Ah, daar had ik even niet aan gedacht. Toch jammer zo'n systeem.quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Groningen zou nooit in zo'n poule kunnen komen.
dank jequote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die de play-offs boycotten? Kneuzen![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zielig. Is alleen maar in het nadeel van je eigen cluppie. hebben ze werkelijk zo weinig hersenen?
In het voordeel van Ajax is het iig nietquote:
Je steunt Ajax door deze actie simpelweg niet. Of je nou 1 x in de arena zit of 34 x. Klaar. Dat is geen clubliefde.quote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef PLAE@ het volgende:
Man laat m lullen. De gasten met de grootste bek dat je juist nu moet steunen zijn diegene die je 4x in het jaar in de Arena ziet. Ook diegene die bang zijn dat 1 van die 4 wedstrijden volgend jaar ipv Ajax - Arsnel ajax - krakow ofzo wordt.
Waar het bij mij persoonlijk om gaat is dat de club ons ook wel eens mag steunen. We betalen honderden euro's en we hebben nog geen 1x waar voor ons geld gehad. En weer kunnen we gaan lappen voor een paar wedstrijden die er nog bijkomen. Ik weet ook wel dat ze die pleeoffs niet gaan afschaffen als ik niet ga, en ik zal ook waarschijnlijk wel gaan, maar zat wordt je het ook wel eens. Ze hadden op z'n minst die playoffs bij de seizoenskaarten in moeten doen.quote:Op maandag 17 april 2006 16:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In het voordeel van Ajax is het iig nietDat kan je moeilijk ontkennen. Je hoort je club te steunen, zeker nu. Dat wordt niet gedaan dus kan ik het simpelweg alleen maar afkeuren..
Zit wat in, alleen je vergeet dat ze het geld te hard nodig hebben om de supporters volgend seizoen wél een wat leuker jaar te bieden.quote:Op maandag 17 april 2006 17:07 schreef Riro het volgende:
[..]
Waar het bij mij persoonlijk om gaat is dat de club ons ook wel eens mag steunen. We betalen honderden euro's en we hebben nog geen 1x waar voor ons geld gehad. En weer kunnen we gaan lappen voor een paar wedstrijden die er nog bijkomen. Ik weet ook wel dat ze die pleeoffs niet gaan afschaffen als ik niet ga, en ik zal ook waarschijnlijk wel gaan, maar zat wordt je het ook wel eens. Ze hadden op z'n minst die playoffs bij de seizoenskaarten in moeten doen.
Ik begrijp het opzich wel, maar het getuigt niet van ''clubliefde''..quote:Op maandag 17 april 2006 17:16 schreef The_Hives het volgende:
Ach Timmy, ik ga niet uit principe. Dat tientje extra maakt me ook niet uit. Je speelt een fucking 34 wedstrijden om de ranglijst te bepalen. Maar vervolgens willen we nog een paar centen extra verdienen en verzinnen we er nog een klein competitietje bij. Als ik als 2e was geeindigd zou ik er goed ziek van zijn om door de play offs alsnog uefa cup voetbal te spelen.
Dan kan je zeggen dat ik geen clubliefde toon door niet heen te gaan, of je hoort je club nu te steunen, nou dan is dat jou mening.
Ik vind dat ik mijn club geen schade breng, want we hebben geen recht op die CL plek. Ik wil jou wel horen als we 2e zijn geeindigd en dat we dan door die play offs 3e worden ofzo.
Ik zou er vrede mee hebben als dit inderdaad was opgezet voor de 'spanning' op het einde van het seizoen en niet als 'geldmachine'.
en ja, ik ga volgend jaar wel naar de wedstrijden als we de CL halen
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 april 2006 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.vak410.nl/forum/viewtopic.php?t=430&start=75
Het waarschijnlijk nieuwe thuisshirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |