Zeker al een jaar of wat oud.... Je ziet em ook overal voorbij komenquote:
n00bquote:
en van Tosti in Concert: het gelredome als tosti-ijzerquote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
n00b
Maar wel een mooi plaatje ja
Er is er ook een van tiesto met een plakje kaas in z'n hand
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
en van Tosti in Concert: het gelredome als tosti-ijzer![]()
toch zijn ze wel leuk![]()
Hele gave plaat inderdaad, weer een ID minder. Weet iemand toevallig ook wat de 2e plaat was die Dekay draaide. Die vond ik zelf nog beterquote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef marciemarcs het volgende:
. Dekay begon met Junkie XL - Youthfull en dan ben je wat mij betreft een held.
Nou, hier danquote:
Renatequote:Op maandag 1 mei 2006 12:30 schreef jackson het volgende:
Goeie shit... zeker die van Carl Cox ook in dat water. Die ene foto die jij gemaakt heb hoort die uber lekkere TMF babe nog op te staan.
Los gaan op Armin is zoooo 2003quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Die foto's zijn echt geniaal![]()
Zaterdag hier in Leiden een onwijs leuke dag gehad, al moet ik toegeven dat het publiek meer los ging op Roog en Erick E dan op Armin. Kwamen erg veel house mensen op af en dat merkte je ook wel bij Armins set, toen hij Not so dirty draaide iedereen helemaal los en daarna zakte het weer een beetje in.
Renate Verbaan ja....quote:
Nu durf je wel he? Tegen het einde van het topicquote:
Ik wil geen discussie er meer over.... Armin is kut... klaarquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef hp22 het volgende:
[..]
Nu durf je wel he? Tegen het einde van het topic
Wel ok geloof ik, laatste keer dat ik hem gehoord heb was op de FFWD, en dat was superquote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Is Ferry Corsten nog wat tegenwoordig?
Ja, we hebben die act lang genoeg opgevoerd, wij zijn echte metalheads, dedicated to the extreme!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil geen discussie er meer over.... Armin is kut... klaar
Trance is stom en house ook.... bah!
*kras kras
Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, we hebben die act lang genoeg opgevoerd, wij zijn echte metalheads, dedicated to the extreme!
Daar had je over gebeld jaquote:
Beste HP22,quote:Op maandag 1 mei 2006 13:37 schreef hp22 het volgende:
[..]
Daar had je over gebeld ja
Is het al weekend?
ja hij mag vol
Weledelgestrenge Heer Claxon,quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste HP22,
Nee, het is nog geen weekend. Overigens heb ik aankomend weekend helemaal niets staan. Dus mochten mensen iets weten dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
Wellicht geef ik een GRATIS guestmix weg.... in ESOT... how about that ?!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:46 schreef hp22 het volgende:
[..]
Weledelgestrenge Heer Claxon,
Ik ga mezelf vast voorbereiden op stampwerk tijdens de set van de heer Can.
Mvg,
hp22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |