quote:Rosenberg verontrust over hamstring blessure
Zondagmiddag vielen Maarten Stekelenburg en Markus Rosenberg tegen RKC geblesseerd uit. De doelman werd uit voorzorg gewisseld, de blessure van de Zweedse spits laat zich wat serieuzer aanzien. "Ik voel het in mijn hamstring", zegt de aanvaller met een zorgelijk gezicht.
In de wedstrijd tegen RKC stond na rust opeens Hans Vonk in het doel. Niet om hem nog wat speelminuten te geven, maar omdat Maarten Stekelenburg in de eerste helft wat last had gekregen van zijn kuit. “Dan moet je een keuze maken met het oog op de play-offs. Of je dat risico wilt nemen.” Hij verwacht niet dat hij er donderdag tegen Feyenoord naast zal staan. “Nee, dat niet, maar het is nu wat overbelast. We moeten morgen afwachten hoe het is. In principe zal het geen probleem zijn voor donderdag.” Hij kijkt er naar uit. “Ja, natuurlijk. Het zijn toch wedstrijden op zich. Daar doe je het voor. Eerst maar van het behalen van de play-offs genieten en dan op naar donderdag.”
Markus Rosenberg is er wat ernstiger aan toe. De spits werd al in de 12e minuut gewisseld, nadat Gianni Zuiverloon hard op hem in kwam. “Ik probeerde hem af te stoppen, maar hij raakte me op mijn kuit. Ik hoop niet dat het serieus is, want ik voel het nu in mijn hamstring”, legt Markus uit. “Soms als je ergens een tik krijgt, dan voel je het op een andere plek. Het voelt nu niet goed.” Hij trekt een treurig gezicht om zijn woorden kracht bij te zetten. Als de pijn niet wegtrekt zou zijn deelname aan de play-offs wel eens in gevaar kunnen komen. “Ik ben een beetje verontrust, want het voelt nu echt niet goed in mijn hamstring. Ik hoop echt dat het niet al te serieus is, want ik kijk er zo naar uit om dit seizoen nog te redden.” Als Ajax de play-offs wint en de Champions League voorronde zou halen, is dat voor de Ajacieden een grote prijs. “We hebben de Champions League nog en de bekerfinale. Het kan zomaar toch nog een goed einde van dit seizoen worden.” Maandag wordt zijn blessure in het ziekenhuis bekeken.
Gelukkig, want Vonk vind ik helemaal niks. Vond die tweede goal van RKC niet onhoudbaar.quote:Op maandag 17 april 2006 18:57 schreef F1Bas het volgende:
Stekelenburg speelt dacht ik ook gewoon donderdag.
Inderdaad, die had hij gewoon moeten hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gelukkig, want Vonk vind ik helemaal niks. Vond die tweede goal van RKC niet onhoudbaar.
Vonk is absoluut geen Ajax-niveau, nee.quote:Op maandag 17 april 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gelukkig, want Vonk vind ik helemaal niks. Vond die tweede goal van RKC niet onhoudbaar.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Vonk is absoluut geen Ajax-niveau, nee.
Het lijkt me een prima vent en ik gun het hem van harte, maar hij mist echt de vaardigheden.
Stom ja, dat was Vonk. 's-Avonds toen ik het zag op TV dacht ik nog: 'jezus Steek, die bal had je moeten hebben.'.quote:Op maandag 17 april 2006 19:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Inderdaad, die had hij gewoon moeten hebben.
Hehe goed idee, als dit plan doorgaat dan kom ik wel even opdagenquote:Op maandag 17 april 2006 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik ook wel een leuke optie vind is met een mannetje of 10 bij Noord C met kaarten naar binnen te gaan. Die zijdeur open te gooien en met een grote groep gewoon naar binnen te stormen.
Zo hoort het eigenlijk![]()
quote:
Komt uit onze stad. Is die niet goed?quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe aanwinst van Ajax A1 nog gezien vandaag, onze Vito Wormgoor. Niet best.
Prima speler hoor. Ideaal voor de linkerflank.quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Komt uit onze stad. Is die niet goed?
quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prima speler hoor. Ideaal voor de linkerflank.
Waar bazeert hij dit op dan?quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe aanwinst van Ajax A1 nog gezien vandaag, onze Vito Wormgoor. Niet best.
haha, zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 17 april 2006 18:16 schreef the_hunter het volgende:
Een jaartje Uefa Cup is ook leuk. Kom je weer eens in andere plaatsen als Milaan.
Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Misschien moet hij nog wennen aan de selectie. Hij, Sarpong (als die nog mee telt) en die Tukker zijn toch wel de grootste talenten uit de Ajaxjeugd.quote:
Daar mag je Anita en Goossens ook aan toe voegen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Misschien moet hij nog wennen aan de selectie. Hij, Sarpong (als die nog mee telt) en die Tukker zijn toch wel de grootste talenten uit de Ajaxjeugd.
Goossens zeker. Van Anita vraag ik me af of hij zich fysiek staande kan houden, maar technisch gezien is hij erg goed. Van de "talenten" in Ajax 1 ben ik toch wel het meest onder de indruk van Emanuelson. Wát een traptechniek heeft die jongen. Wat mij betreft krijgt hij in Duitsland gewoon een basisplaats als linksback.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Daar mag je Anita en Goossens ook aan toe voegen.
Knap resultaat, al had de 1e plaats mooier geweest natuurlijkquote:17/4/2006 - Ajax A1 tweede in Duitsland
(Gepost door RvN)
Ajax A1 is op het jaarlijkse toernooi om de Nokia Debitel Cup als tweede geeindigd. Het mocht daarvoor vooral keeper Marco van Duin danken. In de halve finale kwamen Ajax A1 en Real Madrid dankzij beide keepers niet verder dan 0-0. In de penaltyserie stopte Van Duin twee treffers waardoor Ajax a1 met 4-1 zou winnen. In de finale stond Ajax tegen Werder Bremen. De Duitsers wisten al hun duels te winnen in het toernooi, waaronder twee keer tegen de Brazilianen van Cruzeiro. In de finale bleken ze met 1-0 te sterk.
Juist! urby in oranje! Mooi dat jij het ook zegt.quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goossens zeker. Van Anita vraag ik me af of hij zich fysiek staande kan houden, maar technisch gezien is hij erg goed. Van de "talenten" in Ajax 1 ben ik toch wel het meest onder de indruk van Emanuelson. Wát een traptechniek heeft die jongen. Wat mij betreft krijgt hij in Duitsland gewoon een basisplaats als linksback.
Omdat we geen CL halen?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef Suijk het volgende:
Ja, vooral die Italiaanse ploegen zijn irritant.
Maar volgend jaar zullen we die groten niet treffen hoor.
Ik denk niet dat we de CL halen inderdaad. En de UEFA Cup is inderdaad waar we nu op staan. Alleen kun je daar eigenlijk alleen maar verliezen. Alles onder de halve finale valt tegen, eigenlijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat we geen CL halen?
Ik heb geen problemen met een jaartje Uefa Cup, met een beetje mazzel maak je nog kans om die beker te winnen...
Ik lees het ook maar he, weet ook niet of het waar is. Zal allemaal wel meevallenquote:
ik ook niet, ik dacht echt dat ajax een miskoop gemaakt had. knap dat het knijnquote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef M0NTANA het volgende:
Bij de aankoop van KJH had ik nooit verwacht dat hij zou slagen, Ajax had immers nog steeds geen buitenspelers, toch knap dat hij er dan nog 16 inlegt.
Als hij een linksbuiten, een rechtsbuiten en een tien om zich heen krijgt, die goed voorbereidend werk doen, dan scoort KJH er volgend seizoen 40.quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik ook niet, ik dacht echt dat ajax een miskoop gemaakt had. knap dat het knijnhet dan waar maakt. ben benieuwd wat ie volgend jaar brengt.
![]()
Logisch, hij is een fabelachtige afmaker. Alleen zijn 40 goals geen garantie voor een titelquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een linksbuiten, een rechtsbuiten en een tien om zich heen krijgt, die goed voorbereidend werk doen, dan scoort KJH er volgend seizoen 40.
Met dit Ajax zijn 60 goals nog geen garantie.quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Logisch, hij is een fabelachtige afmaker. Alleen zijn 40 goals geen garantie voor een titel.
Als je het over mij hebt; hij gaf ook alleen maar aan dat er dus nog weinig veranderd is. Wel zei hij dat Ajax dus meer uitstraling had dan PSV. Even mooi om te horen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Was al bekend hoor.
Het blijft wel 6 miljoen en hij moet nog een paar jaar rijpen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Deffour lijkt te kiezen voor Ajax, aldus Johan D
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Suijk het volgende:
Ik vind 6 miljoen echt heel veel hoor...
Defour is geen spitsquote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.
Genk vraagt natuurlijk niet voor niks 6 miljoen...maar 17 jaar, dan kan er nog zoveel misgaan in zijn ontwikkeling. Groot risico als je het mij vraagt...quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik vond KJH in eerste instantie ook best prijzig, maar hij was het waard. Daarbij wordt Steven Defour gezien als een verschrikkelijk groot talent, kan hij echter ook goet renderen als rechtsbuiten, tien of rechtshalf? Aad de Mos vergelijkt hem met Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar, terwijl we op dit moment niet echt een spits (van zes miljoen euro!) nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |