Ik denk niet dat we de CL halen inderdaad. En de UEFA Cup is inderdaad waar we nu op staan. Alleen kun je daar eigenlijk alleen maar verliezen. Alles onder de halve finale valt tegen, eigenlijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat we geen CL halen?
Ik heb geen problemen met een jaartje Uefa Cup, met een beetje mazzel maak je nog kans om die beker te winnen...
Ik lees het ook maar he, weet ook niet of het waar is. Zal allemaal wel meevallenquote:
ik ook niet, ik dacht echt dat ajax een miskoop gemaakt had. knap dat het knijnquote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef M0NTANA het volgende:
Bij de aankoop van KJH had ik nooit verwacht dat hij zou slagen, Ajax had immers nog steeds geen buitenspelers, toch knap dat hij er dan nog 16 inlegt.
Als hij een linksbuiten, een rechtsbuiten en een tien om zich heen krijgt, die goed voorbereidend werk doen, dan scoort KJH er volgend seizoen 40.quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik ook niet, ik dacht echt dat ajax een miskoop gemaakt had. knap dat het knijnhet dan waar maakt. ben benieuwd wat ie volgend jaar brengt.
![]()
Logisch, hij is een fabelachtige afmaker. Alleen zijn 40 goals geen garantie voor een titelquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een linksbuiten, een rechtsbuiten en een tien om zich heen krijgt, die goed voorbereidend werk doen, dan scoort KJH er volgend seizoen 40.
Met dit Ajax zijn 60 goals nog geen garantie.quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch, hij is een fabelachtige afmaker. Alleen zijn 40 goals geen garantie voor een titel.
Als je het over mij hebt; hij gaf ook alleen maar aan dat er dus nog weinig veranderd is. Wel zei hij dat Ajax dus meer uitstraling had dan PSV. Even mooi om te horen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Was al bekend hoor.
Het blijft wel 6 miljoen en hij moet nog een paar jaar rijpen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Deffour lijkt te kiezen voor Ajax, aldus Johan D
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Suijk het volgende:
Ik vind 6 miljoen echt heel veel hoor...
Defour is geen spitsquote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.
Genk vraagt natuurlijk niet voor niks 6 miljoen...maar 17 jaar, dan kan er nog zoveel misgaan in zijn ontwikkeling. Groot risico als je het mij vraagt...quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |