Die moet poepen mènquote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef Trancelocator het volgende:
Een etentje met Armin? Dat is vast met de stand-in Armin die ook al op de cover van ASOT 2006 stond.![]()
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluitenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die kans is zeer aanwezig jaOp dancetour.nl kun je stemmen wie je wilt laten openen
Tom S & Beat zijn vooral zeer geschikt als achtergrondmuziek voor een Honig Soeper reclame.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluiten
Zegquote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Tom S & Beat zijn vooral zeer geschikt als achtergrondmuziek voor een Honig Soeper reclame.
Ik heb gestemd op Extrema soloquote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op een B2B optreden van Tom S & Beat... alhoewel die misschien beter af kunnen sluiten
Armin: geen commentaar.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef star_gazer het volgende:
Zegguh Armin, hoe nodig moest je nou op die cover van ASOT2006?
Armin: Ik had net een vies stukje kaas op, dus ik keek wat moeilijk. Iedereen vond de foto mooi en ik heb zelf geen meningquote:Op donderdag 20 april 2006 15:23 schreef star_gazer het volgende:
Zegguh Armin, hoe nodig moest je nou op die cover van ASOT2006?
waar blijft die nieuwe Perpetuous Dreamer, of die nog komt? enige wat ik wil weten eigenlijk...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dat wordt een gezellig etentje op deze manier jongens, nog meer briljante vragen?![]()
Dat kan em nauwelijks ontgaan zijn zou je zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef Xantra het volgende:
en verder: zeg maar dat die de grote talenten uit de Betuwe in de gaten moet blijven houden![]()
ja denk dat ik die wel ga vragen!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:26 schreef hp22 het volgende:
[..]
Op zich wel een interessante vraag, of hij zelf tevreden is met die cover
De vraag van star_gazer, niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja denk dat ik die wel ga vragen!
Alleen nu nog kijken hoe ik het ga brengen....![]()
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet, al die kritische vragen straks, platen signeren van 20 manquote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
En al je "EE" platen meegeven aan DreamAway om ze te laten signeren.
Dus Tomaz... trek die kofer maar leeg met "EE"-platen of ander armada gerelateerd spul... Doe ik ook, inclusief alle coldharbour releases... God wat zou dat heerlijk matig zijn
idd heerlijk matig, mij laten sjouwen met koffers vol!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef jackson het volgende:
En al je "EE" platen meegeven aan DreamAway om ze te laten signeren.
Dus Tomaz... trek die kofer maar leeg met "EE"-platen of ander armada gerelateerd spul... Doe ik ook, inclusief alle coldharbour releases... God wat zou dat heerlijk matig zijn
uiteraardquote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet
En als je ziet dan mijn halve koffer met Armada shit gevuld is dan is het wel huilen voor em. En dan Tomaz erbij en wat platen van Xantra... Te goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Echt, dit wordt de laatste keer dat Armin met zoiets meedoet, al die kritische vragen straks, platen signeren van 20 man
Jah... ik vind het juist wel jammer aan de ene kant. Niet dat ik er wil zitten want voel me bij dat soort dingen niet echt comfortabel denk ik. Beetje (heel erg) gedwongen allemaal. Maar stel dat je em gewoon eens ergens spreekt... zou em best wat dingen willen vragen. Over Armada enzo, hoe dat gegaan is zo'n beetjequote:Op donderdag 20 april 2006 16:47 schreef DreamAway het volgende:
soms heb ik t idee dat t maar goed is dat ik gewonnen heb ipv 1 van jullie!![]()
we shall see!!!
Ik heb liever dat ze gewoon een keer een pilsje komen drinkenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef _Supreme het volgende:
Gaaf dat je hebt gewonnen.
Hij moet in ieder geval super aardig zijn, dus dat zit wel goed.
Ik wil ook een etentje, maar dan met Tiesto, Armin en Ferry.
Dan zullen ze eerder met elkaar in discussie gaan. Maar ja, dan zou je wel op de eerste rij zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef _Supreme het volgende:
Gaaf dat je hebt gewonnen.
Hij moet in ieder geval super aardig zijn, dus dat zit wel goed.
Ik wil ook een etentje, maar dan met Tiesto, Armin en Ferry.
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjesquote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik ga em natuurlijk wel even een demo'tje meegeven![]()
wat een ideequote:Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had Xantra graag zijn armin plaatje op poster formaat aan Armin zien geven.![]()
ja eh....quote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjes
Neem iets dat hij ongelooflijk smerig vindtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja eh....geen tassen vol heh
![]()
Ik weet nog niet wanneer of waar, moet nog over worden gebeld enzo!
Ik mocht igg kiezen wat voor eten![]()
quote:
ik ben er toch?!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen als het pannenkoeken meisje eris dan
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daarquote:
ik bak ook pannenkoekenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daar
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen als het pannenkoeken meisje eris dan
the biatchquote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?
wie? die kim uit Tiel is mooiquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder pannenkoekenmeisje is het gewoon niets daar
Lekkere euphoric plaat zegquote:Now playing:
Selu Vibra - Divine
Waarom verbaasd me dit niks zeg. En maar geld vangen voor die sms'jesquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:44 schreef DreamAway het volgende:
ben nu slamfm aan t luisteren, maar ze zijn nog steeds mensen aan het nomineren!! Nu snap ik er helemaal niks meer van, wat een corrupt zaakie zo zeg!
Ik ben nooit genomineerd geweest...ik vat t echt niet!!!![]()
Owja ze zeggen trouwens dat het etentje volgende week donderdag om 7 uur is ...![]()
![]()
![]()
Shit... ik vergeet het elke keerquote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Dan kan je wel een pannenkoekenmeisje zijn maar niet het pannenkoekenmeisje, hoe heette ze ook alweer jackson?
Dat is echt ultiem omdat te zeggen jah....quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:02 schreef hp22 het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dit niks zeg. En maar geld vangen voor die sms'jes!
7 uur? Ik zou Armin afbellen met de reden dat je GDJB moet luisteren
Je kan het beter naar zijn FTP uploadenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef Xantra het volgende:
wanneer is het? ik heb nl wel serieus producewerkjes
Excuses voor het ongemakquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat gaat deze reeks hard!
Ha, klassieker! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:
hierbij de mp3 file van vanochtend!!!
Let niet op hoe ik klink...het is vreselijk...ik herken mezelf niet eens!!!
http://rapidshare.de/files/18549158/Dani_lle_op_SlamFm_.mp3.html
![]()
Lache zegquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:
http://rapidshare.de/files/18549158/Dani_lle_op_SlamFm_.mp3.html
![]()
Woohoe!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef hp22 het volgende:
[..]
Flight 643 ook op de achtergrond in 't begin
hehe, 1 brok enthousiasme aan die telefoon!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:43 schreef DreamAway het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |