heeeerlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens voor alle mensen die denken flink in A'dam/utrecht/Leiden te gaan housuuhhh met de kont schudden, gewaagde danspassen tot uiting gaan brengen en what so ever; Het word 10 graden, waarschijnlijk wel droog
.
Dankquote:Op woensdag 26 april 2006 09:55 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dan kies ik wel voor je:
Oceanlab - Sattelite it is!!!![]()
Hmm jammer, hopenlijk gaan ze zich er niet te veel mee bemoeien anders wordt het wel een onpersoonlijk etentjequote:Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
Ik hoor 10 sec geleden dat er een slamFm team bij het etentjes is
En dat er opnamens gemaakt gaan worden
-edit-
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
Ik hoor 10 sec geleden dat er een slamFm team bij het etentjes is
En dat er opnamens gemaakt gaan worden
-edit-
Ik hoop voor je dat er niet continu mensen bijzitten enzo nee. Kan het me ook haast niet voorstellen maar toch, echt positief klinkt het nietquote:Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
oh jeeee....![]()
als ze na een kwartier weer weggaan, vind ik het best....
ik ben benieuwd....!
ik wil wel dat we ook gewoon n btje rustig kunnen praten ja...
heb net telefoontje gehad van Armada music, het wordt een italiaan dicht in de buurt van Amsterdam Centraal, de naam zal ik maar niet noemenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niet continu mensen bijzitten enzo nee. Kan het me ook haast niet voorstellen maar toch, echt positief klinkt het niet.
Armin zit morgenmiddag ook al bij Re:action bij TMF. Druk promodagje dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Alle gegevens worden nog naar me gemaild, incl nummer contactpersoon voor morgenavond enzo!
Dus morgen tussen 7 en ??? denk even aan mij he![]()
Dat krijg je als je je inlaat met de commercie...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef m-kay het volgende:
[..]
Armin zit morgenmiddag ook al bij Re:action bij TMF. Druk promodagje dus..
Lekker plaatje zegquote:Now playing:
Syndica - Aria Epica.mp3
Gaaf, niet vergeten om te kijken.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef marciemarcs het volgende:
tiesto zit morgen bij de wereld draait door![]()
Iig een beter programma
Dat was hetzelfde programma toen jaquote:Op donderdag 27 april 2006 02:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gaaf, niet vergeten om te kijken.
Zaten ook Armin, Ferry en 100% Isis ooit niet in DWDD, of was dat een ander programma?
Ja, je shit laten sponsoren door TMF omdat je anders bang bent de tent niet vol te krijgen ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je inlaat met de commercie...![]()
doe hem de groetenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
Ik ga trouwens met 20 mensen italiaans eten in de buurt van A'dam Centraal.
Was idd leuk ja, het publiek ging flink losquote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef Trancelocator het volgende:
Tiesto bij DWDD was echt lachen, wie heeft dat nog meer gezien?
Misschien dat Hiddink, Neeskens en Harm Edens nu ook een kaartje gaan proberen te bemachtigen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef hp22 het volgende:
[..]
Was idd leuk ja, het publiek ging flink los
Tijs oogde erg fris, die rust periode in LA heeft 'm duidelijk goed gedaan! *zin heeft in ISOS5 @ HMH
het is nog niet uitverkocht................quote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, je shit laten sponsoren door TMF omdat je anders bang bent de tent niet vol te krijgen ofzo. Zou het eigenlijk vol zitten die HMH (main-zaal) morgen ?!
Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nachtquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is nog niet uitverkocht................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |