t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarijequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
Intuition radio met het volgende commentaar:
"Attention: Menno de Jong is travelling for one month in South Africa.
During this time Paul Moelands will be filling in from him (Episode 68, 69, 70 & 71),
and providing you with the best possible tunage he can find!"
Holy, die menno doet goeie zaken zeg![]()
Jah, ik hoorde zoiets jah. Erg coolquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:
[..]
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarije
Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef hp22 het volgende:
[..]
t schijnt dat enkele mensen uit dit topic deze zomer gaan touren in Hongarije
Dat is ze vergeten. Tevens zijn bagger plaatkeuze is niet ter sprake gekomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Ow en DreamAway, hoe was het gisteravond? Nog wat plaatjes aan kunnen vragen?![]()
Ik ben vorig jaar niet geweest maar hoop dit jaar op een truck daar te draaien. Ik ga er niet van uit maar de kans is aanwezig. Ik ga er sowieso heen denk ik als er een leuke club mensen meegaatquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat is mooi! (laatste)
En hoe zit het nou met Budapest?![]()
denk inderdaad ook niet dat het uitverkocht zal zijn, maar de laatste Qontact was ook al niet meer uitverkocht (al was die line up ook een stuk minder). Maar van mij hoeft het ook niet bommetje vol te zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh.... nee, dat snap ik. Maar was benieuwd hoe mensen erover denken. Of het druk gaat worden. Aan de ene kant denk ik: het zal wel aardig vol zitten. Aan de andere kant: zo'n tent krijg je moelijk vol op k-nacht. Je mikt toch teveel op de liefhebbers, met uitzondering van Armin van Buuren dan. Ook de reden dat hij 4uur zal draaien denk.
Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moorquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er toch ook mensen geweest naar die Streetparade? Hoe was het toen?
Ik wil nog wel weg deze zomer, en in Budapest ben ik nog nooit geweest, lijkt me best gaaf!
Ow en DreamAway, hoe was het gisteravond? Nog wat plaatjes aan kunnen vragen?![]()
*meldt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
Je moet t niet te letterlijk nemen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?![]()
Tom!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Mooi verslag! Het klinkt allemaal errrug gaaf, maar regent het daar wel vaker een maand achter elkaar?![]()
Alles wat je verwacht dat er gespinned gaat worden komt voorbij. Armin gaat openen met dezelfde plaat als op cd1 van zijn "nieuwe Album" (ASOT2006) gok ik. Shipwrecked ofzo?! uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:04 schreef Veersesmurf het volgende:
Envio - For You
Heerlijk nummer zeg! Ik hoop hem vanavond te horen (zit er wel in denk ik)
klinkt stoerquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef hp22 het volgende:
[..]
Mijn verslag van vorig jaar: Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
MarkzMan_X en ik zijn 100% weer van de partij dit jaar. Waarschijnlijk jackson dus ook en misschien nog wat andere mensen
Leuk hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef DreamAway het volgende:
zo mensen!!!![]()
Het was super!!! In het begin was ik nog een beetje gespannen, maar t werd heel snel echt relaxt en interessant!
heb int engels ff verslagje gemaakt +foto's opt avb forum ,heb geen zin om dat helemaal int nederlands te gaan overtypen dus hier is de link:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=6007&p=7
Helaas ben ik idd vergeten de requests door te geven, ik baal er vreselijk van, maar ik ga t vanavond nog even op de een of andere manier proberen....
En over volgens jullie 'bagger platenkeuze' heb ik t ook niet meer gehad... De tijd ging supersnel, en ze moesten om 10 alweer weg omdat de parkeermeter was afgelopen...ik had zoiets: vul maar bij, ik wil nog een toetje jah!
Maar dat mocht niet baten...
![]()
Er zijn verder wel erg interressante onderwerpen ter sprake gekomen, oa over illegale downloads, het slechte mixwerk van Tiësto, Asot, Armin only, muziekstijlen naast trance, demo's enzo....
Heb ook mijn demo af kunnen geven, hij was erg benieuwd...dus is wel tof!![]()
al met al ben ik echt blij dat ik dit heb gewonnen, had t niet willen missen!!!![]()
Daanquote:
goed zoquote:
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons de cd ‘In Search Of Sunrise 5’ van DJ
Tiesto besteld.
De eerste 250 klanten zouden een gesigneerd exemplaar
ontvangen en u bent een van de gelukkigen! Aangezien u de
gewone cd reeds ontvangen heeft, zult u de gesigneerde hoes
in de loop van volgende week alsnog toegestuurd krijgen.
Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
De tering! Ik weet niet wat te zeggen, ben zo blij dat ik weer zo'n ervaring mocht hebben! Eindelijk een stukje vernieuwing! Now & Wow, waarom komen we daar niet al jaren? Gaan we zeker vaker doen! Wat een tent! En deze avond was werkelijk waar incrediblequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
Op de terugweg zegt user Tomaz: "Echt weer jaren geleden dat ik zo'n ervaring heb gehad"
Ik heb ook geen moment gedacht toen ik binnen was aan het iets missen aan de HMH. Ik begreep van onder andere daan dat ik ook weinig gemist heb. Uiteraard begon Perry extreem goed gevolgd door Matthew dekay die super goed geweest moest zijnquote:
Iets minder voor mij denk(qua feesten gehad) ik maar zeker hetzelfde gevoelquote:Wat heerlijk dat ik na ruim 100 grote evenementen nog steeds kan zeggen dat ik een van de mooiste avonden in m'n uitgaanscarriere heb beleefd!![]()
Zeker niet. Armin was schandalig slechtquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:39 schreef jackson het volgende:
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.
Dat was dus ook de reden dat ik niet geweest ben, had geen zin om me 4 uur te staan ergerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Zeker niet. Armin was schandalig slecht
Dit was te verwachten ja.... Vandaar dat ik dus een andere keuze heb gemaakt, en wat voor 1quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Zeker niet. Armin was schandalig slecht
Wat draaide Don trouwens? Hij doet tegenwoordig van alles en nog wat maar ik heb geen idee wat ie allemaal voor muziek in zijn sets stopt.
Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TEquote:Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide
2 jaar geleden had ik hem op 4 gezet in de top5 DJ MAGquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat is deze man bij mij gestegen in waarde zeg!
Zeker niet. Heb em ik denk 2 jaar geleden gezien op Innercityquote:Op zondag 30 april 2006 05:04 schreef rubbereend het volgende:
Don Diablo is sowieso een held, mag toch hopen dat dat niet jullie eerste set van Don was?
Die spinde hij zowel op TE als op de X-masnight meen ik. Vette plaat maar weinig nieuws onder de zon als hij em altijd uit zijn koffer vist.quote:Op zondag 30 april 2006 02:00 schreef pulsar2kx het volgende:
Nog wel een oldskool kippenvel moment trouwens toen Markus Schulz Open Your Eyes draaide
Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote. Daar komt bij dat Armin rustig na een tech-trancer er een prog-trancer uit de hoed weet te toveren. Allemaal prima maar wees dan eerlijk en zeg dat dat slecht is. Ik heb me goed vermaakt met een snoeiharde Airbase in de Asta 13 maartquote:Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Malebolgia het volgende:
Krijg het idee dat de vaste CTT-ers wat uitgekeken raken op de Armin sound, en hun smaak meer richting house/electro etc ontwikkelt. Lijkt me verre van slechte zaak, alleen om dan Armin af te branden voor alle sets die die tegenwoordig draait vind ik een beetje jammer.
*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internetquote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over zijn set in de HMH. Wel over die op TE & X-masnight. Die waren beide waardeloos qua platen en opbouw. Plaatkeuze is een kwestie van smaak maar een setje fatsoenlijk opbouwen mag best. Ik heb niets tegen een wat hardere sound tegen het einde van de avond maar om lompe platen te gaan draaien als je weet dat Schulz nog moet is gewoon klote.
Goed verslag! Precies zoals verwacht inderdaad de avond. Voor mij een erg hoog "been there done that" gevoel erbij. Als je een avond al uit kan tekenen is het natuurlijk nooit echt spannend maar wel wat je er van verwacht hadquote:Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
*eens! Ik had liever gehad dat Armin maar 2 uur moest draaien, en dan als afsluiter. Markus na Matthew en Stonebridge voor Perry. Ach ik heb het goed naar mijn zin gehad, en ik wist van tevoren dat het ging gebeuren dus dat scheelt wel. Weet er trouwens iemand of de sets zijn uitgezonden, dan wel verspreid op internet![]()
Ja ik ben absoluut niet meer op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de trance dus voor mij maakte dat allemaal even niet uitquote:Op zondag 30 april 2006 04:25 schreef hp22 het volgende:
[..]
Die had ik al @ TE, helaas was het weer een hitjes beukset van Markus maar leuk voor mensen die het gemist hebben op TE
TT? Ik heb laatst van iemand een account gekregenquote:Op zondag 30 april 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat betreft de setjes verwacht ik niet dat deze vrij zullen komen maar ik weet het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |