abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:11:40 #201
16743 hp22
Bagger.
pi_37369437
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
Intuition radio met het volgende commentaar:
"Attention: Menno de Jong is travelling for one month in South Africa.
During this time Paul Moelands will be filling in from him (Episode 68, 69, 70 & 71),
and providing you with the best possible tunage he can find!"

Holy, die menno doet goeie zaken zeg
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarije
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:12:51 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37369464
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:

[..]

Jah, ik hoorde zoiets jah. Erg cool
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37370262
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?
Ik wil nog wel weg deze zomer, en in Budapest ben ik nog nooit geweest, lijkt me best gaaf!

Ow en DreamAway, hoe was het gisteravond? Nog wat plaatjes aan kunnen vragen?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:51:30 #204
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37370302
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat is ze vergeten. Tevens zijn bagger plaatkeuze is niet ter sprake gekomen
Verder was het super tof en ontspannen begreep ik
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37370755
Dat is mooi! (laatste )

En hoe zit het nou met Budapest?
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:11:43 #206
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37370870
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat is mooi! (laatste )

En hoe zit het nou met Budapest?
Ik ben vorig jaar niet geweest maar hoop dit jaar op een truck daar te draaien. Ik ga er niet van uit maar de kans is aanwezig. Ik ga er sowieso heen denk ik als er een leuke club mensen meegaat
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 april 2006 @ 11:15:05 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37370976
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:

[..]

Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nacht . Je mikt toch teveel op de liefhebbers, met uitzondering van Armin van Buuren dan. Ook de reden dat hij 4uur zal draaien denk.
denk inderdaad ook niet dat het uitverkocht zal zijn, maar de laatste Qontact was ook al niet meer uitverkocht (al was die line up ook een stuk minder). Maar van mij hoeft het ook niet bommetje vol te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:32:49 #208
16743 hp22
Bagger.
pi_37371460
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?
Ik wil nog wel weg deze zomer, en in Budapest ben ik nog nooit geweest, lijkt me best gaaf!

Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moor

MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
pi_37371831
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?
pi_37372048
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:

[..]

MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
*meldt!
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:58:15 #211
16743 hp22
Bagger.
pi_37372120
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?
Je moet t niet te letterlijk nemen hoor
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef Tomaz het volgende:

[..]

*meldt!
Tom!!
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:03:30 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37372264
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef Tomaz het volgende:

[..]

*meldt!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37374029
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
.
pi_37374590
Ik ben net 2 weekjes terug uit Ierland, en daar kan het dus wel een maand achter elkaar regenen. Omdat ik depri wordt van regen heb ik geen zin om tijdens zo'n feest en de dagen ervoor/daarna alleen maar regen te hebben vandaar

maar ik begrijp dus dat het daar wel is kan regenen, maar niet continu
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:26:34 #215
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_37375829
Envio - For You

Heerlijk nummer zeg! Ik hoop hem vanavond te horen (zit er wel in denk ik)
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:07:04 #217
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37375906
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Envio - For You

Heerlijk nummer zeg! Ik hoop hem vanavond te horen (zit er wel in denk ik)
Alles wat je verwacht dat er gespinned gaat worden komt voorbij. Armin gaat openen met dezelfde plaat als op cd1 van zijn "nieuwe Album" (ASOT2006) gok ik. Shipwrecked ofzo?! uit mijn hoofd
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:07:23 #218
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37377812
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:

[..]

klinkt stoer
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:11:05 #219
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37379845
zo mensen!!!

Het was super!!! In het begin was ik nog een beetje gespannen, maar t werd heel snel echt relaxt en interessant!

heb int engels ff verslagje gemaakt +foto's opt avb forum ,heb geen zin om dat helemaal int nederlands te gaan overtypen dus hier is de link:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=6007&p=7

Helaas ben ik idd vergeten de requests door te geven, ik baal er vreselijk van, maar ik ga t vanavond nog even op de een of andere manier proberen....
En over volgens jullie 'bagger platenkeuze' heb ik t ook niet meer gehad... De tijd ging supersnel, en ze moesten om 10 alweer weg omdat de parkeermeter was afgelopen... ik had zoiets: vul maar bij, ik wil nog een toetje jah! Maar dat mocht niet baten...
Er zijn verder wel erg interressante onderwerpen ter sprake gekomen, oa over illegale downloads, het slechte mixwerk van Tiësto , Asot, Armin only, muziekstijlen naast trance, demo's enzo....
Heb ook mijn demo af kunnen geven, hij was erg benieuwd...dus is wel tof!
En aant eind kregen we nog een armada tas met 7 cd's erin (die we allebei allemaal al hebben...maar toch super!)

al met al ben ik echt blij dat ik dit heb gewonnen, had t niet willen missen!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door DreamAway op 28-04-2006 16:27:29 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:21:35 #220
16743 hp22
Bagger.
pi_37380189
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef DreamAway het volgende:
zo mensen!!!

Het was super!!! In het begin was ik nog een beetje gespannen, maar t werd heel snel echt relaxt en interessant!

heb int engels ff verslagje gemaakt +foto's opt avb forum ,heb geen zin om dat helemaal int nederlands te gaan overtypen dus hier is de link:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=6007&p=7

Helaas ben ik idd vergeten de requests door te geven, ik baal er vreselijk van, maar ik ga t vanavond nog even op de een of andere manier proberen....
En over volgens jullie 'bagger platenkeuze' heb ik t ook niet meer gehad... De tijd ging supersnel, en ze moesten om 10 alweer weg omdat de parkeermeter was afgelopen... ik had zoiets: vul maar bij, ik wil nog een toetje jah! Maar dat mocht niet baten...
Er zijn verder wel erg interressante onderwerpen ter sprake gekomen, oa over illegale downloads, het slechte mixwerk van Tiësto , Asot, Armin only, muziekstijlen naast trance, demo's enzo....
Heb ook mijn demo af kunnen geven, hij was erg benieuwd...dus is wel tof!

al met al ben ik echt blij dat ik dit heb gewonnen, had t niet willen missen!!!
Leuk hoor

Parkeermeter...wat een kutsmoes
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:33:26 #221
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37380617
Ik denk dat Armin wel 1 van de interessanste mensen is om mee te praten op dit gebied. Hij lijkt me relaxed en is niet achterlijk.

Klinkt ook super gaaf allemaal DA .

-edit-
Inderdaad... die parkeermeter is voorbedacht natuurlijk. Neemt niet weg dat je 2,5uur met de nummer 3 DJ ter wereld zit te babbelen
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:34:29 #222
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37380653
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef jackson het volgende:

Klinkt ook super gaaf allemaal DA .
Zeg nou daan
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:34:56 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37380670
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Zeg nou daan
Daan
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:37:34 #224
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37380762
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Daan
goed zo

Mensen, vanaf veel plezier, waar je ook naartoe gaat!!!!
Mocht je me in de HMH zien, tik me even aan (niet slaan he), is altijd leuk!!
Te herkennen aan Armada shirtje en waarschijnlijk witte broek
pi_37383528
Hey DreamAway

Leuk verslag van je dinetje met Armin! Veel plezier allemaal vnavond in de HMH

Ohja trouwens dit is de eerste keer dat ik in dit topic post

Greetzz
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 april 2006 @ 18:05:40 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37383569
quote:
Beste klant,

Onlangs heeft u bij ons de cd ‘In Search Of Sunrise 5’ van DJ

Tiesto besteld.

De eerste 250 klanten zouden een gesigneerd exemplaar

ontvangen en u bent een van de gelukkigen! Aangezien u de

gewone cd reeds ontvangen heeft, zult u de gesigneerde hoes

in de loop van volgende week alsnog toegestuurd krijgen.

Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:22:45 #227
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37396025
THIS IS
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 april 2006 @ 10:19:56 #228
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_37397020
this is gaar eindelijk slapen zo....

Armada night was top!
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:14:05 #229
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37403587
Zo even een verslagje dan maar. Allereerst was het een legendarische avond. Zelden zulke goeie feesten meegemaakt. Ik heb user Tomaz wel 30 keer aangekeken en dan werd er met de hoofdjes nee geschud om vervolgens weer helemaal los te gaan.

We kwamen even over 12 binnen in echt een extreem gave tent die de Now & Wow heet. De binnenkomst is echt heel apart maar het is dan ook een oude fabriek geweest (lijkt me). Ik weet niet eens wie er draaide bij binnenkomst maar volgens mij was het Sander Kleinenberg even die later afgelost werd door een andere knaap. Het leuke is dat het mij op dit soort avonden niet kan schelen wie er achter de decks staat als het maar goed is. Nou, dat was het! Een heerlijke opwarmende sound knalde er door de speakers die al op een lekker volume stonden. Onder het genot van de nodige pils en het feit dat Katja Schuurman achter ons stond opweg naar Pete Tong. Ja je leest het goed... Katja en Pete in 1 ruimte , met mij.... ik ben namelijk ook tof!

Ik denk dat Pete voor mij de man van de avond was. Met zijn behoorlijk "alles kapot" sound maar vooral extreem dikke plaatkeuze. De tent ging ook goed los. Tegelijk draaide Tom Novy maar die was niet blij met het publiek volgens mij, waarop ik dacht: Welk Publiek . Inderdaad.... dat stond er niet omdat iedereen al in de zaal bij Pete stond omdat Sander zo zou gaan beginnen. Tom liet het zware werk (instarten van platen) over aan iemand anders... geen idee wie maar een knaapje dat hij bij em had. Erg apart

Het was lekker gevuld in de zaal van Sander en toen kwam Don Diablo binnen. Volgens mij schrok de beste man van het geen publiek staan in "zijn zaal" want hij stond erg te klagen vooraf geloof ik. Echter zagen mensen em al staan en kwamen voordat Don begon al in de 2e zaal staan waar hij zou gaan beginnen. Mijn god wat was Don vet bezig, werkelijk waar alles!! kapot!!! 2-3 toegiften gaf de beste man en draaide subliem! Geluid stond op behoorlijk niveau wat ik nu nog merk.
Een clubje vrienden waaronder een paar echt goeie vrienden maakte voor mij de avond af. Op de terugweg zegt user Tomaz: "Echt weer jaren geleden dat ik zo'n ervaring heb gehad"
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37403693
Klinkt erg vet jackson! Had Pete Tong wel willen zien, volgende keer ben ik erbij
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:24:03 #231
67464 m-kay
Halloooo!
pi_37411401
Om 21.00 uur Tiesto bij de 538 Koninginnedag in Amsterdam. Te volgen via deze stream: http://stream.garnierprojects.com/cross02
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_37411723
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
Op de terugweg zegt user Tomaz: "Echt weer jaren geleden dat ik zo'n ervaring heb gehad"
De tering! Ik weet niet wat te zeggen, ben zo blij dat ik weer zo'n ervaring mocht hebben! Eindelijk een stukje vernieuwing! Now & Wow, waarom komen we daar niet al jaren? Gaan we zeker vaker doen! Wat een tent! En deze avond was werkelijk waar incredible

Opwarmen met Kleinenberg, Pete Tong met een grandioze set, Katja Schuurman die me aanraakte toen ze achter ons langs door de zaal liep , superpubliek, hels geluid en nog veel meer pluspunten!

Maar het hoogtepunt voor mij was toch wel Don Diablo!

Om iets voor half 5 kwam hij binnen en keek erg moeilijk de lege zaal in. Tom Novy, die op dat moment nog bezig was, hoef ik nooit meer te zien, wat een prutser. Vanaf z'n eerste plaat keek ie ongeinteresseerd de zaal in, heeft ie niks fatsoenlijks gemixt, liep regelmatig van z'n booth weg om de andere zaal te checken en liet op 't laatst z'n meegenomen knaapje maar doorstarten. Echt een lul met vingers! Beetje jammer dus voor Donny die waarschijnlijk een volle zaal met enthousiast publiek verwachtte. Na een minuut of tien moeilijk kijken en wat handgebaren van z'n management hier en daar liep mr. Diablo richting de booth. Het knaapje aldaar startte nog maar een plaatje door, maar de Don gaf daar na niet meer dan een minuut een resoluut einde aan, gaf Novy en die knaap een minzaam handje en een weinig goedkeurende blik en keek ons (het enige publiek) aan.
Toen hij naar me knikte en lachte wist ik 't: de zaal staat binnen no time weer op z'n kop! En jawel, binnen een half uur stonden er weer 200 man compleet uit hun dak te gaan! Non-stop heb ik genoten, Donny is God wat betreft Alles Kapot. Werkelijk waar alles ging kapot, vooral tijdens z'n toegift was ik even bang dat we met z'n allen door 't podium zouden zakken.
Hot cue-en, samplen, scratchen, niets was te gek! En op 't laatst kwam ie nog even met ons op 't podium meeknallen! Tot 6.15, toen was 't einde toch echt daar. Wat is deze man bij mij gestegen in waarde zeg!

Wat heerlijk dat ik na ruim 100 grote evenementen nog steeds kan zeggen dat ik een van de mooiste avonden in m'n uitgaanscarriere heb beleefd!
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:39:13 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37413601
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Tomaz het volgende:
- puik verhaal -
Ik heb ook geen moment gedacht toen ik binnen was aan het iets missen aan de HMH. Ik begreep van onder andere daan dat ik ook weinig gemist heb. Uiteraard begon Perry extreem goed gevolgd door Matthew dekay die super goed geweest moest zijn . Armin startte met de plaat die ik een aantal dagen geleden al voorspeld had , de pauper . Verder begreep ik dat het een aantal keren richting tech-trance ging maar niet te lang. Hij is de opbouw dus ook nog een beetje kwijt helaas . Schulz draaide aardig stevig weer met de gebruikelijke platen die hij overal spinned. Nee, ik heb niet het gevoel dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.
quote:
Wat heerlijk dat ik na ruim 100 grote evenementen nog steeds kan zeggen dat ik een van de mooiste avonden in m'n uitgaanscarriere heb beleefd!
Iets minder voor mij denk(qua feesten gehad) ik maar zeker hetzelfde gevoel

[ Bericht 2% gewijzigd door jackson op 29-04-2006 21:52:14 (hoeren typo's) ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:59:48 #234
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37414128
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:39 schreef jackson het volgende:
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.
Zeker niet. Armin was schandalig slecht

Wat draaide Don trouwens? Hij doet tegenwoordig van alles en nog wat maar ik heb geen idee wat ie allemaal voor muziek in zijn sets stopt.
pi_37414755
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Dat was dus ook de reden dat ik niet geweest ben, had geen zin om me 4 uur te staan ergeren
pi_37415214
Tiesto @ Radio 538 Queensday Stage - Amsterdam 29-04-06

01. Grooveyard - Mary Go Wild (Unknown Remix)
02. Super8 Vs. Tab - Helsinki Scorchin'
03. Fonzerelli - Moonlight Party
04. Tiesto - Lethal Industry (2006 Edit)
05. E-Craig - First Time (212 Mix)
06. Jochen Miller - Chromatic
07. Grooveyard - Mary Go Wild (Krzysztof Choclow Remix)
08. ID
09. John O'Callaghan & Brian Kearney - Restricted Motion (Airbase Remix?)
10. Tiesto - Flight 643

Die remix van Restricted Motion !!!! zeker top 3 2006

Download natuurlijk op astateoftrance.be
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:06:24 #237
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37415844
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Wat draaide Don trouwens? Hij doet tegenwoordig van alles en nog wat maar ik heb geen idee wat ie allemaal voor muziek in zijn sets stopt.
Dit was te verwachten ja.... Vandaar dat ik dus een andere keuze heb gemaakt, en wat voor 1 .

Don draait jah... hoe zeg je dat. De wat hardere house zeg maar, dus geen funky/latin house maar lekker het stevige werk. Wij noemen het altijd "alles kapot house". De steve Angello sound/producties... Eric Prydz dat soort namen schieten me te boven als ik er over nadenk.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 02:00:14 #238
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37419037
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide

zondag 30 april 2006 @ 04:25:02 #239
16743 hp22
Bagger.
pi_37420115
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide

Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TE
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 april 2006 @ 05:04:25 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37420211
Don Diablo is sowieso een held, mag toch hopen dat dat niet jullie eerste set van Don was?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 30 april 2006 @ 12:20:34 #241
105311 Xantra
Cinematographer
pi_37422984
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Tomaz het volgende:

[..]
Wat is deze man bij mij gestegen in waarde zeg!
2 jaar geleden had ik hem op 4 gezet in de top5 DJ MAG

die goser kan gewoon zo goed draaien en is een held in de Now & Wow

verder is in de now ander publiek (normale avonden), veel R&B mensen enzo, maar schijnt wel heel vaak heel gaaf te zijn

ben gister op het Waterlooplein geweest, wat een feest, Sebastien Leger draaide super, daarna kregen we te horen dat Sasha ziek was en dus niet draaide (hoe moest zich savonds beter voelen voor Panama dus was aan het rusten, kutzooi! Toen nog een andere dj gehoord, geen idee wie dat was, was ook super, toen wilde de mensen met wie ik was wat rond gaan lopen en daardoor heb ik Eric Prydz moeten missen Als afsluiting Tiësto nog ff bekeken, maja dat was proppen in een set van 50 min, dus dat was weinig aan en sloeg nergens op.

Toch was het gezellig en het had toch wel wat, dat koninginnedag in Amsterdam, maar de volgende keer blijf ik op 1 plein staan en dan blijf ik daar, want dat lopen ga je kapot aan...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 30 april 2006 @ 12:44:32 #242
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37423562
quote:
Op zondag 30 april 2006 05:04 schreef rubbereend het volgende:
Don Diablo is sowieso een held, mag toch hopen dat dat niet jullie eerste set van Don was?
Zeker niet. Heb em ik denk 2 jaar geleden gezien op Innercity . Dat was helemaal top toen ook

-edit- het was 2003 zie ik nu net, op innercity
quote:
Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:

Die spinde hij zowel op TE als op de X-masnight meen ik. Vette plaat maar weinig nieuws onder de zon als hij em altijd uit zijn koffer vist.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_37424476
Ben het er niet mee eens dat Armin schandalig slecht was op Armada Night. In tegenstelling tot de Armada X-mas night (waar ie op een kwartiertje na stond te draaien als een krant) vond ik hem nu best goed eigenlijk. Opening was zoals verwacht, maar daarna volgde weer lekkere melodieuze trancy tracks (veel nieuwe als je ASOT een tijdje niet hebt gevolgd ), met een uurtje voor het einde wat hardere nummers en een zeer ok afsluitend half uur (alleen waarom afsluiten met Treasure Tracking down, zo'n knaller is dat niet ).

Matthew Dekay en Markus Schulz vond ik trouwens ook zeer vet; Schulz knalde er wel een hoop hitjes tegenaan maar wel de juiste.

Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
Zal de eerste zijn om te erkennen dat ie een tijd inspiratieloos heeft gedraaid, maar als ie het dan weer een keertje goed doet mag dat ook best gezegd worden.

oh en Fire & Ice - Lost Emotions (Brian Kearney Remix) is een fijne, cheesy knaller trouwens
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zondag 30 april 2006 @ 13:30:01 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37424696
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:
Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote. Daar komt bij dat Armin rustig na een tech-trancer er een prog-trancer uit de hoed weet te toveren. Allemaal prima maar wees dan eerlijk en zeg dat dat slecht is. Ik heb me goed vermaakt met een snoeiharde Airbase in de Asta 13 maart . k kan et wel hebben hoor aan het einde van de avond !

Overigens heb ik niets tegen mensen die Armin nogsteeds goed vinden ofzo hoor. Alleen denk ik dat zijn opbouw en plaatkeuze super matig is. Ik zal niet over vroeger beginnen . Doe mij maar lekker ASOT in de auto en steeds het laatste halve uur skippen....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 13:48:06 #245
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37425182
De Armada Night vond ik heerlijk! (zoals verwacht ) Om kwart over 10 stond ik binnen en Perry draaide errug lekker! Lekker meeblehren met Your Loving Arms en om 10 voor 11 werd er nog een plaat gedraaid waar ik de naam van moet weten! Geweldig nummer! Ik wist niet dat je zo los kon gaan op zulke muziek
Na Perry kwam dhr. Dekay. Een heerlijke set met onbekende platen (voor mij) maar het knalde heerlijk. Ik kwam marciemarcs tegen en volgens mij had hij het ook goed naar zijn zin Het volume stond toen al op respectabel niveau
Om 1 uur was het de beurt aan Armin. De beste man opende zoals verwacht met Shipwrecked, gevolgd door White Sand. Tot een uurtje of 3 was het goed te doen voor de tranceliefhebbers, maar daarna kwam er anderhalf uur geluid uit de speakers dat ik op dat moment nog niet echt wilde hebben. Ik ging wat eten/drinken/mensen kijken etc. Om half 5 werden de platen weer iets beter en toen kwamen de bekende hitjes voorbij. Air For Life, Sail, Traking Treasure Down dat soort dingen.
Nu was het de beurd aan Markus om de avond af te sluiten. Hij opende met een heerlijke remix van Your Loving Arms en ik stond het eerste half uur zo geweldig te spacen. Ik weet niet welke platen er allemaal voorbij kwamen, maar ik weet wel dat Simon & Shaker - Zero nog langs kwam. Wat een za-lug nummer is dat!
Om kwart voor 7 ging ik er vandoor, ik had nog een redelijke reis voor de boeg namelijk. Het was 11 uur en ik kwam thuis aan. De rest van de dag heb ik weinig gedaan, behalve releaxed op een terrasje gezeten
Conclusie: Het was een heerlijke avond met geweldig publiek en superveel goeie platen. Op anderhalf uur 'gebeuk' van Armin na had ik deze avond nooit willen missen!
  zondag 30 april 2006 @ 13:54:22 #246
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37425350
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote.
*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internet
  zondag 30 april 2006 @ 13:57:54 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_37425417
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internet
Goed verslag! Precies zoals verwacht inderdaad de avond. Voor mij een erg hoog "been there done that" gevoel erbij. Als je een avond al uit kan tekenen is het natuurlijk nooit echt spannend maar wel wat je er van verwacht had . Ik zei ookal tegen mensen gewoon gaan eten als Armin lomp doet, dan heb je de buik ook weer lekker vol als Schulz gaat beginnen . Klinkt als een fijne avond HMH

Wat betreft de setjes verwacht ik niet dat deze vrij zullen komen maar ik weet het niet zeker
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 30 april 2006 @ 14:02:53 #248
73304 pulsar2kx
1986 - 2006
pi_37425535
quote:
Op zondag 30 april 2006 04:25 schreef hp22 het volgende:

[..]

Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TE
Ja ik ben absoluut niet meer op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de trance dus voor mij maakte dat allemaal even niet uit
  zondag 30 april 2006 @ 14:05:00 #249
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_37425590
Ik hoop van wel, vooral die van Perry en Matthew!
Als je al meer van deze feestjes hebt gehad snap ik wel dat je niet meer gaat. Voor mij was dit de eerste keer in de HMH en ik had TE gemist, daarom ben ik hier heen gegaan Volgende feest wordt Tiesto, daar heb ik nou ook al ontzettend veel zin in!
  zondag 30 april 2006 @ 14:11:13 #250
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_37425748
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Wat betreft de setjes verwacht ik niet dat deze vrij zullen komen maar ik weet het niet zeker
TT? Ik heb laatst van iemand een account gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')