Zelfs het winnen van de beker en het behalen van de CL staat los staat van de positie van Blind.quote:
Dat is wel duidelijk ja. Met andere woorden, hij heeft het allang verbruid.quote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs het winnen van de beker en het behalen van de CL staat los staat van de positie van Blind.
Dat is inderdaad welhaast een bevestiging.quote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs het winnen van de beker en het behalen van de CL staat los staat van de positie van Blind.
leuk verzonnen, maar nee... dat wordt 'm niet.quote:
Ja.... maar dan zit je met die nummers die nog niet vaststaan.quote:
Die gedachte kwam ook al langs, maar je mag maar 2 nummers.quote:
Maar iedereen heeft al Huntelaar.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef Mr.Mills het volgende:
Mwah, ga er maar vanuit dat Huntelaar 9 krijgt.
Stam zal wel 4 krijgen.
Ten Catequote:Op maandag 17 april 2006 00:44 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zit te denk misschien AFC AJAX achterop. Aangezien ik vaak in het buitenland ook kom, even m'n cluppie duidelijk promoten. Kwam een keer in Parijs trouwens een gekke zwarte Fransoos tegen met een AJAX shirt.Sprak geen woord Nederlands.
[..]
Die gedachte kwam ook al langs, maar je mag maar 2 nummers.
[..]
Maar iedereen heeft al Huntelaar.Stam is een held... maar denk dat die het ook niet gaat worden.
reclame van de sponsor, dat zuigt. hoewel ABN Amro wel stijlvol verwerkt is in het shirt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Niks, rugnr en naam zuigt.
En helemaal niet origineel.quote:Op maandag 17 april 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
Spuit
11
Wel geinig, maar zo afgezaagd...
Leuke fotosoep.quote:
volgens mij heb jij dat al 10 keer gezegd.quote:Op maandag 17 april 2006 01:20 schreef StarGazer het volgende:
Topshirt.
Kloptquote:Op maandag 17 april 2006 01:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat al 10 keer gezegd.
Geweldige fotoquote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zo iel is Stam niet.
Don't mess with the rock!
[afbeelding]
quote:Klaas-Jan Huntelaar evenaart Johan Cruijff
Klaas-Jan Huntelaar heeft vandaag een passend 'slot' gegeven aan zijn productieve voetbalseizoen, de spits maakte voor de winterstop zeventien treffers voor sc Heerenveen. Hiermee verdiende hij een transfer naar Ajax, waar hij er na de winterstop 16 voor inschoot.
Hierdoor scoorde hij in 32 wedstrijden maarliefst 33 maal, en staat hij hiermee in de top-tien van Eredivisie-topscorers allertijden. Die 10e plaats deelt hij met Johan Cruijff, die in het seizoen 1966/1967 ook 33 maal doel trof.
De ranglijst wordt nog altijd aangevoerd door PSV'er Coen Dillen, die in het seizoen 1956/1957 maarliefst 43 (!) keer wist te scoren.
All-time topscorers Eredivisie in één seizoen
1. Coen Dillen (PSV) 43 goals (1956/1957)
2. Henk Groot (Ajax) 41 goals (1960/1961)
3. Henk Groot (Ajax) 38 goals (1959/1960)
4. Marco van Basten (Ajax) 37 goals (1985/1986)
5. Mateja Kezman (PSV) 35 goals (2002/2003)
6. Nikos Machlas (Vitesse) 34 goals (1997/1998)
6. Kees Kist (AZ'67) 34 goals (1978/1979)
6. Ruud Geels (Ajax) 34 goals (1976/1977)
6. Leo Canjels (NAC) 34 goals (1958/1959)
10. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax / sc Heerenveen) 33 goals (2005/2006)
10. Johan Cruijff (Ajax) 33 goals (1966/1967)
quote:Markus Rosenberg startte als schaduwspits achter aanvalsleider Huntelaar. Ryan Babel verscheen aan de aftrap als linksbuiten. Omdat Rosenberg al na twaalf minuten geblesseerd het veld moest verlaten, werd het strijdplan al vroeg aangepast. Nourdin Boukhari verving de onfortuinlijke Zweed verdienstelijk. Naderhand was de aard van Rosenbergs blessure nog niet geheel duidelijk. De aanvaller kampt met vooralsnog moeilijk te traceren spierklachten in kuit of enkel. Of Rosenberg er donderdag voor eigen publiek tegen de Rotterdammers bij kan zijn, was na het duel in Waalwijk onduidelijk.
haha, mooie foto.quote:Op maandag 17 april 2006 01:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zo iel is Stam niet.
Don't mess with the rock!
[afbeelding]
Ga dan maar nietquote:Op maandag 17 april 2006 12:21 schreef Riro het volgende:
Begin nu dus toch te twijfelen of ik een kaartje zal halen.![]()
Was echt van plan om niet heen te gaan, maar m'n kaartje kost maar 9 euro, m'n vervoer is gratis en zul je net zien dat ze in ene wel winnen als ik er niet bij ben.
Die prijs kun je toch niet laten liggenquote:Op maandag 17 april 2006 12:21 schreef Riro het volgende:
Begin nu dus toch te twijfelen of ik een kaartje zal halen.![]()
Was echt van plan om niet heen te gaan, maar m'n kaartje kost maar 9 euro, m'n vervoer is gratis en zul je net zien dat ze in ene wel winnen als ik er niet bij ben.
Ik ga sowieso welquote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef J.P. het volgende:
Gaat er niemand hier?
Opzich heb ik wel veel zin, maar denk ook niet dat ik ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |