Tjee, je doet alsof je mn beste vriend bent. Je weet precies hoe ik denk!quote:Op maandag 17 april 2006 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit een leukere oplossing vindt dan dat de ingangen geblokkeerd worden.
[..]
daar voel je je door aangesproken. Geef niks.
Waar zeg ik dat?quote:
je zegt dat je daarom van de partij bentquote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Jasza het volgende:
Ik snap dat mensen de play-offs kut vinden, vind ik zelf ook maar dat boycotten helpt echt geen moer om het af te schaffen omdat er toch wel andere mensen gaan dan.
Precies. Dat zei ik toch.quote:Op maandag 17 april 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter lezen.
Ik ga wel omdat er geen sprake is van een massaal boycot.
Nee.quote:
Ik ben er benieuwd naar.quote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef PLAE@ het volgende:
nouja ik respecteer mensen die wel gaan hoor. Ik heb zelf ook mijn twijfels bij het geheel. Zo ook over de play-offs zelf.
Er komt later vandaag nog wel een stukje op de site.
quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen PSV was toch tegen de play-offs?
Zelfs de amateurs dus niet veilig.quote:Capelle - Ajax op last van politie afgelast
17 april
Op advies van de politie gaat de wedstrijd Capelle - Ajax, die om 17.00 uur zou beginnen, niet door. Er waren aanwijzigingen voor een treffen tussen Feyenoord- en Ajax-aanhangers.
Het is nog niet bekend waar en wanneer de wedstrijd nu gespeeld wordt.
Later meer.
Bananaman waar ben jequote:Op maandag 17 april 2006 15:58 schreef methodmich het volgende:
Sneu nieuws:
[..]
Zelfs de amateurs dus niet veilig.
Of ze winnen de play-off's, kopen goed in en verrassen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Stel je voor, Groningen wint de play-offs, en gaat dan kansloos onderuit in de voorronde C.L.
Dat geloof je zelf toch ook niet mag ik hopen..quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of ze winnen de play-off's, kopen goed in en verrassen.
Met alle respect, maar ik zie Groningen nou niet echt verrassen in de Champions League. Sowieso zijn ze niet geplaatst bij de loting voor de voorronde, dus grote kans dat ze een ploeg als Inter loten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met verrassen bedoel ik dat ze, evenals Ajax dit jaar, een tegenstander als Brondby treffen in de voorronde en vervolgens in een poule komen met clubs als AC Milan, Maccabi en Club Brugge. Een 2e ronde voor een club als Groningen is net zoiets als een halve finale CL voor PSV.quote:Op maandag 17 april 2006 16:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch ook niet mag ik hopen..
Hehe precies, die zitten echt in pot 4 met de loting.quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Groningen zou nooit in zo'n poule kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |