quote:
Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
Zal de eerste zijn om te erkennen dat ie een tijd inspiratieloos heeft gedraaid, maar als ie het dan weer een keertje goed doet mag dat ook best gezegd worden.
Dat idee heb ik ook idd... verder niks mis mee, maar Armin draait in mijn mening alles behalve bagger... hij draait nu in een wat andere stijl, je kunt hem niet meer vergelijken met vroeger(alhoewel ik daar zelf ook weinig van kan zeggen, maar ik heb wel wat sets van vroeger van em), maar in die stijl kan ik me ook erg goed vinden!
Denk dat t enige wat je kunt doen je erbij neerleggen, en niet meer verwachten dat hij zoals vroeger gaat draaien...hoe mooi t ook was, hoezeer je em zo ook wilt zien!
Iedereen kan van stijl veranderen, trance is breed en ik vind niet dat je iemand of je stijl in een hokje moet stoppen! Ik ben het er ook absoluut niet mee eens dat hij een tijd 'inspiratieloos' heeft gedraaid, hij heeft mindere sets gehad, maar het laatste wat ik ervan zou zeggen is dat hij t inspiratieloos doet!
Deze Armada night was super! Allereerst petje af voor de HMH, het is idd een super locatie! Lekker ruimtelijk en overzichtelijk, de aankleding vond ik erg goed geslaagd met het 'worldtour thema' (wat ik overigens donderdag al van Armin had gehoord
![]()
) en de animaties waren ronduit geweldig!! (*denkt aan willem-alexander & maxima die meeswingen, Beatrix, blokjes kaas met vlaggetjes erin
![]()
klompen, en verder superkunstige mooie dingen -die verder niks met Holland te maken hadden
![]()
- Dit soort dingen voegen (voor mij iig) een hoop toe!
We waren kwart over 10 aanwezig, perry was al erg goed bezig, het was nog niet erg druk...maar t stroomde snel vol!
enigste plaat die ik me kan herinneren is Yilmaz Altanhan- Eighties -en ik maar wachten tot "I was a ghost before you come" erin kwam
![]()
(voor mij zijn die 2 platen zo'n btje onlosmakelijk verbonden)
En ook nog een nummer, dat ik errrrrg graag will hebben "I'm gonna let you" is de tekst, verder kan ik er weinig meer van zeggen...maar als iemand weet welke t is: tell me!
Matthew Dekay was ook erg lekker, maar vond ik wel een beetje harder draaien dan ik had verwacht eigenlijk!
Armin's opener was al voorspelt door monsieur Jackson, het zat er ook al in natuurlijk, maar ik vond Shipwrecked een super mooie opening!
![]()
Gevolgd door Sunlounger- white sand
![]()
ook heeeeeeerlijk! Denk dat ik zo'n 90% van de platen kende (op de meeste namen na dan, ben daar slecht in) van de ASOT's en andere dingen! Echt een supermooi moment was toen Basic Perspective - Small step on the other side werd gedraaid.... kreeg gewoon tranen in mn ogen... super!
Verdere highlights: Mr Sam ft Kirsty - Insight
![]()
, Nic Chagall - Monday Bar, Mark Otten - So serene, Leama&Moor - Everything matters (ook door perry gespinned volgens mij), KvA- Walk down, AvB - Control freak (SvD remix) Racoon - love you more (avb remix), Arksun - Arisen, Re:Locate - Rogue
![]()
enz enz... (zodra ik de tracklist heb zet ik em hier ff neer)
Ik vond t heerlijk!
Armin heeft nog n paar keer gezwaaid en gelachen naar ons (niet dat t daarom gaat, maar toch) dus was erg leuk!!!
Markus vond ik deze keer eigenlijk een beetje tegenvallen.... hij moest idd wat harder draaien, dat deed ie ook best goed...maar toen ik die voorspelbare platen weer hoorde...
![]()
blehhh....
Lijkt alsof die man stil blijft staan en niet verder ontwikkeld of met iets nieuws kan komen, terwijl zijn radioshow dat wel doet....
Beetje jammer dus. Ik wilde perse de laatste plaat horen, dus we zijn kwart over 7 op weg naar huis gegaan.
Na een paar korte uurtjes slapen en wat opfrissing kreeg ik nog een telefoontje van slam fm hoe het etentje was! Was erg leuk... helaas werd Armin onterecht afgerekend op zijn tafelmanieren door mij (hij was die carpaccio dan ook echt naar binnen aan het stauwen
![]()
maar zo erg was t ook weer niet)! dus nog even opgenomen op cassette bandje, wat gegeten toen weer op weg naar Leiden!
Ik wist niet wat ik van ik moest verwachten, maar ik vond t erg tof! Wel veel en veel te druk, vooral in het begin (we waren er rond half 6) bij Erick E, die overigens goed bezig was! en we hadden net op Centraal drinken gekocht dat we bij de ingang meteen weer konden inleveren
![]()
de lullen!
Maargoed...was te verwachten!
Na Armin's opkomst werd t nog drukker, ik stond pal vooraan en wilde mn plekje niet opgeven, maar erg comfortabel was t niet... Het publiek ging wel meteen los (op die enge meneer die 2 uur stilstaand en al gapend naast me stond na dan
![]()
) en t was een erg lekkere set! Veel herkenbare nummers, maar dat is te verwachten bij dit soort feestjes.
hier ff tracklistje:
Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)
Armin van Buuren - Who's Watching Remy vs Roland Klinkenberg Remix)
David Amo & Julio Navas - Electronic Electro (Original Mix)
Who Is Who - Not So Dirty
Mark Otten - So Serene (Menno de Jong Fierce Dub)
Arctic Quest - Renaissance
Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro (Original Mix)
M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'s Progressiva Mix)
Nic Chagall - Monday Bar (Original Mix)
John O'Callaghan & Kearney - Exactly
Eurythmics - Sweet Dreams (Remix)
Mac & Mac - Listen (Mac Zimms Dub)
SO Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)
Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix)
Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
Armin van Buuren - Shivers (Alex Morph remix) (ook wel weer eens leuk!
![]()
)
Stoneface & Terminal - Venus
U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix)
Re:Locate - Rogue
Armin van Buuren - Communication 3 (Coldware Cold Remix)
Armin van Buuren - Sail (Original Mix)
Markus Schulz - Without You Near (geen mooie aflsuiter hiervoor, maargoed)
Na Armin's setje zijn we nog even achter t decor gegaan en hij kwam zelf tussen de mensen door naar ons toe om te bedanken, erg tof!
![]()
na n paar lekker pakkerds
![]()
ook nog even op de foto gegaan en de rest van t Armada team bedankt!
Dit weekend, gerekend vanaf t etentje donderdag was echt super!!!
Nu heb ik toch wel de langste post ooit gemaakt geloof ik...sorry!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |