niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:15 schreef david. het volgende:
Met háár wil ik geen vakantie!
Met m, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet?
met wie dan wel
zo slecht ziet ze er toch niet uit
Dat vat ik dan maar op als complimentquote:
Daar heb ik nu werkelijk nooit last van!quote:Op donderdag 13 april 2006 08:25 schreef Burdie het volgende:Leuke mannen die je om half twee 's nachts wakker bellen
Ik wil graag om 0200 uur al naar huis.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:53 schreef melismay het volgende:
Zoooo, ik heb mezelf de deadline van 5 uur vandaag opgelegd
Dat is wel erg laat vindt je ook niet!?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:54 schreef david. het volgende:
[..]
Ik wil graag om 0200 uur al naar huis.
Nouja, aangezien het nu 0900 is doe ik iets fout hequote:Op donderdag 13 april 2006 08:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat vindt je ook niet!?
Ja, dan is 0200 wat overdreven, misschien moet je 1100 overwegen?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:55 schreef david. het volgende:
[..]
Nouja, aangezien het nu 0900 is doe ik iets fout he.
jij bent voorlopig op Q na de enige die vakantie heeftquote:Op donderdag 13 april 2006 08:56 schreef _Cara_ het volgende:
goedemorgen..
dit werkpaard moeten nog 12 dagen wachten op haar vakantie..maar dan..
![]()
Ik heb 4 dagen vrij, na vandaag. En ik mik op 1500 uur.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent voorlopig op Q na de enige die vakantie heeft
ow... das balen voor jullie..quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij bent voorlopig op Q na de enige die vakantie heeft
4 dagen vrij waarvan 2 dagen weekend en 1 dag extra zondag is geen vakantiequote:Op donderdag 13 april 2006 09:01 schreef david. het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen vrij, na vandaag. En ik mik op 1500 uur.
Werk jij eigenlijk full-time ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mokster het volgende:
Nee, ik hou me alleen met asiel bezig. Niet met integratie.
Yep.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef jackson het volgende:
Werk jij eigenlijk full-time ?!
Ja toch ?
Mij ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
werkpaarden zeuren nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
De werkpaarden moeten niet zo zeuren.
Je hebt een webcam!quote:
Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die hier op zijn werk Fok!'t geen werkpaard is maar gewoon een lui varken?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
Het zijn die steppe paarden, net doen als of ze druk zijn maar eigenlijk staren ze maar de hele dag naar een leeg vlak.
Klagen is bij mevrouw Verdonk om ontslag vragen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
Dat kon wel eens jahquote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klagen is bij mevrouw Verdonk om ontslag vragen.![]()
Verdonk: »als u deze winter kleine kinderen onder een brug ziet slapen, bedenk dan maar dat het asielbeleid streng, maar rechtvaardig is«quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat iedereen die hier op zijn werk Fok!'t geen werkpaard is maar gewoon een lui varken?
Tegen een blondharige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan ook onder die brug?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdonk: »als u deze winter kleine kinderen onder een brug ziet slapen, bedenk dan maar dat het asielbeleid streng, maar rechtvaardig is«
Loesje..
*haar blondeert, marlboro light gaat roken, oorbellen met van die grote ringen aanschaft én een gouden ketting met eigen naam.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om breezersletjes over te halen om hun tieten te laten zien.
Wel recht door zeequote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen een blondharige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.![]()
Die uitspraak doet me altijd aan Mussert denken.quote:
Weet ik niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan ook onder die brug?
Toch geen nederlandse brug???![]()
Het is tenminste niet link of rechtsquote:Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die uitspraak doet me altijd aan Mussert denken.![]()
Gelukkig gebruikte ze geen cliché's in haar toespraak.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is tenminste niet link of rechts![]()
Ik wil wel een poging wagen voor jequote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga zo weg trouwens. Mijn laatste tentamen over testvectoren en algoritmes om deze testvectoren te bepalen. Dus als iemand deze zin begreep, kan iemand dan voor mij dat tentamen maken?
Dan kun je 'm beter maar zélf gaan maken.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga zo weg trouwens. Mijn laatste tentamen over testvectoren en algoritmes om deze testvectoren te bepalen. Dus als iemand deze zin begreep, kan iemand dan voor mij dat tentamen maken?
Ik wil het wel proberen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Vrouwen en techniek.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil niet generaliseren hoor, maar het valt wel op dat de vrouw in ons midden het laat afweten.
Gelukkig heb je meer verstand van politiekquote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek.![]()
Gelukkig weet ik daar wel erg veel van af.![]()
Die vrouw heeft elke 'feeling' met sexualiteit verloren...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tegen een blondharige, rondborstige blanke vrouw als Mokster zal ze vast niet onaardig doen.![]()
Goed zo... wellicht kunnen we er samen even naar kijken ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil niet generaliseren hoor, maar het valt wel op dat de vrouw in ons midden het laat afweten.
Heeft hij uberhaupt verstand dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van politiek![]()
Nee, ik doelde op het feit dat Mokster er overduidelijk arisch uitziet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die vrouw heeft elke 'feeling' met sexualiteit verloren...![]()
of was dat niet wat je bedoelde
Jouw tentamen ging dus over algoritmes in principe en hoe je deductief en inductief tot testvectoren kon komen?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
Eh, zo ongeveer.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jouw tentamen ging dus over algoritmes in principe en hoe je deductief en inductief tot testvectoren kon komen?
Ik wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van politiek![]()
Wat een terminologie weer.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op het feit dat Mokster er overduidelijk arisch uitziet.![]()
Volgens jou is ze dus meer een type Stalin dan een type Hitler?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een terminologie weer.![]()
Verdonk maakt geen verschil tussen 'rassen', ze stuurt het liefst iedereen die het niet eens met haar is het land uit.![]()
Het is dat we geen ijszone hebben waarin we mooie winterkampen op kunnen zetten en de AIVD een zootje is, zeker qua informanten.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens jou is ze dus meer een type Stalin dan een type Hitler?![]()
datgene wat jij voorlopig nog niet hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
+5 Huillie!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
Dat is de bezigheid die ik vanaf 10 juli ga bezigen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
DIt is mijn laatste werkdag, volgende week sinds lange tijd weer eens een weekje vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
datgene wat jij voorlopig nog niet hebt
Misschien wordt een strafkolonie in Oost-Groningen wel een programmapunt van haar.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is dat we geen ijszone hebben waarin we mooie winterkampen op kunnen zetten en de AIVD een zootje is, zeker qua informanten.![]()
Dat we je nu aan het doen bent.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat, vakantie
Ik ga nergens heen en voor de rest dit jaar neem ik ook geen vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is de bezigheid die ik vanaf 10 juli ga bezigen.![]()
Waar gaat iedereen heen?
quote:
Marostica eo in Italiëquote:
Werkgelegenheid in die contreien is al jaren een heikel punt, dus lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien wordt een strafkolonie in Oost-Groningen wel een programmapunt van haar.
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marostica eo in Italië.
Maar dat duurt nog veel te lang naar mijn zin.
Weet ik nog niet precies. Moet ik even afstemmen met mijn vriend die daar woont, maar ws ergens in juli.quote:
Welk woord heb je niet begrepen ?!quote:
Klopt, en aangezien Rutte de bijstand wil afschaffen is zo'n werkkamp een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Werkgelegenheid in die contreien is al jaren een heikel punt, dus lijkt me een prima idee.![]()
Juli is de maand om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies. Moet ik even afstemmen met mijn vriend die daar woont, maar ws ergens in juli.
Puik werk dat Sensationquote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Juli is de maand om op vakantie te gaan.
Het enige nadeel is:
8 juli Sensation Black
9 juli WK-finale
10 juli vliegen.![]()
Heerlijk, al brak aankomen op je vakantie.![]()
![]()
Goed nederlands is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Welk woord heb je niet begrepen ?!
Fair enough!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed nederlands is het in ieder geval niet.
Absoluut.quote:
Zo is dat. Black pak ik al even niet meer mee. Eerste 2 black versies ben ik wel geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Ik hoef in ieder geval niet te wennen aan de alcohol in een vreemd land, ik heb nog zat in mn bloed zitten in dat vliegtuig.![]()
Dat moet je dan wel aangeven bij de douane.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Ik hoef in ieder geval niet te wennen aan de alcohol in een vreemd land, ik heb nog zat in mn bloed zitten in dat vliegtuig.![]()
Waar ga jij eigenlijk naartoe?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
Heerlijk, al brak aankomen op je vakantie.![]()
![]()
Misschien pak ik White ook nog mee, als mn broer nog kaartjes overhoudt.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat. Black pak ik al even niet meer mee. Eerste 2 black versies ben ik wel geweest
Wat is daarmee, behalve dat het fuckduur is voor muziek die je niet tof vind?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Chowi het volgende:
Sensation...
Nou, dat dus. Verder niets.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is daarmee, behalve dat het fuckduur is voor muziek die je niet tof vind?
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, en het globale "kom, we gaan zwart/wit dragen!". Waar iedereen zich dan ook netjes aan houdt!
Hekel!
Het is een themafeest, gek he? En natuurlijk is het een verschrikkelijke eenheidsworst, maar het is nergens verplicht om je zwart of wit te kleden.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, en het globale "kom, we gaan zwart/wit dragen!". Waar iedereen zich dan ook netjes aan houdt!
Hekel!
Het verhaal maakt me helemaal niets uit.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!
Gaat over leven en dood in het geval van wit![]()
Jeetje. Waarom moet ik naar een groot feest geweest zijn om te weten dat ik Sensation suf vind? Je kunt me niet dwingen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een themafeest, gek he? En natuurlijk is het een verschrikkelijke eenheidsworst, maar het is nergens verplicht om je zwart of wit te kleden.![]()
Je bent zeker nog nooit naar een groot feest geweest.![]()
Jij snapt het ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een themafeest, gek he? En natuurlijk is het een verschrikkelijke eenheidsworst, maar het is nergens verplicht om je zwart of wit te kleden.![]()
Je bent zeker nog nooit naar een groot feest geweest.![]()
Ik vind overigens white qua muziek wel aardig dit jaar en black, ach ja...lekker stampen met vrienden.![]()
wil je t mij wel vertellen dat verhaal?quote:
Nee, snap ik natuurlijk. Maar een iemand van de organisatie is overleden en daar zit een heel verhaal achterquote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het verhaal maakt me helemaal niets uit.
Wil ik best een keer doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je t mij wel vertellen dat verhaal?
Maar ik respecteer eenieders keuze erheen te gaan hoor. Want ik ben heel makkelijk in de omgang.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, snap ik natuurlijk. Maar een iemand van de organisatie is overleden en daar zit een heel verhaal achter
Ik ga je nergens toe dwingen, je hebt gewoon geen flauw idee waar je het over hebt. Als ik nog nooit pindakaas heb gegeten, ga ik toch ook niet zeggen dat alle mensen die pindakaas eten gewoon suf zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jeetje. Waarom moet ik naar een groot feest geweest zijn om te weten dat ik Sensation suf vind? Je kunt me niet dwingen.
Misschien hou ik wel helemaal niet van grote feesten, gewoon, in het algemeen. Wat ook het geval is..
Dat blijkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik respecteer eenieders keuze erheen te gaan hoor. Want ik ben heel makkelijk in de omgang.
You got to be kidding me.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga je nergens toe dwingen, je hebt gewoon geen flauw idee waar je het over hebt. Als ik nog nooit pindakaas heb gegeten, ga ik toch ook niet zeggen dat alle mensen die pindakaas eten gewoon suf zijn.![]()
Dat stampt niet anders.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, snap ik natuurlijk. Maar een iemand van de organisatie is overleden en daar zit een heel verhaal achter
* Ynske gaat ervoor klaar zittenquote:
juist welquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Chowi het volgende:
Ik zal onthouden dat je hier niet mag zeggen wat je vindt, omdat je dan een hele horde discussies achter je aan krijgt..
Witbroodquote:
Maar je kunt niet discusseren over meningen.quote:
en ik mis de kaas voor eropquote:
Ik vind kleine meisjes leuk hoor, maak je niet druk.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Chowi het volgende:
Ik zal onthouden dat je hier niet mag zeggen wat je vindt, omdat je dan een hele horde discussies achter je aan krijgt..
Je kunt ingaan op de argumentatie of de vinger leggen op een ontbrekende argumentatie of drogredenering. I just did.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je kunt niet discusseren over meningen.
Ik at vroeger niet anders, maar tegenwoordig eet ik het niet graag meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Ik lust trouwens ook geen pindakaas.
Met nootjesquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Chowi het volgende:
Ik lust trouwens ook geen pindakaas.
Misschien komt het omdat ik ook nooit dol ben geweest op pinda's.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik at vroeger niet anders, maar tegenwoordig eet ik het niet graag meer.
anaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Noemt arual dat zo als ze weer eens anaal doorgesmeerd is?![]()
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Noemt arual dat zo als ze weer eens anaal doorgesmeerd is?![]()
Wie weet, misschien is het ook wel een trauma.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik ook nooit dol ben geweest op pinda's.
Andere keerquote:
Anaal?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?
Zonder welk woord?Zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan geen R&P SC topic zonder dat woord overigens?
Ja mên. Te hoog zoutgehalte.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie weet, misschien is het ook wel een trauma.![]()
Dat is beter in elk geval dan overreden worden door een smart of struikelen over een rollator.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere keer. Maar een broer van de organisatie (ID&T) is overleden en die had als droom/idee iedereen in het wit
. Met als locatie de ArenA meen ik, iig is het zijn idee
. Hij is tegen een boom aan gereden met een Porsche
Pindakaas.quote:
Nee het gaat over duncan en geld verdienenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kent het verhaal er godverdomme niet achter dus je bek houden! Stomme kut!
Gaat over leven en dood in het geval van wit![]()
Duncan Stutterheim......quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is beter in elk geval dan overreden worden door een smart of struikelen over een rollator.![]()
Maar goed, leuk om te weten in elk geval.
1.74.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat moet het zijn! Zeg hoe lang ben jij eigenlijk?
Ahh well... het verhaal erachter is best kippevel vind ik. Zeker als ze orange theme draaien en je ziet hem voorbij komen op de schermen. Doet me toch wel wat steedsquote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee het gaat over duncan en geld verdienen
Mooi verhaalquote:Op donderdag 13 april 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Andere keer. Maar een broer van de organisatie (ID&T) is overleden en die had als droom/idee iedereen in het wit
. Met als locatie de ArenA meen ik, iig is het zijn idee
. Hij is tegen een boom aan gereden met een Porsche
1,74 aan puur genot mien jongquote:
Te lang waarvoor?quote:
Jah... ik snap et ook nietquote:
Jij kraamt echt teveel foute dingen uit. "De vrouw", en nu dít.quote:
Achja... ik heb zin in et weekend dan doe ik raar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij kraamt echt teveel foute dingen uit. "De vrouw", en nu dít.
Cool. Maar niet anaal.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja... ik heb zin in et weekend dan doe ik raar.
Neuken?
Ok, daar ben ik ook niet van dus dat scheeltquote:
Aight.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik ook niet van dus dat scheelt. Gewoon even een uurtje lekker ontspannen zeg maar
Dus!?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef Pheno het volgende:
Dus...
Top... even mijn vriendin afbellenquote:
Omg. Welke smoes ga je gebruiken?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Top... even mijn vriendin afbellen
Hoofdpijn natuurlijkquote:
Nope, dat kloptquote:
alsof dat ze weerhoudquote:
Die werkt goed altijd, ja.quote:
Jah... dus die wil ik vanmiddag niet van jouw kant horenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je postgedrag lijkt veel op dat van Metro gemixt met PieterCK![]()
Ik ken geen van beide... zijn ze tof ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmm... negatief dus... ach...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]pieter
meneer heeft nog nooit wat met een meiske gedaan
en dan moet je dan zien wat hij allemaal in sex post
metro neukt *mag ik niet meer zeggen*quote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide... zijn ze tof ?!
Oh, dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... dus die wil ik vanmiddag niet van jouw kant horen
Die hangen nu toch in SEX rond neem ik aan?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mocht ik toch alleen niet meer?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
metro neukt *mag ik niet meer zeggen*
Hoe lang ben je zelf dan?quote:
Jij meet hun tofheid af aan de bereidwilligheid of ze met je willen neuken?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en pieter neukt niet
dus tof
nee, maar kom op, 1 van de twee is zowiezo niet tofquote:Op donderdag 13 april 2006 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij meet hun tofheid af aan de bereidwilligheid of ze met je willen neuken?
En je hebt ze liever van 1.50?quote:
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"quote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar kom op, 1 van de twee is zowiezo niet tof
Jah.... ik hoor het al... lamaar weerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen.
nijlpaardquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"
Ach die GL moet niet zeuren.... De knuppelquote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en pieter neukt niet
dus tof
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... ik hoor het al... lamaar weer
Ik dus ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met ze, ik vond ze wel grappig. Vooral PieterCK met zijn "nijlpaard"
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raarquote:
Straks gaan we alleen maar samen in bad ofzoquote:
Zulks een helder inzicht hebben die meisjes van .... tegenwoordigquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raar![]()
owjah. die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van zijn versierblunders. 2 meiden in de bar waarvan hij 1 uitscheld voor nijlpaard als ze toenadering zoekt en de ander waar hij een oogje op had vond dat niet zo tof geloof ik. Dat vond hij raar![]()
Vermakelijk dusquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
klopt ook wel, alleen soms erg tja euhm nah dingesquote:
Hij had meer van die dingen. Plus dat het een hele tijd geleden isquote:
Zonde dat ik dat nooit meegekregen hebquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ook wel, alleen soms erg tja euhm nah dinges
PieterCK joeg op elke meid die zich in de singlesreeks meldde. Volgens mij had hij elke meid toegevoegd aan zijn msnlijstquote:
Zo had D*wg ook zo een periode dat hij elke vrouw besprong alsof ze een loopse teef wasquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had meer van die dingen. Plus dat het een hele tijd geleden is
en probeer daar maar eens vanaf te komen *zucht*quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
PieterCK joeg op elke meid die zich in de singlesreeks meldde. Volgens mij had hij elke meid toegevoegd aan zijn msnlijst
Ik ken die kerel echt niet.... nooit gezien ook volgens mij. Die singlereeks ook nooit meegekregen verder dusquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
PieterCK joeg op elke meid die zich in de singlesreeks meldde. Volgens mij had hij elke meid toegevoegd aan zijn msnlijst
Ik ken hem niet uit singles maar uit SEX. Voor het overige klinkt het verhaal zeer bekend.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Pheno het volgende:
Je wimpelt em toch gewoon afquote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
en probeer daar maar eens vanaf te komen *zucht*
geloof dat ik zelfs nog een lading email in mijn box van m heb hangen
* Ynske gaat eens zoeken
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
en probeer daar maar eens vanaf te komen *zucht*
geloof dat ik zelfs nog een lading email in mijn box van m heb hangen
* Ynske gaat eens zoeken
quote:
Jah... dat idee krijg ik ook... behalve die geile pinguin... die kent em en GL natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wie? (bij de vrouwen bekender, dan bij de mannen, waarschijnlijk..)
Hoe kan dat nou vraag ik me af... snapt zo'n gast het dan echt niet ?!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwam net ergens van 40 meeltjes tegen waarin hij een date wilde
Wat dacht je? Ik ga ff vleien bij de HRM dame van 45 jaar en vervolgens kreeg je d'r prive telefoonnummer?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef webspider het volgende:
Op een sollicitatiegesprek te horen krijgen dat je mooie ogen hebt is een heel aparte ervaring, ben ik zojuist achter gekomen
Pietertjequote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wie? (bij de vrouwen bekender, dan bij de mannen, waarschijnlijk..)
Eén van m'n betere kloons!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo had D*wg ook zo een periode dat hij elke vrouw besprong alsof ze een loopse teef was![]()
Ook met dodelijke afloop, of ga jij het zonder mes proberen?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar eens een MP3 speler jatten
Tja, dat is het probleem als je bij de oorsprong van zo'n reeks bentquote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... dat idee krijg ik ook... behalve die geile pinguin... die kent em en GL natuurlijk
En dan zeker, als de HR manager het tegen je zegt..quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef webspider het volgende:
Op een sollicitatiegesprek te horen krijgen dat je mooie ogen hebt is een heel aparte ervaring, ben ik zojuist achter gekomen
Ik had meer moeite met die keer dat ie zijn cam aanzette en hij geen kleren aan bleek te hebben.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
kwam net ergens van 40 meeltjes tegen waarin hij een date wilde
IK heb nog een zwitsers zakmes (mooie snijwond) en een duikmes (opengereten snijwond). Welke zal ik doen?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met dodelijke afloop, of ga jij het zonder mes proberen?
nee dat snaptie nietquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou vraag ik me af... snapt zo'n gast het dan echt niet ?!
"Make love and listen to the music"quote:
WHAHAHAHAHAHAHA. Dit meen je niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met die keer dat ie zijn cam aanzette en hij geen kleren aan bleek te hebben.![]()
Eigen "fout"quote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat is het probleem als je bij de oorsprong van zo'n reeks bent
Ik ging op gesprek bij een "Han", wat kort bleek te zijn voor "Hanna" .. geen idee hoe oud ze is, dat komt in de 2e ronde welquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik ga ff vleien bij de HRM dame van 45 jaar en vervolgens kreeg je d'r prive telefoonnummer?![]()
Aiii... dat is even minderquote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had meer moeite met die keer dat ie zijn cam aanzette en hij geen kleren aan bleek te hebben.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doe eens een inschatting...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ging op gesprek bij een "Han", wat kort bleek te zijn voor "Hanna" .. geen idee hoe oud ze is, dat komt in de 2e ronde wel
Ach met boxer mag de hele wereld me zien voor de camquote:Op donderdag 13 april 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]daar is ook nog een foto van
(wel met boxer aan)
geloof me, daar word je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach met boxer mag de hele wereld me zien voor de cam
Dat hebben we gister kunnen zien ja...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
k hou niet zo van oerwouden verspreid over een lichaamquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, daar word je niet vrolijk van
Ik word er ook niet vrolijk van als hij het doet.... maar opzich niet spannend ofzo dat hij et doetquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me, daar word je niet vrolijk van
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hou niet zo van oerwouden verspreid over een lichaam
En als de wereld nu geen boxer aanheeftquote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
I'm your man...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is het trouwens erg als ik naar zijn postgeschiedenis kijk en zijn replies al kan invullen?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan tieten!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:01 schreef webspider het volgende:
[..]
En als de wereld nu geen boxer aanheeft
Hoe jammerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het trouwens erg als ik naar zijn postgeschiedenis kijk en zijn replies al kan invullen?
Ik ben het niet van plan vandaagquote:
Ik ben al een uur bezig met een evaluatie van iemand die het niet zo goed heeft gedaan. Ik zit me te bedenken hoe ik dat subtiel kan neerzetten. Zijn promotie zal er een groot deel van afhangen. Aardige gast, maar technischquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou het mild en doeltreffend houden zodat de strekking duidelijk is. Aardige knaap maar technisch wat minder dusquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een uur bezig met een evaluatie van iemand die het niet zo goed heeft gedaan. Ik zit me te bedenken hoe ik dat subtiel kan neerzetten. Zijn promotie zal er een groot deel van afhangen. Aardige gast, maar technischMaar ik ben omkoopbaar
![]()
Dat krijg je ervan als je weg bentquote:
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)quote:
kzou t niet wetenquote:
Ja, en dat moet ik dus verspreiden over een aantal kwalificatiepunten. Cijfers geven en onderbouwenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou het mild en doeltreffend houden zodat de strekking duidelijk is. Aardige knaap maar technisch wat minder dus![]()
Hij zorgt al lange tijd met enige regelmaat voor vermakelijk leesvoer,quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)
En dat hoeft niet positief te zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pieter is cool (op zijn eigen manier dan)
Wie zou het willen weten?quote:
Ik heb hem sinds singles niet meer gezien op fok. Dat zal eerder aan mij liggen omdat ik nooit in de subfora kom waar hij nu zitquote:Op donderdag 13 april 2006 11:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hij zorgt al lange tijd met enige regelmaat voor vermakelijk leesvoer,.
Vul die rotzooi in en schrijf er als nog een verhaal bijquote:Op donderdag 13 april 2006 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dat moet ik dus verspreiden over een aantal kwalificatiepunten. Cijfers geven en onderbouwenLiever schrijf ik een verhaal over wat me opgevallen is (negatief en positief).
Herinneringen op halen kan ook leuk zijn,quote:Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds singles niet meer gezien op fok. Dat zal eerder aan mij liggen omdat ik nooit in de subfora kom waar hij nu zit
Doe je bestquote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
Boxershort Show
en dan die van Pieter erbij plaatsen
quote:
Geil... een string... ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil geen ban aan mijn string hebben
Dan knapt het touwtje..quote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wil geen ban aan mijn string hebben
TMIquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hier delen ze cadburry's eggs uit!![]()
Goed plan...quote:
Jah... alhoewel ik wel moet werken (bijbaanquote:Op donderdag 13 april 2006 11:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nog ff volhouden.. Morgen vrij?
Wat heb je gekregen?quote:
Een BMW 318 van mijn vader... maar ik wil alleen 6 cilinders dus maar weggedaan weerquote:
Groot gelijk! Houdt hij nog wel van je dat 'ie je zulke cadeaus geeft?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Een BMW 318 van mijn vader... maar ik wil alleen 6 cilinders dus maar weggedaan weer
Geen idee... zelf een dikke turbocharged 5 cilinder rijden en mij een 4 cilinder gevenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk! Houdt hij nog wel van je dat 'ie je zulke cadeaus geeft?![]()
CI met M3 chassie!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Een BMW 318 van mijn vader... maar ik wil alleen 6 cilinders dus maar weggedaan weer
Betalen die stages nog steeds zo slecht? daar moeten ze echt wat aan doen, stelletje studenten profiteurs..quote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... alhoewel ik wel moet werken (bijbaan) Maar ben vrij van stage en dat bijbaantje is goed te doen
Smakelijk. Ik volg wat later.quote:
Jah.. die betalen nog steeds ergggggggggg slechtquote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Betalen die stages nog steeds zo slecht? daar moeten ze echt wat aan doen, stelletje studenten profiteurs..
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om ikea spullen in elkaar te zetten.
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin om ikea spullen in elkaar te zetten.
Niemand heeft zin om IKEA rotzooi inelkaar te zettenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
Ik kan wel wat beters bedenken.. modelbouw beijvoorbeeld, of computers in elkaar zetten..niet dat ik dat ook doe..
Modelbouw jaaaaren gedaan, en computers heb ik nu geen zin in.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
Ik kan wel wat beters bedenken.. modelbouw beijvoorbeeld, of computers in elkaar zetten..niet dat ik dat ook doe..
I like IKEA!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Modelbouw jaaaaren gedaan, en computers heb ik nu geen zin in.
Gisteren twee bureaus, een tvmeubel en een vitrinekast in elkaar gezet van de IKEA. Ik miste geen schroefjes en het staat stevig
I'm pressing my luck.....
Je bent er ook nog niet een keer halverwege achter gekomen dat je als eerste plank een andere had moeten gebruiken?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Pheno het volgende:
I'm pressing my luck.....
Ik wil niet weten hoe vol jouw kamer staat met spullen die je niet nodig hebt.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I like IKEA!!!
alleen je koopt altijd dingen die je niet nodig hebt
Dat doen vrouwen sowieso al, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
I like IKEA!!!
alleen je koopt altijd dingen die je niet nodig hebt
ik krijg helemaal niks voor mn stagequote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Betalen die stages nog steeds zo slecht? daar moeten ze echt wat aan doen, stelletje studenten profiteurs..
Check. Ik wil morgen eens beginnen het netwerk aan te leggen. De loze leiding is er al, nu nog een trekveer en een flinke netwerkkabel.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
IKEA-spullen in elkaar zetten is leuk! Als je tenminste een leuke woning hebt om in te richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |