tsja...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
hehe, 1 brok enthousiasme aan die telefoon!
"Met jou??"
Voorspelbare Time Table eigenlijk. Beetje jammer voor Schulz dattie een hardere sound neer zal moeten zetten weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:08 schreef DreamAway het volgende:
During queensnight, Friday April 28, there will be a new edition of the Armada Night in the Heineken Music Hall (Amsterdam).
This evening is also the official release party of Armin van Buurens’ new “A State Of Trance 2006” compilation which recently was released.
Besides a 4 hour set of Armin van Buuren, also Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O’Neil will spin the wheels.
Every visitor will also get a free mix CD with the Sounds of Armada!![]()
![]()
hierbij de timetable:
22:00-23:30 Perry O’Neil
23:30-01:00 Matthew Dekay
01:00-05:00 Armin van Buuren
05:00-07:00 Markus Schulz
Wat hij zegt....quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 09:36 schreef DreamAway het volgende:
werkelijk bijna niemand hier is enthousiast![]()
maar dat wisten we van tevoren
Neemt niet weg dat de meeste mensen Armin wel gezien hebben hier en terecht denk ik. Als je zoveel Armada feesten gezien heb en Armin altijd goed gevonden hebt dan kan je weinig anders dan hem nu minder vinden. Hij is gewoon een ander soort platen gaan draaien de laatste tijd wat een aantal mensen tegen staat. Daarbij zie ik de avond in de Now & Wow weer als iets nieuws, Armin kan je overal zien in tegenstelling tot de line-up in de N&W. Lekker wat namen die ik nog nooit gezien heb in een tent die ik niet kenquote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef jackson het volgende:
Voor de rest is hemel op aarde van 22.00-01.00, hopelijk heeft armin zijn bagger thuis gelaten deze keer. Dan gaat het een extreem vette avond worden
Ik ben het met jackson eens, Schulz moet dus gaan beuken omdat er vast heel wat tech-bagger voorbij gaat komen in de 4 uur van Armin. Ik krijg ook de indruk dat Markus wat steviger gaat draaien (al dan niet beinvloed door Armin?). Z'n set op TE was opzich wel lekker maar die Judge Jules stond vrij hard te knallen met als gevolg dat Schulz het geheel wat moest pitchen. Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!quote:Op maandag 24 april 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Merk op:
[..]
Neemt niet weg dat de meeste mensen Armin wel gezien hebben hier en terecht denk ik. Als je zoveel Armada feesten gezien heb en Armin altijd goed gevonden hebt dan kan je weinig anders dan hem nu minder vinden. Hij is gewoon een ander soort platen gaan draaien de laatste tijd wat een aantal mensen tegen staat. Daarbij zie ik de avond in de Now & Wow weer als iets nieuws, Armin kan je overal zien in tegenstelling tot de line-up in de N&W. Lekker wat namen die ik nog nooit gezien heb in een tent die ik niet ken.
De HMH is natuurlijk wel een top locatie maar daar ben ik met ISOS5 weer te vinden. Wat wel een super avond moet gaan worden weer gezien de andere HMH avonden met Tiesto
.
Jij super veel plezier bij Armin & friends
En als je dan zijn sets hoort in Miami enzo van schulz die laatst ook in GDJB kwamen. Dat waren sets uit een tour van em en dan zit je echt te juichen weer. De echte lekkere Schulz sound die hij dus niet laat horen in Nederland. Ik denk gewoon dat Schulz in Nederland steviger draait dan in de rest van de wereld.quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef hp22 het volgende:
Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
Een set van hem niet zo lang na TE (weet niet meer waar) was bijna een exacte kopie van z'n TE set. Armin draaide ook die avond dus zou hij misshied gepushed worden door Armin? Ik zou Schulz wel weer eens willen horen op een feestje zonder Arminquote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En als je dan zijn sets hoort in Miami enzo van schulz die laatst ook in GDJB kwamen. Dat waren sets uit een tour van em en dan zit je echt te juichen weer. De echte lekkere Schulz sound die hij dus niet laat horen in Nederland. Ik denk gewoon dat Schulz in Nederland steviger draait dan in de rest van de wereld.
Klopt ja! Ik vond zijn TE optreden behoorlijk veel lijken op die van de x-mas night in de Melkweg. Echt vrolijk word ik er allemaal niet van. Ik hoop me dan ook meer te vermaken in de Now & Wow. Persoonlijk kijk ik ook erg uit naar Tiesto en Sensation met daar tussenin een eigen feest weer in de Poemaquote:Op maandag 24 april 2006 10:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Een set van hem niet zo lang na TE (weet niet meer waar) was bijna een exacte kopie van z'n TE set. Armin draaide ook die avond dus zou hij misshied gepushed worden door Armin? Ik zou Schulz wel weer eens willen horen op een feestje zonder Armin(iets voor de Poema misschien?
)
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt mequote:
ja idd, als ik de kans krijg wil ik het graag met hemzelf even erover hebben! Maar ik denk dat we algauw uitkomen over hoe breed trance te omvatten is... wat ook nog in z'n newsletter stond een paar weken terug geloof ik...quote:Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt me.
Ja, en nog voor het voorgerecht is opgediend alles afzeikenquote:Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn op z'n minst leuke onderwerpen om het over te hebben tijdens een etentje lijkt me.
Nou, hij werd na Jules geplaatst, een zet waarvan ik de logica nog altijd niet in ziequote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef DreamAway het volgende:
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, Markus heeft bijna geen keus na 4 uur Armin... maar op TE deed Markus t zelf![]()
Dat is het verschil tussen jullie en ik, ik zeik niet zo snel afquote:Op maandag 24 april 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, en nog voor het voorgerecht is opgediend alles afzeiken
Ach... je kan alles bespreken natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 10:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja idd, als ik de kans krijg wil ik het graag met hemzelf even erover hebben! Maar ik denk dat we algauw uitkomen over hoe breed trance te omvatten is... wat ook nog in z'n newsletter stond een paar weken terug geloof ik...
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, Markus heeft bijna geen keus na 4 uur Armin... maar op TE deed Markus t zelf![]()
ja is waar...quote:Op maandag 24 april 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... je kan alles bespreken natuurlijk. Markus mixte gewoon door en moest gewoon harder draaien door de persoon voor hem... Dus ik weet niet wat je bedoelt met "hij doet het zelf" ?!
Hij is er ook zelf bij... maar dat is hij ook na Armin dus dat is een beetje te makkelijk om te zeggen. Verder gaat het niet om gelijk hebben maar het uiten van een mening denk ik. Of hoe iemand ergens tegenaan kijkt. Dat "ach je hebt gelijk" staat me nogal tegenquote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja is waar...
was meer in de zin van 'hij is er zelf bij'...maar das logisch![]()
ach...je hebt gelijk!!![]()
Feit! De beste man behoort nogsteeds tot 1 van mijn favo DJ"s. Kan niet wachten totdat hij weer op de oude "rails" is beland....quote:Op maandag 24 april 2006 10:26 schreef hp22 het volgende:
Gelukkig lijkt de tech-trance hype over z'n hoogtepunt heen en komt er weer meer 'klassieke' trance uit. Als Armin weer zo gaat draaien als 2 jaar terug ga ik weer graag naar z'n gigs
excuses, zo bedoel ik het niet!quote:Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij is er ook zelf bij... maar dat is hij ook na Armin dus dat is een beetje te makkelijk om te zeggen. Verder gaat het niet om gelijk hebben maar het uiten van een mening denk ik. Of hoe iemand ergens tegenaan kijkt. Dat "ach je hebt gelijk" staat me nogal tegen
het het eigenlijk nooit iets speciaals gevonden die Armin...quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Feit! De beste man behoort nogsteeds tot 1 van mijn favo DJ"s. Kan niet wachten totdat hij weer op de oude "rails" is beland....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |