandeling terug naar mijn kamer gegaan..en ik was helemaal kapot
wou je beweren dat bijv. de Magik series goed gemixed waren? want dat zijn ze echt niet hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:47 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Zeker aangezien Tiesto het allemaal wel kan
Ik heb nooit fouten gehoord of storend mixwerk.quote:Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wou je beweren dat bijv. de Magik series goed gemixed waren? want dat zijn ze echt niet hoor
Ik ook. Maargoed, gisteravond vond ik het via de videostream erg lekker te doen moet ik zeggen. Eén reteslechte overgang, maar de rest was best te pruimen.quote:
Magik 6 en 7 zijn gewoon opgenomen livesets dus daar hoor je af en toe wel een plaat heel even scheef lopen als je erop let. Maar dat is niet storend doorgaans.quote:
Vind je niet dat ie goed draait dan?quote:Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef marciemarcs het volgende:
Zo nu weer genoeg over tiesto lijkt me, wordt beetje moe over die steeds terugkerende discussie of die nou wel of niet goed kan draaien..![]()
Zeker al een jaar of wat oud.... Je ziet em ook overal voorbij komenquote:
n00bquote:
en van Tosti in Concert: het gelredome als tosti-ijzerquote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
n00b
Maar wel een mooi plaatje ja
Er is er ook een van tiesto met een plakje kaas in z'n hand
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
en van Tosti in Concert: het gelredome als tosti-ijzer![]()
toch zijn ze wel leuk![]()
Hele gave plaat inderdaad, weer een ID minder. Weet iemand toevallig ook wat de 2e plaat was die Dekay draaide. Die vond ik zelf nog beterquote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef marciemarcs het volgende:
. Dekay begon met Junkie XL - Youthfull en dan ben je wat mij betreft een held.
Nou, hier danquote:
Renatequote:Op maandag 1 mei 2006 12:30 schreef jackson het volgende:
Goeie shit... zeker die van Carl Cox ook in dat water. Die ene foto die jij gemaakt heb hoort die uber lekkere TMF babe nog op te staan.
Los gaan op Armin is zoooo 2003quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Die foto's zijn echt geniaal![]()
Zaterdag hier in Leiden een onwijs leuke dag gehad, al moet ik toegeven dat het publiek meer los ging op Roog en Erick E dan op Armin. Kwamen erg veel house mensen op af en dat merkte je ook wel bij Armins set, toen hij Not so dirty draaide iedereen helemaal los en daarna zakte het weer een beetje in.
Renate Verbaan ja....quote:
Nu durf je wel he? Tegen het einde van het topicquote:
Ik wil geen discussie er meer over.... Armin is kut... klaarquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nu durf je wel he? Tegen het einde van het topic
Wel ok geloof ik, laatste keer dat ik hem gehoord heb was op de FFWD, en dat was superquote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Is Ferry Corsten nog wat tegenwoordig?
Ja, we hebben die act lang genoeg opgevoerd, wij zijn echte metalheads, dedicated to the extreme!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil geen discussie er meer over.... Armin is kut... klaar
Trance is stom en house ook.... bah!
*kras kras
Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, we hebben die act lang genoeg opgevoerd, wij zijn echte metalheads, dedicated to the extreme!
Daar had je over gebeld jaquote:
Beste HP22,quote:Op maandag 1 mei 2006 13:37 schreef hp22 het volgende:
[..]
Daar had je over gebeld ja
Is het al weekend?
ja hij mag vol
Weledelgestrenge Heer Claxon,quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste HP22,
Nee, het is nog geen weekend. Overigens heb ik aankomend weekend helemaal niets staan. Dus mochten mensen iets weten dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
Wellicht geef ik een GRATIS guestmix weg.... in ESOT... how about that ?!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:46 schreef hp22 het volgende:
[..]
Weledelgestrenge Heer Claxon,
Ik ga mezelf vast voorbereiden op stampwerk tijdens de set van de heer Can.
Mvg,
hp22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |