"Audi A4, it's a good car. "quote:Op woensdag 19 april 2006 14:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Hieronder een heel goed inteview met Tiësto, dit kee geen oppervlakkige bende:
[..]
http://www.taiwannights.com/?op=interviews&page=view&id=24
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef jackson het volgende:
[..]
"Audi A4, it's a good car. "
Kop op zeg Tijs.... knakworst
ach niet iedereen heeft ouders met dure snelle auto'squote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef jackson het volgende:
[..]
"Audi A4, it's a good car. "
Kop op zeg Tijs.... knakworst
Nee, alle reden om dus zelf een extreem dikke bak te kopen. De tering wat zou ik een rij auto's hebben staan zeg.... Dat je gewoon een ton aan wegenbelasting per jaar betaaldquote:Op woensdag 19 april 2006 18:55 schreef Xantra het volgende:
[..]
ach niet iedereen heeft ouders met dure snelle auto's![]()
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optiequote:Op woensdag 19 april 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Armin in de Asta van de 25e mei, zou je daarvoor de kaarten van te voren moeten kopen? Of kan aan de deur ook nog wel? Ik ga er misschien heen, maar we weten nog niet zeker of we gaan...
en is vaak goedkoperquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optie
Okay, nu de tweede vraag. WAAAAAR kan ik die kaarten bestellen? Het lijkt erop dat het feest gecancelled is ofzo (ticketservice en asta.nl hebben niets meer staan op hun site)quote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er zijn meestal nog wel een stuk of 100 aan de deur verkrijgbaar maar voorverkoop is de beste optie
Tsja zou t niet weten, afwachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, nu de tweede vraag. WAAAAAR kan ik die kaarten bestellen? Het lijkt erop dat het feest gecancelled is ofzo (ticketservice en asta.nl hebben niets meer staan op hun site)
Oh jezus, nog serieus ook?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van DreamAway.... Ze heeft dat Diner met Armin gewonnen
Hoe tof voor haar
lijstje om mee te nemen :quote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef hp22 het volgende:
[..]
Oh jezus, nog serieus ook?!!!!! Gefeliciteerd meid! En wel die kritische vraag stellen over z'n platenkeuze onder het genot van een broodje kaas he
Nee, maar jij vast wel met mij zei je toenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef DreamAway het volgende:
"Hoi Danielle, wil je met me uit eten?"![]()
dat was n mooie geweest zeg!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar jij vast wel met mij zei je toen
En dan een frietje pakken bij de feboquote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef DreamAway het volgende:
[..]
lijstje om mee te nemen :
-broodje kaas
-kaasplankje
-kaasschort
-kaasschaaf
![]()
hij vroeg nog: van wat voor eten hou je Danielle? chinees, Italiaans, Mcdonalds?
Ik had "kaas" moeten zeggen!!!!!![]()
Ik kan t echt nog ff niet geloven, ik had vanochtend 1 smsje gestuurd! en die kwam nog te laat aan ook!
Kreeg eerst die Frank Daane aan de telefoon, die zei: ik heb n paar vraagjes voor je, je krijgt de administrator even aan de lijn!
"Hoi Danielle, wil je met me uit eten?"![]()
afijn de rest is morgen tussen 7 en 10 (ik gok tussen 9 en 10) te horen op slam fm, ik klink iig verschrikkelijk, want ik kon t gewoon niet geloven!
Details volgen als ze gebeld hebben!![]()
Vraag 2: Waarom riep iedereen dat AO iets nieuws zou gaan worden? Tiesto has het kunstje al 2 keer gedaan en beter.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef hp22 het volgende:
[..]
En dan een frietje pakken bij de febo
Lachen zeg, jij verdient t wel
Vraag 1: Waarom moest je die graf katana plaat draaien op AO en er nog zelf zo op los gaan op dat podium midden in de zaal alsof t je eigen plaat was?
Heul toevallig wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef swopfile het volgende:
[..]
Kwam jij niet toevallig uit Papendrecht?
Die kans is zeer aanwezig jaquote:Op donderdag 20 april 2006 14:04 schreef swopfile het volgende:
[..]
In dat geval zie ik je natuurlijk de 29e op de boulevard in Dordt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |