De verkoop is allemaal wel erg kortdag maar ik ga ook gewoon.quote:Op maandag 17 april 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaan er hier best nog wel wat. Zal wel gewoon redelijk vol zitten hoor, misschien gewoon wel uitverkocht...
410 vooral volgens mijquote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die de play-offs boycotten? Kneuzen![]()
Zielig. Is alleen maar in het nadeel van je eigen cluppie. hebben ze werkelijk zo weinig hersenen?quote:
Tsja dat vind ik dus ook want waarschijnlijk gaan er nog genoeg mensen in 410 die daar dan normaal niet staan, al zal de sfeer wel dood zijn omdat al die fanatieke er niet zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zielig. Is alleen maar in het nadeel van je eigen cluppie. hebben ze werkelijk zo weinig hersenen?
Ach ja, van het supporten van je club hebben de meeste jongens (jongetjes) vrij weinig begrepen in 410.quote:Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Jasza het volgende:
Ik snap dat mensen de play-offs kut vinden, vind ik zelf ook maar dat boycotten helpt echt geen moer om het af te schaffen omdat er toch wel andere mensen gaan dan.
Alleen PSV was toch tegen de play-offs?quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan er al helemaal geen begrip voor opbrengen aangezien Ajax duidelijk heeft gezegd TEGEN de
Ajax was VOOR de playoffsquote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach ja, van het supporten van je club hebben de meeste jongens (jongetjes) vrij weinig begrepen in 410.
Protesteren door weg te blijven om een moment dat je club je het meest nodig heeft. Lekker logisch toch..
Alsof de KNVB dat ook maar enigszins wat interesseert dat er een paar doorgesnoven pubers niet zitten.
Ik kan er al helemaal geen begrip voor opbrengen aangezien Ajax duidelijk heeft gezegd TEGEN de play offs te zijn.
Hier kan Ajax niets aan doen dus, hoe achterlijk is het dan om te protesteren door weg te blijven.
Wat is het uiteindelijke doel daarvan?
Ik dacht van wel. Althans dat wordt gezegd in de media.quote:Op maandag 17 april 2006 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen PSV was toch tegen de play-offs?
Ach, je draait het een beetje om.quote:Op maandag 17 april 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dus waarom gaat iedereen dan?
Ik denk dat je dit een leukere oplossing vindt dan dat de ingangen geblokkeerd worden.quote:Op maandag 17 april 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven blijft een gedeelte 410 en een gedeelte Zuid weg. Jammer, maar het is hun mening. Ik vind het dom, ze maken er absoluut geen statement mee. Dan had het hele stadion leeg moeten zijn.
daar voel je je door aangesproken. Geef niks.quote:Op maandag 17 april 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gezanik over dagjesmensen...
Hoezo denk jij dat ik dat zo vind?quote:Op maandag 17 april 2006 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit een leukere oplossing vind dan dat de ingangen geblokkeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |