Ik zie hem dr voor aan de wedstrijd zonder publiek te laten spelen.quote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Cohen nog wel effe het mes in de aanvangstijd van donderdag zet.
Helaas heb je gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
"Hij zegt dat ie last heeft van z'n meniscus...Waar zit die??"
ghehehequote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Uurtje eerder zou voor mij wel beter zijnquote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Cohen nog wel effe het mes in de aanvangstijd van donderdag zet.
Laatste uitwedstrijd ja, volgens mij niet ook als dit niet de laatste wedstrijd is spelen ze met het nieuwe shirt.quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Is het trouwens standaard dat Ajax en PSV de laatste wedstrijd uit spelen? Kan me heel vaak herinneren dat die clubs in de laatste wedstrijd ff hun uitshirt showen...
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Laatste uitwedstrijd ja, volgens mij niet ook als dit niet de laatste wedstrijd is spelen ze met het nieuwe shirt.
Ik denk dat ze die shirts gewoon in hun laatste uitduel showen. Of dat dan daadwerkelijk de laatste wedstrijd van de competitie is lijkt mij vrij irrelevant.quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Is het trouwens standaard dat Ajax en PSV de laatste wedstrijd uit spelen? Kan me heel vaak herinneren dat die clubs in de laatste wedstrijd ff hun uitshirt showen...
Donderdag en zondag als ik me niet vergis..quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?
Denk het niet, word kijken via internetquote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?
We???Ga jij ook dan?Dat zou écht 'n wonder zijn.....quote:Op zondag 16 april 2006 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, wij hebben niks te verliezen. Bovendien spelen we eerst thuis en dan weer thuis.
Hij's fijn.quote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Ricardo de Sanders:
Ik een klacht tegen alle bagger die er wordt gepost.quote:Op zondag 16 april 2006 18:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil formeel een klacht indienen dat deze topics te snel gaan.
Het seizoen is weer bijna afgelopen dus dan is het weer even rustig... tot de transfergeruchten weer beginnenquote:Op zondag 16 april 2006 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een klacht tegen alle bagger die er wordt gepost.
Wat een zaadtopics zo zeg..
Klaas Jan Huntelaar, die ene die er tegen jullie twee keer een onbeantwoorde hattrick in zal gooien.quote:
Ziet er dus weer redelijk positief uitquote:Grygera niet tegen Feyenoord; Sneijder, Trabelsi en Rosenberg twijfelgevallen
Danny Blind liet op tegeneover Telegraaf.nl weten dat Grygera zeker het duel van komende donderdag tegen Feyenoord niet zal halen. Trabelsi en Sneijder blijven twijfelgevallen, de laatste heeft daarbij erg weinig wedstrijdritme. Rosenberg is toegevoegd aan het lijstje twijfelgevallen. Zijn kuitblessure lijkt mee te vallen, maar het is de vraag of hij donderdag alweer fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |