Ik zie hem dr voor aan de wedstrijd zonder publiek te laten spelen.quote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Cohen nog wel effe het mes in de aanvangstijd van donderdag zet.
Helaas heb je gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
"Hij zegt dat ie last heeft van z'n meniscus...Waar zit die??"
ghehehequote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Uurtje eerder zou voor mij wel beter zijnquote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Cohen nog wel effe het mes in de aanvangstijd van donderdag zet.
Laatste uitwedstrijd ja, volgens mij niet ook als dit niet de laatste wedstrijd is spelen ze met het nieuwe shirt.quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Is het trouwens standaard dat Ajax en PSV de laatste wedstrijd uit spelen? Kan me heel vaak herinneren dat die clubs in de laatste wedstrijd ff hun uitshirt showen...
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Laatste uitwedstrijd ja, volgens mij niet ook als dit niet de laatste wedstrijd is spelen ze met het nieuwe shirt.
Ik denk dat ze die shirts gewoon in hun laatste uitduel showen. Of dat dan daadwerkelijk de laatste wedstrijd van de competitie is lijkt mij vrij irrelevant.quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Is het trouwens standaard dat Ajax en PSV de laatste wedstrijd uit spelen? Kan me heel vaak herinneren dat die clubs in de laatste wedstrijd ff hun uitshirt showen...
Donderdag en zondag als ik me niet vergis..quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?
Denk het niet, word kijken via internetquote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?
We???Ga jij ook dan?Dat zou écht 'n wonder zijn.....quote:Op zondag 16 april 2006 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, wij hebben niks te verliezen. Bovendien spelen we eerst thuis en dan weer thuis.
Hij's fijn.quote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Ricardo de Sanders:
Ik een klacht tegen alle bagger die er wordt gepost.quote:Op zondag 16 april 2006 18:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil formeel een klacht indienen dat deze topics te snel gaan.
Het seizoen is weer bijna afgelopen dus dan is het weer even rustig... tot de transfergeruchten weer beginnenquote:Op zondag 16 april 2006 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een klacht tegen alle bagger die er wordt gepost.
Wat een zaadtopics zo zeg..
Klaas Jan Huntelaar, die ene die er tegen jullie twee keer een onbeantwoorde hattrick in zal gooien.quote:
Ziet er dus weer redelijk positief uitquote:Grygera niet tegen Feyenoord; Sneijder, Trabelsi en Rosenberg twijfelgevallen
Danny Blind liet op tegeneover Telegraaf.nl weten dat Grygera zeker het duel van komende donderdag tegen Feyenoord niet zal halen. Trabelsi en Sneijder blijven twijfelgevallen, de laatste heeft daarbij erg weinig wedstrijdritme. Rosenberg is toegevoegd aan het lijstje twijfelgevallen. Zijn kuitblessure lijkt mee te vallen, maar het is de vraag of hij donderdag alweer fit is.
Oja, dat ging hij eerder dit jaar tegen PSV en Feyenoord ook doenquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar, die ene die er tegen jullie twee keer een onbeantwoorde hattrick in zal gooien.
Zag het vanmiddag toevalligquote:Op zondag 16 april 2006 19:57 schreef -Wolf- het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens opgemerkt hoe mooi de aanvoerdersband wel niet is?
Toen liet de rest 'm in de steek, nu loopt 't als een treinquote:Op zondag 16 april 2006 20:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, dat ging hij eerder dit jaar tegen PSV en Feyenoord ook doen
Het spel van ajax, is de laatste paar wedstrijden nog steeds gewoon kut.quote:Op zondag 16 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Toen liet de rest 'm in de steek, nu loopt 't als een trein
Tegenstanders zien ook mooi AJAX op de achterkant van de sokken als onze jongens ze voorbijspurten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax!!!
Ik ben ook erg te spreken over het nieuwe tenue. Het straalt een bepaalde aggressiviteit en onverwinnelijkheid uit. Hopelijk zien we dat ook snel terug in het spel van Ajax.
[afbeelding]
Indeed. Ik ga er denk ik wel 1 met bedrukking bestellen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
Die lettertype op de rug is ook best mooi.
Geweldig!quote:Op zondag 16 april 2006 21:58 schreef Trancelocator het volgende:
En dan moet je je voorstellen hoe straks Stam in dat tenue over het veld loopt.
Dan maar op de bank. Gentenaar past wel.quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Maximaal 11 letters... dus Stekelenburg kan al niet.
Geblesseerd dacht ik, maar niet ernstig aangezien hij geen twijfelgeval is voor a.s. donderdagquote:Op zondag 16 april 2006 22:21 schreef keijz het volgende:
Werd Stekelenburg nou eigelijk gewisseld om Vonk een soort afscheid te geven of was hij gewoon geblesseerd??
De Steekquote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Ehhh?quote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wanneer gaat Orby eigenlijk zijn debuut maken?
Echt waar?quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
doe eens wat aan je algemene ontwikkelingquote:
En dan nog een DVD uitbrengen?quote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
4 keer verliezen in 1 seizoen van Feyenoord. Gaat pijnlijk worden jongens
och tis nix, volgend jaar 6 (of zelfs 8) keer verliezen van R'damquote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Hou die rotterdamse arrogantie anders in jullie eigen topic
Pijnlijk, wat is pijnlijk?quote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
Wij verdienen helemaal niks dit jaar, dus voor ons is het alleen maar een herkansing, jullie hebben alles te verliezen, wij alleen maar te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
och tis nix, volgend jaar 6 (of zelfs 8) keer verliezen van R'dam
Ow zoquote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De paus spreekt met Pasen de "urbi et orbi" uit, of wist je dat niet?![]()
Hij was ook heel flauw.quote:Op zondag 16 april 2006 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow zo. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar ik begrijp nu dan ook waarom je het schreef als 'debuut' en niet als 'rentree'
.
Ik vind het eigenlijk pijnlijker om dit seizoen het beste seizoen in jaren beleven, een derde plek behalen achter AZ en dan nog arrogant komen doen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:24 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Pijnlijk, wat is pijnlijk?
Weet je wat pas pijnlijk is, voor het zoveelste jaar op rij geen prijs pakken, voor het zoveelste jaar helemaal niks winnen.
Jammer dat het regende en er bijna geen hond op straat te vinden was.quote:Op zondag 16 april 2006 23:56 schreef editor2 het volgende:
ff tussendoor:
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06150/DSCN7011.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kan iemand deze bovenstaand klapmongool ff meppen met zijn Brabantse humor door in
de binnenstad van Amsterdam afgelopen week het kampioenschap nog ff te benadrukken.
quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Was jij dat figuur in dat bestelbusje?
Wat zei hij danquote:Op maandag 17 april 2006 00:10 schreef F1Bas het volgende:
De reactie van Jaakke bij Talpa zegt wel genoeg, Blind is volgens seizoen geen trainer meer.
Zelfs het winnen van de beker en het behalen van de CL staat los staat van de positie van Blind.quote:
Dat is wel duidelijk ja. Met andere woorden, hij heeft het allang verbruid.quote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs het winnen van de beker en het behalen van de CL staat los staat van de positie van Blind.
Dat is inderdaad welhaast een bevestiging.quote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs het winnen van de beker en het behalen van de CL staat los staat van de positie van Blind.
leuk verzonnen, maar nee... dat wordt 'm niet.quote:
Ja.... maar dan zit je met die nummers die nog niet vaststaan.quote:
Die gedachte kwam ook al langs, maar je mag maar 2 nummers.quote:
Maar iedereen heeft al Huntelaar.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Mwah, ga er maar vanuit dat Huntelaar 9 krijgt.
Stam zal wel 4 krijgen.
Ten Catequote:Op maandag 17 april 2006 00:44 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zit te denk misschien AFC AJAX achterop. Aangezien ik vaak in het buitenland ook kom, even m'n cluppie duidelijk promoten. Kwam een keer in Parijs trouwens een gekke zwarte Fransoos tegen met een AJAX shirt.Sprak geen woord Nederlands.
[..]
Die gedachte kwam ook al langs, maar je mag maar 2 nummers.
[..]
Maar iedereen heeft al Huntelaar.Stam is een held... maar denk dat die het ook niet gaat worden.
reclame van de sponsor, dat zuigt. hoewel ABN Amro wel stijlvol verwerkt is in het shirt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks, rugnr en naam zuigt.
En helemaal niet origineel.quote:Op maandag 17 april 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
Spuit
11
Wel geinig, maar zo afgezaagd...
Leuke fotosoep.quote:
volgens mij heb jij dat al 10 keer gezegd.quote:Op maandag 17 april 2006 01:20 schreef StarGazer het volgende:
Topshirt.
Kloptquote:Op maandag 17 april 2006 01:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat al 10 keer gezegd.
Geweldige fotoquote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zo iel is Stam niet.
Don't mess with the rock!
[afbeelding]
quote:Klaas-Jan Huntelaar evenaart Johan Cruijff
Klaas-Jan Huntelaar heeft vandaag een passend 'slot' gegeven aan zijn productieve voetbalseizoen, de spits maakte voor de winterstop zeventien treffers voor sc Heerenveen. Hiermee verdiende hij een transfer naar Ajax, waar hij er na de winterstop 16 voor inschoot.
Hierdoor scoorde hij in 32 wedstrijden maarliefst 33 maal, en staat hij hiermee in de top-tien van Eredivisie-topscorers allertijden. Die 10e plaats deelt hij met Johan Cruijff, die in het seizoen 1966/1967 ook 33 maal doel trof.
De ranglijst wordt nog altijd aangevoerd door PSV'er Coen Dillen, die in het seizoen 1956/1957 maarliefst 43 (!) keer wist te scoren.
All-time topscorers Eredivisie in één seizoen
1. Coen Dillen (PSV) 43 goals (1956/1957)
2. Henk Groot (Ajax) 41 goals (1960/1961)
3. Henk Groot (Ajax) 38 goals (1959/1960)
4. Marco van Basten (Ajax) 37 goals (1985/1986)
5. Mateja Kezman (PSV) 35 goals (2002/2003)
6. Nikos Machlas (Vitesse) 34 goals (1997/1998)
6. Kees Kist (AZ'67) 34 goals (1978/1979)
6. Ruud Geels (Ajax) 34 goals (1976/1977)
6. Leo Canjels (NAC) 34 goals (1958/1959)
10. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax / sc Heerenveen) 33 goals (2005/2006)
10. Johan Cruijff (Ajax) 33 goals (1966/1967)
quote:Markus Rosenberg startte als schaduwspits achter aanvalsleider Huntelaar. Ryan Babel verscheen aan de aftrap als linksbuiten. Omdat Rosenberg al na twaalf minuten geblesseerd het veld moest verlaten, werd het strijdplan al vroeg aangepast. Nourdin Boukhari verving de onfortuinlijke Zweed verdienstelijk. Naderhand was de aard van Rosenbergs blessure nog niet geheel duidelijk. De aanvaller kampt met vooralsnog moeilijk te traceren spierklachten in kuit of enkel. Of Rosenberg er donderdag voor eigen publiek tegen de Rotterdammers bij kan zijn, was na het duel in Waalwijk onduidelijk.
haha, mooie foto.quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zo iel is Stam niet.
Don't mess with the rock!
[afbeelding]
Ga dan maar nietquote:Op maandag 17 april 2006 12:21 schreef Riro het volgende:
Begin nu dus toch te twijfelen of ik een kaartje zal halen.![]()
Was echt van plan om niet heen te gaan, maar m'n kaartje kost maar 9 euro, m'n vervoer is gratis en zul je net zien dat ze in ene wel winnen als ik er niet bij ben.
Die prijs kun je toch niet laten liggenquote:Op maandag 17 april 2006 12:21 schreef Riro het volgende:
Begin nu dus toch te twijfelen of ik een kaartje zal halen.![]()
Was echt van plan om niet heen te gaan, maar m'n kaartje kost maar 9 euro, m'n vervoer is gratis en zul je net zien dat ze in ene wel winnen als ik er niet bij ben.
Ik ga sowieso welquote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef J.P. het volgende:
Gaat er niemand hier?
Opzich heb ik wel veel zin, maar denk ook niet dat ik ga.
De verkoop is allemaal wel erg kortdag maar ik ga ook gewoon.quote:Op maandag 17 april 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaan er hier best nog wel wat. Zal wel gewoon redelijk vol zitten hoor, misschien gewoon wel uitverkocht...
410 vooral volgens mijquote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die de play-offs boycotten? Kneuzen![]()
Zielig. Is alleen maar in het nadeel van je eigen cluppie. hebben ze werkelijk zo weinig hersenen?quote:
Tsja dat vind ik dus ook want waarschijnlijk gaan er nog genoeg mensen in 410 die daar dan normaal niet staan, al zal de sfeer wel dood zijn omdat al die fanatieke er niet zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zielig. Is alleen maar in het nadeel van je eigen cluppie. hebben ze werkelijk zo weinig hersenen?
Ach ja, van het supporten van je club hebben de meeste jongens (jongetjes) vrij weinig begrepen in 410.quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Jasza het volgende:
Ik snap dat mensen de play-offs kut vinden, vind ik zelf ook maar dat boycotten helpt echt geen moer om het af te schaffen omdat er toch wel andere mensen gaan dan.
Alleen PSV was toch tegen de play-offs?quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan er al helemaal geen begrip voor opbrengen aangezien Ajax duidelijk heeft gezegd TEGEN de
Ajax was VOOR de playoffsquote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach ja, van het supporten van je club hebben de meeste jongens (jongetjes) vrij weinig begrepen in 410.
Protesteren door weg te blijven om een moment dat je club je het meest nodig heeft. Lekker logisch toch..
Alsof de KNVB dat ook maar enigszins wat interesseert dat er een paar doorgesnoven pubers niet zitten.
Ik kan er al helemaal geen begrip voor opbrengen aangezien Ajax duidelijk heeft gezegd TEGEN de play offs te zijn.
Hier kan Ajax niets aan doen dus, hoe achterlijk is het dan om te protesteren door weg te blijven.
Wat is het uiteindelijke doel daarvan?
Ik dacht van wel. Althans dat wordt gezegd in de media.quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen PSV was toch tegen de play-offs?
Ach, je draait het een beetje om.quote:Op maandag 17 april 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dus waarom gaat iedereen dan?
Ik denk dat je dit een leukere oplossing vindt dan dat de ingangen geblokkeerd worden.quote:Op maandag 17 april 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven blijft een gedeelte 410 en een gedeelte Zuid weg. Jammer, maar het is hun mening. Ik vind het dom, ze maken er absoluut geen statement mee. Dan had het hele stadion leeg moeten zijn.
daar voel je je door aangesproken. Geef niks.quote:Op maandag 17 april 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gezanik over dagjesmensen...
Hoezo denk jij dat ik dat zo vind?quote:Op maandag 17 april 2006 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit een leukere oplossing vind dan dat de ingangen geblokkeerd worden.
Tjee, je doet alsof je mn beste vriend bent. Je weet precies hoe ik denk!quote:Op maandag 17 april 2006 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit een leukere oplossing vindt dan dat de ingangen geblokkeerd worden.
[..]
daar voel je je door aangesproken. Geef niks.
Waar zeg ik dat?quote:
je zegt dat je daarom van de partij bentquote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Jasza het volgende:
Ik snap dat mensen de play-offs kut vinden, vind ik zelf ook maar dat boycotten helpt echt geen moer om het af te schaffen omdat er toch wel andere mensen gaan dan.
Precies. Dat zei ik toch.quote:Op maandag 17 april 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter lezen.
Ik ga wel omdat er geen sprake is van een massaal boycot.
Nee.quote:
Ik ben er benieuwd naar.quote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef PLAE@ het volgende:
nouja ik respecteer mensen die wel gaan hoor. Ik heb zelf ook mijn twijfels bij het geheel. Zo ook over de play-offs zelf.
Er komt later vandaag nog wel een stukje op de site.
quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen PSV was toch tegen de play-offs?
Zelfs de amateurs dus niet veilig.quote:Capelle - Ajax op last van politie afgelast
17 april
Op advies van de politie gaat de wedstrijd Capelle - Ajax, die om 17.00 uur zou beginnen, niet door. Er waren aanwijzigingen voor een treffen tussen Feyenoord- en Ajax-aanhangers.
Het is nog niet bekend waar en wanneer de wedstrijd nu gespeeld wordt.
Later meer.
Bananaman waar ben jequote:Op maandag 17 april 2006 15:58 schreef methodmich het volgende:
Sneu nieuws:
[..]
Zelfs de amateurs dus niet veilig.
Of ze winnen de play-off's, kopen goed in en verrassen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Stel je voor, Groningen wint de play-offs, en gaat dan kansloos onderuit in de voorronde C.L.
Dat geloof je zelf toch ook niet mag ik hopen..quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of ze winnen de play-off's, kopen goed in en verrassen.
Met alle respect, maar ik zie Groningen nou niet echt verrassen in de Champions League. Sowieso zijn ze niet geplaatst bij de loting voor de voorronde, dus grote kans dat ze een ploeg als Inter loten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met verrassen bedoel ik dat ze, evenals Ajax dit jaar, een tegenstander als Brondby treffen in de voorronde en vervolgens in een poule komen met clubs als AC Milan, Maccabi en Club Brugge. Een 2e ronde voor een club als Groningen is net zoiets als een halve finale CL voor PSV.quote:Op maandag 17 april 2006 16:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch ook niet mag ik hopen..
Hehe precies, die zitten echt in pot 4 met de loting.quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Groningen zou nooit in zo'n poule kunnen komen.
Ah, daar had ik even niet aan gedacht. Toch jammer zo'n systeem.quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Groningen zou nooit in zo'n poule kunnen komen.
dank jequote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die de play-offs boycotten? Kneuzen![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zielig. Is alleen maar in het nadeel van je eigen cluppie. hebben ze werkelijk zo weinig hersenen?
In het voordeel van Ajax is het iig nietquote:
Je steunt Ajax door deze actie simpelweg niet. Of je nou 1 x in de arena zit of 34 x. Klaar. Dat is geen clubliefde.quote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef PLAE@ het volgende:
Man laat m lullen. De gasten met de grootste bek dat je juist nu moet steunen zijn diegene die je 4x in het jaar in de Arena ziet. Ook diegene die bang zijn dat 1 van die 4 wedstrijden volgend jaar ipv Ajax - Arsnel ajax - krakow ofzo wordt.
Waar het bij mij persoonlijk om gaat is dat de club ons ook wel eens mag steunen. We betalen honderden euro's en we hebben nog geen 1x waar voor ons geld gehad. En weer kunnen we gaan lappen voor een paar wedstrijden die er nog bijkomen. Ik weet ook wel dat ze die pleeoffs niet gaan afschaffen als ik niet ga, en ik zal ook waarschijnlijk wel gaan, maar zat wordt je het ook wel eens. Ze hadden op z'n minst die playoffs bij de seizoenskaarten in moeten doen.quote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In het voordeel van Ajax is het iig nietDat kan je moeilijk ontkennen. Je hoort je club te steunen, zeker nu. Dat wordt niet gedaan dus kan ik het simpelweg alleen maar afkeuren..
Zit wat in, alleen je vergeet dat ze het geld te hard nodig hebben om de supporters volgend seizoen wél een wat leuker jaar te bieden.quote:Op maandag 17 april 2006 17:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Waar het bij mij persoonlijk om gaat is dat de club ons ook wel eens mag steunen. We betalen honderden euro's en we hebben nog geen 1x waar voor ons geld gehad. En weer kunnen we gaan lappen voor een paar wedstrijden die er nog bijkomen. Ik weet ook wel dat ze die pleeoffs niet gaan afschaffen als ik niet ga, en ik zal ook waarschijnlijk wel gaan, maar zat wordt je het ook wel eens. Ze hadden op z'n minst die playoffs bij de seizoenskaarten in moeten doen.
Ik begrijp het opzich wel, maar het getuigt niet van ''clubliefde''..quote:Op maandag 17 april 2006 17:16 schreef The_Hives het volgende:
Ach Timmy, ik ga niet uit principe. Dat tientje extra maakt me ook niet uit. Je speelt een fucking 34 wedstrijden om de ranglijst te bepalen. Maar vervolgens willen we nog een paar centen extra verdienen en verzinnen we er nog een klein competitietje bij. Als ik als 2e was geeindigd zou ik er goed ziek van zijn om door de play offs alsnog uefa cup voetbal te spelen.
Dan kan je zeggen dat ik geen clubliefde toon door niet heen te gaan, of je hoort je club nu te steunen, nou dan is dat jou mening.
Ik vind dat ik mijn club geen schade breng, want we hebben geen recht op die CL plek. Ik wil jou wel horen als we 2e zijn geeindigd en dat we dan door die play offs 3e worden ofzo.
Ik zou er vrede mee hebben als dit inderdaad was opgezet voor de 'spanning' op het einde van het seizoen en niet als 'geldmachine'.
en ja, ik ga volgend jaar wel naar de wedstrijden als we de CL halen
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 april 2006 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.vak410.nl/forum/viewtopic.php?t=430&start=75
Het waarschijnlijk nieuwe thuisshirt
dus door te gaan toon ik wél clubliefde? Wat een crapquote:Op maandag 17 april 2006 17:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik begrijp het opzich wel, maar het getuigt niet van ''clubliefde''..
Nogmaals: het is niet in het voordeel van de club. een stukje steun valt wegquote:Op maandag 17 april 2006 17:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus door te gaan toon ik wél clubliefde? Wat een crap.
In plaats daarvan mag de club wel eens wat voor supporters doen....
Eensquote:Op maandag 17 april 2006 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Zinloze discussie eigenlijk.
De mensen die niet gaan hebben daar hun redenen voor, klaar. De mensen die wel gaan de zijne. Ieder zijn ding toch?
Dus als Ajax dat niet had gedaan en ze waren er wel geweest was je wel gegaanquote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik toon juist clubliefde en liefde voor het nederlands voetbal door niet te gaan. Dat is het enige wat ze willen, volle stadions en extra inkomsten, nou vergeet het maar van mij krijgen ze geen cent. Ik heb ook lang getwijfeld, maar Ajax had gewoon niet met dit klote systeem moeten instemmen net als psv.
Duidelijk. Je ziet de lijnen van het uitshirt als je goed kijkt. En de kraag zit precies hetzelde als het bij het plaatje van het uitshirt in de ajaxshop.quote:Op maandag 17 april 2006 17:34 schreef Gelderland het volgende:
waarschijnlijk een photoshop dat nieuwe shirt..
quote:Maandag 17 april - Op het sterkbezette Paastoernooi in Düsseldorf heeft Ajax de tweede plaats bereikt. In de finale werd met 0-1 verloren van Werder Bremen. Teleurstelling alom in het Ajax-kamp want het doelpunt was volgens chef d’equipe Hans Bijvank ‘een echt cadeautje’. Ajax was voetballend veel beter dan de Duitsers, alleen werden de vele doelkansen niet verzilverd.
Maandag werd eerst in de halve finale in de strafschoppenserie (0-0 reguliere speeltijd) met 4-1 gewonnen van Real Madrid. Een wedstrijd die volgens Bijvank bol stond van irritatie en intimidatie van Spaanse zijde. Ook had Ajax veel moeite met het niveau van het arbitrale trio. Dezelfde scheidsrechter verwees de voltallige technische staf van Ajax al eerder, op zaterdag, naar de tribune. Ajax-trainer Sonny Silooy verklaarde achteraf zeer verbaasd te zijn over het niveau van zowel de scheids- als de grensrechters: 'Het gekke is: zij zijn ons aan het uitschelden en op het moment dat wij dan iets terugzeggen, kunnen we vertrekken. Dat is de omgekeerde wereld!'
Cruzeiro EC uit Brazilië, eveneens deelnemer op Gestion Copa Amsterdam 2006, behaalde een verdienstelijke derde plaats. In de troostfinale bleek het team van Luiz Greco met 0-2 een maatje te groot voor Real Madrid.
Eén troost voor beide teams: er wacht nog een mooie gelegenheid tot revanche op de Gestion Copa Amsterdam!
quote:Op maandag 17 april 2006 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik ook wel een leuke optie vind is met een mannetje of 10 bij Noord C met kaarten naar binnen te gaan. Die zijdeur open te gooien en met een grote groep gewoon naar binnen te stormen.
Zo hoort het eigenlijk![]()
Is een photoshop.quote:Op maandag 17 april 2006 18:16 schreef the_hunter het volgende:
Thuisshirt vind ik er niet uit zien.
Inderdaad. Desondanks lijkt het me toch mooi om, nadat we lekker kansloos van AZ verliezen, eerst het seizoen van Feyenoord nog totaal te verneuken.quote:Op maandag 17 april 2006 18:16 schreef the_hunter het volgende:
Az is tweede geëindigt, laat die gasten dan gewoon voorronde CL spelen. Ik hoef geen eens voorronde CL te halen. Een jaartje Uefa Cup is ook leuk. Kom je weer eens in andere plaatsen als Milaan.
quote:Ajax-amateurs opgewacht bij Paastoernooi
De zaterdagamateurs van Ajax zijn maandag in Capelle opgewacht door Feyenoord-hooligans. De ploeg kwam naar Capelle voor de inhaalwedstrijd in de hoofdklasse A van de zaterdagamateurs. Toen de bus bij het sportcomplex arriveerde, verzocht de voorzitter van de club de Amsterdammers om terug te keren.
In de kantine van Capelle zaten ongeveer 40 Feyenoordhooligans te wachten terwijl er nog 400 tot 500 werden verwacht. Omdat ook de politie de veiligheid niet kon garanderen, keerde Ajax terug naar Amsterdam. Wat er nu met de wedstrijd gaat gebeuren is nog onduidelijk.
quote:Ajax mist donderdag in de eerste play-offwedstrijd tegen Feyenoord in elk geval Grygera, die nog kampt met een spierblessure. Daarnaast heeft trainer Danny Blind twijfels of Hatem Trabelsi, Oranje-international Wesley Sneijder en Markus Rosenberg kunnen spelen.
De Zweed viel zondag tijdens de door de Amsterdammers gewonnen wedstrijd tegen RKC (2-4) uit met een kuitblessure.
,,Het valt allemaal mee met die blessure’’, zei Blind. ,,Maar ik weet niet of hij donderdag al kan spelen. Met Sneijder gaat het niet slecht maar hij heeft natuurlijk de laatste tijd weinig gespeeld.’’
quote:Rosenberg verontrust over hamstring blessure
Zondagmiddag vielen Maarten Stekelenburg en Markus Rosenberg tegen RKC geblesseerd uit. De doelman werd uit voorzorg gewisseld, de blessure van de Zweedse spits laat zich wat serieuzer aanzien. "Ik voel het in mijn hamstring", zegt de aanvaller met een zorgelijk gezicht.
In de wedstrijd tegen RKC stond na rust opeens Hans Vonk in het doel. Niet om hem nog wat speelminuten te geven, maar omdat Maarten Stekelenburg in de eerste helft wat last had gekregen van zijn kuit. “Dan moet je een keuze maken met het oog op de play-offs. Of je dat risico wilt nemen.” Hij verwacht niet dat hij er donderdag tegen Feyenoord naast zal staan. “Nee, dat niet, maar het is nu wat overbelast. We moeten morgen afwachten hoe het is. In principe zal het geen probleem zijn voor donderdag.” Hij kijkt er naar uit. “Ja, natuurlijk. Het zijn toch wedstrijden op zich. Daar doe je het voor. Eerst maar van het behalen van de play-offs genieten en dan op naar donderdag.”
Markus Rosenberg is er wat ernstiger aan toe. De spits werd al in de 12e minuut gewisseld, nadat Gianni Zuiverloon hard op hem in kwam. “Ik probeerde hem af te stoppen, maar hij raakte me op mijn kuit. Ik hoop niet dat het serieus is, want ik voel het nu in mijn hamstring”, legt Markus uit. “Soms als je ergens een tik krijgt, dan voel je het op een andere plek. Het voelt nu niet goed.” Hij trekt een treurig gezicht om zijn woorden kracht bij te zetten. Als de pijn niet wegtrekt zou zijn deelname aan de play-offs wel eens in gevaar kunnen komen. “Ik ben een beetje verontrust, want het voelt nu echt niet goed in mijn hamstring. Ik hoop echt dat het niet al te serieus is, want ik kijk er zo naar uit om dit seizoen nog te redden.” Als Ajax de play-offs wint en de Champions League voorronde zou halen, is dat voor de Ajacieden een grote prijs. “We hebben de Champions League nog en de bekerfinale. Het kan zomaar toch nog een goed einde van dit seizoen worden.” Maandag wordt zijn blessure in het ziekenhuis bekeken.
Gelukkig, want Vonk vind ik helemaal niks. Vond die tweede goal van RKC niet onhoudbaar.quote:Op maandag 17 april 2006 18:57 schreef F1Bas het volgende:
Stekelenburg speelt dacht ik ook gewoon donderdag.
Inderdaad, die had hij gewoon moeten hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gelukkig, want Vonk vind ik helemaal niks. Vond die tweede goal van RKC niet onhoudbaar.
Vonk is absoluut geen Ajax-niveau, nee.quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gelukkig, want Vonk vind ik helemaal niks. Vond die tweede goal van RKC niet onhoudbaar.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Vonk is absoluut geen Ajax-niveau, nee.
Het lijkt me een prima vent en ik gun het hem van harte, maar hij mist echt de vaardigheden.
Stom ja, dat was Vonk. 's-Avonds toen ik het zag op TV dacht ik nog: 'jezus Steek, die bal had je moeten hebben.'.quote:Op maandag 17 april 2006 19:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Inderdaad, die had hij gewoon moeten hebben.
Hehe goed idee, als dit plan doorgaat dan kom ik wel even opdagenquote:Op maandag 17 april 2006 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik ook wel een leuke optie vind is met een mannetje of 10 bij Noord C met kaarten naar binnen te gaan. Die zijdeur open te gooien en met een grote groep gewoon naar binnen te stormen.
Zo hoort het eigenlijk![]()
quote:
Komt uit onze stad. Is die niet goed?quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe aanwinst van Ajax A1 nog gezien vandaag, onze Vito Wormgoor. Niet best.
Prima speler hoor. Ideaal voor de linkerflank.quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Komt uit onze stad. Is die niet goed?
quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prima speler hoor. Ideaal voor de linkerflank.
Waar bazeert hij dit op dan?quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe aanwinst van Ajax A1 nog gezien vandaag, onze Vito Wormgoor. Niet best.
haha, zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 17 april 2006 18:16 schreef the_hunter het volgende:
Een jaartje Uefa Cup is ook leuk. Kom je weer eens in andere plaatsen als Milaan.
Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Misschien moet hij nog wennen aan de selectie. Hij, Sarpong (als die nog mee telt) en die Tukker zijn toch wel de grootste talenten uit de Ajaxjeugd.quote:
Daar mag je Anita en Goossens ook aan toe voegen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Misschien moet hij nog wennen aan de selectie. Hij, Sarpong (als die nog mee telt) en die Tukker zijn toch wel de grootste talenten uit de Ajaxjeugd.
Goossens zeker. Van Anita vraag ik me af of hij zich fysiek staande kan houden, maar technisch gezien is hij erg goed. Van de "talenten" in Ajax 1 ben ik toch wel het meest onder de indruk van Emanuelson. Wát een traptechniek heeft die jongen. Wat mij betreft krijgt hij in Duitsland gewoon een basisplaats als linksback.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Daar mag je Anita en Goossens ook aan toe voegen.
Knap resultaat, al had de 1e plaats mooier geweest natuurlijkquote:17/4/2006 - Ajax A1 tweede in Duitsland
(Gepost door RvN)
Ajax A1 is op het jaarlijkse toernooi om de Nokia Debitel Cup als tweede geeindigd. Het mocht daarvoor vooral keeper Marco van Duin danken. In de halve finale kwamen Ajax A1 en Real Madrid dankzij beide keepers niet verder dan 0-0. In de penaltyserie stopte Van Duin twee treffers waardoor Ajax a1 met 4-1 zou winnen. In de finale stond Ajax tegen Werder Bremen. De Duitsers wisten al hun duels te winnen in het toernooi, waaronder twee keer tegen de Brazilianen van Cruzeiro. In de finale bleken ze met 1-0 te sterk.
Juist! urby in oranje! Mooi dat jij het ook zegt.quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goossens zeker. Van Anita vraag ik me af of hij zich fysiek staande kan houden, maar technisch gezien is hij erg goed. Van de "talenten" in Ajax 1 ben ik toch wel het meest onder de indruk van Emanuelson. Wát een traptechniek heeft die jongen. Wat mij betreft krijgt hij in Duitsland gewoon een basisplaats als linksback.
Omdat we geen CL halen?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef Suijk het volgende:
Ja, vooral die Italiaanse ploegen zijn irritant.
Maar volgend jaar zullen we die groten niet treffen hoor.
Ik denk niet dat we de CL halen inderdaad. En de UEFA Cup is inderdaad waar we nu op staan. Alleen kun je daar eigenlijk alleen maar verliezen. Alles onder de halve finale valt tegen, eigenlijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat we geen CL halen?
Ik heb geen problemen met een jaartje Uefa Cup, met een beetje mazzel maak je nog kans om die beker te winnen...
Ik lees het ook maar he, weet ook niet of het waar is. Zal allemaal wel meevallenquote:
ik ook niet, ik dacht echt dat ajax een miskoop gemaakt had. knap dat het knijnquote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef M0NTANA het volgende:
Bij de aankoop van KJH had ik nooit verwacht dat hij zou slagen, Ajax had immers nog steeds geen buitenspelers, toch knap dat hij er dan nog 16 inlegt.
Als hij een linksbuiten, een rechtsbuiten en een tien om zich heen krijgt, die goed voorbereidend werk doen, dan scoort KJH er volgend seizoen 40.quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik ook niet, ik dacht echt dat ajax een miskoop gemaakt had. knap dat het knijnhet dan waar maakt. ben benieuwd wat ie volgend jaar brengt.
![]()
Logisch, hij is een fabelachtige afmaker. Alleen zijn 40 goals geen garantie voor een titelquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een linksbuiten, een rechtsbuiten en een tien om zich heen krijgt, die goed voorbereidend werk doen, dan scoort KJH er volgend seizoen 40.
Met dit Ajax zijn 60 goals nog geen garantie.quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch, hij is een fabelachtige afmaker. Alleen zijn 40 goals geen garantie voor een titel.
Als je het over mij hebt; hij gaf ook alleen maar aan dat er dus nog weinig veranderd is. Wel zei hij dat Ajax dus meer uitstraling had dan PSV. Even mooi om te horen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Was al bekend hoor.
Het blijft wel 6 miljoen en hij moet nog een paar jaar rijpen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Deffour lijkt te kiezen voor Ajax, aldus Johan D
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Suijk het volgende:
Ik vind 6 miljoen echt heel veel hoor...
Defour is geen spitsquote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.
Genk vraagt natuurlijk niet voor niks 6 miljoen...maar 17 jaar, dan kan er nog zoveel misgaan in zijn ontwikkeling. Groot risico als je het mij vraagt...quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |