quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben![]()
![]()
Die kansen heb ik 'm al gegeven, waarvan TE voorlopig echt de laatste wasquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf heeft wel zin in de Armada Nighten wat hoop ik dat hij draaid zoals hij 2 jaar terug draaide, dat zou echt top zijn
Niet alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
![]()
![]()
Sterk! Dan heb ik inderdaad wat gemist. Waarschijnlijk zal hij wel wat tunes van zijn ASOT 2006 album mixen, redelijk feest dacht ik zo als het cd1 betreftquote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf heeft wel zin in de Armada Nighten wat hoop ik dat hij draaid zoals hij 2 jaar terug draaide, dat zou echt top zijn
Niet alleen omdat ik het dan naar mijn zin heb gehad, maar ook omdat jullie dat gemist zouden hebben
![]()
![]()
Ja wie niet, heilige aflevering maar ben hem volgens mij kwijtquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als Armin nou de mix CD van ASOT200 erin gooit. En dan net doet alsof-ie mixed, dan ben ik tevreden.
Ik had hem nog een kans tussendoor gegeven op de x-mas night in de Melkweg. Na heerlijke platen als who's wachting en so serene begon de ellende zegquote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
Die kansen heb ik 'm al gegeven, waarvan TE voorlopig echt de laatste was
ja, weer heerlijk voorbarigquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:20 schreef jackson het volgende:
Ik had hem nog een kans tussendoor gegeven op de x-mas night in de Melkweg. Na heerlijke platen als who's wachting en so serene begon de ellende zeg. Op aanvraag van DreamAway draaide hij nog wel Love Theme Dusk maar toen stond ik al na te vloeken in de housezaal
(die overigens goed te doen was
)
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraanquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:03 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, weer heerlijk voorbarig![]()
ik ga donderdag ook even een paar verzoekjes indienen...iemand nog verzoekjes die ik door kan geven?(1 per man graag en alleen de mensen die komen)
Ridgewalkers ft El - Find komt van mij![]()
1 nummer per man, geen heel albumquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef Xantra het volgende:
[..]
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraan![]()
Ik ga geen bagger luisteren en wachten op een goeie plaatquote:
Neem van mij aan dat je aan Armin niks mist de avond. De andere mannen kunnen de avond wel goedmaken. Enfin... Wij zullen heer Kleinenberg steunenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:06 schreef Xantra het volgende:
[..]
Album van Junkie XL mag die helemaal draaien, als die dat gaat doen, sta ik vooraan![]()
Opzich heeft die Armin wel geluk dattie niet de hele avond naar een rot-kop hoeft te gaan zitten kijken ofzo. Bedacht ik me netquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
Hoorde vanochtend Sail op slam fm, en daarna: '... uit eten met Armin, Daniëlle die vorige week gewonnen heeft!"![]()
Now Playing: Markus Schulz - Coldharbour sessions 2004 CD1quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef hp22 het volgende:
Ik mis de Coldharbour/GDJB sound een beetje de laatste tijd, best jammer!
ja , maar dan moeten die janlullen daar wel terugbellen, t is verdorrie overmorgen al!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
Hoorde vanochtend Sail op slam fm, en daarna: '... uit eten met Armin, Daniëlle die vorige week gewonnen heeft!"![]()
wat zeg je dat charmantquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich heeft die Armin wel geluk dattie niet de hele avond naar een rot-kop hoeft te gaan zitten kijken ofzo. Bedacht ik me net![]()
Je kan dat ook met gevoel en liefde zeggen natuurlijk maar je snapt de strekkingquote:
>R&Pquote:
pwned! Maar dat zou niet zo'n gezellig etentje worden gok ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef jackson het volgende:
Pwned door DreamAway... ze mag iemand meenemen en ik ben het niet. Hoe zuur... was toch zeer benieuwd naar een aantal dingen. Tevens had ik em wel wat leuke vragen weten te stellen. Ook ben ik geen fan-boy die de eerste 20min alleen maar zit te gapen naar Armin en het niet kan geloven. Zonde dit
Dit topic kan indd nu naar R&P
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef hp22 het volgende:
[..]
pwned! Maar dat zou niet zo'n gezellig etentje worden gok ik
zeg eh.... niet huilen hehquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat ik prima weet wat ik wel en niet kan zeggen. Het zou juist hele interessante gesprekken kunnen opleveren
Uiteraard is de keuze prima te begrijpen van DreamAway![]()
goeie!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
vraag es effe aan hem of ie nog een kofferdrager nodig heeft naar 1 of andere exotisch land
Goedkoop zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
goeie!!!![]()
dan bied ik wel mezelf aan in bikini he...
Het gaat niet om verdienen maar een gezellige avond met Armin... Wie verdiend zoiets nu wel en wie niet? Waar wil je dat op baseren danquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:01 schreef DreamAway het volgende:
[..]
zeg eh.... niet huilen heh![]()
Ik zou Sonja hoe dan ook meenemen, want zij verdient dit ook dubbel en dwars, misschien nog wel meer dan ik! Tijdens kerst was haar verteld dat we backstage konden, maar toen konden er uiteindelijk maar 4 mensen mee, en helaas zat zij daar niet bij. Dus dit is min of meer een goedmakertje... en die kritische vragen stel ik wel, heb gewoon es een beetje vertrouwen in mij![]()
btw: David Lewis eet ook gezellie mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |