Doet me denken aan een zekere user.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
op volgt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Doet me denken aan een zekere user.
Hoi mopquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:02 schreef PeRi het volgende:
Hehe.
Orginial ofzo.quote:
Wat lach jij?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:02 schreef PeRi het volgende:
Hehe.
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:05 schreef PeRi het volgende:
Is Lord of War een toffe film?
Nicolas Cagequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de steelbook gekregen (geil ding wel). Ga 'm vanavond zien denk ik.
Als je de film niks vindt, dan koop ik hem wel over voor een lief prijsjequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de steelbook gekregen (geil ding wel). Ga 'm vanavond zien denk ik.
Hoezo?!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:09 schreef Svensational het volgende:
wat een kutplaatje buup
Ik hou ook helemaal niet van hemquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nicolas Cage.
Maar de film heb ik niet gezien, hoor.
Zal het onthouden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je de film niks vindt, dan koop ik hem wel over voor een lief prijsje
Adaptation is ook een goede film.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hou ook helemaal niet van hem.
Alhoewel ik The Weather Man toch wel een toffe film vond en me een keer niet aan hem stoorde.
Wat eenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
En ik heb honger, ik heb nog niet ontbeten. Maar wat moet/wil ik eten. Wat een ellende deze dag.
Zie je mijn rijmpje? Helemaal zelf bedachtquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zie je mijn rijmpje? Helemaal zelf bedacht.
Dan maak ik het nog beter... want je mag een ander avatar kiezenquote:
Tegen de honger?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan maak ik het nog beter... want je mag een ander avatar kiezenals je dat leuk vindt
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Heb ze speciaal voor je gemaakt
Deze ook:quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:24 schreef Copycat het volgende:
Rechtsonder en de een-na-onderste aan de linkerkant zijn mooi!
Ja en gewoon, ik heb er zin in. En erna een boterham wegwerken denk ik.quote:
Wat een gemeen tehuis!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Gemeentehuis dicht, net als ik er een keer moet zijn.
Geen Pi's en smileys in tekstonly [huil].
13.gifquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Gemeentehuis dicht, net als ik er een keer moet zijn.
Geen Pi's en smileys in tekstonly [huil].
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
quote:
Ik ga nu douchen en als ik terug kom dan ga ik een Wallpaper voor je makenquote:
De Belgische variant van Centre Parcs. Het ligt net over de grens en ik ga een weekendje met 8 (denkbeeldige) vrienden. We moeten alleen nog even uitvinden of er in de buurt stapmogelijkheden zijn. Ik heb geen zin om in een kroeg genaamd: "Het gouden vuistje" met allemaal Jambers volk te belanden.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, heb je al een bruine tong?
Kan je niet met de auto richting Antwerpen of Brussel dan vanaf daar? Leuk trouwens, mail mij eens wat meer info daarover. Vriendinnen en ik willen ook een weekendje weg..quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Belgische variant van Centre Parcs. Het ligt net over de grens en ik ga een weekendje met 8 (denkbeeldige) vrienden. We moeten alleen nog even uitvinden of er in de buurt stapmogelijkheden zijn. Ik heb geen zin om in een kroeg genaamd: "Het gouden vuistje" met allemaal Jambers volk te belanden.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, heb je al een bruine tong?
quote:
Het is ook goedkoper en je zit in een echt huisje, dus niet zoals CP waar alles gelijkvloers is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je niet met de auto richting Antwerpen of Brussel dan vanaf daar? Leuk trouwens, mail mij eens wat meer info daarover. Vriendinnen en ik willen ook een weekendje weg..
quote:
Van het inlikken.quote:
Wanneer gaan jullie? Wij wilden weekend van 5 mei pakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is ook goedkoper en je zit in een echt huisje, dus niet zoals CP waar alles gelijkvloers is.Wij gaan naar de Kempense Meren. Zie de site: http://www.sunparks.com/nl/34
Gaat weer flink rot worden![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Dit is Duiveltja, alreeds 25 jaren jong. Overdag is hij een doodgewone student, maar 's avonds en in de weekenden waant hij zich een heuse Don Juan. Vergezeld van 8 even kornuitige knaapjes begeeft hij zich naar de dichtstbijzijnde dancings en pubs. Ik heb hem een avond gevolgd en ben met hem meegegaan naar de kroeg "Het Gouden Vuistje". Een reportage ter plekke...
Duiveltja, we zitten hier nu in "Het Gouden Vuistje". Er zitten hier nochtans wat olijke poppetjes op jou en je -naar eigen zeggen- goddelijke lichaam te wachten. Wanneer ga je je eerste slag slaan?
- "Awel, ik heb hier al zo rondgekeken, hè...en er is inderdaad heel wat vrouwelijk schoon dat ik deze avond nog aan mijn saté-stok zou kunnen rijgen. Amai, proper volk, hier!
[afbeelding]Dit is Duiveltja, alreeds 25 jaren jong. Overdag is hij een doodgewone student, maar 's avonds en in de weekenden waant hij zich een heuse Don Juan. Vergezeld van 8 even kornuitige knaapjes begeeft hij zich naar de dichtstbijzijnde dancings en pubs. Ik heb hem een avond gevolgd en ben met hem meegegaan naar de kroeg "Het Gouden Vuistje". Een reportage ter plekke...
Duiveltja, we zitten hier nu in "Het Gouden Vuistje". Er zitten hier nochtans wat olijke poppetjes op jou en je -naar eigen zeggen- goddelijke lichaam te wachten. Wanneer ga je je eerste slag slaan?
- "Awel, ik heb hier al zo rondgekeken, hè...en er is inderdaad heel wat vrouwelijk schoon dat ik deze avond nog aan mijn saté-stok zou kunnen rijgen. Amai, proper volk, hier!
Wat klopt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
. Ik moest hardop lachen. Want het klopt nog enigszins
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |