quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
quote:
Ik ga nu douchen en als ik terug kom dan ga ik een Wallpaper voor je makenquote:
De Belgische variant van Centre Parcs. Het ligt net over de grens en ik ga een weekendje met 8 (denkbeeldige) vrienden. We moeten alleen nog even uitvinden of er in de buurt stapmogelijkheden zijn. Ik heb geen zin om in een kroeg genaamd: "Het gouden vuistje" met allemaal Jambers volk te belanden.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, heb je al een bruine tong?
Kan je niet met de auto richting Antwerpen of Brussel dan vanaf daar? Leuk trouwens, mail mij eens wat meer info daarover. Vriendinnen en ik willen ook een weekendje weg..quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Belgische variant van Centre Parcs. Het ligt net over de grens en ik ga een weekendje met 8 (denkbeeldige) vrienden. We moeten alleen nog even uitvinden of er in de buurt stapmogelijkheden zijn. Ik heb geen zin om in een kroeg genaamd: "Het gouden vuistje" met allemaal Jambers volk te belanden.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, heb je al een bruine tong?
quote:
Het is ook goedkoper en je zit in een echt huisje, dus niet zoals CP waar alles gelijkvloers is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je niet met de auto richting Antwerpen of Brussel dan vanaf daar? Leuk trouwens, mail mij eens wat meer info daarover. Vriendinnen en ik willen ook een weekendje weg..
quote:
Van het inlikken.quote:
Wanneer gaan jullie? Wij wilden weekend van 5 mei pakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is ook goedkoper en je zit in een echt huisje, dus niet zoals CP waar alles gelijkvloers is.Wij gaan naar de Kempense Meren. Zie de site: http://www.sunparks.com/nl/34
Gaat weer flink rot worden![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]Dit is Duiveltja, alreeds 25 jaren jong. Overdag is hij een doodgewone student, maar 's avonds en in de weekenden waant hij zich een heuse Don Juan. Vergezeld van 8 even kornuitige knaapjes begeeft hij zich naar de dichtstbijzijnde dancings en pubs. Ik heb hem een avond gevolgd en ben met hem meegegaan naar de kroeg "Het Gouden Vuistje". Een reportage ter plekke...
Duiveltja, we zitten hier nu in "Het Gouden Vuistje". Er zitten hier nochtans wat olijke poppetjes op jou en je -naar eigen zeggen- goddelijke lichaam te wachten. Wanneer ga je je eerste slag slaan?
- "Awel, ik heb hier al zo rondgekeken, hè...en er is inderdaad heel wat vrouwelijk schoon dat ik deze avond nog aan mijn saté-stok zou kunnen rijgen. Amai, proper volk, hier!
[afbeelding]Dit is Duiveltja, alreeds 25 jaren jong. Overdag is hij een doodgewone student, maar 's avonds en in de weekenden waant hij zich een heuse Don Juan. Vergezeld van 8 even kornuitige knaapjes begeeft hij zich naar de dichtstbijzijnde dancings en pubs. Ik heb hem een avond gevolgd en ben met hem meegegaan naar de kroeg "Het Gouden Vuistje". Een reportage ter plekke...
Duiveltja, we zitten hier nu in "Het Gouden Vuistje". Er zitten hier nochtans wat olijke poppetjes op jou en je -naar eigen zeggen- goddelijke lichaam te wachten. Wanneer ga je je eerste slag slaan?
- "Awel, ik heb hier al zo rondgekeken, hè...en er is inderdaad heel wat vrouwelijk schoon dat ik deze avond nog aan mijn saté-stok zou kunnen rijgen. Amai, proper volk, hier!
Wat klopt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
. Ik moest hardop lachen. Want het klopt nog enigszins
.
Je kan beter een vinger in je snee hebben!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef rena het volgende:
Een paasborrel?![]()
Ik heb een sneein mijn vinger, maar hoe hij er komt zou ik niet weten.
Wat is mijn leven toch spannend![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan beter een vinger in je snee hebben!![]()
d:!@!D:
!!111
1 uur en 27 minutenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Copycat het volgende:
Net over de mail:
Na rijp beraad met de directie hebben we besloten dat er om kwart over 4 een paasborrel is
Hoef ik nog maar anderhalf uur te veinzen hard te werken.
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef rena het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=6805
Whehe, Titanic 2![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
In het kader van "scherven brengen geluk" is hier net een plank naar beneden gedonderd met alleleri vaasjes, waxinelichtjeshouders, kannen, potjes en ander keramiek en glaswerk.
Nee, mijn moeder stootte de plank los en die mag het lekker opruimen.quote:
Altijd leuk hequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder stootte de plank los en die mag het lekker opruimen..
Ah, ze sloeg de plank dus niet volledig mis?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder stootte de plank los en die mag het lekker opruimen..
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ze sloeg de plank dus niet volledig mis?
quote:
Vanwaar die stomme smiley daar onder dan?!quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die stomme smiley daar onder dan?!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, ze sloeg de plank dus niet volledig mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |