Ik zie hem dr voor aan de wedstrijd zonder publiek te laten spelen.quote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Cohen nog wel effe het mes in de aanvangstijd van donderdag zet.
Helaas heb je gelijkquote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
"Hij zegt dat ie last heeft van z'n meniscus...Waar zit die??"
ghehehequote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Uurtje eerder zou voor mij wel beter zijnquote:Op zondag 16 april 2006 17:51 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Cohen nog wel effe het mes in de aanvangstijd van donderdag zet.
Laatste uitwedstrijd ja, volgens mij niet ook als dit niet de laatste wedstrijd is spelen ze met het nieuwe shirt.quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Is het trouwens standaard dat Ajax en PSV de laatste wedstrijd uit spelen? Kan me heel vaak herinneren dat die clubs in de laatste wedstrijd ff hun uitshirt showen...
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Laatste uitwedstrijd ja, volgens mij niet ook als dit niet de laatste wedstrijd is spelen ze met het nieuwe shirt.
Ik denk dat ze die shirts gewoon in hun laatste uitduel showen. Of dat dan daadwerkelijk de laatste wedstrijd van de competitie is lijkt mij vrij irrelevant.quote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Is het trouwens standaard dat Ajax en PSV de laatste wedstrijd uit spelen? Kan me heel vaak herinneren dat die clubs in de laatste wedstrijd ff hun uitshirt showen...
Donderdag en zondag als ik me niet vergis..quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?
Denk het niet, word kijken via internetquote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah ok. Wanneer de playoffs trouwens? En zenden ze het live uit?
We???Ga jij ook dan?Dat zou écht 'n wonder zijn.....quote:Op zondag 16 april 2006 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, wij hebben niks te verliezen. Bovendien spelen we eerst thuis en dan weer thuis.
Hij's fijn.quote:Op zondag 16 april 2006 17:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Ricardo de Sanders:
Ik een klacht tegen alle bagger die er wordt gepost.quote:Op zondag 16 april 2006 18:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik wil formeel een klacht indienen dat deze topics te snel gaan.
Het seizoen is weer bijna afgelopen dus dan is het weer even rustig... tot de transfergeruchten weer beginnenquote:Op zondag 16 april 2006 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een klacht tegen alle bagger die er wordt gepost.
Wat een zaadtopics zo zeg..
Klaas Jan Huntelaar, die ene die er tegen jullie twee keer een onbeantwoorde hattrick in zal gooien.quote:
Ziet er dus weer redelijk positief uitquote:Grygera niet tegen Feyenoord; Sneijder, Trabelsi en Rosenberg twijfelgevallen
Danny Blind liet op tegeneover Telegraaf.nl weten dat Grygera zeker het duel van komende donderdag tegen Feyenoord niet zal halen. Trabelsi en Sneijder blijven twijfelgevallen, de laatste heeft daarbij erg weinig wedstrijdritme. Rosenberg is toegevoegd aan het lijstje twijfelgevallen. Zijn kuitblessure lijkt mee te vallen, maar het is de vraag of hij donderdag alweer fit is.
Oja, dat ging hij eerder dit jaar tegen PSV en Feyenoord ook doenquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar, die ene die er tegen jullie twee keer een onbeantwoorde hattrick in zal gooien.
Zag het vanmiddag toevalligquote:Op zondag 16 april 2006 19:57 schreef -Wolf- het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens opgemerkt hoe mooi de aanvoerdersband wel niet is?
Toen liet de rest 'm in de steek, nu loopt 't als een treinquote:Op zondag 16 april 2006 20:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, dat ging hij eerder dit jaar tegen PSV en Feyenoord ook doen
Het spel van ajax, is de laatste paar wedstrijden nog steeds gewoon kut.quote:Op zondag 16 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Toen liet de rest 'm in de steek, nu loopt 't als een trein
Tegenstanders zien ook mooi AJAX op de achterkant van de sokken als onze jongens ze voorbijspurten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax!!!
Ik ben ook erg te spreken over het nieuwe tenue. Het straalt een bepaalde aggressiviteit en onverwinnelijkheid uit. Hopelijk zien we dat ook snel terug in het spel van Ajax.
[afbeelding]
Indeed. Ik ga er denk ik wel 1 met bedrukking bestellen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
Die lettertype op de rug is ook best mooi.
Geweldig!quote:Op zondag 16 april 2006 21:58 schreef Trancelocator het volgende:
En dan moet je je voorstellen hoe straks Stam in dat tenue over het veld loopt.
Dan maar op de bank. Gentenaar past wel.quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Maximaal 11 letters... dus Stekelenburg kan al niet.
Geblesseerd dacht ik, maar niet ernstig aangezien hij geen twijfelgeval is voor a.s. donderdagquote:Op zondag 16 april 2006 22:21 schreef keijz het volgende:
Werd Stekelenburg nou eigelijk gewisseld om Vonk een soort afscheid te geven of was hij gewoon geblesseerd??
De Steekquote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Ehhh?quote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wanneer gaat Orby eigenlijk zijn debuut maken?
Echt waar?quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
doe eens wat aan je algemene ontwikkelingquote:
En dan nog een DVD uitbrengen?quote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
4 keer verliezen in 1 seizoen van Feyenoord. Gaat pijnlijk worden jongens
och tis nix, volgend jaar 6 (of zelfs 8) keer verliezen van R'damquote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
quote:Op zondag 16 april 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Hou die rotterdamse arrogantie anders in jullie eigen topic
Pijnlijk, wat is pijnlijk?quote:Op zondag 16 april 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
Wij verdienen helemaal niks dit jaar, dus voor ons is het alleen maar een herkansing, jullie hebben alles te verliezen, wij alleen maar te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
och tis nix, volgend jaar 6 (of zelfs 8) keer verliezen van R'dam
Ow zoquote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De paus spreekt met Pasen de "urbi et orbi" uit, of wist je dat niet?![]()
Hij was ook heel flauw.quote:Op zondag 16 april 2006 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow zo. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar ik begrijp nu dan ook waarom je het schreef als 'debuut' en niet als 'rentree'
.
Ik vind het eigenlijk pijnlijker om dit seizoen het beste seizoen in jaren beleven, een derde plek behalen achter AZ en dan nog arrogant komen doen.quote:Op zondag 16 april 2006 23:24 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Pijnlijk, wat is pijnlijk?
Weet je wat pas pijnlijk is, voor het zoveelste jaar op rij geen prijs pakken, voor het zoveelste jaar helemaal niks winnen.
Jammer dat het regende en er bijna geen hond op straat te vinden was.quote:Op zondag 16 april 2006 23:56 schreef editor2 het volgende:
ff tussendoor:
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06150/DSCN7011.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kan iemand deze bovenstaand klapmongool ff meppen met zijn Brabantse humor door in
de binnenstad van Amsterdam afgelopen week het kampioenschap nog ff te benadrukken.
quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Was jij dat figuur in dat bestelbusje?
Wat zei hij danquote:Op maandag 17 april 2006 00:10 schreef F1Bas het volgende:
De reactie van Jaakke bij Talpa zegt wel genoeg, Blind is volgens seizoen geen trainer meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |